…De definitie van visioenen en dromen in termen van de taal van visioenen is een meervoud van visioenen en kan worden uitgesproken zonder te neuriën op het werkelijke gewicht . Het is in de taal wat wordt gezien tijdens de slaap, afgeleid van het werkwoord zagen . Het is oorspronkelijk een bron zoals links . Toen ik een naam maakte toen de slaper het zich voorstelde, werd het verloop van namen en visies gemaakt met een afleiding om de tijd met het gezichtsvermogen waar te nemen . En voor degenen wier visioenen overvloedig aanwezig zijn : ( zie ). De droom van het annexeren van ha en rustgevende lam . Het is toegestaan ​​om je bij hen aan te sluiten, dus wordt er gezegd : Droom . Een droom is afgeleid van een droom en de betekenis ervan is een visioen in zijn slaap . Zei : de droom van iets dat hij in zijn slaap zag en de droom van een droom en de betekenis ervan van achteren in zijn visioen zou Balhi dromen, elke gespot in zijn droom, elke mening over zijn visioen vervloeken en combineren : dromen, vraag hier hoeveel keer ontving het woord dromen in de koran ontving dit woord tweemaal in de koran : 1 – het vers ( ze zeiden dromen en wat we interpreteren dromen Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – het vers ( maar ze dromen maar vervalsten het is een dichter Vlaotna-vers stuurde de ouden als ) [ profeten : 5] het eerste vers betreffende Jozef met koning . En de tweede in het verhaal van de Arabische polytheïsten die Mohammed bespotten, moge God hem zegenen en vrede schenken (1), moge God hem zegenen en hem vrede schenken . En ook de vraag woord kreeg een visioen in de Koran? Ontving het woord van Openbaring in de Koran ) vier keer zijn als volgt : A – vers : O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als jullie visioen voorbijgaat [ Yusuf : 43] 2 – het vers : En we maakten het visioen dat Orinacc alleen een verzoeking voor mensen en de boom vervloekt in de Koran en ze alleen maar vergroten Nkhuvhm wat een grote tirannie [ Isra : 60] 7 – vers : Openbaring heeft ook bekrachtigd Voorwaar Wij belonen weldoeners ( Saaffaat : 105 ). 4 – de Almachtige zeggen : De oprechtheid van God, Zijn Boodschapper, de visie van rechts ( open : 27 ). (1) Het eerste vers betreffende de koning met Jozef en het tweede vers dat door het visioen van de profeet moet worden aangewezen, tonen haar vrede zij met hem de nacht van de familie naar het heilige huis waar . Hij wilde afslachten, en de vierde was de kwestie van het zien van de Boodschapper toen hij dacht dat hij Mekka zou binnengaan en Umrah zou verrichten . ___________________________________ (1 ) Zie : Concordantie van woorden Koran • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beiroet – Libanon – Geen geschiedenisartikel ( Daghth ) p. 421 * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Het is in een droom een ​​vernedering voor de beledigde en glorie voor de beledigde, tenzij hij het verhevene beledigt, want het daalt af naar de beledigde van de beledigde . En wie een persoon hem ziet vervloeken, hij zal schade lijden door de beledigende persoon en hij zal zegevieren, dan zal hij overwinnen . En er werd gezegd : het is het recht van de beledigden ….

…Als je droomde dat je aan het roeien was, betekent dit dat je eraan zult werken om van die kenmerken af ​​te komen die je beledigen en het respect van je collega’s en vrienden verminderen . En als je droomt dat anderen lasteren, betekent dit dat je voelt dat iemand je pijn heeft gedaan en je misschien heeft beledigd . Godslastering in een droom geeft aan dat een vijand die onder het mom van een zogenaamde vriendschap in je leven kruipt, je grote schade zal berokkenen . Als je droomt dat je jezelf aankondigt, dan betekent dit een slecht lot . Als je droomt dat anderen je vervloeken, dan betekent dit opluchting door emotie en voorspoed . De interpretatie van deze droom hier is niet overtuigend ….

…Wie ziet alsof de engelen hem vervloeken, wordt geïnterpreteerd door de corruptie van zijn religie en zijn gebrek aan geloof ….

…Iemand vervloeken die in een droom ziet dat hij zijn vrouw vervloekt, duidt op meineed en verdenking in het huwelijk, en misschien duidt de vloek op uitzetting, en dat is van de oorsprong van vloek, en dat wordt zo genoemd omdat het alleen wordt gedaan door de vloek te noemen ….

…Wie ziet dat de Almachtige God nabij, gesterkt en genadig met hem is, geeft aan dat de Almachtige hem genadig zal zijn in het Hiernamaals, maar dat Hij hem in deze wereld zal vervloeken ….

…Zingen : als het goed is, duidt het op een winstgevende onderneming en als het niet goed is, duidt het op een verliezende transactie. Sommigen van hen zeiden dat de zanger een geleerde is, wijs of mannelijk, en zingen op de markt voor de rijken duidt op schandalen en lelijke dingen waar ze in terechtkomen . En voor de armen gaat zijn geest . En wie een plaats ziet waar hij zingt, dan is er een leugen die onderscheid maakt tussen geliefden, en een leugenachtig complot, want de eerste die zong en rouwde om de duivel, moge God hem vervloeken . En er werd gezegd dat zingen duidt op drukte en conflict, vanwege de verandering van bewegingen in de discotheek . En wie het ziet alsof hij gedichten zingt met een goede melodie en een luide stem, dit is beter voor de zangers en melodieën en voor hen allemaal . Als hij ziet alsof hij slechte liedjes zingt, duidt dat op werkloosheid en armoede . En wie het ziet alsof hij in de modder loopt en zingt, dat is goed, vooral voor degenen die vroeger stokken verkochten . En de zanger in de badkamer beschuldigde woorden . En er werd gezegd dat zingen oorspronkelijk duidt op drukte en conflict ….

…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…De beloning voor het vervloeken van de metgezellen 84 – Hij zei : Al-Qayrawani zei : Een sjeik van de mensen van al-Fadl vertelde me : Abu al-Hasan al-Muttalibi, de imam van de moskee van de Profeet – moge Gods gebeden en vrede zijn hem – vertelde me : Hij zei : ik zag een wonder in Medina. Een man vervloekte Abu Bakr en Omar en ze zeiden : O Boodschapper van God, dit wat ons en Aspena pijn doet, zei tegen mij, de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem -: (( jij dit, O Abu Qais )) ? Ik zei tegen hem : op, en ik heb een mechanisme gedraaid tot de punt van zijn hand, inclusief zijn vingers en het verlengde van de oorzaken en Centraal en mijn ogen bedoeld, hij zei : dat ik loog, dus God zette je ogen op zijn vingers in mijn ogen, en ik werd wakker uit mijn slaap terwijl ik in deze toestand was. Hij huilde voor het welzijn van de mensen en kondigde berouw aan 85 – Op gezag van Abu Hatim Al-Zari op gezag van Muhammad bin Ali, zei hij : We zaten in Mekka in de Grote Moskee, dus een man stond half -zwart en half-wit en zei : Oh oh mensen dachten aan Pei Vanni, je pakt de twee sjeiks en Achtmanma op terwijl ik dezelfde nacht slaap als je naar mij toe kwam en hij stak zijn hand op Vltm mijn gezicht, Li zei : O vijand van God, punk niet jij vervloekt Abu Bakr en Umar – moge Allah tevreden met hen zijn – werden en ik ben in deze zaak (1)….

…Soera Al-Ankabut, die het voorleest of aan hem reciteert, zoals Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei dat hij goed nieuws zal hebben dat de Almachtige God hem zal vervloeken, en dat hij in de zekerheid en het bereiken van God de Almachtige totdat hij sterft, en hij ontvangt een dekking van de Almachtige God en ontsnapt aan de vijanden, en hij ontvangt een beloning volgens het aantal gelovigen ….

…En als hij ziet alsof hij naar de engelen kijkt, is hem een ​​ramp overkomen, want de Almachtige God zegt : “ Op de dag dat ze de engelen zien, is er geen mens voor de misdadigers. ” En als hij ziet alsof de engelen hem vervloeken, is dat een bewijs van de zwakte van zijn religie ….