Naaktheid duidt in een droom de integriteit van het innerlijke aan, of wat er bij spijt betrokken is . En wie zag dat hij zijn kleren uittrok, er verscheen een vijand aan hem die niet openlijk vijandschap uitte, maar vriendelijkheid en raad toonde . Als hij ziet dat hij naakt is op een forum, zal hij worden ontmaskerd . En wie ziet dat hij naakt is en zijn geslachtsdelen niet opmerkt en zich niet schaamt voor de mensen, dan overdrijft hij de zaak en wordt hij moe . En wie ziet dat hij naakt is en zich schaamt voor mensen en om zijn bedekking vraagt, als hij verliest en arm wordt . Als hij mensen naar zijn naaktheid ziet kijken, zal hij worden onthuld . Misschien duidde de naaktheid op de scheiding van de vrouw of haar dood . En degene die zijn kleren uittrok en een geïsoleerde wali was, en als de patiënt zag dat hij van een geel kledingstuk was ontdaan, gaf hij zijn herstel aan, evenals de rode en zwarte jurk . En er werd gezegd : naaktheid duidt op zijn onschuld van de beschuldiging, en als de slaaf ziet dat hij van zijn vrijlating is ontdaan, en de dode persoon als hij naakt wordt gezien, wordt hij tijdens het lachen bedekt met zijn geslachtsdelen, geeft zijn plezier aan . En wie ziet dat hij naakt is terwijl hij bezorgd is, zal worden vrijgelaten . En naaktheid voor mensen van aanbidding om hun religie en hun goedheid te vergroten . De naaktheid van een man is een pelgrimstocht als er een goed getuigenis in het visioen staat . Naaktheid duidt het dragen van nieuwe kleren aan, dus de naaktheid van de patiënt van zijn kledingstuk en ze namen het van hem af uit afkeer ervan, dan sterft hij . De naaktheid van de vrouw neemt afscheid van haar huis ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij naakt was, was toegewijd aan een kwestie die hij zorgvuldig had overwogen . Het voelde alsof hij naakt was op de markt of het centrum vol met mensen en zag zijn geslachtsdelen prominente fenomeen van een bepaald volk naar hem kijken en hij schaamt zich voor de mensen het is een gebrek laten zien dat hij voor hen verborgen was wil niet ontdekken en kan duiden op een schending van de verhulling, maar voelde dat het zich ontdoet in een moskee, hij ontdoet zich van zijn zonden en misschien Del In de moskee, onthechting van het tonen van de religie die hij heeft, zoals de oproep tot gebed, gebed, recitatie, de imam , enzovoort . En hij die ziet dat hij naakt is en sommige dingen heeft die hij onder de mensen verbergt, dan interpreteert hij een man die rijk was en zijn geld is verdwenen en de rest van wat hij verbergt, zodat hij het zou moeten bewaren en het pad zou volgen van godsvrucht . Hij voelde dat naakt en niet dat het iets is dat niemand zijn fouten heeft gezien en hij denkt niet dat hij het had onthuld dat hij ziek was genezen, hoewel hij bezorgd was dat hij zijn voornaamste zorg ging doen, hoewel hij zijn religie verschuldigd was en dat ) een rijk goudgeld was of verkocht zijn huis of sterft zijn vrouw, en gaf misschien aan dat hij berouw had en misschien is Hij ontdaan van de wereld en bedekt in het hiernamaals, en misschien zal hij worden geslagen met zijn geld, en kan hij worden gezegd over wat hij haat en het uittrekken van de rechtvaardige man is goed en weldadig, en zij en de ongehoorzamen gaan erop uit en schande en belasteren zijn dekmantel en leggen het bloot . Er wordt gevoeld dat hij naakt is, wordt beschuldigd van het feit dat hij onschuldig is aan het vers, o gij die gelooft! En zag dat hij naakt was en het eigendom of de eigenaar van de baan was, het snijdt eromheen, vooral als je hem boos beroofde als hij zag wat blij was met die lussen, het is lichter dan de isolatie en misschien gebrek aan pracht . En als de vrouw ziet dat ze naakt is, dan is er niets goeds in hem voor haar, en als ze een man heeft, scheidt hij van haar . Als het het op de markt of het centrum vol met mensen beschouwt en met dat hoofd onthuld zag dat hij haar grote rampspoed ofwel haar man interpreteerde of hen of zichzelf verheerlijkte en beroemd is in haar geld en bescheidenheid gaat, is het niet goed om te zien dat de vrouwen alle zinnen, jongens of oud ….

…Wat betreft de ‘awrah : zijn uiterlijk is een onfatsoenlijke aanval en leedvermaak door de vijanden, die zich tussen de navel en de knie bevindt . Degene die ziet dat hij ermee is begonnen of ze heeft onthuld door zijn kleren of sommige daarvan, hij zal van hem verschijnen in overeenstemming met wat hij eruit zag . En als er iets kleins aan hem is dat het in het bijzonder verbergt, dan kan hij voorzichtig in een zaak worden uitgekleed . Als dat een aanwijzing is voor een schuld, bereikt het een bedrag dat onpartijdig is in religie en goedheid . En als dat in zonde was, dan heeft hij in zijn zonde een bedrag bereikt waar hij doorheen gaat . Wie in zijn slaap zijn ontkenning van religie of zonde niet kent, en de plaats waar hij wordt uitgekleed, is als de markt of te midden van het publiek, en het privégedeelte is prominent aanwezig, hij zal het met eigen ogen zien, alsof hij zich ervoor schaamt, en hij heeft wat van zijn kleren eraan, en hij ziet niets dat wijst op de daden van gerechtigheid, want hij beledigt zijn dekmantel, noch het goede erin . Als hij was ontdaan van wat ze beschreef, en hij zag de naaktheid niet prominent, en hij stond er niet op om zich ervoor te schamen, en er was niets van zijn kleren aan, dan is hij veilig voor iets waarin hij zich bevindt. benauwdheid, als hij ziek is, genas God, en als hij een schuldenaar is die zijn schuld heeft voldaan, en als hij bang is voor zekerheid, als hij geen kleren aan heeft, dan valt hij van de hoop van degene die smeekte hem, of hij is geïsoleerd van het gezag waarin hij zich bevindt, of hij overtreedt een zaak waaraan hij vasthoudt . En dat alles als zijn ‘awrah duidelijk zichtbaar is, en hij is als degene die zich ervoor schaamt . Als de naaktheid niet duidelijk is, en hij schaamt zich er niet voor, dan duidt de overdracht van zijn toestand die beschreven is op een staat van veiligheid, en geen enkele vijand zal hem aan de kaak stellen, zo God wil ….

…Testikels : De naaktheid van de vijanden waarmee ze hem bereiken, en als hij ziet dat zijn testikels worden afgesneden zonder enige ontwrichting of schade aan hen, dan zullen zijn vijanden zoveel winnen als hij krijgt van zijn testikels, en als hij ziet dat zijn testikels groot zijn of kracht hebben die hun bestemming te boven gaat, dan is hij onneembaar dat zijn vijanden hem niet slecht zullen bereiken . Misschien was hun onderbreking de onderbreking van de vrouwtjes van de jongen, als er bewijs was in de visie van het goede . Omdat de testikels de twee vrouwtjes zijn, en het linker ei de jongen is, en als hij ziet dat het van hem is afgenomen, stierf zijn zoon en werd hij niet na hem geboren . Als hij zag dat hij haar aan anderen gaf met de vriendelijkheid van een ziel van hem, en zij was van hem, dan wordt hem een ​​kind geboren zonder volwassenheid en wordt het kind aan iemand anders toegeschreven . Als hij ziet dat zijn testikels in de hand zijn van een bekende man, zal die man het krijgen . Als de man een jonge man is, dan is hij zijn vijand, en als hij ziet dat hij een heer is, zal hij geld verdienen dat zijn vijanden niet kunnen veiligstellen . En hij zag een man alsof hij tien mannen had en geen zaadbal had, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei tegen hem : Je zult tien zonen krijgen, en er wordt geen vrouwtje bij je geboren . Wat betreft de schaamstreek : de afname ervan is geldig in de Sunnah, en de toename ervan is geld en macht verkregen van de kant van een niet-Arabische man . Als hij zag alsof hij naar zijn schaamhaar had gekeken en hij zag er geen haar op alsof het nooit was ontsproten, wees hij een steen op hem aan in het geld of twee verliezen die hij zou hebben . Als hij veel haar heeft om het door de grond te trekken, dan zal hij veel geld verdienen met corruptie in de schulden, en een verspilling van jaren en ridderlijkheid ….

…Wat betreft de naaktheid, wie zag dat hij naakt was, hij werd ontdaan van een zaak die hij er goed over nadacht, en wie zag dat hij naakt was op een markt of in een menigte mensen en zag zijn naaktheid prominent aanwezig zijn terwijl hij verlegen was van verschijnen aan mensen en hij had wat van zijn kleren aan, dan wordt hij ontmaskerd en zijn zaak wordt aan mensen geopenbaard en kan duiden op de schending van zijn dekmantel en als hij uitgekleed wordt in een moskee, dan wordt hij uitgekleed op de zonden van gerechtigheid hij doet het in hem, en als hij ziet dat hij naakt is en zijn naaktheid niet merkbaar is. Als hij ziek is, onschuldig aan zijn ziekte of gekweld wordt, zijn zorgen of schulden zijn verdwenen, zal zijn schuld worden vervuld, en dit kan wijzen op berouw en naaktheid van zonden, of hij wordt ontdaan van de wereld en bedekt in het hiernamaals en het is zei dat zijn geld gekwetst is of iets dat hij aan hem haat. En er werd gezegd dat de rechtvaardige man werd ontdaan van zijn kleren en dat hij werd ontdaan van zijn zorgen en de ongehoorzame is de last en de onfatsoenlijke aanval, en wie zag dat hij naakt liep, dan wordt hij beschuldigd van een beschuldiging dat hij zou onschuldig zijn, en als een gezaghebbend persoon zou zien dat hij zijn kleren had gestolen totdat hij werd uitgekleed, zou hij spoedig worden ontslagen, en als een vrouw zou zien dat ze naakt was of dat zijn hoofd onbedekt was in een groep mensen Het is een ramp dat op haar komt voor haar man en voor wie ze kostbaar is of haarzelf en haar geld…

…En wie ziet alsof zijn naaktheid duidelijk is en er niet naar kijkt en zich er niet voor schaamt, en niemand er aandacht aan heeft geschonken, dan is hij veilig voor een zaak waarin hij lijdt door ziekte, zorgen, angst, of schuld . En betrouwbaarheid is het bewijs van het verkrijgen van sperma, van één dinar tot honderdduizend, volgens de omvang van een man onder de mensen…

…En wie ziet dat de overledene naakt is en zijn naaktheid wordt ontmaskerd, dan geeft hij zijn vertrek uit deze wereld aan naakt van goede daden, en als hij van de mensen van goed en gerechtigheid is, dan is het een rust voor hem ….

Naaktheid : Wie ziet dat hij zijn kleren uittrekt, een vijand die zwijgt, is Gio, die openlijk vijandig is, maar genegenheid en advies toont . De Almachtige God zei : ~ O zoon van Adam, Satan verleidt je niet, alsof je je ouders uit het paradijs verdreef, hij neemt hun kleren van hen af .~ Als hij op een congres als naakt wordt gezien, wordt hij ontmaskerd . En als hij alleen ergens naakt is, dan zoekt zijn vijand zijn misstappen en vindt hij niet wat hij wil door de onfatsoenlijkheid van zijn dekmantel ….

…Uitkleden van kleren Degene die zag dat hij van zijn kleren was ontdaan en niet wist of hij hem in gerechtigheid of in ongehoorzaamheid aan het uittrekken was, en of de plaats waar hij hem uitdeed een markt was of onder de mensen, en de ‘awrah prominent aanwezig was, en alsof hij er verlegen voor was, en hij heeft er wat kleren aan, dan wordt zijn dekking geschonden, en niet. Er is een angst in dat, en als de naaktheid niet prominent aanwezig is, en hij staat er niet op om er verlegen voor te zijn , en hij heeft geen kleren aan, dan is hij veilig voor iets waar hij een hekel aan heeft, en als hij ziek is, zal de Almachtige God hem genezen, en als hij schulden heeft, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij is bang, God zal hem beveiligen. De Almachtige, als hij geen kleren aan had, dan wanhoopte hij aan een man die om hem smeekte, of hij was geïsoleerd van het gezag waarin hij zat, of hij maakte een bevel ongeldig door waaraan hij zich vastklampt, dat alles als zijn naaktheid zichtbaar was en hij is als degene die zich ervoor schaamt, en als het niet ap ouder dan verandert zijn geld in een staat. Veiligheid en gezondheid door zijn vijand te verknoeien . En er werd gezegd : de onpartijdigheid is onrechtvaardigheid, en het uitkleden van de doden in een droom duidt erop dat de zoeker gedwongen wordt om van een vrouw te scheiden, of te reizen, of zich te bekeren van het opgeven van zonden en zich tot de islam te bekeren ….

…Varkensvlees : Een grote, rijke man, corrupt in religie, slecht gewin, smerig, vies, ongelovig of christelijk, koppig en smerig, en zijn vlees, vet, haar, buik en huid zijn verboden en verachtelijk geld, en mijn familie is een vruchtbaar man die een sinistere winst en religie heeft, en wie varkens hoedt, ik heb ook een voogd over een volk, en wie het bezit of bezit ervan op een plaats of de dichtstbijzijnde plaats heeft verboden geld te verduren, en zijn kinderen en melk zijn rampspoed in het geld van degenen die het drinken, of in zijn gedachten, en wie op een varken rijdt, slaat een sultan of triomfeert over een vijand, en wie ziet dat hij loopt zoals een varken loopt, krijgt eerder een oogje, en varkensvlees wordt gekookt en gegrild. Dringend haramgeld . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag het alsof ik in mijn bed van een varken lag, en toen zei hij : Hij stapte op een ongelovige vrouw . En er werd overgeleverd dat Khusra, Anu Sharwan, zag alsof hij aan het drinken was uit een gouden jam, en met een varken dat uit de jam dronk, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei tegen hem : Hij verwijderde de steen van je vrouwen en uw bijvrouwen van de eunuchen en de dienaren en kinderen, en hij verzamelde ze en bracht mij met u geblinddoekt mee. : zei fracties, en elk van hen : bitter Feltrqs, deed wat hij vroeg, en toen hij de Nuba-dans beëindigde om ze uit te voeren, zei ze tegen een van de concubines : O koning Oafha van dansen en naaktheid, ze zijn voortdurend timide, hij zei dat het zo moest zijn, toen hij werd uitgekleed en een man vond, zei de oversteek tegen hem : O koning, dit is de interpretatie van uw visioen. Wat betreft de jam, dit is geheimhouding, en wat uw wijn drinken betreft, u zult ervan genieten, en wat betreft het varken dat samen met u heeft gedronken, dit is een man ….

…En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….

…Maar als ze een vrouw trouwde, is een echtgenoot niet haar echtgenoot in een droom : het komt hen binnen of komt ten goede aan de mensen van haar huis of haar echtgenoot van een partner of een gedeelde geboren of geassisteerde maker om hem en zijn werken te dienen ….

…Al-Rihani : Een man die geduld heeft met tegenslagen is tevreden met het oordeel . Al-Wafaa : een verontschuldigend na het gooien zonder excuus, en de eigenaar van een ruzie. Als hij de kleren van zijn vrouw draagt ​​nadat haar naaktheid is verschenen, dan schrijft hij haar toe aan een obsceniteit en verontschuldigt zich haar voor het liegen. Als hij zijn eigen kledingstuk oppakt, strijdt hij met enkele van zijn familieleden en de eigenaar van degene die niets goeds heeft . De herder : de eigenaar van een voogdijschap, en hij duidt de leraar van de jongens aan, en die de zaak van de sultan of de heerser overneemt, en wie een bedoeïenen ziet grazen, reciteert de koran en verbetert de betekenissen…

…De ‘Awrah Wie in een droom ziet dat zijn kleren zijn blootgesteld aan zijn’ awrah, dan is zijn bedekking beledigend . En wie zijn naaktheid onbedekt ziet terwijl hij zich daarvoor schaamt, dan zal hij in zonde vervallen en wordt zijn vijand door hem beledigd, ook al schaamt hij zich niet . Daardoor blijft hij gespaard van een zaak waarin hij lijdt aan angst of ziekte . En als hij schulden heeft, zal God zijn schuld afbetalen, en als hij bang is, zekerheid ….

…Er werd gezegd dat hij die zag dat hij zijn kleren uittrok en zijn lichaam blootlegde, het hem een ​​vijand van intriges en geen openlijke vijandigheid toeschijnt, maar genegenheid toont door te zeggen dat hij Verheven is, o zonen van Adam, betovert niet jij het vers ….

…De naakte die in een droom ziet dat hij iets van waarde heeft geleend, duidt op een voorliefde voor de waarde van wat hij leende . De naaktheid, als die onbekend is, kan duiden op de komst van de wereld, en misschien duidt de naaktheid op de schaamte waartegen men zich moet hoeden uit angst voor opruiing . En wie ziet dat hij iets heeft geleend of uitgeleend, en als dat ding sympathiek is, dan verkrijgt het een goed dat niet blijvend is, en als het verwerpelijk is, dan zal hij worden getroffen door een haat die niet duurt, omdat het naakte ding blijft niet . En er werd gezegd : wie heeft geleend van een teddybeer, de geldschieter draagt ​​de benodigdheden van de lener ….

…De vrouw : het volmaakte is een indicatie van wat er aan haar naam is ontleend, hetzij uit wereldse zaken omdat het werelds is, plezier en genot, of uit de zaken van het hiernamaals omdat het de religie corrigeert . En misschien duidde het op het gezag, omdat de vrouw met hartstocht en verlangen over de man regeert, en hij is hierin en streeft haar belangen na als een slaaf . En het duidt de Sunnah aan omdat het draagt, baart en melk geeft, en misschien duidt het op het land, de feddan, de boomgaard en andere samenstellingen . Degene die een vrouw zag die bij hem of haar koning kwam of haar veroordeelde, of hem uitlachte of naar hem toe kwam, onderzocht zijn zaak of hij ziek was met een maag en dergelijke, of dat de vrouw werd beschreven als kameel of ze denkt dat ze heet is, dan zal hij het getuigenis ontvangen . Zo niet, maar zij is een van de vrouwen van deze wereld, dan is hij ontsnapt aan waar hij in is en heeft hij deze wereld bereikt . En als een arme dat zag, zou hij geld ten goede komen . En als hij ziet dat degene die Sultan nodig heeft, laat hem bij haar pleiten en tegen haar vechten . Als hij ziet dat hij een schip of dier heeft dat afwezig is, moet hij hem aanbieden waar hij tevreden mee is . Als een gevangene dat ziet, wordt hij vrijgelaten vanwege haar schoonheid en de vagina die bij haar is, en als iemand dat ziet bij het behandelen van een implantaat of een implantaat, dan moet hij doorgaan en het behandelen . Als hij het aan het publiek ziet, dan is het iets dat aan mensen wordt gepresenteerd of in hen neerdaalt . Als ze een prominent gezicht had, was haar zaak duidelijk . En als ze gesluierd was, was haar zaak verborgen . Als het mooi is, is het aangenaam, en als het lelijk is, is het lelijk . Als ze hen aanspoort, instrueert en veroordeelt, dan is het goed in religie, en als ze ze tegenwerkt, ze aanraakt, accepteert of haar naaktheid aan hen blootstelt, dan is het een verzoeking waarin ze vergaat en wordt verzocht door het uit de pijn ervan of er iets uit verkregen in de droom of het verkregen in dromen, en het kan een fort zijn en buit in dat jaar waarin ze zich bevinden . En als hij het ziet temidden van mensen of in de moskee, want goed kan een beproeving zijn, want de Almachtige God zegt : ~En wij eren jullie met kwaad en goed is een beproeving .~ Als hij ziet dat het bij hen binnenkomt of naar beneden gaat, dan is het het jaar dat komt nadat ze binnen zijn ….

…Al-Muizz : Ashraf Al- Rijal . En wie het ziet alsof hij een schaap volgt terwijl hij loopt, hij volgt het niet, omdat zijn wereldse leven is opgeschort in zijn Sunnah en hij wordt beroofd van wat hij wenst . En het mechanisme is het geld van de vrouw en de geiten, een slavin of een corrupte vrouw, omdat ze zonder zonde wordt blootgesteld aan naaktheid . Het vet is rijk, en het magere is arm . En de woorden van geiten duiden op vruchtbaarheid en goedheid . En de poëzie van de geit is geld, de Steenbok wordt geboren en de knuffel is een Arabische vrouw . En het verzamelen van schapen op een plaats, misschien zouden mannen daar bijeenkomen over een kwestie, en wie de schapen weidt, is de bewaker van de mensen ….

…Jaber al-Maghribi al-‘Arra zei: een proces en een opheldering, vooral als al zijn geslachtsdelen worden blootgelegd en vrouwen zich daar meer bewust van zijn ….

…Als een zieke vrouw zag dat ze met een onbekende echtgenoot was getrouwd, zou ze sterven, tenzij hij een onbekende sjeik was, en zou ze worden ontslagen en zou ze het goed doen als ze hem onderzocht of hem als een oude man beschreef ….

…En wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​andere echtgenoot of een vrouw heeft gegeven, verlaat haar of maakt ruzie met haar ….

…De komiek, zijn visioen in een droom duidt op goedheid, herstel, medicijnen en onschuld door ziekte, en misschien duidt het op de wever en de borduurder . En wie ziet dat de naaktheid van zijn vrouw uit haar jurk blijkt, dan bedekt hij haar met vlot, dan gooit hij het lelijk, dan verontschuldigt hij zich zonder excuus . En wie ziet dat hij zijn kleed draagt, maakt ruzie met een van zijn familieleden en vergezelt iemand die niet goed is . En geluk, de eigenaar van kortingen . En er werd gezegd : vergeving is een omkering van zonde . En er werd gezegd : een verontschuldiging voor onwaarheid ….

…Hoofd- en lichaamshaar : geld . De naaktheid van het lichaam is de naaktheid van een vrouwelijke eigenaar ….

…Als u over Adam en Eva droomde, voorspelt dit dat een veelbewogen gebeurtenis u de hoop op succes in uw zaken zal stelen . Om ze in de hemel te zien terwijl Adam zijn naaktheid bedekte met een vijgenblad terwijl Eva volledig naakt was, afgezien van een oosterse gekleurde slang die zijn middel en buik siert, symboliseert dit dat verraad en vals geloof zullen samenkomen om je geluk omver te werpen . Wat betreft het zien of horen van Eve die met een slang praat, dit voorspelt dat slimme vrouwen je naar een droom zullen leiden over het verliezen van je fortuin en je reputatie ….

…De wurggreep : voor mannen de wurger, en de vrouw heeft een versiering en een zoon van een substantiële echtgenoot, en als het vanaf nul is, dan is het van een niet-mahram-echtgenoot, en als het van kralen is, dan is het van een gemene echtgenoot, en als het gedetailleerd is over essentie, parels en peridot, dan trouwt ze met een magere echtgenoot en baart ze twee dochters van hem en vindt haar in hem ….

…Enkelbanden is in een droom een ​​zoon . En wie denkt dat er goud in zit, dan wordt hij ziek, of hij heeft een fout in zijn religie, en als de enkelbanden om de vrouw zijn, dan is ze veilig voor angst, en als ze zonder echtgenoot is, trouwt ze met een vrijgevige en vrijgevige echtgenoot, ze zal het goede van hem zien . En wie ziet dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal erdoor worden geraakt, door verdriet, opsluiting of terughoudendheid . En er wordt gezegd : de twee mannen hebben hun kettingen . Niets van sieraden is geschikt voor een man in een droom, behalve de ketting, ketting, ring en oorbel . En wat een vrouw zag in haar enkelbanden van goedheid of corruptie, de interpretatie daarvan is in haar echtgenoot, en als ze geen echtgenoot heeft, dan is haar versiering onder de mensen evenveel als de schoonheid van de enkelbanden en hun uiterlijk . En de enkelband in een droom is verheffing, breedte, glorie en schoonheid ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: Wie zag dat hij de kleren van zijn moeder of vader had weggegooid nadat hun naaktheid was verschenen, zou ze aan immoraliteit toeschrijven en zich vervolgens bij hen verontschuldigen voor liegen, en als hij zijn eigen kledingstuk droeg, maakt ruzie met enkele van zijn familieleden en begeleidt degenen die niets goeds hebben ….

…De besnijdenis, zijn visioen in een droom, duidt op het blootleggen van naaktheid en het zien van schandalen ….

…En als hij de doden als naakt ziet, dan verlaat hij deze wereld naakt van goede daden, en er werd gezegd dat de naaktheid van de doden zijn troost was ….