…En wie denkt dat een dier poepen, en als het iets is dat wenselijk is, dan krijgt hij kinderen van paarden, dus wat vrouwelijk is, duidt op het meisje en wat mannelijk is op de jongen ….

…En wie ziet dat hij iets van het dier accepteert, heeft de neiging om van degene te houden die geen menselijkheid in zich heeft ….

…En wie ziet dat er iets van het dier uit zijn bezittingen wordt gehaald, dan scheurt hij het, er zit niets goeds in ….

…Als hij zag alsof hij hem op zijn pad had geschokt, zou hij hem tegenspreken . Als hij een metgezel is op een dier, zal hij hem in zijn leven of na zijn dood opvolgen ….

…Wie ziet dat hij een dier heeft vastgebonden, en als hij een van degenen is die het nodig hebben om vastgebonden te worden, dan is het het equivalent van het beest, anders zal hij vragen wat er nodig is ….

…En wie ziet dat iets van het dier is gestorven terwijl hij loog, of het nu met een hoektand of een klauw was, dan duidt het op de overwinning van de vijanden, vooral als het type schadelijk is, is de nagel meer uitgesproken, en het kan geven veiligheid en veiligheid aan ….

…En wie denkt dat iets van een dier drachtig is, dan is het goed en heilzaam, vooral als er van zijn soort wordt gehouden ….

…En wie aan de vagina van een bekende vrouw een dier zag dat gelikt of gezogen werd of eromheen cirkelde, geeft aan dat ze immoreel is en dat er niets goeds in haar is, en als ze onbekend is, dan is het niet prijzenswaardig om de zoeker, en er werd gezegd dat er een wereld over haar zweeft die geen geest heeft ….

…En wie ziet dat hij wordt gediend aan een wild dier, dan dient hij onwetende mensen ….

…En er werd gezegd dat degene die zag dat hij een misvormd dier was geworden, dit wijst op Gods toorn op hem, en er werd gezegd dat verminking tien aspecten heeft van minachting, kleinering, woede, straf, wraak, spot, het plegen van verboden, obsceen, vernederend en vernederende bevelen, en sommigen van hen zeiden dat er niets goeds in noch in hun visioenen zit ….

…En er werd gezegd dat het huwelijk van het onbekende dier zegevierde met de vijanden, en het is bekend dat het een bekende neerknieling is met anderen dan zijn familie, en het huwelijk van de zeven is een overwinning op de vijanden en hij is in staat om gezag hebben, en als de zeven met hem trouwen, is er niets goeds in ….

…En wie ziet dat hij een dier is geworden wiens vlees niet kan worden gegeten, dan wordt hij vernederd en rampzalig, zelfs als hij een functie heeft om het te isoleren, en er werd gezegd dat hij bekend is bij de mensen vanwege wat hij blootlegt en schande maakt ….

…En wie iets van een dier in zijn huis ziet graven, het is een vijand, pas op ….

…En wie ziet dat iets van een dier hem bijt, of het nu marien, wild of vogels is, is niet prijzenswaardig ….

…En wie denkt dat de dode persoon gemeenschap heeft met iets van het dode dier, dan is hij in twee opzichten goed en een voordeel of iets onaangenaams. Een korte vermelding van de omgang met de doden is gepresenteerd in het hoofdstuk over omgang, zodat de scheiding deze betekenis niet verliest ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

Degene die Surat Al-Feel reciteert, zal de vijand overwinnen, en hij zal de islam overwinnen ….

…De herder is het geld van de wees in een droom, dus wie ziet dat hij heeft geabsorbeerd wat er in het bot van de olifant zit, eet het geld van de wees . En er werd gezegd : hij die op de knielende knieën eet, eet geld van onder het edele volk ….

Een olifant in een droom duidt de leermeester van de kinderen der koningen aan ….

…En wie ziet dat hij een olifant trapt, wijkt af van de waarheid omdat hij niet een van de moslimboten is en er wordt gezegd dat hij berucht is omdat zijn passagier een verachtelijke ziet ….

…Jaber al-Maghribi zei: ~Wie denkt dat zijn hoofd is geworden als het hoofd van een olifant, dan volgt hij een grote staat, als hij daarvoor gekwalificeerd is, dan is hij goed .~…

…Wie zijn hoofd ziet afhakken in een stad of plaats of bij een poort, dan komen de leiders van het volk naar die plaats, en als hij ziet dat hij van hen eet of iets neemt, dan is dat de winst van geld en voordeel, en wie ziet dat zijn hoofd groot is, dan is het een toename van zijn geld en als hij een positie heeft dan een toename in trots, en als het anders zo goed is in ieder geval, en wie ziet dat zijn hoofd klein is, dan het tegenovergestelde van het geval, en wie ziet dat zijn hoofd is als het hoofd van een olifant, paard, leeuw, muilezel of ezel, dan is dat lovenswaardig, en als het is als het hoofd van een kameel, vee, schaap of varken , dan is dit Mahmoud niet en sommigen van hen zeiden dat hij zijn kop zag als de kop van een beest. Het is toegestaan ​​om het te eten, dus er is niets mis mee, en als het iets is dat niet mag worden gegeten, dan zit er niets goeds in. En sommigen van hen zeiden dat het zien van de koppen van dieren geld en kop is. Als het afkomstig is van wat wordt gegeten, dan is het geld een echtgenote, en als het afkomstig is van iets dat niet kan worden gegeten, is het verboden. Profiteer ervan, evenals of hij hem zou betrekken bij wat niet zou moeten zijn zoals hij bij het ontwaken…

…En wie zag dat hij een olifant uitgevoerd, moet worden uitgelegd met eer ….

…Dode rotsen : De uitgehouwen rotsen die op de grond liggen, duiden misschien op de doden omdat ze zijn afgesneden van de levende bergen, de rozenkrans, en duidt op de mensen van wreedheid, nalatigheid en onwetendheid, en de Almachtige God vergeleek het met de harten van de ongelovigen , en de wijzen vergeleken de onwetenden met steen. Hij zag alsof hij een steen bezat of voor hem kocht of erop stond, hij won een man voor zijn naam, of hij trouwde met een vrouw naar zijn gelijkenis volgens wat hij heeft van de staat van waakzaamheid . En wie zich ook omdraaide en een steen werd, hij verhardde zijn hart, gehoorzaamde zijn Heer ongehoorzaam en corrumpeerde zijn schuld, en als hij ziek was, was zijn leven voorbij en zou zijn dood worden bespoedigd, anders sloeg hij, dan zouden zijn bewegingen worden opgeschort. hem . Wat betreft de val van de steen uit de hemel op aarde op de wereld of in de moskeeën, hij is een wrede man, een heerser of een belastinginner, die de autoriteit naar de mensen van die plaats werpt, tenzij ze een gevecht verwachten, want het is een gebeurtenis waarbij de cirkel en het leed over de mensen van die plaats is, dus als de steen wordt gebroken, vlogen de brekende lobben naar de huizen en huizen, want het is een aanwijzing voor de scheiding van de palen in dat geval en die ramp, dus iedereen die van daaruit zijn huis binnenkwam, viel in een ramp, en als de mensen in armoede bang waren voor de bestendigheid en de gevolgen ervan, was de steen een strengheid die in de plaats neerdaalde, naargelang de omvang en ernst. van de steen En zijn toestand, hoe als zijn val was in het zeldzame of in de breedte van voedsel . En als het grote stenen waren die mensen uit de lucht zouden kunnen gooien, dan zou de kwelling daar uit de lucht neerdalen, omdat de Almachtige God de eigenaren van de olifant doodde toen de vogels ze met zich mee gooiden, hetzij een epidemie of sprinkhanen of hagel of wind of geslagen of overvallen en plunderen en dergelijke, afhankelijk van de reikwijdte van de visie en het bewijs Waakzaamheid ….