…En wie denkt dat er iets van de overledene is gekomen, zoals urine, ontlasting, etter, bloed, sputum, sputum en dergelijke, dan is dat op twee manieren. Er werd gezegd dat het niet werd geïnterpreteerd omdat het er niet uit kon worden voortgebracht, en er werd gezegd dat alles daarvan wordt geïnterpreteerd vanuit de betekenis van het bovenstaande en op zijn hielen komt, en het kan in een soort zijn. Behalve datgene wat de uitdrukkers fel zien over de betekenis, en anderen hebben iets anders gezegd, en het is naar voren gebracht dat als hij iets ziet dat de overledene niet kan overkomen, het wordt uitgedrukt door analogie, giftigheid, gevolg, enzovoort ….

…En als het geel wordt, is het een ziekte ….

…Helder geel is in een droom mannen die de goederen van mensen versieren en zichzelf aantrekken . En er werd gezegd : hij is een rechtvaardig man, en hij kan verwijzen naar Al-Malus . Het visioen van evacuatie geeft de wereld aan en de prediker die met zijn prediking de roest van harten predikt ….

Geel water is een ernstige ziekte die een aanzienlijke behandeling vereist en tot de dood kan leiden ….

…En wie ziet alsof hij geel is, zal een zwakke jongen naar hem toe komen ….

…En wie denkt dat het geel is, dan duidt het op ziekte, en wat betreft de verandering in de kleur van de tong, het is niet prijzenswaardig ….

Ibn Sirin zei: ~Wie ziet dat hij heeft ontlast, zal hem geld geven .~…

En als het half modder is en een afgesneden excuus heeft, dan overkomt het hen en zijn ze bang voor een heerser ….

Wat betreft de prediking, het gaat over op de dienaar van de reis, dus alles wat hij erin ziet van een zin of een scheenbeen dat er doorheen gaat, en het water loopt eruit, de vervaldatum ….

…Gele kleur Iemand die in een droom ziet dat de kleur van zijn gezicht geel is, krijgt een ziekte . En er werd gezegd : Hij zal goed zijn in het Hiernamaals en tot de naaste behoren . Een geel gezicht in een droom duidt op vernedering en afgunst, en een gelig gezicht kan een teken zijn van hypocrisie . En er werd gezegd : het gelige gezicht duidt op aanbidding en tahajjud ‘s nachts, en het gelige kan op liefde en liefde duiden . En de gele kleur duidt op eerbied en observatie . Misschien is vergeling een teken van angst . En wie zijn gezicht wit ziet en zijn lichaam geel, dan is zijn publiciteit beter dan zijn bed, en als zijn lichaam wit is en zijn gezicht geel, dan is zijn bed beter dan zijn publiciteit . En vergeling van het gezicht en lichaam samen duidt op ziekte . En een geel gezicht is een teken van verdriet dat de visionair treft . En de gelige kleur in alle kleding is ziekte en zwakte, behalve in de kleding van porselein of zijde of brokaat, omdat het duidt op corruptie in zijn religie ….

En als hij ze vergeeld zag, zou hij misschien zwak zijn ….

Als hij zag dat zijn maag nul werd, zou hij een hoop bagage zijn . Als hij een bot in zijn maag ziet, dan is hij een toename van zijn gezin en kracht en kracht…

…Gele kleur Iemand die in een droom ziet dat de kleur van zijn gezicht geel is, krijgt een ziekte . En er werd gezegd : Hij zal goed zijn in het Hiernamaals en tot de naaste behoren . Een geel gezicht in een droom duidt op vernedering en afgunst, en een gelig gezicht kan een teken zijn van hypocrisie . En er werd gezegd : het gelige gezicht duidt op aanbidding en tahajjud ‘s nachts, en het gelige kan op liefde en liefde duiden . En de gele kleur duidt op eerbied en observatie . Misschien is vergeling een teken van angst . En wie zijn gezicht wit ziet en zijn lichaam geel, dan is zijn publiciteit beter dan zijn bed, en als zijn lichaam wit is en zijn gezicht geel, dan is zijn bed beter dan zijn publiciteit . En vergeling van het gezicht en lichaam samen duidt op ziekte . En een geel gezicht is een teken van verdriet dat de visionair treft . En de gelige kleur in alle kleding is ziekte en zwakte, behalve in de kleding van porselein of zijde of brokaat, omdat het duidt op corruptie in zijn religie ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Uitwerpselen zijn geld in een droom . Wie poepen terwijl mensen naar hem kijken, pas op voor een schandaal . Hij voelde dat hij brood en uitwerpselen eet, het eet brood en honing, en er werd gezegd : is een overtreding van het jaar . Wie op bed poepen, scheidt van zijn vrouw of wordt langdurig ziek . En uitwerpselen zijn verboden geld omdat het vies ruikt . Wie bang is in de uitwerpselen, raakt bezorgd . Degene die in Mes valt, wordt opgesloten . Hij die zichzelf ontlast, zal in een zonde vervallen . En uitwerpselen zijn een redding van zonde, of een zwak vertrek . En de uitwerpselen kunnen wijzen op reizen, omdat de Almachtige God zegt : ( Of een van jullie kwam uit de ontlasting ). En ontlasting geeft de eliminatie van de behoefte aan, en geeft het verdwijnen van interne ziekten aan, en geeft de gedachten en obsessies en de terugkeer van afzettingen aan . En uitwerpselen van grove onrechtvaardigheid . En wie ziet dat hij veel uitwerpselen heeft en wil reizen, moet niet reizen . Degene die in zijn kleren poepen, begaat een immorele daad, en als hij in de open lucht is, wordt hij van hen of de vervulling van een schuld verlost . En als hij poepen op een vuilnisbelt, is dat een goed en zorgeloos teken . Kleuring met ontlasting is een ziekte of angst . En als hij zich in de wildernis zou poepen, dan pakte de vogel of het beest van de aarde zijn uitwerpselen op en was op reis, de dieven zouden de weg voor hem afsnijden en gingen met zijn geld . En wie ziet dat hij wormen ontlast die op slangen lijken, dan zullen zijn kinderen zich vermenigvuldigen en zal hij vijandigheid jegens hen tonen . Zie ook het evenement ….

…Wat betreft de onderzoeken, namelijk de vier cirkels, stof, water, lucht en vuur, wie het eerste type ziet, dat vuil is, dan zal hij interpreteren dat zwartheid over hem heerst, dus hij moet dat zelf beheren . En wie het tweede type ziet, namelijk water, wordt geïnterpreteerd dat sputum er de overhand heeft . En wie het derde type ziet, dat is lucht, er wordt geïnterpreteerd dat bloed het overwint . En wie het vierde type ziet, dat vuur is, wordt geïnterpreteerd dat geel overheerst over hem, en er werd gezegd dat als iemand in het grootste deel van zijn slaap de kleuren van zwartheid van alle dingen ziet, zwartheid over hem heerst. Geel is meer dan geel, en God weet het het beste ….

…Wat de ontlasting betreft : er werd gezegd dat het de voorziening van onrecht is, en er werd gezegd dat het het bewijs is van opluchting, en wie ziet dat het nieuw is, zijn verdriet is verdwenen . Als hij geld heeft, moet hij zakaat over zijn geld betalen . En als hij ziet dat hij veel ontlasting heeft voortgebracht en op reis was, reist hij niet en is de weg afgesneden . Het eten van een maagd : om het te vangen en te verkrijgen, is geld met spijt verboden . Misschien was het een toespraak waar hij spijt van had vanwege hebzucht, en degene die de gebeurtenis ter sprake bracht, was statisch, hij zou een deel van zijn geld aan welzijn besteden . En als hij erom vraagt, geeft hij over het algemeen zijn geld uit . Als de plaats van de gebeurtenis bekend is, zoals de wassing, dan zijn zijn kosten bekend door zijn verlangen . Als het onbekend is, geeft hij onwettig geld uit aan iets waarvan hij niet weet en waarvoor hij noch beloond noch bedankt wordt, en dat alles met de goedheid van een ziel ervan . Wat er ook uit de magen van mensen en dieren uit de erfenis komt, het is geld, maar de analyse en het verbod, hoe sterk het ook ruikt, vies en mensen schaden het, tenzij het iets heel dierbaars is vanwege de maagdelijkheid van mensen die bijna modder, het zijn zij of angst voor autoriteit . Als hij een nieuwere immoreel aan zijn kleding introduceert, en als hij hem zijn broek introduceert, wordt hij boos op zijn vrouw en redt hij haar bruidsschat, en als hij ziet dat hij een plek heeft gecreëerd en hem bedekt met vuil, dan zal hij is geld verdoezelen . De laatste op zichzelf verviel in een zonde . Als hij een langdurige ziekte in zijn bed veroorzaakte, omdat hij dat alleen doet terwijl hij wakker is, en hij die niet kan opstaan, en dit visioen wijst ook op het vertrek van de man van zijn vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij brood at met een excuus, aangaf dat hij brood met honing at terwijl hij wakker was, en er werd gezegd dat het in strijd is met de Sunnah . Als hij onbedoeld poepen, draag het dan in zijn hand, want hij is gezegend met een zak met verboden dinars volgens de hoeveelheid uitwerpselen en wie het ziet alsof het gebeurt op de passerende markten, of in de baden en gemeenten, geeft de toorn van God tegen hem en de engelen, en hij ontvangt een groot schandaal, een groot verlies en de opkomst van wat de mens verbergt. En het duidt ook op een tekortkoming die aan de visionair wordt gepresenteerd . Als het voorkomt in een vuilnisbak of aan de kust van de zee, of op een plaats die dat niet ontkent, dan is het een bewijs van goedheid en het wegnemen van zorgen en pijn . Als hij ziet alsof een bekend persoon hem met wat van de mensenmest gooit, dan duidt dat op vijandigheid, onenigheid en onrechtvaardigheid, en hij zal worden blootgesteld aan iemand die hem ermee heeft gegooid, en een grote schade . En het grote aantal uitschot van mensen duidt ook op een belemmering voor de bewegingen en de vraag naar veel schade . Smudging is menselijke paresthesie, ziekte of angst . Het is ook een goed teken van zijn lelijke daden, en we hebben getest of ze hiervan profiteren . Wat betreft het ongeluk : het is een toespraak die vernedering inhoudt, dus wie zich ellendig voelt, zal met ellende worden gekweld, en als het zich onder de mensen bevindt, zal het in schande vervallen . En wie het ziet alsof iemand anders flauwgevallen is terwijl hij snuffelt, dan zal hij het voorbij laten gaan . Wie het ziet alsof hij in gebed is en er geen wind van hem stinkt, hij zoekt een behoefte en roept God om hulp, en spreekt woorden die vernedering inhouden, en die kwestie wordt moeilijk voor hem ….

…Het evenement is iemand die het ziet alsof het bij een kleiner evenement gebeurt. Zijn verdriet zal verdwijnen, en als hij de eigenaar van geld is, zal zijn geld toenemen . Als iemand die toevallig die ontlasting ziet veel is en wil reizen, dan moet hij niet reizen . En wie ziet dat hij een ontlasting heeft gehad en de jongere, dan geeft hij een deel van zijn geld uit aan gezondheid . Als hij een vloeistof is, geeft hij het grootste deel van zijn geld uit . En als hij ziet dat het op een plek is gemaakt en het in het vuil heeft verborgen, dan begraaft hij geld ….

…Citroenen Misschien is een citroen in een droom de schuld, en is een citroen een voorraad . Citroen duidt op ziekte als het geel is, en als een persoon het bezit en het niet eet, dan is het geld en is groene citroen beter dan geel . En de citroen is een schuld, en de citroenbomen zijn een goede man voor mensen, en er werd gezegd : hij is een rijke vrouw die voor altijd beroemd is ….

…Basr duidt in een droom de aanwezigheid van water voor de behoeftigen aan . En misschien duidt het rood van het hart op het overwicht van bloed . Misschien geeft geel de overheersing van geel aan ….

…De dief is in een droom een ​​ziekte en een ziekte, als de dief zwart is, duidt dit op zwart, als rood is het bloed, als geel geel aangeeft en als wit sputum aangeeft . Een dief vermoordt een persoon en doodt hem als hij ziet dat hij iets heeft gestolen . De dief is de koning van de dood en de komst van de reiziger en de vrijer . En wie een dief ziet die zijn huis binnenkomt en een zieke heeft, dat is de dood van de patiënt . Wie een dief doodt, zal een ziekte overleven . En als de dief een huis binnengaat waar een alleenstaande vrouw is, zal hij zich richten om haar ten huwelijk te vragen . De dief is een bedrieglijke en bedrieglijke man, en hij is een man van overspel omdat hij zichzelf vermomt zoals hij een overspeler verbergt . Misschien wees de dief naar de zeven, de slang, de duivel en de ziel ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat er een zwarte vrouw in zijn been zit, dan reist hij in de goedheid van zijn religie, en als het rood is, dan is zijn reis vanwege vreugde en is de tien geel, en als het is geel, dan zijn reis zal leiden tot ontberingen en ziekte, en als het groen is, zijn reis is ten behoeve van het hiernamaals, en als het gekleurd is, betekent dit dat de genade en geld in zijn reizen . en wie zag dat hij werd verhinderd om te reizen vanwege het gebrek aan trauma, dan zou hij voor een dienstmeisje zorgen . En Jaber al-Maghribi zei: het label wordt geïnterpreteerd door vrouwen . En wie ziet dat hij zijn talisman op een hoge plaats heeft geplaatst, geeft aan dat hij heeft gemeenschap met zijn vrouw . En wie zag dat iemand zijn hulpeloze vrouw nam en haar op een plaats verstopte, dan wijst hij op corruptie met zijn vrouw en haar uitspraak over branden en snijden, zoals vermeld in de pantoffels . Wat betreft de hawazen, wie dan ook ziet ze voor hem geplaatst, dan krijgt hij geld, en als hij draagt hen betekent het reizen .) En wie ziet dat hij een hawazin om zijn voeten wikkelde en besloot te reizen terwijl hij in zijn grootvader was zonder een metgezel en niet meer, dan duidt dit op het verstrijken van zijn leven, en God weet het het beste ….

…Ibn Sirin zei het visioen van de winden en de buitenbeentjes als geheel: als ze uittreksels zijn, dan moet er rekening mee worden gehouden dat als ze weinig zijn, het snel is, en als ze blijven, dan zijn ze traag. Wat betreft de zaag, het is op drie manieren. Wat betreft het zien van geel ervan, duidt het op een verandering in kleur, en wat betreft rood en geel is er niets mis mee om ze te zien. Het duidt op goede lof ….

…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een ​​vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….

…Vlaggen : op het kledingstuk is het een reis naar de hadj of naar het westen, en de kleding van de mantel duidt op het bereiken van voogdij over degenen die onder de mensen waren, vooral voor de mensen van cultivatie en ploegen, en de vruchtbaarheid van de Sunnah voor degenen die niet tot de mensen behoorden . Het is aan vrouwen om de glorie en het plezier te vergroten . En wie een testament geeft, krijgt geld van de autoriteit van niet-Arabieren of dhimmi’s . De wandelkleren duiden de zwepen aan, en we zoeken onze toevlucht bij God ertegen . En de zwijgende is goed en heeft zijn reputatie verheven, en de melodie is er anders over, sommigen van hen zeiden dat het de vrouw is, en sommigen van hen zeiden dat het het vuur is, en sommigen van hen zeiden ziekte, en sommigen van hen zeiden het is een epos . Er is gezegd dat de prik een aanwijzing is voor de hadj, en ze verschilden van mening over het geel ervan, sommigen haatten het, en sommigen zeiden dat geel porselein niet werd gehaat noch geprezen, en het rood was een wereldse vernieuwing van degene die het droeg ….

…Abrikoos : een ziekte, en er groen van eten geeft je liefdadigheid in dinars en is onschuldig aan ziekte, en geel eten ervan is ten koste van geld bij ziekte . Als hij het ziet alsof hij een abrikoos van een boom eet, dan begeleidt hij een corrupte man van vele dinars . Er werd gezegd dat het plukken van abrikozen uit een boom trouwde met een vrouw die geld uit een erfenis had . Als hij ziet alsof sommige sultans een abrikoos uit de appelboom hebben geplukt, dan stopt hij zijn kudde onverteerbaar geld in . En de abrikozenboom is een man met veel ziekten . Sommigen van hen zeiden, maar eerder is een man gecontracteerd met zijn gezin, plat met mensen, brutaal en niet laf . Als ze werd vereerd door haar zwangerschap, dan duidt dit op een man met veel dinars, en als hij een groene abrikoos was, dan was ze een man met veel dirhams . En wie een tak van zijn boom breekt, hij ontkent of ontkent geld van een man, of laat het gebed of vasten achter, of bederft geld dat niet van hem is . Als een tak van een andere boom wordt afgebroken dan die welke vruchtbaar is, om als een stok te worden genomen, zal hij er plezier aan beleven . Welke vruchten en vruchten ook geel zijn, is een ziekte, en wat zuur is, zijn ze en droefheid, en groen daarvan is geen ziekte ….

…Jaber al-Maghribi zei: Als iemand zag dat hij besmet was met uitwerpselen terwijl hij zich op een hoge plaats bevond, dan zou er geld komen, en als het op een plaats was die hij haat terwijl hij down is, dan is het schadelijk voor de gouverneur. en sommigen van hen zeiden dat het zien van de ontlasting als het iets is waar hij een hekel aan heeft om bij hem wakker te zijn, dat zij het zijn en verdriet, en misschien was het een kwestie. Haat of niet ….

…En wie ziet dat hij ontlasting heeft verzameld, als hij de eigenaar is van een tuin, zal hij hiervan profiteren en zijn boomgaard produceren, en als hij een rol heeft om de opbrengsten ervan te verzamelen . En of hij de eigenaar was van de bevoegdheid om geld in te zamelen uit een collectie of iets dergelijks . En als hij arm was, zamelde hij geld in bij liefdadigheid ….

…De jam is in een droom de minnaar van de man, en het beste dessert wordt geserveerd . Wie ziet dat hij aan hem wordt voorgesteld als een lafaard, dan zal van zijn geliefde een grote liefde zien, en als hij hem presenteert met wat hij haat, zoals bulten, ontlasting en komkommers, dan zal hij zien van zijn geliefde vijandschap, en hij zal haat voelen . De jam in het visioen wordt uitgedrukt als duizend dirham of honderd dirham ….

…En wie ziet dat hij een ontlasting afgeeft, dan is hij in twee opzichten een angst voor autoriteit en een boete, en de reiziger zal de weg afsnijden, en wie ziet dat hij een gebeurtenis op een plaats heeft gecreëerd, hij besteedt zijn geld aan zijn verlangen, en als de plaats onbekend is, geeft hij verboden geld uit, en als hij in zijn kleren immoraliteit veroorzaakt of op zijn bed een ernstige ziekte of misschien een verschil begaat. Zijn vrouw of op een plaats en bedekt die met vuil, dan zal hij geld begraven, en wie ziet dat hij een kruk eet, dan slaat hij verboden geld aan en kan hij obscene woorden spreken waar hij spijt van heeft en alles wat uit de magen van mensen, dieren en erfenissen komt, dan is het geld. Een dier poepen, en als het een van degenen is die de voorkeur heeft, dan heeft het kinderen van paarden, dus wat vrouwelijk was, duidde het meisje aan en wat mannelijk was, duidde de jongen aan en wie zag dat hij op de mest zat, sloeg dan geld van zijn verwantschap, en het kan zijn in termen van erfenis…