…En sommige van de sprekers zeiden: Hij die iets daarvan in zijn lichaam zag, kwam ermee naar beneden, en er werd gezegd dat zijn vrouw gewond was geraakt onder haar familieleden, en er werd gezegd dat hij met zwepen was geslagen, en er werd gezegd dat hij eet het vlees van mensen door roddelen en roddelen, en de zweren kunnen op hun gezicht verschijnen als hij ze ziet ….

…Evenzo gevoelloosheid in de benen of een deel van het lichaam, omdat het een storing is van waaraan dat orgaan wordt toegeschreven ….

…En wie ziet dat hij wordt gekweld door wat hij van zijn lichaam eet, zoals ongedierte en andere dingen, dan zal hij worden gekweld door veel geld, bescheidenheid en kinderen ….

…En sommigen van de sprekers zeiden: wie zag dat zijn lichaam schurft had, dan zou geld komen met vermoeidheid, oplichting en ontbering, en als het werd gekrast en er water uitkwam, kreeg hij geld zonder vermoeidheid ….

…Als je gedroomd hebt dat een dokter een wond in je lichaam heeft veroorzaakt, terwijl hij probeerde je bloed te controleren, maar hij faalde in zijn pogingen, dan betekent dit dat een slecht persoon je zal aanvallen en je zal kwellen en je zijn schulden kan laten afbetalen . Als de dokter bloed in uw wond vindt, bent u de verliezer in een project . Als een meisje ervan droomt naar een dokter te gaan, voorspelt dit dat ze haar schoonheid op het spel zal zetten en het zal opofferen voor valse, vluchtige genoegens . Als ze ziek was en hiervan droomde, zal ze na een tijdje genezen van haar ziekte, maar als de dokter angstig was in de droom, zal haar ziekte toenemen en haar verlies en pijn veroorzaken ….

…Als hij gehoor en kracht in zijn lichaam ziet, dan is dat de kracht van zijn religie en islam ….

…Kruisiging : de plaats van nuchterheid, de positie van het kind en de kracht, dus wie zijn kruisiging ziet, is sterk, hij zal een geest hebben, en er wordt gezegd een sterke jongen, en er werd gezegd dat de kruisiging een sterke man is die hangt van hem af, en de lengte van de lengte van het bedrag is prijzenswaardig, en het overschrijden van de limiet is een bewijs van de nabijheid van het leven en het overleden leven, evenals zijn tekort is een bewijs van een kort leven en goedheid . Vetheid en kracht in het lichaam is de kracht van religie en geloof. Als hij zijn lichaam als een levend lichaam ziet, laat hij zien wat vijandschap verbergt . Als hij ziet dat hij een mechanisme heeft zoals het mechanisme van een ram, dan heeft hij een gemarmerde zoon die na hem leeft . En wie ziet dat zijn lichaam van ijzer of van stenen is, zal sterven . Als hij een toename in zijn lichaam ziet zonder schade, dan is het een toename van de zegen voor hem, en een man die inactief is in het geheugen, met weinig geld, kwam naar een kruising en zei : ik zag alsof mijn lichaam toenam en vermenigvuldigde, en ik had licht en pracht, en alsof ik roekeloos was, en ik wandelde in de bergen en overtrof . De oversteek zei : je zult dat waardig zijn , en een koning slaan en rijk worden en trots worden . Kort daarna ging hij uit met de indringers en was dapper, dus versloeg hij de polytheïsten en verkreeg hij geld en buit ….

…Crematie van het dode lichaam Als je droomt van gecremeerde lijken, betekent dit dat vijanden je invloed in zakenkringen verminderen . Als u denkt dat uw lijk is gecremeerd, dan voorspelt dit een duidelijke mislukking van projecten, in het geval dat u mentaal de wijsheid van anderen hebt aangevallen zonder terug te keren naar uw persoonlijke ijver bij het beheren van de zaken ….

…En wie ziet dat hij stierf en zichzelf niet ziet als het lichaam van de doden, dan wordt zijn huis verwoest en verlaat hij het ….

…En wie ziet dat hij zijn lichaam met oker heeft beschilderd, dan duidt dat op schuld en schandaal ….

…En wie ziet dat zijn lichaam trilt, dan duidt het op het voorkomen van corruptie in zijn religie en in de zin als hij iets van de zalf op zijn gezichten ziet, en wie ziet dat hij zalf op een ziek lid smeert of de zalf aanbrengt op zijn wond duidt het op goedheid en goedheid en gezondheid en het eten van de zalf duidt op de consumptie van verboden geld of verdriet en schadelijk ….

…En wie veel ogen in zijn lichaam ziet, dit is een toename van de schuld, en dit kan erop duiden dat damamels zijn ontsproten en geopend ….

…En er werd overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag en neerdaalde in Taif, alsof hij een mok melk had meegebracht en die tussen zijn handen had geplaatst, dus zette hij de mok op . Dus Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : O Boodschapper van God, ik denk niet dat je gelijk hebt met de Ta’if in je jaar, dit is alles. Hij zei : Ja, hij gaf me er geen toestemming voor, dan vertrok hij, moge God hem zegenen en vrede schenken . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : Ik zag een melk van melk die werd binnengebracht totdat hij werd geplaatst, en toen kwam een ​​andere en deed het erin . Hij breidde het uit, dus ik maakte mijn vrienden en ik at van het schuim, draaide toen de kop van een kameel om en liet ons het eten met honing . Hij zei : Wat betreft melk, het is fitrah, en wat betreft degene die het erin goot, hij zette het uit, zodat er niets in de fitrah kwam, en wat betreft degene die jou met zijn schuim verteerde, de Almachtige God zei : ~ Wat betreft de boter, die gaat verloren . ~ Wat een kameel betreft, het is een Arabische man, en er is niets in een kameel dat groter is dan zijn kop, en het hoofd van de Arabieren is de bevelhebber van de gelovigen, en jij bijt hem en eet zijn vlees. Wat betreft honing, het is iets waarmee je je woorden versiert . En dat was in de tijd van Omar bin Abdul Aziz, moge God tevreden met hem zijn . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag alsof ik borstvoeding gaf, en hij zei : Wat doe je? Hij zei : ik zal bij mijn Heer in de winkel zijn. Hij zei : Vrees God met het geld van uw Meester . Uday ibn Arta’t zag een slet die hem passeerde terwijl hij aan de deur van zijn huis stond, en hij bood hem haar melk aan, maar hij accepteerde het niet . Toen kreeg hij een tweede keer aangeboden, maar hij accepteerde het niet . Hij werd hem opnieuw aangeboden , dus hij accepteerde het, dus Sirin zei : Het is een omkoping die hij niet accepteerde. Toen kwam hij terug en nam het aan en nam het aan . En de Commandant van de Gelovigen zag Harun al-Rashid, alsof hij in de Haram rustte van de sekten van een hinde . Al-Kirmani vroeg mondeling naar haar interpretatie, en hij zei : O Commandant van de Gelovigen, borstvoeding geven na het spenen zit in de gevangenis en de gelijkenis van jou zit niet gevangen, maar je zit gevangen met de liefde van een dienstmeisje dat verboden is . Het was zo . Met betrekking tot neusbloedingen : als het veel dun is, duidt dit op blijvend geldletsel . En als het dik was, duidt dit op een val die eraan zal worden geboren . Als hij ziet dat zijn neus trilt en zijn geweten is dat de Heer hem goed doet, dan zal hij hem goed slaan bij zijn baas . Als zijn geweten is dat hij hem kwaad doet, dan slaat hij het kwaad van zijn baas, en hij zal een gesel voor hem zijn, en na hem zal hij schade lijden . Als hij het hoofd is, dan kan hij met zijn lichaam evenveel zien als kracht en zwakte, en de overvloed aan bloed en zijn weinige . Als je een paar druppels schudt , is dat een voordeel . Als hij een pond of twee pond ziet en zijn geweten is dat het een voordeel voor zijn lichaam is, dan is de gezondheid van het lichaam de geldigheid van de religie, dus het komt voort uit de zonde en zijn religie is correct . Als het in zijn geweten is dat hij hem in zijn lichaam schade toebrengt, dan is de schade aan het lichaam schade aan de schuld of het verwerven van een zonde . Als zijn kracht weg is nadat het bloed eruit is, dan ontbreekt het hem, en als hij sterk is, dan is hij rijk, want kracht is de rijkdom van de man . Als hij zijn kleren bevlekt met zijn bloed, zal hij daardoor in een kwaaddoen vervallen . Als u niets bevlekt, is degene die het doet vrij van zonde . Als hij bloedneuzen op de weg ziet druipen, dan betaalt hij zakaatgeld en liefdadigheid het op straat . Er werd gezegd dat de bloedneus een schatkist is, en het niezen is zeker ….

…En wie ziet dat hij uit een onbekende gevangenis komt of door een nauwe deur, dan is hij in alle gevallen en handelingen zeer lovenswaardig ….

…Ibn Sirin zei: Wie denkt dat er slijm uit zijn neus komt, geeft aan dat er voordeel is van een grote bestemming ….

…Als het speeksel uit hem komt en het in de handen van een jonge man stroomt, dan onthult hij zijn geheim aan een vijand . Als hij liegt over iets waar hij tevreden mee is ….

…Saeed, de predikant, zei: ~Wie ziet dat bloed uit zijn duim en wijsvinger komt terwijl hij ervan drinkt, hij zal een vrouw en haar zus trouwen .~…

…Al-Fasad is in een droom een ​​man die gehoorzaamt aan het gesprek . Als hij een man kapot maakt door vertoning, dan wordt hij neergestoken en is hij vijandschap, en als hij in lengte breekt, dan spreekt hij de schoonheid en componeert hij onder de mensen . En Almusdod bewijs van troost en genezing van kwalen . En wie in een droom van een orgel is gegrepen , hij moet erin worden opgemerkt terwijl hij wakker is . En wie ziet dat een jonge man zijn zweet lang laat draaien, dan hoort hij een vijand spreken of steken die hem raakt . En als hij ziet dat hij zijn zweet heeft verloren en zijn zweet is afgesneden, dan zal zijn familielid sterven . En als de aderlaten in zijn rechterhand is, dan verdubbelt zijn geld, en als het in zijn linkerhand is, dan overwint hij zijn partner . En als hij ziet dat een persoon hem heeft afgewezen, dan hoort hij een woord van een vriend, en als er bloed uit zijn zweet komt, dan zal hij ervoor worden beloond, en als er geen bloed uit hem komt, dan is het zo. zei dat het juist is en degene die zonde begaat, komt eruit . Als een geleerde hem breekt en het bloed komt uit hem in een kom of in een bord, dan wordt hij ziek . Als hij hem breekt en geen bloed ziet, hoort hij woorden van zijn vrouw . En als hij het bloed veracht dat uit hem komt, dan zal hij ziek worden en zal hij schade lijden in zijn geld . En als zijn vrouw een dochter baart als de bovenarm longitudinaal is, en als de bovenarm longitudinaal is, en als het transversaal is, dan zal wat er tussen haar en haar familieleden is, worden afgesneden door dood of leven . En wie ziet dat hij wil rouwen, dan wil hij berouw hebben van zonde . En als hij denkt dat bloed hem heeft verslagen, dan is hij in een gril en de zonde overwint . Als het bloed zwart is, dan volhardt hij in een ernstige zonde en zal hij zich daarvan bekeren . En de aderlating is de uitstroom van geld bij het schrijven van een argument, en de scalpel is als de pen, en het bloed is als de inkt, en de maagd als ze baart, dan trouwt ze . Een aderlaten voor een jongen wordt besneden . En de gevangene bezocht Bishara, omdat er bloed in de aderen zit . En de zwangere vrouw bezocht haar en haar bevalling . Als de aderlaten niet in de maand van bevalling plaatsvonden, wordt deze afgebroken . En de rijke man betaalde zakaat over zijn geld . En het bezoek van de onbekende vrouw in de wereld komt naar degenen die haar hebben gezien ….

Het visioen van Farao met het vertrek van een rechtvaardige man op gezag van Ibn Masoud – moge God tevreden met hem zijn – en op gezag van enkele van de metgezellen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken – moge God zij tevreden met hen -: dat Farao in zijn droom zag dat er vuur uit het Heilige Huis kwam totdat het de huizen van Egypte omvatte, dus het verbrandde de Kopten en liet de kinderen van Israël achter. De huizen van Egypte werden verwoest , dus noemde hij de magiërs, de priesters, de clans en de bezitter, en hij vroeg hen naar zijn visioenen, en ze zeiden tegen hem : Hij komt uit dit land waar de kinderen van Israël vandaan kwamen – dat wil zeggen het Heilige Huis – een man wiens gezicht zal wees de vernietiging van Egypte. . Wat met de rechtvaardige wordt bedoeld, is Mozes, vrede zij met hem…

Komt hij naar de slaper luieren tijdens de Ramadan? In de vorige artikelen en discussies hebben we besloten tot een vaststaand feit, namelijk dat de droom van Satan een realiteit is, geen metafoor, en we noemden destijds de juiste hadith in de Sahih : de visie is van de Beneficent en de droom is van de duivel . Maar ook in de gezegende maand Ramadan werd de hadith van Abu Hurairah gerapporteerd, dat hij zei, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Wanneer Ramadan binnenkomt, worden de poorten van de hemel geopend, de poorten van de hel zijn gesloten, en de duivels zijn geketend . Verteld door Bukhari . Betekent de reeks demonen dan de afwezigheid van dromen, nachtmerries en kraakpanden in deze heilige maand? Het antwoord vanaf het begin : Nee, u kunt nachtmerries zien, en de persoon kan slapen tijdens de Ramadan, en hier is meer uitleg . De reden voor de verwarring is de zin : de duivels zijn geketend, en de betekenis ervan is op verschillende manieren, waaronder : 1 / Dat de ketting specifiek is voor degenen die het gehoor zoeken, en dat hun volgorde plaatsvindt tijdens de nachten van Ramadan in plaats van zijn dagen, omdat ze ten tijde van de openbaring van de Koran niet konden afluisteren, dus verhoogden ze de volgorde, overdreven in het onthouden . 2 / Het kan zijn dat er bedoeld wordt dat de duivels de verleiding van de moslims tot wat ze in anderen vinden niet kwijtraken, omdat ze vasten dat hun verlangens onderdrukt, en omdat ze bezig zijn met het lezen van de koran en herinnering en rechtvaardige daden . 3 / Dat de ketting specifiek is voor sommigen, en zij zijn de Marada, en het heeft bewijs, en het is de hadith van Abu Huraira met de bewoording : Als de eerste nacht van Ramadan werd vastgeketend door de duivels en de terugkeer van het Paradijs . En in de bewoordingen : en de duivels hebben daarin de overhand . Concluderend, het aaneenketenen van demonen kan te maken hebben met het uiterlijk en de waarheid, en dat dit alles een teken is voor de engelen om de maand binnen te gaan en de heiligheid ervan te maximaliseren en om te voorkomen dat de demonen de gelovigen schaden, en dit kan een aanwijzing zijn van de overvloed aan beloning en vergeving, en dat de demonen minder verleid worden en als de geketende worden, dus ik zie niet wat de opkomst van dromen of nachtmerries verhindert om erin te slapen . Al-Qurtubi zei, na te hebben gesuggereerd dat hij het naar buiten zou uitvoeren : Als er wordt gezegd, hoe zien we dan veel kwaad en zonden tijdens de Ramadan, en als de duivels vastgeketend zijn, zal dat niet gebeuren? Het antwoord is dat het minder is dan het vasten van de vastende mensen wiens omstandigheden behouden blijven en de etiquette ervan in acht worden genomen, of de geketende enkele van de duivels en zij zijn de afvallige, niet allemaal, of wat bedoeld is om het kwaad te verminderen erin en dit is een tastbare zaak, omdat het voorkomen daarvan minder is dan andere, aangezien het niet nodig is dat ze allemaal vastgeketend zijn dat er geen kwaad gebeurt. Er is geen zonde, want daarvoor zijn er andere oorzaken dan de demonen, zoals slechte zielen, lelijke gewoonten en menselijke demonen, en God weet het het beste ….

…Wat betreft aderlaten : als iemand een oude man ziet, dan gooit hij hem weg, hij hoort een woord van een vriend . Als het uit bloedzweet komt, wordt het beloond . Als er geen bloed uit kwam, dan wordt er gezegd dat het goed is en komt de afscheider uit de zonde . Als hij hem paradoxaal genoeg uitschakelt, dan stopt hij met praten over hem, en als hij hem langdurig tegenhoudt, dan vermeerdert hij de woorden en verdubbelt hij ze, en als hij ziet alsof hij een jonge man is, dan draait hij hem in de lengte weg, dan zal hij hoort van zijn vijand een steek op hem en verhoogt zijn geld . En wie het ziet alsof de jongeman hem wegstuurt, dan is het de dood van enkele van zijn familieleden . Als de jongeman hem lang breekt en er komt bloed uit hem, dan slaat hij hem van de sultan en neemt evenveel geld van hem als het bloed dat uit hem kwam . Als een geleerde hem wegstuurt en er komt veel bloed uit hem in een kom of bord, dan wordt hij ziek en gaat zijn geld naar de kinderen en de doktoren, want het bord is de dokter . Als hij het breekt en geen bloed of een schram ziet, hoort hij woorden van zijn familieleden die aan dat orgaan worden toegeschreven, net zoveel als hij aan pijn leed . Als hij een hekel heeft aan bloed dat eruit komt, dan wordt hij ziek en schaadt hij zijn geld, en als het in zijn geweten is dat de aderlaten hem ten goede komen en het bloed komt eruit in een bekende en overeengekomen hoeveelheid, dan is zijn religie geldig en is zijn lichaam is in dat jaar ook gezond ….

…Musk komt uit de mond. 92 – Hij zei : En Nafeh al-Qari, als hij sprak, ruikte de geur van muskus, en er werd tegen hem gezegd : Wanneer ik zat, parfumeerde ik, en hij zei : Wat gisteren goed was en niet dichterbij, maar ik zag een boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – in een droom terwijl hij in mijn mond las uit die tijd ruikt degenen die dit ruiken ….

Komt het visioen van de wijndrinker? Zoals ik eerder zei () Er is geen grotere zonde dan polytheïsme en ongeloof, en als het visioen kwam van de ongelovige, zoals het verhaal van de koning met Jozef, dan belet het niet dat het gebeurt door de drinker van alcohol, en Bukhari richtte zich tot in Sahih Hoofdstuk : De visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en polytheïsme – Ibn Hajar en hij tekende in een overlevering : drink, zij zijn de mensen van de drank, te zijn : drink Muharram, naar verluidt sommelier, zei tegen Joseph : ik zag zoals gezien slapen dat plantte een graan Vneptt kwam naar buiten met drie bossen Fsrthn dan Sagit King, Joseph zei tegen hem : blijf drie keer in de gevangenis en ga dan uit Vtsagah op je gewoonte, er werd ook gezegd En ging weg ….

…Wat betreft de stem en spraak, zei Abu Saeed, de predikant: ~Hij die ziet dat zijn keel een blokkade is en dat er geen geluid uit komt. Zijn visioenen duiden erop dat hij zo scherp en beperkt is om aan zijn huis te besteden totdat hij sterft. , en dat is niet Mahmoud . ~…

…Als een man ziet dat hij naar een bekende vrouw komt, zal haar huishouden het goed doen in hun wereld . Als hij zag dat hij haar niet bedroog, maar hij kreeg de schuld van haar, dan is de rijkdom van haar huishouden minder dan dat, want vervalsing is beter en welsprekender ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Wie ziet dat er bloed uit hem komt die niet gewond is, dan aanvaardt hij, als hij in functie is, de steekpenningen en neemt het aan, en zo niet, dan zal er schade ontstaan ….

…En wie ziet dat bloed uit zijn aderen komt, zal worden uitgelegd met een tekort aan zijn geld naar de hoeveelheid bloed, en als hij arm is, profiteert hij van zijn rijkdom ….

…En wie ziet dat een vis uit een kanaalput komt, geeft aan dat er geld wordt verkregen van het gewone volk door middel van bedrog en bedrog ….

…En er werd gezegd, en wie een villa ziet, komt naar een plaats waar hij is, dan keert hij zich ervan af ….