…Het is verboden geld in een droom . Wie ziet dat hij wijn drinkt, zal worden gekweld door grote zonde en overvloedig levensonderhoud . En wie zag dat hij het dronk en geen twist had in de beker, hij zou onwettig geld hebben, en er werd gezegd : het is eerder toegestaan ​​geld . Als hij een deelnemer had, zou hij met hem discussiëren in woorden en ruzies . Als hij ziet dat hij een rivier van wijn heeft geslagen, dan zal hij door beproeving in zijn wereld worden gekweld, en als zijn inkomen evenveel in een fitnah valt als hij van hem heeft verkregen . En alcohol zien voor iemand die wil delen of trouwen is een goedkeuring vanwege de vermenging ervan . En wijn drinken om de gouverneur te isoleren . En het drinken van wijn vermengd met water duidt op geld, waarvan een deel is toegestaan ​​en een deel verboden . En er werd gezegd : geld in een bedrijf . En wie ziet dat hij wijn perst, zal de autoriteit dienen en er zullen grote dingen met zijn handen gebeuren . En wie ziet dat hij geroepen is voor een wijnbijeenkomst waar veel vrucht is, dan wordt hij geroepen tot de jihad en het martelaarschap daarin . En wijn in een droom duidt op opruiing en kwaad, vijandschap en haat . Misschien duidde het drinken van wijn op een remedie voor de ziekte, en misschien was de geest gek geworden of was hij afwezig . En als de ziener twistziek is, dan is hij zijn tegenstander met onwaarheid vanwege de brutaliteit die op zijn tong gebeurt . En als hij werkloos was, diende hij iemand anders, of hij was arm, of hij was alleenstaand, getrouwd of ziek die van zijn ziekte was genezen . Hoewel de snor onder de mensen in de rivier en het plezier aangegeven werden geslagen, en Nkthm Covenant voogd of ze bevechten en hun eden breken . Als de alcoholdrinker een wetenschapper is, neemt zijn kennis toe door de gedachte die aan iemand wordt gepresenteerd tijdens het drinken . En hij overwoog wat hij van de wijn dronk : als de wijn van druiven was, zou de ziener op een verkeerde tijd druiven kunnen hebben gegeten, of hij verviel in een smet omdat het woord ‘defect’ wordt gecorrigeerd door het woord ‘druif’, en misschien is zijn voorziening geoorloofd . En als er alcohol werd gekocht, of hij nam zijn sap over, dan is hij misschien in iets verkeerds gevallen dat een vloek op hem vereist . En wijn duidt op liegen en geklets in het spreken, het onthullen van het geheim en hoererij . En hoe het werd genoemd werd beschouwd : alcohol is een zonde, en misschien dat verwijst naar een overspelige vrouw, die de drug, en het drinken van het in een droom kan ongehoorzaamheid aan de ouders, of de verkoop van iets van het geneesmiddel, dat is de Slaven aan te geven . Misschien duidt het drinken ervan in een droom op religie en vooruitgang, wat de geest is . Misschien duidde haar drinken op de geest van geld of de jongen, en zou haar drinker verlichting kunnen vinden, zelfs als hij moe was . En zij is de oude vrouw, dus de ziener kan gedronken hebben met een oude vrouw, of hij trouwde ook met een vrouw . En het drinken van wijn duidt op de domheid en onwetendheid van de drinker . En als men een dode wijn ziet drinken, dan zal hij in het Hiernamaals gezegend worden, omdat alcohol een drank is van de mensen van het Paradijs, tenzij hij stierf terwijl hij erop stond, of hij was in zijn leven die het zou beschouwen toelaatbaar . En wijn duidt op goed voor iemand die wil trouwen, omdat er water mee wordt gemengd en ermee gemengd ….

…** Zijn visie, vrede en zegeningen zij met hem, voor degene die het kalifaat na hem nam .. Op gezag van Abu Hurairah – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Ik heb de profeet gehoord, moge Gods gebeden en vrede wees op hem, zeg : ( Terwijl ik sliep, zag je me op mijn gezicht met een emmer erop, dus ik verwijderde het van wat God wil, daarna nam Ibn Abi Qahfa het en nam het af. Het heeft twee zonden of zonden. , en het verwijderen ervan is zwakheid, en God vergeeft hem zijn zwakheid . En de interpretatie van het moderne fenomeen van de Profeet vrede zij met hem door God – de Almachtige – en Jihad-ongelovigen aan te roepen en het advies van de natie te geven en te onderwijzen hen hun religie en wat goed voor hen is in deze wereld en het Hiernamaals, en andere grote dingen en openbare belangen door de vrede zij met hem deed en vervolgens de Abu Bakr Met wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede zijn met hem, die de zaken van de moslims overnam, voltooide hij het opstaan ​​en fo ught de mensen van afvalligheid totdat hij hen door de deur bracht vanwaar ze vertrokken, daarna stuurde hij de legers naar de Perzen en de Romeinen, en hij behaalde in zijn tijd verschillende overwinningen op hen, en de conclusie van zijn glorieuze daden was dat hij vertrouwde het kalifaat toe aan Omar bin Al-Khattab – moge God tevreden zijn Over hem – het mandaat van Umar – moge God tevreden met hem zijn – was een van de goede daden van Abu Bakr – moge God tevreden met hem zijn – en de termijn van Abu Bakr – moge God tevreden met hem zijn – was ongeveer twee jaar en twee maanden, en het was identiek aan wat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn slaap zag dat hij neerdaalde in de emmer van zonde of twee Toen Oemar – moge God tevreden met hem zijn – nadat hij de zaken van de moslims meer dan tien jaar had uitgevoerd, opende God de vele veroveringen voor hem in Levant, Irak, Khorasan, Egypte en andere regio’s, en God vernederde de naties van ongeloof en zonder de bureaus, en hij regelde de zaken van de moslims. Hassan was zijn biografie in zijn wedstrijd toen hij zag dat de profeet vrede zij met hem in zijn dromen van macht verwijderde water en blussen mensen zelfs Battn verslaan . En zijn gezegde : (en in zijn verwijdering is er zwakte ) zijn verkorting van zijn tijd en de haast van zijn dood en zijn preoccupatie met oorlog met de mensen van afvalligheid vanaf de opening en de toename die Omar bereikte in zijn lengte . En Al-Nawawi zei in ( Sharh Muslim ): Wat wordt bedoeld met het slaan van mensen met het stampen van hun kamelen, dat wil zeggen, ze gaven hun kamelen water en brachten ze vervolgens naar hun doornen, dat is de plaats waar ze naartoe worden geleid na de water geven zodat ze kunnen rusten . De geleerden zeiden : Deze droom is een duidelijk voorbeeld van wat er gebeurde met Abu Bakr en Umar – moge God tevreden met hen zijn – in hun kalifaat en goede controle, en de schijn van hun effecten en de overtuiging van de mensen bij hen, die allemaal zijn ontleend aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn zegen en de effecten van zijn metgezellen . Was de Profeet vrede zij met hem de eigenaar ervan, dus hij voltooide het en besloot de regels van de islam en de geboorteplaats van zijn zaken te volgen en legde zijn bezittingen en takken en het inkomen van mensen in de religie van Allah in menigten uit en openbaarde God – de Almachtige -: ( vandaag heb je je religie voltooid ). ( Surah Al-Ma’idah vers 3). Toen stierf hij, vrede zij met hem, en Abu Bakr – moge God tevreden met hem zijn – volgde hem twee jaar en een maand op . Dit is wat wordt bedoeld door te zeggen, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : (twee zonden of twee zonden ) . In zijn kalifaat werden de mensen van afvalligheid bestreden, hun ruggengraat afgesneden en de uitbreiding van de islam, daarna stierf hij en werd opgevolgd door Omar – moge God tevreden met hem zijn – dus de islam breidde zich in zijn tijd uit en er werd voor hen besloten uit zijn uitspraken dat zoiets niet is gebeurd. Daarin is water waarin hun leven en hun gerechtigheid, en hun prins vergeleken met degene die ze verdient en hen water gaf, is om hun belangen te vervullen en hun zaken te regelen. Wat betreft de woorden van de vrede en zegeningen van God zij met hem in Abu Bakr – moge God tevreden met hem zijn -: ( en in zijn verwijdering is zwak ), er is geen vermindering van de deugd van Abu Bakr en geen bewijs van de deugd van leeftijd boven hem. Het is nieuws over de lengte van hun ambtstermijn en het grote aantal mensen dat profiteert van de staat Omar, vanwege de lengte en de uitbreiding van de islam en zijn land, geld en andere buit, veroveringen, Egypte en zonder bureaus . Wat betreft zijn uitspraak, moge God hem zegenen en hem vrede schenken (en God hem vergeven ) , het is noch een vermindering, noch een indicatie van zonde. Het is eerder een woord waarmee moslims hun woorden steunden en de pilaar zegenden. Het werd eerder genoemd in de hadith in Sahih Muslim dat het een woord is dat moslims plachten te zeggen, doe dat en God vergeeft je . Wetenschappers zei : In al deze kennisgeving aan de opeenvolging van Abu Bakr, Omar en de gezondheid van hun mandaat en de verklaring wordt beschreven het voordeel van moslims en zei vrede zij met hem : (ik heb niet gezien een genie mensen Pfera Freeh ) The Livery Door de annulering van de huisvesting open te stellen en Alra The Freeh Furry twee gezichten te breken : één leugen om Alra te huisvesten En de yaa te verzachten . De tweede : het breken van de Ra en het benadrukken van de Ya, twee correcte talen . Al-Khalil ontkende de nadruk en zei : Het is een vergissing, en ze waren het erover eens dat de betekenis ervan niet een man zijn werk zag doen en zijn onderdelen afsneed, en de oorsprong van de veerboot met huisvesting is aan het snijden . En zijn uitspraak, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ( totdat hij mensen met een stronk sloeg ) zei Al-Qadi : Het lijkt erop dat hij terugkeert naar het kalifaat van Umar in het bijzonder, en er werd gezegd dat het teruggaat naar het kalifaat van Abu Bakr en Umar allemaal omdat naar hun mening, management en het uitvoeren van de belangen van moslims, deze zaak werd volbracht en de mensen hardnekkig werden getroffen omdat Abu Bakr de mensen van afvalligheid onderdrukte en moslims herenigde. En hij begreep hen, en de veroveringen begonnen, en de dingen werden geplaveid, en de vruchten daarvan werden voltooid en voltooid in de tijd van Umar ibn al-Khattab – moge God tevreden met hen zijn – de woorden van de noos eindigden met een samenvatting ….

…Al- Arkan : een teken van alles wat erin is gered, wat duidt op verdrinking, omdat de Almachtige God Noach redde, vrede zij met hem, en degenen met hem van wat door de ongelovigen werd neergehaald van verdrinking en rampspoed . En duiden op de islam, waardoor het wordt gered van onwetendheid en opruiing . Misschien duidde het op de vrouw en de slavin die beschermt en gered wordt van vuur en verleiding, omdat de Almachtige God haar een slavin noemde . Misschien duidde het op de vader en de moeder die verlost waren van dood en nood, vooral omdat ze is als de moeder die haar zoon in haar baarmoeder draagt . Misschien gaf het het pad aan waarop de gelovigen aan het vuur zouden ontsnappen, en misschien duidde het op gevangenis, bezorgdheid en reden als het stagneerde, voor het verhaal van Yunus, vrede zij met hem . Wie ziet dat hij aan boord is gegaan van een schip in zee, kijk naar zijn toestand en de uitkomst van zijn zaken, en als hij een ongelovige is, wordt hij moslim, vooral als hij er vanuit het midden van de zee naartoe is opgestegen nadat hij er zeker van was. van de dood, en als hij schuldig was, bekeerde hij zich van zijn zonde . En als hij arm was, zou hij zich na zijn armoede ontdoen . En als hij ziek is, is hij hersteld van zijn ziekte, tenzij zijn knie bij de doden is, en er is wat de dood bevestigt in het visioen, dus haar berijden is een redding van de verleiding van deze wereld . En als hij wakker was en een student van kennis was, vergezelde hij een wetenschapper of profiteerde hij van een vlag waarmee hij van onwetendheid zou worden gered, om Musa met de groenten te berijden, vrede zij met hem, in het schip . Als hij zag dat een schuldenaar zijn schuld had uitgegeven en zijn bezorgdheid wegnam . En als hij dat ziet, zal hij van zijn levensonderhoud worden beroofd . Moge God hem levensonderhoud schenken vanaf een punt waar het niet telt, als het met zich mee stroomt in zijn torus, geeft dit de wind van winst aan, en Tareus het verlangen . Als hij dit als een celibatair beschouwt, trouwt hij met een vrouw of koopt hij een dienstmeisje die hem kan beschermen en beschermen . En als hij een dode persoon in het Huis van de Waarheid ziet, zal hij ontsnappen en de genade van de Almachtige God winnen van het vuur en zijn verschrikkingen . Evenzo, ondersteboven, als hij iemand in de zee ziet alsof hij zich in de menigte bevindt en op het pad en zijn kortheid heeft gereden, dan ontsnapt hij in zijn schip en zijn doortocht aan de gruwel van zijn zee en zijn ongelukken, tenzij het in een droom zwaar door hem wordt getroffen als hij uit het vuur komt, dan krijgt hij het zo en zo in de zee . En als het gevangen was genomen, ontsnapte hij uit zijn gevangenschap en zorgde ervoor dat hij ontsnapte, en als hij de kust van de zee bereikte of aan land ging, zou dat sneller, sneller en beter zijn . En als hij het schip zag stagneren en de golven van de zee stormachtig waren, duurde zijn gevangenschap als hij gevangen zat en zijn ziekte werd verlengd als hij ziek was, en zolang hij niet in zijn levensonderhoud kon voorzien en hij niet in staat was te reizen als hij het probeerde dus, en hij kon zijn vrouw niet bereiken als hij haar bescherming had geboden, en hij stopte met het zoeken naar kennis als hij een student was. Zeker als het in de winter en in zee is . Dit kan duiden op gevangenschap, toen Yunus, vrede zij met hem, opgesloten zat in de buik van de walvis toen zijn schip stopte . De uitkomst van alles wat we hebben beschreven is echter goed, zo God wil, en de redding van de essentie van het schip en wat eraan werd gepresenteerd en daarin, zoals de redding van Noach, vrede zij met hen, en het voortbestaan ​​van het schip van de boze koning, omdat de groenten het verwijten en een plank van de planken haalden , met het goede gevolg van Yunus, vrede zij met hem. Na zijn toestand en wat hem werd geopenbaard . Daarom zeiden ze dat als het schip beschadigd of geopend zou worden, degenen erin zouden ontsnappen, tenzij de passagier naar buiten gaat om aan land te gaan of het te achtervolgen, en er zit niets goeds in . Als hij ziek was, stierf hij en werd hij in het vuil gedragen met een afschuwelijke lading, en als hij in de zee was, raakte hij beschadigd, en misschien zou zijn boot breken vanwege zijn andere stroming dan zijn koers . Als hij Tatarus naar het land duwt, is hij eerder gebroken en beschadigd door zijn gewoonte om wakker te zijn . En als een goed geïnformeerde zoeker zag dat zijn schip aan land ging en het op hem dreef, ging hij in zijn kennis en controverse uit tot ketterij, hypocrisie of hoererij, omdat losbandigheid een afwijking is van gehoorzaamheid, en de oorsprong van aanzien en onrechtvaardigheid en iets op zijn plaats verhinderen, dan het schip verlaten vanaf het water waarin het overleefde en het wordt beschermd Tot de grond waarop het niet gebruikelijk is om op te rennen, want de bewoner is ook afgeweken van de waarheid en de oude onfeilbaarheid . Als dat niet zo was, dan zou hij misschien breken met zijn vrouw en bij haar blijven volgens zijn toestand, of misschien zou hij zijn slavin vrijlaten en volharden in haar omgang met de koning, of misschien was zijn werk uitgeput en zou hij in zijn levensonderhoud kunnen voorzien. onmogelijk zijn, dus hij zou hem terug zoeken van waar hij niet zou moeten . En als zijn schip in de lucht op iets anders dan water werd gedreven, dan gaat alles wat erop wordt aangegeven verloren, ofwel een soldaat vanwege zijn dienst, veren en uitrusting, of het is geïnstalleerd vanaf de rest van de schepen, en het kan duid de kist aan van iemand die ziek was onder de sultans, heersers, geleerden en leiders, en sommigen van hen zeiden : Wie zag dat hij in een schip op zee was, in een grote koning of sultan . Het schip is een ontsnapping aan leed, angst, ziekte en gevangenschap, voor wie zichzelf als de eigenaar ziet . Als hij ziet dat hij erin is, is hij erin, tenzij hij ontsnapt en als hij het verlaat, zal zijn redding sneller zijn, en als hij erin is terwijl hij op het droge is . De zorg was intenser en de bevrijding was verder, en als de geïsoleerde muur zag dat hij aan boord was gegaan van een schip, dan zou hij het mandaat van de grootste koning volgen tot aan de zee, en de voogdij zou zijn in overeenstemming met de bepalingen. van het schip en zijn capaciteit, en na het schip van het land na hem uit isolement . En er werd gezegd dat het rijden op een schip in de zee een reis is van ernst en gevaar, en de afstand van het land, daarna van de vagina . En als hij in een zaak zit, dan neemt hij een risico, dan zal hij, als hij eruit gaat, ontsnappen en zijn Heer ongehoorzaam zijn, want de Almachtige zei : ‘ Als hij hen niet naar gerechtigheid leidde, dan zouden ze delen. . ~ Als de visionair zijn staat heeft verlaten, of hij is een koopman wiens handel verloren is gegaan, dan zal het schip terugkeren . Als het schip zonk en eraan werd gehangen met een plank, dan zou de sultan boos op hem zijn als hij een gouverneur was, dan ontsnapte hij en keert de staat naar hem terug . En als hij een handelaar was, dan verminderde hij zijn geld en compenseerde hij het, en als hij verdronk, dan is hij als een drenkeling . En wie ziet dat hij zich in een schip in het midden van de zee bevindt, dan zal hij in handen zijn van degenen die hem vrezen, en zijn dood zal een redding zijn van het kwaad van wat hij vreest . Zijn schip zonk en zijn panelen verspreidden het ongeluk voor hem in het schip dat hem dierbaar is . En er werd gezegd dat het schipbreuk een reis in veiligheid was, omdat de Almachtige God zei : ~De ark werd voor de gek gehouden om op Zijn bevel in de zee te rennen .~ Het met mensen beladen schip is veilig voor degene die er op reis in zit, want de Almachtige God zegt : ~We hebben hem en iedereen die bij hem is in de geladen ark bevrijd .~ En het nemen van riemen van het schip, de vlag raken of geld halen uit een klacht . En hij nam het touw van het schip, Hassan al-Din en de metgezellen van de rechtvaardigen zonder hen te verlaten, want de Almachtige God zei : ~En houd je vast aan de touwen van God en scheid je niet .~ En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik in een zwart schip zat met niets anders dan de touwen . Hij zei : Je bent een man wiens religie niets anders is dan oprechtheid, en de touwen van het schip zijn de eigenaren van religie ….

…De rijst is in een droom een ​​geldcontract van honderdduizend . Misschien verwijst de razza naar de arzilla, dus het ontwortelen van zijn plaats in een droom is razia, en vernieuwen of breken is onfeilbaarheid en het besparen van geld of kennis . Al-Razat heeft mogelijk aangegeven een broek met stropdas te dragen ….

…Speer Het zien van speren in een droom duidt op oorlog, strijd en geschillen, en duidt op stekende symptomen en onrechtmatig gewin . En de overwinning van de ziener op zijn tegenstanders . En de speer is het equivalent van de koning in de hoedanigheid van staat . En de speren duiden de hervormer van de hypocrieten en de mensen van de warp aan . En de speren realiseren zich de grote taken en de grote buit . En de speer in een droom is een stok van de luit, een kanaal van een canule en een foutlijn . En de speer is een vrouw of een jongen of een certificaat van waarheid of reizen . Wie ziet dat hij een speer in zijn hand heeft, zal een jongen baren . Als de speer in Sinan was, zou zijn zoon de bewaker van het volk zijn . Het breken van een speer is een fout in de jongen . En elke breuk is er niet goed genoeg voor . En wie een speer in zijn hand ziet terwijl hij rijdt, dan is hij een macht van verheffing en glorie . Als de speer werd toegeschreven aan de sultan en vervolgens werd gebroken, dan gebeurt er binnen zijn gezag een ongeluk . En als het aan een broeder wordt toegeschreven, dan is het een ongeluk in hem, dat wil zeggen als het breekt en het weggooit en niet kan worden gerepareerd . En het verlies van de tand is de dood van zijn broer of zoon, en ook van de mazraq . En de speer is een broer of eigenaar die zijn eigenaar verdedigt . En wie een speer in zijn hand ziet terwijl hij hem over de markt drijft, dan zal hij een mannelijke zoon hebben, en als hij hem achter zijn deur legt of hem met de hand bedekt, dan baart zijn vrouw een dienstmeisje . En de speer zonder ijzer is een dochter van de zwangere vrouw, en dat meisje had dochters volgens het aantal knopen van de speer als de ziener haar telde . En wie ziet dat een sultan hem een ​​speer geeft, neemt een mandaat op zich . En als de speer een vlag was, had de staat een reputatie . En wie iemand ziet steekt hem met een speer, hij verwondt hem met zijn tong en steekt zijn eer neer . En als een koning ziet dat zijn speer te ver is gegaan, dan verduistert hij zijn kudde . En wie zag dat hij met een speer werd neergestoken en dat er bloed uit hem vloeide, zal worden beloond voor wat hij van de spits heeft geslagen . En er werd gezegd : zijn lichaam is gezond en zijn geld is overvloedig . Als hij afwezig was, zou hij veilig naar zijn familie terugkeren . En wie denkt dat hij is verwond door een speer en de wonden worden erger, dan slaat de gewonde persoon van de gewonde persoon het verboden geld toe, dus als de speer wordt afgesneden met een vlees of een orgaan, en dit in de handen van de dader, dan schrapt hij van de benadeelde persoon iets dat verwerpelijk is in de schulden . En wie ziet dat hij de vijanden met zijn speer heeft bestreden, zal onwettig geld krijgen ….

…En wie denkt dat hij iets van metaal heeft gebroken, en als het type iets is waar hij van houdt, dan worden ze verkregen, en als het type iets is dat afkeurenswaardig is, is er niets mis mee, en er werd gezegd dat goud breken is het verwijderen ervan en het breken van de substantie is een corruptie in het geloof ….

…Het scheermes is een stalen gereedschap om mee te scheren . Hij is in een droom een ​​mannelijke jongen omdat hij de jongen besnijdt . En als hij het snijdt, dan is het het breken van een zaak die hij gaat doen, en als hij daarmee vlees uitlegt of een dier verwondt, is dat zijn kwade tong waarmee hij mensen met kwaad overheerst . Al-Mousa’s visioen duidt op haat, vijandigheid en een pijnlijke tong . Zie ook het mes ….

…In het paradijs, zijn schatkamer, zijn pleinen, zijn paleizen, zijn rivieren en zijn vruchten, vertelde Al-Walid bin Ahmed de prediker ons, hij zei dat Ibn Abi Hatim ons vertelde, hij zei dat Muhammad bin Yahya al-Wasiti ons vertelde, hij zei Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani vertelde ons, hij zei dat Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad ons vertelde, hij zei dat Hammad bin Zaid ons vertelde, op gezag van Hisham Bin Hassan, op gezag van Hafsa bint Rashid, zei : Marwan al-Mahlami was onze buurman, en hij was een ijverig monster, dus hij stierf, dus ik vond hem een ​​zeer sterke man, dus ik zag hem zoals hij de slaper zag, dus ik zei, O Abu Abdullah, wat deed jouw Heer aan jou? Hij bracht me naar de hemel. Ze zei : ik zei, wat dan? Zeide hij, ging toen naar de rechtshandigen, ze zei : ik zei, wat dan? Hij zei, toen hief je het op tot die dichtbij, ik zei: Wie heb je gezien van je broers? Hij zei: ik zag Al-Hassan, Ibn Sirin en Maimouna . Hammad zei, Hisham bin Hassan zei, Umm Abdullah sprak tot mij, en het was de keuze van de vrouwen van Basra. Ze zei dat ik in mijn slaap zag alsof ik een goed huis binnenging, toen ging ik een tuin binnen, en ik zag van de goedheid wat God wilde, dus als ik een man ben die leunt op een bed van goud en eromheen en in hun handen Al-Akarib, zei ze, ~Ik sta versteld van wat ik zie, zo goed als hij kwam, en werd hem dit verteld?~ Hij zei dit, Marwan Al-Mahlami kwam en ging op zijn bed zitten, zei ze, dus ik werd wakker uit mijn slaap, dus als Marwans begrafenis dat uur voor mij voorbij was . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani vertelde ons in Damascus, hij zei dat Ali bin Ahmed Al-Bazar ons vertelde, hij zei: ik hoorde Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis zeggen : ik hoorde mijn vader zeggen : ik was op een dag alleen in mijn moskee nadat we ‘s middags hadden gebeden, en ik had een kegel water gezet om het af te koelen voor mijn ontbijt in de nis van de moskee. Dus mijn ogen vielen in slaap en ik zag alsof een groep populieren al-Ain de moskee was binnengekomen, klappend in de handen, dus ik zei tegen een van hen : Wie ben jij? Ze zei tegen Thabit al-Banani, dus ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Abd al-Rahman bin Zaid, en ik zei tegen de ander : En jij zei tegen de drempel, en ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Farqad, totdat je één bleef, dus ik zei : Voor wie ben je? En ze zei tegen degenen die het water niet koelen om zijn vasten te verbreken . Dus ik vertelde haar, als ik eerlijk was, laat dan de kegel achter, en de kegel draaide zich om en viel uit de nis, en ik merkte op uit mijn droom om de kegel te breken ….

…Walnoot is in een droom geld opgepot . Als je hem hoort ratelen, is hij ruzie en commotie . En de walnotenboom is een armzalige, ellendige, ellendige man met slapend geld . En wie ziet dat hij op een walnotenboom staat, hij is gehecht aan een enorme, buitenlandse man, en als hij daarvan afstamt, is er niets tussen hem en zijn eigenaar die aan hem verwant is . Als hij ervan valt en sterft, wordt hij gedood in het bijzijn van een enorme man of een koning, en als de boom breekt, gaat die enorme man om . Hij kan zien dat hij stierf toen hij viel, en als hij niet stierf, heeft hij het overleefd, en als hij ziet dat zijn handen en voeten daarbij gebroken zijn, dan staat hij op het punt van verderf en bereikt hij grote ellende, behalve dat hij wordt van later gered . En wie zag dat hij een walnotenboom omhakte, doodde een buitenlander, en de noot was de vrucht ervan en het geld zou er alleen uitkomen met arbeid en uitputting, omdat de noten pas na het breken worden gegeten . En zijn vet komt er niet uit behalve in een middag . Als hij ziet dat hij noten uit een bos heeft geplukt, krijgt hij geld van een vrouw . Als hij geschild was, zorgde hij voor proviand, en als hij de notenschillen at, werkte hij een arme man terug, en als zijn vrouw hem uitschold, verbrandde hij zijn kleren . En wie ziet dat hij met walnoten speelt, gaat naar verboden geld . Walnoten worden vertegenwoordigd door rechtschapen mensen, presidenten en broers, en walnoten worden verklaard door de gezondheid van het lichaam en de reisduur, en als de zoeker een vrouw is, duidt de noot op een lang leven . De noot duidt de echtgenoot aan in tegenstelling tot zijn letters, de noot van de echtgenoot, en de toelaatbaarheid van moeilijke zaken . En gebroken noten zijn geld zonder vermoeidheid ….

…De lamp is in een droom een ​​kind of een echtgenoot als het verwarring is, en als het een collectief persoon is zonder een opening erin, dan is het een vrouw of echtgenoot zonder kinderen tussen hen in . De lamp duidt op kennis, berouw voor de zondaar en leiding voor de ongelovige . Misschien was de lamp een teken van het visioen of een gids naar de caravan, omdat ze erdoor worden geleid in de duisternis . En de lantaarn baarde het met pracht en praal, en noemde zijn reputatie en voordeel . En er werd gezegd : De lampen in moskeeën zijn rijke geleerden, vroomheid en lezingen . En wie de moskeelamp heeft gezien, is uitgegaan, de moskeewetenschapper stierf . En de lamp is een vrouw, en de pit zijn kinderen . De kwal kruist de sterren . En het breken en doven van de lampen, de dood van de patiënt . En als iemand sterren uit de lucht haalde, zou hij lampen van de moskee nemen ….

…Pecan ~ American Walnut ~ Als u droomt dat u deze heerlijke vrucht eet, zult u een droom verwezenlijken die u dierbaar is en na een mislukking profiteren van uw handel . Als je van deze vrucht hebt gedroomd terwijl hij nog in de plant zat, dan betekent dit dat je een lang leven in vrede zult leven . En als je ziet dat deze vrucht verrot en versleten is, zal het falen in je emotionele relatie . Als de vrucht klein en moeilijk te breken is, zal hij na veel moeite en kosten slagen en grote winsten behalen ….

…Wie ziet dat zijn haar lang is en hij verlangt dat, dan wordt hij rijk en vervult zijn schuld, en als zijn lengte een ongeluk is onder de mensen, dan is het een schuld dat hij rijdt en ze zeiden dat sommigen van hen zeiden dat degene die zijn haar zag buitensporig verlengd, dan zijn zij het en verdriet, en als de vrouw ziet dat het een versiering is en een toename in glorie en er werd gezegd dat het zien van de lengte van het haar voor degenen die arm waren. Er is niets mis mee, en wie het ziet dat zijn haar gebrekkig is, het is een tekort dat ze zijn en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij daaraan gewend is en ervan houdt, dan is hij rijk en als hij iemand is die zijn haar optilt en het niet scheert, dan hij is niet Mahmud en wie ziet dat hij zijn hoofd heeft geschoren terwijl hij in de hadj of de heilige maanden is, dan is hij goed in zijn religie en boetedoening vanwege zijn zonden en het wegnemen van zijn zorgen en leed, en het was zei dat als hij dat met een positie zag, het niet Mahmood is, en als t de vrouw zag dat, het duidt op de dood van haar man of een van haar mahrams of het breken van haar sluier, en als ze zag dat haar haar was afgeknipt of een deel ervan, dan duidt het op een ruzie met haar man en dat was zei dat er een calamiteit plaatsvond en het zien van de wenkbrauwen als een lange tijd aangeeft dat Geld en versiering en er werd gezegd een lang leven en wie ziet dat zijn snor geschoren of uitgedund is, dan is het goed voor de snor, en de afname van de snor is een hekel aan, en de toename ervan kan een indicatie zijn van een bedwelmende drank, een verbod op zakat en een weigering van een aanbetaling, en dat zijn ze en wie ziet dat zijn hoofd geen haar heeft terwijl hij kaal is of dat hij aan het dansen was en haar is gegroeid in zijn hoofd geeft aan dat goed…

…En wie ziet dat hij hout breekt, hij is superieur aan hypocriete mensen, en er werd gezegd dat het breken van de boom een ​​overwinning en een overwinning is ….

…En wie ziet dat hij zijn zwaard werpt en het breekt, dan wordt het uitgelegd door de dood van zijn vader of zijn oom of degene die hun plaats inneemt, en wat hij daarin ook ziet van Zayn of Shin, hij zal ook in hen worden uitgelegd en het visioen van een glimp van het breken van het zwaard zal worden geïnterpreteerd door de dood van de moeder of tante, dus wat te zien is in de zwaardprofielen van Zain of Shin, wordt erin geïnterpreteerd ….

…En wie ziet dat hij een Arabische boog heeft uitgestrekt, dan reist hij naar een eerbare man om in glorie te reizen, en als de boog Perzisch is, dan reist hij naar de mensen van Ajam, en het doorsnijden van de pees is het bewijs dat hij erop zit. de reis en geeft ook de scheiding van de vrouw aan, en het breken van de boog is een bewijs van de dood van de vrouw, het kind, de partner of een aantal familieleden, en misschien geeft de boog aan dat de voogdij en zijn verbrokenheid duiden op isolatie en de moeilijkheid van de boog is het bewijs van de grote vermoeidheid van de reiziger en de handelaar over het verlies, het kind over ongehoorzaamheid, en de vrouw over ongehoorzaamheid en zijn gemak tegen hem. Om de hoek ….

…En wie Mozes en Aäron ziet, vrede zij met hen, of een van hen, hij zal zich over zijn machtige, onrechtvaardige handen verheugen, en als hij ze ziet terwijl hij op oorlog mikt, zal hij voor de overwinning zorgen . En er is overgeleverd dat een dienstmeisje door Saeed bin Al-Musayyib zag dat Mozes, vrede zij met hem, in de Levant verscheen met een stok in de hand terwijl hij over het water liep . Ze vertelde haar visioenen blij, hij zei: ~Als je je visioen geloofde, stierf Abd al-Malik bin Marwan .~ Hij kreeg te horen, wat wist je? Hij zei : Omdat de Almachtige God Mozes had gestuurd om de machtigen te breken, en ik alleen Abd al-Malik bin Marwan daar zou vinden, en hij was zoals hij zei . En wie Job ziet, vrede zij met hem, is gekweld door zichzelf, zijn geld, zijn gezin en zijn zoon, dan zal God hem dat alles vergoeden en voor hem vermenigvuldigen, want de Almachtige zegt : ~Wij hebben hem gegeven. zijn familie en hun idealen . ~…

…Punch : het kan erop wijzen dat u over uw geheimen praat met degene die ze publiceert, of aangeven dat belangrijke documenten beschadigd zijn, en het kan duiden op een verlies van geld door de gelijkenis van papier – door terug te openen – met papier – door het breken van de raa – en het kan duiden op het huwelijk van de eerstgeborene ….

…Bespreking van de betekenissen van incest. Heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je moeder? Of heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je vader? Heb je gezien dat jij Tjama-dochter bent? Of heb je gezien dat je gemeenschap hebt met je broer, oom of oom? Hebben sommigen van u gezien dat hij gemeenschap heeft met zijn broer? Het is vreemd dat we de andere partij soms blij zien met wat ze ermee doen ! Misschien zie je zelfs iemand die je nooit kent en heb je seks met hem, dus wat is de verklaring voor deze kwestie? Zijn dit visioenen die je meer of minder ziet? Vertel je erover of zwijg je erover en ben je er bang voor? Heeft u iets toe te voegen aan deze thema’s, door persoonlijke ervaringen of gespecialiseerde lectuur? Zijn er gebeurtenissen die verband houden met het zien van dergelijke visioenen in jou? En nog veel meer vragen? Dit ding heeft geen hoop om het te herhalen, en daarom verschilt geslachtsgemeenschap, het kan van een prettige en vreugdevolle betekenis zijn, en het kan het tegenovergestelde zijn, maar ik hou niet van angst en verlegenheid bij het zien van dergelijke dingen, en dit is het punt van het paard, en dit is wat me ertoe aanzette om er hier over te schrijven . Sommige mensen hebben omgang met incestueuze mensen als gerechtigheid en verbondenheid met hen, en sommigen zijn vijandig en oneens, en sommigen zijn het bewijs van hun huwelijk, en sommigen zijn een evangelie van het bezoeken van Mekka … En dus zijn de betekenissen niet hetzelfde, en we vinden sommigen die zulke dromen uitleggen in een extreme uitleg van pessimisme , dus Jeddah scheidt van een vrouw , of twijfelt aan Unleashed , of twijfelt aan de eer van zijn zus ! En zulke mensen als er werd gezegd : hoe kunnen we ze ervan overtuigen dat ze het bij het verkeerde eind hebben? We overtuigen hen ervan dat de persoon verwijst naar kennis en niet naar onwetendheid , en door hem te vertellen : dat visioenen niet breken met een oordeel , ze zijn vermoedelijk en geen zekerheid van betekenis , en we vertellen hem ook dat de betekenis van jouw visie is niet noodzakelijkerwijs zoals u het hebt begrepen , aangezien het een heel andere betekenis kan hebben ….

…Wat betreft eieren : als ze in een kom worden gezien, worden ze aangeduid door de dienstmaagden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Alsof het eieren zijn gemaakt .~ Als hij ziet dat zijn kippen gelaagd zijn, baart hij een zoon . En gekookte eieren, die zich onderscheiden van de schil, zijn een aangenaam voedsel . Als hij het ziet alsof hij het rauw at, dan eet hij onwettig geld, of worden ze erdoor getroffen, of begaat hij een immorele daad . En het eten van eierschalen geeft aan dat hij een grafdelver is . Als hij ziet alsof er een ei uit zijn vrouw komt, en zij baarde een ongelovig kind, omdat de Almachtige God zei : ~En de doden zullen uit de levenden komen .~ Als hij ziet alsof hij een ei onder de kip legt en het barst van de kip, dan leeft hij voor hem als een dode materie en wordt er een gelovige zoon voor hem geboren, want de Almachtige God zegt : “ De levenden zullen uit de dood komen , ”En misschien krijgt het aantal van elke kip een zoon . En als hij eieren onder een haan legt, en hij haalt de kuikens eruit, dan brengt hij daar een leraar die de jongens lesgeeft . Als hij een ei breekt, laat hij een eerstgeborene rusten, en als hij het niet kan breken, kan hij dat niet doen . Als het ei toeslaat en zijn vrouw zwanger is, beveelt hij haar te vallen . Als iemand ziet dat iemand anders een ei breekt en aan hem teruggeeft, kiest zijn dochter een man . En wie zijn mouw trapt en er komt een ei uit, dan stapt hij in zijn ummah en er wordt een slavin uit geboren . Als hij veel eieren bij hem ziet, dan heeft hij veel geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En dit alles in rauwe eieren . En wie pure eieren ziet, hij is geschikt voor iets dat te ver is gegaan en moeilijk is, en door het te repareren, zal hij geld krijgen en voor hem leven als een dode zaak, en als hij het eet met zijn schaal, dan is hij een aaseter. . Als het boert, at hij het geld van een vrouw op en verspilde het . Als hij het eet, zal hij trouwen met een vrouw die geld heeft . De cranberry-eieren zijn een arme jongen . En de eieren van de papegaai zijn een vrome slavin, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ei had gekregen, een eerbare zoon had . Als het ei brak, zou de jongen sterven . En er werd gezegd : de eieren zijn voor de gedecoreerde doktoren en voor degenen wier pensioen een goed bewijs is . Wat betreft de rest van de mensen . De kleine eitjes geven de voordelen aan, want ze worden gegeten . En de vele eieren, het duidt op zorgen en zorgen, en wijst herhaaldelijk op verborgen dingen . Er werd gezegd dat de volwassenen blank waren, jongens . De kinderen zijn meisjes, en een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag het alsof ik eierschalen at, dus hij zei: ~Vrees God, je plundert de doden.~ Hij zag een alleenstaande man alsof hij veel eieren had gevonden, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, dus zei hij : Er is een vrouw voor het celibatair, en de getrouwde man heeft kinderen . Een man zag dat hij gekookte eieren aan het pellen was, dus vertelde hij een visioen op een kruising en zei : je krijgt geld van enkele loyalisten . En Mamlouk zag alsof hij een puur ei van zijn dienstmaagd had genomen, dus gooide hij het met zijn schaal, en gebruikte het geld ervan, en zijn dienstmaagd baarde een zoon, dus nam de Mamluk diegene die in Europa was geboren door de bestelling van de man van de vrouw, en hij werd een reden voor het pensioen van die eigendom ….

…Wat betreft de dekken die op de plaatsen van de presidenten zijn geplaatst met een tekening om erop te zitten en het ding ook te plaatsen, ze worden geïnterpreteerd door vrouwen, en als ze zijn ingericht, dan is het de beste en er werd gezegd dat het visioen van de hemelvaart op de zitstokken, bedden, preekstoelen, stoelen, barrages en dergelijke, het is de hoogte van de hoeveelheid en de hoogte en het bereiken van genade, goedheid en voordeel, en de afdaling van iets daarvan wordt niet zo geprezen en misschien waren Degenen met posities weerloos, en wie hoopt niet gewond te raken en elke stijging, vindt hij en elke druppel of afdaling is niet prijzenswaardig .) En degene die ziet dat hij daar iets van maakt, schrijft dat in benadering toe aan wat wordt toegeschreven voor hem dat type, laat hem zijn uitdrukking uitdrukken en het branden en breken in dat alles is niet Mahmoud . En wie ziet dat hij iets aan elkaar heeft vastgemaakt, zal dat uitleggen door dat op één plaats te verzamelen, hem zijn toestand in het visioen laten beschouwen . Wie ziet dat hij een van deze typen heeft, is op enigerlei wijze prijzenswaardig . En wie ziet dat zijn dek is geplaatst en andere galeien erop heeft terwijl hij erop zit, wordt op drie manieren geïnterpreteerd. Of hij trouwt met twee vrouwen of neemt twee banen aan als hij daarvoor gekwalificeerd is. Anders is het een grote eer en verheffing, en wie het niet verdient, is niet goed in zijn recht . Wat betreft het dek dat werd gebaad, het wordt geïnterpreteerd met een lift waarin de corruptie van de religie plaatsvindt, en het kan duiden op een nuttige gesluierde vrouw, en misschien was ze van weinig bescheidenheid, een prostituee, en misschien pleegde ze een onaangename zaak. Wat betreft de kist en de kist, ze zijn één betekenis ….

…En wie ziet dat de hemel wordt gesplitst, dan is het een verschil tussen mensen of een leugen over God, omdat God de Almachtige zegt: “De hemel op het punt om hun vasten te breken van hem ” vers ….

…En wie ziet dat hij het heeft verloren, hij zal worden uitgelegd door dat te blijven en het te breken, zal worden uitgelegd door wat de dood aan hemzelf te danken was ….

…En er werd overgeleverd dat Khosrau Anushirwan zag alsof hij wijn dronk in een gouden jam met een varken dat in een jam van fedda dronk, dus vertelde hij zijn visioenen aan enkele voorbijgangers, en hij zei: Hij hield je vrouwen weg van de eunuchen en de straf en verzamelde ze en bracht me bij hen, dus hij deed dat en riep hem en hij ging naar binnen met een stok en zei dat ze de naakten van elk van hen moesten breken en gaf haar om te dansen, dus deed hij dat Om op één te dansen, steeg een deel van zijn fortuin op en ze zei dat ze een levend slavin is, dus beveel haar niet om te dansen. Zonder goed en voordeel, en de visie van het menselijke varken, een ruimhartige, lelijke, effectieve man zonder religie of religie ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: Wat betreft de molen die op het water draait, het duidt op een man met een goede politieke mening. Zijn hand bevat veel geld en de omzet ervan duidt op reizen en een ontmoeting van levensonderhoud, en misschien duidden zijn visioenen op oorlog en het breken van de molenstenen. Ze verschilden in hun interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat ze de dood van de eigenaar hadden aangegeven ….

…Abu Sa’id, de prediker, zei dat de falanx de voogdij aanduidt van degenen die ervoor gekwalificeerd zijn, en dat de mensen van zijn huishouden misschien niet de overhand hebben, en misschien besteden de boeren een schuld of reizen ze in goedheid, en is er niets goeds in het uit elkaar scheuren en breken en het wegrukken van de pionnen duidt op het vertrek van Jah ….

Een mok is ook een van de damesjuwelen, aangezien hij van glas is . En drinken in een mok is geld van de kant van een vrouw . Er werd gezegd dat glazen van goud en zilver in het visioen beter zijn voor hun overleving, en glazen van glas breken snel en duiden de verborgen objecten van hun licht aan . En mokken een dialoog of er gebeurde een jongen ….