…De borst is in een droom de vrouw van een man of zijn dochter, dus haar schoonheid is haar schoonheid, haar corruptie is haar corruptie . En wie een vrouw aan haar borst ziet hangen, pleegt overspel en baart een ander kind dan haar man . Als een man melk in zijn borst ziet, dan is hij rijk als hij arm is, en als hij niet getrouwd is, geeft hij aan dat hij kinderen zal krijgen . En als een jonge vrouw dat ziet, geeft dat aan dat ze zwanger zal worden en dat haar zwangerschap zal plaatsvinden, ook al is ze een rijk kledingstuk dat haar geld mist en bederft . En als ze een bewuste maagd was, duidt dat op haar huwelijk . Als ze jong was, ver van het moment van huwelijk, betekende dat haar dood . En wie ziet dat hij een vrouw verzorgt die hem kent en haar niet kent, dit geeft aan dat hij lange tijd ziek zal worden, tenzij hij een zwangere vrouw heeft, dan geeft dat aan dat hij een zoon heeft . En als een vrouw dit visioen zag, zou ze een meisje baren . Als hij ziet dat zijn borsten met mate zijn gegroeid en er goed uitzien, dan duiden ze zijn kinderen en dingen aan die hij bezit . En als hij ze ziet vallen, is dat het bewijs van de dood van zijn kinderen . En wie dat heeft gezien en geen kinderen heeft gekregen, wijst op zijn gebrek en zijn verdriet, vooral met betrekking tot vrouwen . Bij vrouwen die borstvoeding geven, geeft het de horizon aan van de persoon die borstvoeding geeft . Een grote borst geeft aan wat wordt aangegeven door een borst die bot is geweest . En wijst bij vrouwen op immoraliteit . En wie zag dat zijn borsten tegen zijn borst sloegen, dit geeft aan dat hij erg oud is, dat er slecht nieuws naar hem komt van iemand die hem kent . Als mannen en vrouwen jong zijn, duidt dat op liefde . En wie ziet alsof hij één grote borst heeft en de schaamstreek heeft bereikt, hij pleegt overspel met een verboden huwelijk, of heeft een verboden huwelijk, en de borsten in een droom zijn meisjes, dus wat erin gebeurde, wordt geïnterpreteerd in meisjes . En wie ziet dat er voor hem een ​​borst is gegroeid, samen met zijn borsten, dat is meer dan een meisje . En wie ziet dat hij een borst mist, dat is de dood van zijn dochter . En melk in de borst is een toename in geld en het verwijst naar het kind, dus wie ziet dat er melk in zijn borsten zit, is vereerd met een minimale verhoging die hem of degene die het bezit, brengt . Evenzo, bij vrouwen, als de melk die door een persoon wordt geproduceerd, borstvoeding krijgt, dan wordt hij opgesloten en wordt er een deur overheen gesloten, en er is geen schade aan het zogende kind, dan is het vernedering en verdriet . En er werd gezegd : als een man zag dat er melk in zijn borst zat, dan trouwde hij als hij celibatair was en kreeg een zoon . Als hij arm was, wees hij op Bishara, en als hij een jonge man was, duidde dat op zijn lange leven . En de jonge vrouw, als ze dat ziet, duidt op haar zwangerschap en bevalling, en de lengte van de borst van een man totdat ze zijn borst raken, is het bewijs van een gril die niet door God Almachtig wordt bevredigd . En daarvoor : het is een bewijs van de dood van kinderen, en als hij geen kind had, duidt het op armoede en verdriet . De lengte van de borsten van een vrouw boven de limiet is een bewijs van het doel van verdriet . De borst van een man geeft zijn kwaliteit, positie, gezondheid en ziekte aan . En de borst van een man kan verwijzen naar broers, metgezellen, kinderen en echtgenoten waar ze niets aan hebben . De borst van een vrouw bewijst het tegendeel, gezien de voorziening van de Almachtige God . Als hij ziet dat zijn borsten zijn als de borst van een vrouw en er melk uit druipt, geeft hij aan dat hij op zijn kinderen staat en dat hij begint te doen wat de vrouwen nodig hebben tijdens hun bevalling, en dit kan duiden op religie, of hij heeft een ziekte waarbij hij zich schaamt voor mensen, toen zag hij hem daar beroemd om . En als . De borsten werden koper of ijzer, wat wijst op het verlies van kinderen en het mislukken van oorzaken of zwangerschap . De borst op het beest is een echtgenoot, en de borst op de onvruchtbare vrouw werd geboren na wanhoop van hem . En misschien verwees de borst van de maagd naar de jihad, met kleding of met geld versierd . En de baby of het meisje heeft kwalen, ziekten en zweren . Een enkele borst voor een alleenstaande vrouw is een huwelijk, dus als er water of melk uit komt, verliest ze haar zoon of zus . En de borst is een overspelige vrouw . Hij stak de borst over met struisvogeleieren of Altrj . Ze kunnen eigendom zijn van borsten, en er werd verteld : ze waren vader en moeder . En de borst duidt op een fles wijn als deze melk bevat . Er werd gezegd : de borst is een vrijgevige man ….

…Hoe zit het met het zien van de doden, heeft dit een praktische verklaring, en kunnen de geesten van de levenden en de zielen van de doden samenkomen? A : De geleerden hebben dit soort visie bewezen, en sommigen van hen beschouwden het als een soort rechtvaardige of correcte visie. Ibn al-Qayyim zei (Al- Ruwah _ p. 63) Het juiste visioen heeft secties : Een ervan is : een inspiratie die God, glorie aan Hem, werpt in het hart van een dienaar, en onder hen : de ontmoeting van de ziel van de slaper met de zielen van de doden uit zijn familie En zijn familieleden, metgezellen en anderen, inclusief : de hemelvaart van zijn ziel naar God, glorie zij Hem en haar toespraak tot Hem, inclusief : Zijn ziel gaat het Paradijs binnen en getuige daarvan , enzovoorts. De ontmoeting tussen levende en dode geesten is een van de soorten ware visioenen die mensen hebben van dezelfde soort sensuele . Bewijs van dit vers : ( God sterft zelf wanneer haar dood en die niet in haar droom zijn geweest door te onderzoeken wat door de dood is uitgegeven en de ander voor onbepaalde tijd heeft gezonden in dat zijn tekenen voor degenen die nadenken …) [ kliekjes : 42] Dit is de betekenis van het vers, dat God de levens van de dienaren beëindigt door hun ziel te nemen aan het einde van hun leven (en degene die niet stierf in haar slaap ), dwz de slaaptijd weerhoudt het ervan om te doen alsof het was een in beslag genomen ding, dus degene die tijdens het slapen ter dood werd veroordeeld, neemt het terwijl hij slaapt, en hij stuurt de ander die niet ter dood was veroordeeld, dus de eigenaar leeft tot het einde van zijn leven . Ibn Abbas en andere commentatoren zeiden : De zielen van de levenden en de doden ontmoeten elkaar in een droom, zodat ze bekend raken met wat God van hen wil. Als ze allemaal willen terugkeren naar de lichamen, greep God de zielen van de doden met Hem en zendt zielen naar hun lichamen . ( Abu Bakr Al-Jazaery – p. 1124) Dus echte dood wordt een grote dood genoemd, en een slaapdood wordt een kleine dood genoemd, en de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, toen hij ontwaakte uit zijn slaap zou zeggen : ( Geprezen zij God, die soms nadat hij ons heeft gedood en voor hem de opstanding is ) , dus noemde hij slaapdood . En hij was getuige van de Sunnah, ik bedoel, ziel die vasthield wat de twee sjeiks maakten van de hadith van smeekbeden voordat ze gingen slapen. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : (( Als een van jullie naar zijn bed gaat, laat hem dan zijn bed binnen zijn sluier afschudden, dan weet hij niet wat hij hem heeft achtergelaten, dan zegt hij : uw naam, mijn Heer, ik legde mijn zijde en met u hef ik het op als ik mezelf vasthield, dus heb medelijden met haar, en als ik haar zend, zal ik het bewaren met wat u uw rechtvaardige dienaren bewaart )). En de getuige bij het vangen van de ziel in een droom en het verzenden ervan, en omdat er iets wordt genoemd, was hij een van degenen die beroemd was om gehoorzaamheid, gebed, vasten en naastenliefde, die altijd klaagde over zijn gebrek aan visie op zijn overleden vader, met zijn grote reputatie voor het zien van de doden en hun omstandigheden, en velen van degenen die dicht bij hem stonden, werd naar hun doden gevraagd, en hij was verbaasd hem niet te zien Aan zijn vader, en een keer ontmoette ik hem met vreugde, meeslepend en gelukkig, en zei welke goede eigenschappen wil je aan zijn toestand, en voordat ik hem naar zijn geluk vraag, haastte hij me alsof hij mijn vraag onthulde door te zeggen: ik zag mijn vader gisteren, ik zag mijn vader gisteren, en hij vertelde me zijn visioenen, dus Ik zei tegen hem : Goed, ik zag een slechte cuvette als God het wilde, godzijdank is dit visioen beter voor je, en moge God je vader God Verwah ten goede komen aan je status, dus Nhspk God Hsepk raden we de ene God niet aan, (het waren de soennieten het erover eens dat de doden baat hebben bij het zoeken naar buren orhoods, Bdaaihm en Astgfaarham hen, liefdadigheid, vasten en het lezen van Koran en andere werken, dit hoofdstuk spreekt in het uitleggen van de leer Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi p. 115 e.v. ) huilde veel Hamad God en vroeg om vergeving, heeft bewezen dat de zielen van de doden in verschillende Mstqrha in de landengte grootste ongelijkheid, de mismatch : de levens van de hoogste Illiyun-geesten Alonbea A, inclusief : geesten in de gewassen van groene vogels zoals sommige van de martelaren, en sommigen van hen zitten opgesloten bij de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in hun graven, en sommigen van hen zijn het hoofdkwartier van de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in de aarde wiens ziel is niet tot de Allerhoogste gestegen, en in het Boek van de Geest zorgde Ibn al-Qayyim voor dergelijke onderzoeken…

…Verwoesting duidt in een droom op de verstrooiing van het gezin en hun dood . De vernietiging van de stad duidt op de dood van de koning, of zijn onderdrukking, net zoals de dood van de koning duidt op de vernietiging van de stad . En wie zichzelf in puin ziet, zal worden gekweld door opstaan ​​die ze niet kunnen hebben . En wie ziet dat een stad is verwoest door aardbevingen of iets anders, zal ter dood worden veroordeeld . En wie een welvarend dorp ziet verwoest en zijn boerderijen ontwricht, dan overkomt misleiding of ongeluk zijn eigenaars, en als hij het vol macht ziet, dan is het de gerechtigheid van de religie van zijn mensen . En wie de wereld verwoest ziet door boerderijen en woningen, en hij ziet zichzelf in puin, met een goede vorm van kleren en boten, dan is hij een wereld die haar op een dwaalspoor zal brengen . En wie ziet dat de muren van het huis verwoest worden door een stroom, dan is het de dood van zijn vrouw . En wie ziet dat zijn huis erop is gevallen en dat er stof is, dan zijn het de mazelen . Misschien was de val van het dak een ramp . En wie de ruïne ziet, zal terugkeren naar een waar gebouw, want dat is goedheid in de religie van de eigenaar, en zijn terugkeer van dwaling naar leiding . En wie iets van zijn huis, paleis of huis ziet vallen, en hij is afwezig, dan moet hij het betalen . En als de wind een huis neerhaalt, dan is het de dood op die plaats door toedoen van een onrechtvaardige heerser . En wie ziet dat hij een huis of oude bouwwerken vernietigt, dan zal het kwaad hem overkomen . En wie ziet dat zijn huis tegen hem is ingestort, en sommigen van hen zijn ingestort, dan sterft er een persoon in, of overkomt de eigenaar een ramp of een vreselijk ongeluk . Als een vrouw ziet dat het dak van haar huis is ingestort, dan is het de dood van haar man . En wie ziet dat de cilinder van zijn huis kapot of vernietigd is, dan zal hij of een deel van zijn familie die door hem geliefd zijn, sterven, en elke breuk of afbraak van een huis of muur is een ramp . En als Sultan zag dat zijn huis was verwoest, zou dat hem toch verwijderen ….

Dood Als u droomt dat u een van uw kennissen dood ziet, wordt u gewaarschuwd voor aanstaande ellende of verdriet . Dergelijke dromen worden altijd gevolgd door teleurstellingen . Als je hoort dat een vriend of familielid is overleden, ontvang je slecht nieuws van hem . Dromen over dood of sterven zijn misleidend en verwarren zelfs de beginnende vertolker van dromen wanneer hij ze probeert te interpreteren . De persoon die intens denkt, vult de aura die hem omringt in gedachten, of met zelfbeelden die levendig in wisselwerking staan ​​met de emoties die ze hebben gecreëerd . Door op andere gebieden te denken of te werken, kan een persoon deze afbeeldingen vervangen door andere afbeeldingen van een andere vorm en aard . Hij kan deze afbeeldingen zien sterven of sterven, en door hun dood of begrafenis kan hij ze aanzien voor afbeeldingen van vrienden of vijanden . In dit geval kan hij zichzelf of zijn naaste familielid zien sterven als hij slaapt, terwijl dit in werkelijkheid een waarschuwing voor hem is dat een slecht idee of een slechte handeling een goed idee of handeling zal vervangen . Ter verduidelijking : als hij een goede vriend of een van zijn familieleden in de dood ziet, dan is dit een waarschuwing tegen een immoreel idee of actie, maar als hij een vijand of iets hatelijks ziet op het moment van sterven, kan hij zijn slechte methoden overwinnen. en zo zichzelf of zijn vrienden een reden tot vreugde geven . Dromen van deze aard duiden vaak op het einde of begin van intense angst of angst . Deze dromen komen ook weer voor wanneer iemand bezeten is door illusoire staten van goed en kwaad . En de mens is in dit geval niet hetzelfde . Het is wat de dominante invloeden ervan maken . Hij kan waarschuwen voor het naderen van bepaalde situaties of hem uit deze situaties bevrijden . In onze dromen ben je dichter bij onszelf dan dat we wakker zijn . De vreugdevolle of vreugdevolle gebeurtenissen in onze dromen, zichtbaar of hoorbaar, hebben we allemaal zelf gemaakt, omdat ze de toestand van onze ziel en ons lichaam op de grond weerspiegelen, en we kunnen ze niet vermijden tenzij we ze uit ons bestaan ​​verwijderen door de gebruik van goede ideeën en glorieuze daden, dat wil zeggen door middel van energie. De ziel die in ons op de loer ligt ….

…Ernstig . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was op negen dagen in mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en de beste van de boomgaarden waren er in overvloed . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen later, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen als gevangenen naar zijn land te brengen. land . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde ervan donder is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overvloedige landen, en de prijzen zijn er goedkoop na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal er veel regen zijn, en droogte aan het begin van het jaar, en vruchtbaar aan het einde, en de sprinkhanen zal in het land van Kufa en de Tabahs van Basra zijn, en mensen vallen in grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidde het op het gebrek aan regen in dat jaar in de Maghreb, en de Almachtige God weet het het beste en Zijn afwezigheid is wijzer . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was in negen dagen van mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en het goede van de boomgaarden was overvloedig aanwezig . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen daarna, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen naar zijn land te brengen als gevangenen . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde daarvan onweer is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overstromingen in de Nijl en de prijzen zijn er goedkoop in na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal het veel regenen, en zal er aan het begin van het jaar droogte zijn en aan het einde vruchtbaar, en de sprinkhanen zullen in het land van Koefa en de Tabahs van Basra zijn, en de mensen lijden grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidt dit op het gebrek aan regen in dat jaar in Marokko, en de Almachtige God weet het het beste, en Zijn afwezigheid is wijzer ….

…Wat is de basis voor haar in het hart van de betekenis van de expressie , zoals huilen uiting van vreugde , en de dood in het leven? Wat gebruikelijk is bij uitdrukkingen van uitdrukkingsmethoden ; Uitdrukking in het hart van betekenis , zoals huilen dat overgaat van vreugde , en de dood die leven uitdrukt , en dit zie ik het nut ervan wanneer er een slechte betekenis is , het verandert in optimisme , en wat ik heb gevonden aan de hand van bewijs dat deze benadering ondersteunt in het gezegde van de Allerhoogste : ( Als God ze een beetje laat zien in je droom, en als hij ze veel laat zien, zou je falen en zou je onthecht zijn in de zaak. Maar God zegene je, Hij is zich bewust van dezelfde borsten (43), en zoals hij ze laat zien wanneer je elkaar even in je ogen ontmoette, en je in hun ogen verkleint, zodat God beslist over een zaak die van kracht was, en tot God zullen de zaken terugkeren (44) ( Al-Anfal : 43, 44) Mujahid zei : God toonde hun leven in een kleine slaap . Hij vertelde de profeet vrede zij met hem metgezellen die aan hen waren vastgemaakt . Sayyid Qutb zei : het visioen is oprecht in echte betekenis , een kleine profeet volgde hen en ze zijn veel nummers , maar weinig hun muziek , een beetje gewicht in de strijd … enz . Zoals de p arties gezicht correspondeert met gezicht herhaalde visie profetisch oprecht in het macroscopische beeld van de twee kanten , zodat de gelovigen de ongelovigen een paar zien , en de ongelovigen de gelovige weinigen , zodat beide teams Aggrey ten strijde trekken . de reden dat de ongelovigen de weinige getrouwen zien ; zoals Razi zei : ongelovigen niet voorbereiden Ka klaar , en Ajtraoa gelovigen Afhankelijk van mij vertelde ik hen , Toen verraste en verwarde de menigte hen . . . Totdat hij zei : Er is een oppositie in het minimaliseren van de twee partijen die bekend staan ​​als meditatie . Als de ongelovigen in feite veel waren , en de gelovigen waren weinigen , en het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een paar in het visioen had , kwam hij tot grote wijsheid , namelijk dat God de gelovigen uitdaagt tegen de ongelovigen op het slagveld , en dit is wat de gelovigen hielp de overwinning te behalen , en God weet het het beste . En er is een foto in de buurt hiervan , dus familieleden handelen soms namens elkaar in een droom , dus we kunnen de oom zien , en de betekenis is een andere oom , en we kunnen een van de broers zien , en de betekenis is besteed op een andere broer , enzovoort ….

…En wie ziet dat hij woonde op een plaats waar een dode was, dan bereikt hij zijn hoeveelheid religieuze en wereldse zaken, en wie ziet dat er een plaats is gevallen over die erin, dan komt de ziener en onthult dat en vindt ze dood , dan impliceert het het optreden van de dood in dat aspect, en God weet wat juist is ….

…Ibn Sirin zei dat de dood van de jongen een veiligheid is voor een vijand en dat de erfenis en de dood van het meisje een terugkeer is van een zaak waarin geluk heerst en de dood van de vader wordt verward door het leven en de dood van de moeder, het gebrek aan toegang tot de doelen en het bereiken ervan en verdriet ….

…Wie een dode naar hem toe ziet komen die hem uitlacht, hij bedankt hem voor zijn werk in zijn testament of zijn gezin, of voor wat hij uit zijn gebed haalt . Als dat niet het geval is, dan heeft hij hem in zijn goede staat en gehoorzaamheid aan zijn Heer opgeruimd . En wie hem roept, is dood, dan is zijn smeekbede nieuws over wat er is in de afwezigheid van God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden ….

…En wie ziet alsof hij alleen dood is op een afgelegen plek, er zit niets goeds in, en als hij afwezig is, zal hij nieuws ontvangen over zijn corruptie ….

…Als hij een dode zag, kende hij hem en vertelde hem dat hij niet was gestorven, waarmee hij de goedheid van de doden in het Hiernamaals aangaf, omdat de Almachtige God zei : “ Inderdaad, zij leven bij hun Heer, zij zullen voor hen zorgen . ~…

…Als hij een bekende dode zou zien : hij stierf opnieuw, zijn dood zou hebben gehuild zonder rouw of schreeuwen, omdat hij met een aantal van zijn familie zou trouwen en een bruiloft zou hebben, anders zou iemand van zijn hakken af ​​sterven . Evenzo, als zijn dood een geschreeuw, rouw of gerinkel had, wat werd verafschuwd door zijn oorsprong in interpretatie ….

…En wie een ram ziet sterven, het is de dood van een enorme Arabische man, en wie een ram ziet die zijn vlees slacht en verdeelt, het zal de dood van een grote man uitleggen en zijn geld verdelen ….

Een beer die in een droom ziet, duidt op een persoon met beperkingen en strijd . Misschien duidde zijn visioen op sluwheid en bedrog, of op zware vrouwen, of op gevangenschap en opsluiting . En de beer in een droom is een dwaze vijand en een andere dief die vals speelt bij het argumenteren . En wie een beer berijdt, verkrijgt een verachtelijke voogdij als hij het waard is, anders zal hij het krijgen en het vrezen en dan zal hij worden gered, en het duidt op een vrouw en een reis en er werd gezegd : de beer is een overspelige vrouw , dus hij die erop rijdt, moet oppassen voor hoererij ….

…Onze boodschap Walid bin Ahmed Alzzouzna, zei hij, vertelde ons Abdul Rahman bin Abi Hatim, zei vertelde ons Mohammed bin Yahya Wasti, zei tegen ons Mohammed bin Hassan Alberglana, Yahya bin Bassam, zei vertelde me Omar bin Sabih al – Saadi zei : ik zag Abdul Aziz bin Suleiman Abed in een droom, en het was Khader’s kleren, met een krans van parelmoer op zijn hoofd, dus zei ik Abu Muhammad, hoe was je na mij? Hoe heb je de smaak van de dood gevonden? Hoe heb je de dingen daar gezien? Hij zei : Dood, vraag niet naar de ernst van zijn smart en zijn smart, behalve dat de genade van God alle smet van ons is verdwenen, die we hebben verkregen behalve door Zijn, de Allerhoogste ….

…De beer : de stoere man in zijn toestand, de boosaardige in zijn moed, de verraderlijke, de zoeker naar het kwaad in zijn vakmanschap, de onderzoeker in zichzelf, en er werd gezegd dat hij de vijand is van een dwaze dief, in tegenspraak met de verwijfde , oplichter van pelgrims en karavanen, die hun voorraden stelen, en hij wordt verminkt . Wie op een beer rijdt, krijgt een mandaat, anders zal angst hem binnendringen, en dat zullen ze doen, dan zal hij worden gered . En er werd gezegd dat het een vrouw aanduidt, zodat de beer een vrouw was en een metamorfose ….

Beer De beer symboliseert een ongemakkelijke wedstrijd bij elk soort onderneming . Het doden van een beer luidt het loslaten van eerdere dilemma’s in . Wat betreft het meisje dat droomt van een teddybeer, ze zal een onverzadigbare wedstrijd of een ramp hebben ….

…Wat betreft de beer, het wordt geïnterpreteerd zoals het werd gezegd, een vijand van een dwaze hypocriet zonder mening . Als hij ziet dat hij op een beer reed, dan geeft dat aan dat een voordeel van het gezag van de beer en zijn vlees en huid het geld van een vijand is, en zijn melk is angst en verschrikking ….

…De beer is de beer die de beer vangt en disciplineert en hem leert dansen en nabootsen . Hem in een droom te zien, duidt op een gedisciplineerd persoon voor onwetende werkgevers of de rechtvaardigen ….

…Jaber al-Maghribi zei dat het visioen van de dood van de goddelozen de troost is van de gelovige en de kwelling van de ongelovige, en als het niet de dood van de goddelozen is, dan is het de corruptie van de religie en als het moeilijk is voor de doden om het te verwijderen en zijn dood is moeilijk te straffen en te kwellen ….

Een visie van celibaat, de dood is het bewijs van een huwelijk

En wie op een plaats een catastrofale dood zag gebeuren, gaf aan dat de brand daar had plaatsgevonden

…En wie ziet dat hij op een beer rijdt of hem doodt, hij zal zegevieren over zijn vijand, en er werd gezegd dat de beer een persoon interpreteert die in alle zaken anders is en interpreteert als een interpretatie van sommige monsters ….

…En wie ziet dat hij stierf en de dood zichtbaar ziet en de verschijning heeft van de doden, dan is het corruptie in zijn religie, en men hoopt dat hij rechtvaardig is, tenzij hij wordt begraven. Als hij wordt begraven, ontmoet God hem zonder berouw, tenzij hij ziet dat hij heeft geleefd en daarna het graf heeft verlaten, dan heeft hij berouw en verbetert hij zijn toestand volgens het gezegde van de Almachtige: ~ Of wie dood was, doe hem dan herleven ~….

…Als hij levend wordt gezien alsof hij dood is, dan is het moeilijk voor hem, want het leven is gemakkelijk en de dood is moeilijk ….

…En wie ziet dat er een dood boek aan hem is ontvangen, dan is er gemakkelijk nieuws dat die dode persoon verschijnt ….

…En wie ziet dat een lid van zijn huishouden dood is, spreekt hem tegen, dan moet zijn eigenaar zijn gezelschap verlaten ….

…En wie ziet dat hij op een dood paard zit, zal door verdriet worden gekweld en ervan worden gered ….

Een beer is in een droomdiefstal of bespioneert nieuws over de intentie van een mens of dier in een droom ….

En wie denkt dat hij op een tijger heeft gereden of deze heeft verdreven of de tijger heeft verslagen of de tijger heeft verslagen of hem van de tijger heeft geslagen of iets dergelijks, dan is de interpretatie daarvan zoals de interpretatie van de leeuw, evenals degene die denkt dat hij op een beer heeft gereden of hem heeft verdreven of gemengd, dan is de interpretatie ervan als de interpretatie van de rest van de leeuwen