…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…Als hij ziet alsof het haar aan de linkerkant van zijn hoofd is uitgespreid, geeft hij aan dat hij lijdt aan mannen en aan zijn familieleden ….

Het is de hulp voor de mens in zijn wereldse industrie . De vinger in de hermeneutiek is kinderen, echtgenoten, vaders en moeders, geld en een koning . Wie zag dat zijn vingers een goede toevoeging waren, duidt op de toename van wat we hebben genoemd, en het tekort is een afname bij degenen die het aangaven . En misschien wordt het afgesneden of wordt het nut ervan in een droom opgeschort vanwege het onvermogen om de vaders, moeders of kinderen ten goede te komen, of als zijn geld weggaat, of zijn dieren sterven, of zijn bezittingen worden opgeschort, of zijn industrie is uitgeput . Vingers kunnen verwijzen naar de vertegenwoordigers van de koning, die verschillen in hun rangorde en voordelen . En wie ziet dat hij in een droom op zijn vingertoppen bijt, als hij ziek is, gaat hij dood . En iedereen die zag dat zijn vingers waren afgehakt, of dat er een vloek van zwakte op hen neerdaalde bij zijn soldaten, kinderen, familieleden of kennissen . Vingers kunnen verwijzen naar de vijf dagelijkse gebeden, dus de duim is voor het gebed, de wijsvinger is voor de rug, het midden is voor de middag, de ringvinger is voor Maghrib, de pink is voor het avondeten en het midden is voor het gebed omdat het is wenselijk voor het verlengen, de ring voor de rug en de pink voor de middag omdat het aan het einde van de dag is . Als de vingers geld zijn, dan zijn de nagels zakat, en als de vingers een soldaat zijn, zijn de nagels hun wapen en hun aantal . De knopen van de vingers zijn het contract van geld, en de vingers zijn dagen, maanden of jaren . Vingers kunnen verwijzen naar de kinderen van de broer, en degene die wordt geschouderd is broer, en de vingers zijn als kinderen, wat geld is . En wie iemand ziet, snijdt een vinger voor hem af, hij beledigt hem met zijn geld . En wat er met de vingers van goedheid of corruptie is gebeurd, houdt verband met de verplichte gebeden of met de broeder . De lengte van de vingers duidt op een toename van hebzucht, en als hij een vinger ziet die met zijn vingers groter is geworden, is dat een toename in zijn verwantschap of in zijn gebed of in zijn kennis, en als hij ziet dat een van zijn vingers verhuisd naar een andere locatie, dan stelt hij het gebed uit tot de tijd van de andere . En wie zag dat hij zijn vingers in elkaar verstrengelde, verzamelde zijn gebeden in één keer, en misschien kwamen zijn familieleden bijeen voor overleg en samenwerking . En er werd gezegd : de vingers verstrengelen zonder met strakke hand te werken . En er werd gezegd : het duidt op gemeenschap of gemengde huwelijken en samentrekking, en misschien duidt dit op vernietiging van bewegingen en afleiding van het gebed, en er werd gezegd : de vingers van de rechterhand zijn de vijf dagelijkse gebeden, en hun kortheid duidt op tekortkomingen en luiheid in hen, en hun lengte geeft aan dat ze de gebeden onderhouden, en de val van een van hen geeft aan dat ze het gebed verlaten . En wie zag alsof hij een mens aan het bijten was, dit duidt op de slechte manieren van het gebeten . En wie ziet alsof er melk uit zijn duim komt uit zijn duim en bloed aan zijn wijsvinger terwijl hij ervan drinkt, dan moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op het voorkomen van lelijke woorden van zijn familieleden . Als de imam een ​​toename in zijn vingers ziet, duidt dat op een toename van zijn hebzucht, zijn onderdrukking en zijn gebrek aan eerlijkheid . En de vingers van de linkerhand zijn de kinderen van de broer en zus . Het verven van mannenvingers met henna is een bewijs van veel lof, en het verven van de vingers van een vrouw met henna is een teken van de vriendelijkheid van haar man voor haar ….

Oorbel in het oor : Wat betreft de oorbel voor mannen, het doet een daad van horen, en het plezier van het oor past niet behalve voor vrouwen, zoals zingen en de das slaan, anders doet hij wat hij niet zou moeten doen, en hij verrijkt de Koran, en als er niet zoiets is, kijkt ze naar de zwangere vrouw uit zijn familie, wat betreft zijn vrouw of dochter, het is Ze baart een jongen als de oorbel van goud is, en als de oorbel is zilver, en ze baart een vrouwtje . En wie een vrouw of een dienstmeisje in haar oren, een oorbel of een shanf ziet, dan zal hij een handel zien in een druk land, een picknick waar slaven zijn, en er zijn vrouwen die versierd zijn, omdat de vrouw en de dienstmaagd is een beroep, en het oor waarop de oorbel wordt geplaatst, zijn slaven en vrouwen. De wereld en haar schoonheid, omdat de schoonheid van alles parel is, en de koran en religie zijn gezegend, een goede stem en perfectie in haar zaken . En als hij toch een schoener was, zou hij een dochter hebben . Als een zwangere vrouw dit ziet, krijgt ze een mannelijke zoon . De oorbel en de sjaf zijn gelijk voor mannen en vrouwen, en als de oorbel van goud is, dan een zanger, en als het van zilver is, dan redt het de helft van de Koran . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een oorbel in een van mijn oren zat, dus hij zei tegen hem : Hoe zong je? Hij zei dat ik een goede stem heb ….

…Al-Kirmani zei, en wie ziet dat hij bloed drinkt, het is verboden geld te komen, of bloed wordt onrechtvaardig vergoten ….

Als zijn zweet zijn hoofd breekt, profiteert een andere president ervan, en als er geen bloed uit zijn zweet komt, dan wordt het terecht gezegd

…En wie ziet dat mieren uit zijn mond of uit zijn neus komen, hij zal zijn vernietiging uitleggen, en er werd gezegd dat het visioen van de mieren wordt uitgelegd door dieven ….

…Als ze ziet dat er iets haat uit haar vagina uit haar vagina komt, dan is het een kind en is er niets goeds in hem, en als zijn type geliefd is, dan is hij een goede zoon ….

…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….

…En wie ziet dat iemand zijn vingers in zijn oor steekt, geeft aan wie zijn familie lastert ….

…Jaafar al-Sadiq zei: “De oproep tot gebed zien in acht aspecten van een vrouw, of het nu zijn vrouw of familielid is, een vriend, een metgezel, een aangename jongen, een toekomstige jongen, goed geld, en ze zijn verdriet, vreugde , geluk, berouw en terugkeer, en wat de ogen betreft, ze worden toegeschreven aan religie en andere dingen, dus wie ziet dat hij blind is of dat zijn ogen zijn gestorven, heeft zich afgekeerd van de islam met een grote ongehoorzaamheid aan zijn gezegde Almachtige ~ Heer deed niet Hchertna blind ~ vers en werd verteld dat het een invloed op de baby wijde wereld en het geluk van de vragen die in de gelijkenis stepper wat Saad zo en zo mijn oom, en werd verteld dat hij verliest zijn kinderen, want zij zijn de appel van de ogen van het vers ‘ en degenen die zeggen: onze Heer, schenk ons ​​van onze vrouwen ‘ vers, en er werd gezegd dat hij blind was voor Zijn argument en om zijn behoeften te vragen, en er werd gezegd dat hij een beetje goed geïnformeerd is en de dingen niet begrijpt en kent het aantal mensen niet ….

…En wie zag dat hij was gecupt en zijn baldakijn was bevlekt met zijn bloed, dan zou hij sterven omdat Maan bin Zaida toen hij huilde in de deur van een huis, hij in zijn slaap zag alsof hij gecupt was en zijn baldakijn was bevlekt met zijn bloed, dus toen hij zwart werd, doodden ze hem ….

…En wie ergens een rivier van bloed of een vloeibare goot ziet, dan vergiet hij bloed ….

…En wie ziet dat zijn voorraad bloed is wanneer hij ermee schrijft, zal geïnterpreteerd worden door een argument te schrijven voor het geld van rente ….

…En wie het ziet alsof hij in het heiligdom bidt : het is goed nieuws, want de Almachtige God zei : ~De engelen riepen hem terwijl hij stond te bidden in het heiligdom .~ Als de visionair een vrouw was die een zoon heeft gebaard . En wie het ziet alsof hij een ander gebed verricht dan zijn tijd in de mihrāb, dan zal dat goed zijn voor zijn nasleep . Als hij ziet dat één, twee of drie druppels mihrāb zijn versleten, dan wordt elke druppel Ibn Bab Wajih bij hem geboren . En de mihrab was oorspronkelijk een opperimam ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat zijn vinger wordt gebeten of verpletterd, zijn visioenen duiden op zijn slechte manieren, en wie dat ermee doet, mag hem straffen als hij het weet, anders zal hij van zichzelf terugkeren .~…

…Al-Salmi zei: ~Degene die zag dat zijn ring een ring om zijn vinger had en niet iets dat hij waakzaam draagt, het treft kracht en kracht, of trouwt met een vrouw en treft een gezegende zoon .~…

…En wie ziet dat zijn vinger zwak en pijnlijk is, schiet tekort in zijn gebed ….

…En wie ziet dat zijn vinger ergens anders is ontsproten, stelt het gebed uit tot het volgende gebed ….

…En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

…En wie ziet dat hij zijn oor reinigt van het vuil, hij bereikt het of hoort goed nieuws zodat hij goed zal worden en er voordeel uit zal halen ….

…En er werd gezegd dat als hij zag dat hij zijn oor afsneed, het de dood van een van hen was of zijn vertrek ….

…En wie zag dat een vlieg zijn oor binnendrong, toen kwam er een toespraak van een gemene persoon en hoorde een gezegde dat hem pijn deed, en er werd gezegd dat een visioen van vliegen werd vertolkt door een jaloerse man met weinig mening en afmeting ….

…En wie ziet alsof er een vlieg in zijn oor is gekomen, zal een staat en gratie treffen, en er wordt gezegd dat vliegen rust en gezondheid van het lichaam hebben ….

…En wie een slang ziet die uit zijn oor, zijn navel of zijn anus komt, wordt uitgelegd door de vijandschap van zijn kinderen tegen hem ….

Het oor : de vrouw van de man of zijn dochter, dus wat er in haar is gebeurd, zit in hen ….

…En wie ziet dat hij eet wat hij uit zijn oor nam, duidt op zijn berouw ….

…Op gezag van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, werd gerapporteerd dat hij zei dat degene die zag dat hij het oor van mijn grootvader pakte en hem naar zijn huis trok en hem vervolgens afslachtte en at, dit duidt op de verdwijning van zijn armoede van hem veertig jaar, en er werd gezegd dat het wordt geïnterpreteerd door het aantal soldaten, en als hij een gewone man is, dan wordt hij daarbij vergezeld .)…

…En wie ziet dat hij een oor eet, zal zich bezighouden met iets dat hem niet ten goede komt ….

…En wie ziet dat hij met een kiezelsteen in zijn oor valt, dan hoort hij woorden die hem pijn doen en hem schade berokkenen ….