…Broek : Een religieuze vrouw of een buitenlandse meid, en als hij het zag alsof hij een broek had gekocht zonder zijn eigenaar, zou hij trouwen met een vrouw zonder voogd . En de nieuwe broek is een maagdelijke vrouw, en de bedelaar is een bewijs van onfeilbaarheid voor zonden . En er werd gezegd dat de narwallen het bewijs zijn van goedheid met betrekking tot zijn vrouw en zijn gezin . En het dragen van een broek zonder overhemd is armoede, en hij draagt ​​het ondersteboven en begaat een immorele daad van de kant van zijn familie . En zijn urine is het bewijs van de zwangerschap van zijn vrouw . En zijn ontlasting is het bewijs van zijn woede over de zwangerschap van zijn vrouw . En de ontbinding van zijn broek, de verschijning van zijn vrouw aan de mannen, en liet haar voor hen verbergen en verbergen . Er werd gezegd dat de broek een reis naar het Ajam-volk aangeeft, omdat het hun kleding is . Er werd gezegd dat Salah de broek is van zijn familie en hun plezier verlengt ….

…Wie het geel ziet, duidt op ziekte en ziekte die de mensen van die plaats treft, en als hij het rood ziet, duidt dat op oorlog en bloedvergieten onder de mensen van die plaats, en als hij het ziet, duidt groen op voorspoed en genade op die plaats ….

…En wie zijn tong lang ziet tijdens het procederen, dan is de overwinning. En wie ziet dat zijn tong gebonden is, duidt op armoede en ziekte, en er wordt gezegd: overwinning en ongeluk, en wie met zijn tong iets ziet dat hem schaadt of zoiets als hem ontkent terwijl hij wakker is, het is niet prijzenswaardig en de welsprekendheid van de tong is niet wijsheid, logica en zachtheid van spreken, en wie denkt dat zijn tong lang is, kan veel spreken en misschien vereenvoudigen Schadelijk en wie ziet dat hij op zijn tong heeft gebeten, dan heeft hij spijt en wie ziet dat hij naar zijn tong kijkt , dan wordt hij behoed voor uitglijden, en wie ziet dat zijn tong zwart is, dan zal hij een dichter zijn of hij ziet dat hij geel is, wat op ziekte duidt, en wat betreft de verandering van de tong, het is niet prijzenswaardig, en wie ziet dat hij stom of zwaar is, dan is het corruptie in zijn religie en daaruit zag Hij dat zijn tong was afgesneden, omdat hij goed is in zijn religie en een beetje gepraat kan worden tenzij hij in ruzie is, en als hij erin zit , dan is hij afgeweken van zijn argument ent en er is niets goeds in hem, en als hij ziek is stervend of met een doorn of een positie die de dood van zijn schrijver of zijn vertaler aangeeft en er werd gezegd dat hij van zijn gezag was verwijderd en er werd gezegd dat dit en onderwerping en misschien was de tong de herinnering aan de mens, zijn trots en oprechtheid…

…Dadelpalmen in een droom duiden op levensonderhoud . Als hij een patiënt ziet, geeft hij zijn herstel aan . Het stuifmeel kan duiden op het overlijden van de patiënt, de gevangenis of het bewaren en opslaan van goederen . En wie een palmboom ziet, zijn ster komt ten goede . Als hij geel wordt en het niet eet, dan heeft hij autoriteit en wordt hij boos op de eigenaar van het stuifmeel, dan is hij tevreden met hem . Het is geld dat hem overkomt ….

En wie ziet dat zijn onderlip eraf is getrokken, is het verdwijnen van een zegen, en als hij dat in het bovenste gedeelte ziet, duidt hij op de dood van zijn vrouw of haar scheiding, en wie in zijn lippen ziet wat hij ontkent zoals hij terwijl hij wakker is, wijst hij op leed en leed, en wie ziet dat zijn lippen zijn samengevoegd en niet in staat is ze te openen, geeft de complexiteit en moeilijkheid van de dingen aan, zelfs als hij ziet dat hun roodheid is toegenomen, dus het effect van een bevel, en als ze geel worden, kan het verzwakken, en als ze zwart worden, zullen ze boos en verdrietig worden, en als hij denkt dat andere kleuren dat ook zijn, is hij niet prijzenswaardig

…Wat de Ahleg betreft, het gaat over in zorgen en verdriet, en als het zwart is, dan wordt het geïnterpreteerd door rampspoed, en als het geel is, dan wordt het geïnterpreteerd door ziekte en ziekte ….

…Wat betreft de vijgen, zei Al-Kirmani, wordt het visioen van de vijgen zo geïnterpreteerd dat als het geel is, het een ziekte is, en de zwarte een wroeging, en de groene een schuld in zijn nek, en misschien voor de zoeker geweest als hij in zijn tijd niet schadelijk was als het zoet was ….

…Als hij ziet dat de lucht groen is, dan geeft dat de overvloed aan gewassen in dat jaar aan, en als hij ziet dat de lucht geel is, duidt hij op ziekten, en als hij ziet dat de lucht van ijzer is, zal de regen afnemen . En als hij zag dat hij uit de lucht viel, zou hij boeten . En als de lucht zich splitst en een oude man eruit komt, dan is hij de onvruchtbaarheid van dat land en hun vruchtbaarheid . Als een jonge man uitgaat, dan is hij een vijand die verschijnt en de mensen van die plaatsen beledigt, en er is vijandschap en scheiding tussen hen . Als schapen naar buiten komen, is het bederf . En als kamelen naar buiten komen, regenen ze en stroomt er een stroom in, en als er zeven in hen komen, dan worden ze door de macht van onderdrukking getroffen door onrecht….

…En wie ziet dat hij geen spijker heeft, is bankroet en zijn zaak is verminderd, en er werd gezegd dat het zien van de spijkers als ze waren gebroken, duidt op de dood, evenals of hij ze als geel, groen of blauw ziet ….

…Het is in een droom standvastigheid in religie . Het kan verwijzen naar kinderen of inactiviteit door reizen of ziekte . En beperking duidt op de vriendelijkheid van degenen die het in een droom beperkten . En de beperking van zilver ligt vast in de kwestie van het huwelijk . Als het van koper is, dan is het standvastig in zijn ongeluk, en als het van lood is gemaakt, dan is het standvastig in een kwestie van zwakheid en zwakte . Als het van een touw is, dan is het standvastigheid in religie . En als het van hout is, dan is het een bewijs van hypocrisie . De beperking voor de handelaar is de bagage van een loon, en de betrokken persoon heeft zijn zorg, en de patiënt heeft de duur van zijn ziekte . En wie denkt dat hij gebonden is ter wille van God, dan is hij ijverig in de aangelegenheid van zijn kinderen . En wie ziet dat hij gebonden is in een stad, dan is hij de kolonist . Als hij ziet dat hij gebonden is in een huis, wordt hij gekweld door een vrouw . Als de beperking smal is, is de zaak krap voor hem . En de beperking van de opgetogen zal altijd blij zijn . En als de gebonden persoon ziet dat hij een andere beperking heeft verhoogd, en als hij ziek is, dan sterft hij, en als hij in de gevangenis zit, is zijn gevangenisstraf lang . En wie ziet dat hij gebonden is en hij draagt ​​groene kleren, zijn gestalte is op het gebied van religie en het verkrijgen van een beloning, en als het wit is, dan is zijn gestalte een kwestie van kennis en jurisprudentie, schoonheid en schoonheid, en als het rood is, dan is zijn gestalte een kwestie van plezier en vreugde, en als het geel is, is zijn gestalte ziek . En wie ziet dat hij aan een gouden ketting is gebonden, wacht op geld dat weg is . En wie in een verslag ziet dat hij in verband wordt gebracht met een andere man, geeft aan dat hij een grote zonde heeft verworven, hij vreest voor hem de vergelding van de sultan voor wat de Almachtige God zegt : ( En je ziet criminelen op die dag gebonden in handboeien ) , en de beperking is in de eerste plaats en armoede . Zie ook fol of zie kabel ….

…Al-Wind : duidt de autoriteit op zichzelf aan vanwege zijn macht en autoriteit over de wezens zonder hen, met hun voordeel en schade . Misschien duidde het op de koning van de sultan, zijn soldaten, zijn bevelen, zijn ongelukken, zijn dienaren en zijn assistenten, en zij was een dienaar van Salomo, vrede zij met hem . Misschien duidde het op kwelling, ongedierte en ongedierte omdat ze optraden terwijl ze woedden, en de vele bomen die vielen en verdronken van schepen erin, vooral als het een wesp was, en omdat het de wind was die omkwam, keerde het mee terug , en omdat het een wind is die niet bestuift . En misschien duidde de wind op vruchtbaarheid, levensonderhoud, overwinning, overwinning en goed nieuws, omdat de Almachtige God hen door de handen van Zijn genade zendt en schepen spaart die op Zijn bevel lopen, dus hoe zit het met hen als ze van pollenwinden zijn, wanneer ze terugkeren van hen uit de goedheid van planten en vruchten, dat is de jeugd en hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei. : ~Ik overwon de jeugd en kwam om . Hij keerde terug met de horzel .~ En de Arabieren noemen acceptatie door jongens omdat het overeenkomt met de wesp, en als acceptatie en de horzel alleen door de naam werden afgeleid, is dat voldoende . Misschien duidt de wind op ziekten en aandoeningen en woeden bij mensen, zoals verkoudheid en hoofdpijn, en onder hen is wat mensen zeggen dat dit een woedende wind is, omdat het een ziekte is die door de Almachtige God is gecreëerd wanneer een wind waait en de lucht wordt veranderd of gescheiden . Wie een wind ziet die het draagt ​​en het zonder angst, angst, duisternis of mist draagt, dan bezit hij mensen als het gepast is om dat te doen, of hij gaat over hen heen en ze maken grapjes over zijn dienst met glorie, of hij reist ongeschonden in de zee als hij van de mensen van dat is of die hem hoopt, of zijn industrie is opgebruikt als het traag was . Of onder hem een ​​wind die hem draagt ​​en opricht, en voorziet in levensonderhoud als hij arm is, en als hij het opheft en ermee meegaat, wordt het weggetrokken en is hij bang en vreselijk ongerust . Of het had duisternis, stof, verstoring en gevoel, en als het zich in een schip bevond, werd het erdoor beschadigd, en als het ziek was, nam het erdoor toe, anders zal het worden getroffen door aardbevingen en ongelukken, of het zal erin uitgaan, of het bevel van de sultan of de heerser eindigt erin tot wat hij in een droom bereikte . Als dat allemaal niet zou worden getroffen door een stoffige opruiing met winden en verontrustende aardbevingen . Als hij in dat geval ziet dat de wind bomen ontwortelt en muren vernietigt, of vliegende mensen, dieren of voedsel, dan is het een algemene aandoening onder de mensen, ofwel een plaag, een zwaard, een opruiing, een overval, een gevangenschap, een affaire. , een onrechtvaardigheid en dergelijke . Als de algemene wind stil was of het was van pollenwinden, dan veranderden hun omstandigheden, als de mensen onrechtvaardig waren, angst, epidemieën of belegerden door een vijand, hun zaken bewogen en hun zorgen werden weggenomen . Gifwind is warme ziekten . En de wind met geel is een ziekte, en de wind met donder is onrechtvaardig kracht met kracht . En wie de wind van de ene plaats naar de andere bracht, hij sloeg een heerser of reisde een reis waarvan hij niet terugkeerde, omdat de Almachtige God zei : ~ Of de wind zal mee vallen op een plaats ver weg .~ De val van de wind op een stad of leger, en als ze in oorlog waren, kwamen ze om, en de zachte en heldere wind is goed en zegenend, en de stormachtige wind is de onderdrukking van de sultan, en de wind met stof is een teken van oorlog ….

…Jaber al-Maghribi zei dat de tulband, moge Hij verheerlijkt en geëerd worden, en wie ziet dat zijn tulband volwassen is geworden of groen is geworden, duidt op een toename in zijn waarde, trots en voogdij, en als hij ziet dat zijn tulband kleiner is geworden of vuil, dan in tegenstelling tot hem, en als hij ziet dat zijn tulband rood is, duidt dat op zijn oneerlijkheid jegens iemand, en als hij het geel ziet, dan is het het duidt op schade en verlies, tenzij hij een redenaar, een rechter of iemand die het met waakzaamheid omhult ….