…Het bed is een vrouw in een droom . Wie zijn bed verkoopt, scheidt van zijn vrouw, en als ze ziek is, zal ze sterven . En de matras is een slavin, en het is een rust, dus het bed is zacht voor de gehoorzaamheid van de vrouw aan haar man en haar onderwerping aan hem, en haar vermogen tot goede manieren, en ze vond haar moderniteit, en als het bed is gemaakt van wol of haar of katoen, dan is ze een rijke vrouw, en als het brokaat is, dan is ze een magiër, en als het wit is, dan is ze een religieuze vrouw, en als het zwart is, doet ze een baan dat bevalt de Almachtige God niet, en als het groen is, dan is ze een vrouw van religie, aanbidding en ascese . Wie ziet dat hij een matras heeft gekocht, zal met een vrouw trouwen, en als de matras nieuw is, dan is de vrouw mooi, en als de matras gescheurd is, is de vrouw corrupt en niet religieus, en als hij ziet dat zijn matras is verschoven van zijn positie scheidt hij dan van zijn vrouw, en als hij ziet dat zijn bed voor de deur van de Sultan staat, neemt hij een enorme voogdij op zich . En de matras is een indicatie van de jongen omdat hij zegt: vrede zij met hem : ( Het kind gaat naar bed ) , en wie in zijn bed goedheid, corruptie, toename of afname ziet, dan wordt dit uitgelegd in zijn vrouw . En als hij een ander bed met zijn bed ziet, zal hij met een andere vrouw trouwen . En wie ziet dat hij zijn bed heeft opgevouwen en opzij heeft gezet, zal afwezig zijn bij zijn vrouw . En wie ziet dat hij op een bed slaapt, hij is veilig voor wat hij vreest, en hij kan zich niet bewust zijn van zijn religie, en slaap is nalatigheid ….

…De borstels : dus de vrouw aangeven en haar vlees of vet vullen . De matras kan verwijzen naar het land waarop een persoon achteloos draait, totdat hij ervan naar het hiernamaals gaat . Sommigen van hen zeiden tegen het bed waarvan bekend is dat het de eigenaar is, of het oog of de locatie, want het is zijn vrouw . Wat in hem wordt gezien in termen van goedheid, corruptie, of meer dan wat ook wordt beschreven in de bedienden, is de jongere in de vrouw die aan het bed wordt toegeschreven . Als hij ziet dat hij die matras heeft vervangen en op iemand anders zoals hij is overgeschakeld, dan zal hij met een ander trouwen, en misschien zal hij van de eerste scheiden, als zijn geweten niet naar dat bed wil terugkeren . Evenzo, als hij ziet dat het eerste bed is veranderd van zijn toestand naar wat hij haat in interpretatie, dan sterft de vrouw of ontvangt wat wordt toegeschreven aan wat ze is geworden . Als een transformatie wenselijk zou zijn bij de interpretatie, dan is het om de eerste vrouw in goede conditie en vorm te beoordelen voor zover hij de transformatie erin zag . Als hij zijn bed van positie naar positie ziet verschuiven, wordt zijn vrouw van de ene staat naar de andere getransformeerd, in verhouding tot de verdienste tussen de twee posities in termen van zachtheid en capaciteit, en de overeenkomst tussen hen of een van hen . Als hij een andere matras ziet zoals deze of beter of minder met de matras, dan trouwt hij met een andere volgens wat hij zag aan het uiterlijk van de matras, en hij maakt geen onderscheid tussen zijde en slavinnen bij de interpretatie van de matras, omdat ze allemaal vrouwen zijn, en de interpretatie is hetzelfde . En wie ziet dat hij zijn bed heeft opgevouwen en opzij heeft gezet, zal afwezig zijn bij zijn vrouw of afwezig zijn of haar vermijden . Als hij iets ziet dat duidt op verdeeldheid en oneer, dan sterft een van hen namens zijn vriend, of vindt er een scheiding plaats tussen hen . Als hij een onbekende matras op een onbekende locatie ziet, valt deze op de grond volgens de kwaliteit en het uiterlijk van de matras . Als hij een onbekend of bekend bed op een onbekend bed ziet terwijl hij erop zit, dan treft hij er een kracht in die de mensen overtreft en overwint omdat het bed van hout is, en het hout is de essentie van mannen die gemengd zijn met huichelarij in hun religie, omdat het gezin de raden van koningen zijn . Evenzo, als hij zijn bed bij de deur van de sultan zag, zou hij het mandaat op zich nemen . En als we het beddengoed aan de vrouw geven, is de zachtheid van de matras haar gehoorzaamheid aan haar echtgenoot, de capaciteit van de matras is de capaciteit van haar creatie, het feit dat het nieuw is, duidt op haar zachtheid, het feit dat het van het brokaat van een Magi-vrouw, en het zijn van haar, wol of katoen duidt op een rijke vrouw, en wit zijn is een vrouw van religie, en gepolijst zijn duidt op een vrouw Zij doet wat God niet behaagt, en groen zijn is een ijverige vrouw in aanbidding, de nieuwe is een mooie en verborgen vrouw, en de verscheurde vrouw heeft geen religie . Wie ziet alsof hij op een matras ligt en niet slaapt, dan wil hij zijn vrouw benaderen en bereidt zich daar niet op voor, en als hij ziet alsof iemand anders zijn bed scheurt, dan verraadt hij hem in zijn gezin ….

…En wie ziet dat hij bij hem op een matras ligt, en als de matras bekend is, dan komt hij van hem als dienstmeisje of trouwt met zijn gezin, en haar positie is gelijk aan de dikte en goedheid van de matras, en als de matras onbekend is, dan zal hij hem associëren met zijn zaken en hem een ​​plaats geven waar hij wordt beoordeeld of dicht bij hem is ….

…Als hij ziet dat hij op het bed van de imam slaapt en de matras bekend is, krijgt hij van hem of van degenen die met hem verbonden zijn, een vrouw of een slavin, of geld, en hij verdient het met de bruidsschat van een vrouw of de prijs van een dienstmeisje, en als de matras onbekend is, imiteert de imam hem in sommige staten. Als hij ziet dat de imam met hem sprak, bereikte hij een verhoging omdat hij zei De Almachtige : ~ Toen hij met hem sprak, zei hij dat we vandaag een betrouwbaar persoon hebben .~…

…De matras is degene die borstels maakt, en in een droom is hij een man die de aangelegenheden van vrouwen volgt en ze versiert . De matras is ook een slaaf ….

…En wie een natte boom zonder stam ziet, zal het met vernedering van de mensen uitleggen ….

…Rutab is in een droom, een staat in een welgestelde stad als het moet . En wie ziet dat hij op een verkeerde tijd nat eet, is ziek . En handel in natte handel . En er werd gezegd : het eten van nat voedsel wordt eerder door het oog herkend . Al-Rutab is het bewijs van het goede nieuws van het mannelijke kind, overwinning op vijanden, onschuld van eer, en al-Ratab is een toegestane voorziening, genezing en verlichting . Dus wie zag dat hij op het verkeerde moment nat at, kreeg een remedie, een zegen en een opluchting ….

…Het bed in een droom voorspelt dat je na korte tijd nieuwe verantwoordelijkheden en taken op je neemt, en slapen op een nieuw matras symboliseert tevredenheid en tevredenheid met de huidige omstandigheden . Als u droomde van een matrassenfabriek, voorspelt dit dat u een zakelijke relatie zult hebben met succesvolle partners en dat u na korte tijd rijk zult worden ….

…En wie een matras plat op een draagbare tank ziet liggen terwijl hij erop zit, duidt op eer, gestalte en onderdrukking van vijanden ….

…En wie ziet dat hij op een bed zat zonder matras, dan reist hij, en als hij ziek was, stierf hij, en als hij een vrouw had, zou hij gelukkig bij haar zijn, en het zou tussen hen kunnen gebeuren ….

…En wie ziet dat hij op een bekend of onbekend bed zit en het bed op een bed van onbekende planken, hij zal een sultan slaan waarin hij superieur is aan de mensen en hen onderdrukken, vooral als hij in staat is om op hem te zitten, en wie ziet dat hij op een matras slaapt, is zich niet bewust van zijn religie, maar hij is de eigenaar van de wereld en misschien is hij veilig voor angst ….

…Sommige van de uitleggers zeiden, misschien duidt het visioen van al-Matbat op goede religie omdat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ik zag vanavond alsof ik in het huis van Uqba ibn Nafi ‘was, en hij bracht ons een goede ochtend, zodat de hoogte in deze wereld en het hiernamaals werd aan ons gegeven, en dat onze religie goed is geweest, en als voor data, wordt deze op een manier geïnterpreteerd ….

Wie ziet alsof hij in bed met de doden heeft geslapen, zal zijn leven verlengen ….

En wie ziet dat zijn bed in de lucht hangt, geeft de dood van zijn vrouw aan, en als hij op de grond valt, wordt hij ziek en herstelt hij ….

…En wie ziet dat zijn bed uit zijn positie is verschoven, dan verandert zijn vrouw van de ene staat naar de andere, en tussen de twee situaties is er evenveel als de scheiding tussen de twee posities, en wie ziet dat hij zijn bed van de ene plaats verandert aan een ander, dan trouwt hij een vrouw en laat ze achter ….

…Ibn Sirin zei dat het bed zal worden geïnterpreteerd door retoriek, en wie ziet dat hij een bed is geworden, zal een vrouw aan een man voorstellen ….

Bed Vnkhas slaaf, en hij die de aangelegenheden van vrouwen volgt . En stoker : onrechtvaardige heerser verarmt zijn kudde, omdat de bomen mannen, Sultan vuur . Als hij ziet dat houtskool dood is op zijn markt, dan zijn het mensen die zich hebben afgescheiden van het gezag van de sultan en zal hij hun geld aan hen teruggeven ….

En wie ziet dat zijn bed groen is en rood terugkeert, dan wijst hij op de neiging van zijn vrouw van goedheid tot corruptie, en als hij anders ziet, weigert hij hem . En wie ziet dat zijn bed groen is en rood terugkeert, dan wijst hij op de neiging van zijn vrouw van goedheid tot corruptie, en als hij iets anders ziet, weigert hij hem . En wie ziet dat het rood is en dan wit of geel wordt, dan heeft zijn vrouw berouw van die zonden en wordt ze ziek totdat ze de dood overziet, en het nieuwe, goede bed wordt over het hoofd gezien door de nieuwe goede of geheime vrouw ….

…En wie ziet dat hij zijn bed heeft opgevouwen en in een andere richting heeft geplaatst, dan geeft het zijn reis aan of de afwezigheid van zijn vrouw of vermijdt hij haar, en als er in zijn visioen bewijs is dat aangeeft wat er gehaat wordt, dan is het de dood van een van hen of een scheiding tussen hen ….

…En wie ziet dat zijn bed op een hoge plaats is ingericht, dan geeft hij de hoge status, zijn verlangen en zijn staat aan ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij op een onbekend bed op een onbekende locatie ligt, geeft aan dat hij een staat heeft bereikt die hem waardig is, of dat hij land bezit dat even goed is als dat bed .~…

…Als een bed in een droom geen matras heeft, dan is het aan het reizen, vanwege wat ‘lopen’ wordt genoemd . En er werd gezegd : hij is een vrouw, en wie ziet dat hij op een bed ligt, zal hem iets teruggeven dat uit zijn hand was gekomen, en als het een kracht is die zijn gezag verzwakt, wordt hij sterker . Als hij ziet dat hij op een bed ligt met een matras erop, dan zal hij hoogte, hoogte en herinnering aan hypocriete mensen krijgen . Als hij een schoen aan zijn voet heeft, reist hij met hypocriete mannen . En wie zag dat hij op een goede plek op een bed lag, zou macht, verheffing en trots krijgen . En het bed en alles wat erboven slaapt, duidt op de vrouw van de ziener en zijn Mamelukken . En er werd gezegd : het bed geeft aan waar een persoon tevreden mee is, en duidt op elke boot, vrouw, lading of kist omdat het het bed van de manie is . En wie een groot bed heeft in een droom, zijn gezag zal weg zijn als hij koning is, en hij wordt verwijderd als hij de heerser is, en zijn vrouw blijft achter als ze een opstandige is, of ze sterft als ze ziek is, of als haar man is de patiënt . De voorkant van het bed kan de echtgenoot aangeven en de achterkant van het bed de vrouw . En wie zichzelf op een onbekend bed ziet liggen, met een matras erop, zal de koning ontmoeten, anders zit hij op een hoge plaats . Als hij celibatair was, trouwde hij . Als zijn vrouw zwanger was, beviel ze van een jongen . Als hij zag dat hij zonder matras op een bed zat, zou hij sterven of reizen, en als hij ziek was, zou hij sterven . Als hij zag dat hij op een bed lag . Met hem een ​​vrouw, hij is met haar in plezier en zachtheid, en er kan kwaad en onenigheid tussen hen zijn . En als een vrouw zonder echtgenoot ziet dat ze een bed naar haar huis draagt, dan zal ze trouwen . En wie ziet dat zijn bed is opgericht en hij ziek is, dan is dat een bewijs van zijn herstel van zijn ziekte ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: Wat betreft de matras, het is een vrije vrouw of een slaaf, en de matras mag worden vermalen als deze onbekend is ….

…Wat betreft de matras, het wordt geïnterpreteerd door een zwakke man die zijn hand naar het verderf gooit, en Al-Kirmani zei: wie zag dat hij een vlinder ving, koopt dan een maagdelijk dienstmeisje en besmet een kind van haar. Als ze sterft in zijn hand, dan duidt dit op de dood van zijn kind, en er werd gezegd dat de matras overgaat op een persoon die zelf omkomt en geen schade toebrengt aan anderen ….

…En wie denkt dat hij droge, natte of gebakken gerst eet, hij krijgt er goed en het is in ieder geval goed ….

…Regelmatige amputatie duidt op een klein baanverlies . Het verlies van hele armen of benen duidt op een ongebruikelijke depressie in de handel . Voor zeevarenden betekent dit een storm en verlies van eigendommen . Na deze droom wordt natte mensen geadviseerd wakker te zijn ….

…Ismael bin Al-Ash’ath zei, degene die overweegt natte tarwe te eten, zegent met goede daden en goede daden ….

…Abu Sahl Bishr bin Ahmad al-Mahrajani vertelde ons, hij zei: Jaafar bin Muhammad al-Ara’i vertelde ons, Muhammad bin al-Hussein al-Balkhi vertelde ons op gezag van Abdullah bin al-Mubarak, op gezag van Abu Bakr bin Abi Maryam al-Ghassani, op gezag van Atiya bin Qais, op gezag van Awf bin Malik al-Ashajai, dat hij de broederschap was van een man uit Qais die hem een ​​dromer noemde, en dat een dromer werd bijgewoond door de dood , dus Auf kwam naar hem toe en zei : Oh droom, als je kwam, ga dan terug naar ons en vertel ons wat je gemaakt heeft . Hij zei dat als dat was zoals ik, ik deed . Hij ving een dromer, toen bleef Auf een jaar later, en hij zag hem in een droom, dus hij zei : Oh droom, wat heb je gedaan en wat is er met je gedaan? Hij zei : En in ons is ons loon allemaal van ons, behalve degenen die zijn omgekomen in het kwaad waarnaar de vingers verwijzen, en God heeft al mijn loon afbetaald totdat ik de beloning betaalde van een kitten dat eerder in mijn familie was afgedwaald. Ik stierf een nacht . Hij werd Auf, dus ontmoette hij morgen een vrouw die een droom had, en toen hij binnenkwam, zei ze tegen hem: ‘Welkom. Ten onrechte, ”voegde er na een dromer aan toe. Auf zei : Heb je na zijn dood een natte droom gezien? Ze zei : Ja, ik zag hem en mijn dochter vond het niet leuk dat ik met hem mee ging, dus vertelde Auf haar over degene die het zag en wat hij vertelde over het kitten dat op een dwaalspoor was geraakt . Ze zei: ik weet niet of mijn dienst dat weet . Dus belde ze haar bedienden en vroeg hen naar het nieuws, en ze vertelden haar dat er een kat was afgedwaald voor zijn dood de avond ervoor ….

…Tarwe is in een droom eerlijk geld in vermoeidheid . En wie zag dat hij tarwe had gekocht, hij zou geld en vruchtbaarheid verwerven en aan zijn kinderen toevoegen . Als hij een sultan tarwe met zijn hand zag bewegen, ging de prijs van voedsel omhoog . En wie ziet dat hij tarwe heeft verbouwd, zal iets doen dat de Almachtige God behaagt . Als hij ze blijft planten, het levensonderhoud van de jihad, en wie denkt dat hij tarwe heeft geplant en gerst heeft verbouwd, dan is zijn publiciteit beter dan zijn bed, en als bloed groeit, consumeert hij woeker, en als hij natte tarwe eet, is goed in je rituelen . De groene aar is een vruchtbaar jaar, de droge aar is een haalbaar jaar en de aar die in zijn hand of in een kom wordt verzameld of in het begin is geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen . Als hij ziet dat hij opraapt wat van de verspreide pieken is gevallen in een geplante oogst die de eigenaar kent, dan zal hij de eigenaar van de gewassen slaan met verspreid goed dat overblijft . Als iemand ziet dat hij oogsten op een ander tijdstip dan zijn tijd oogst, dan is dat de dood in dat kamp, ​​oorlog en onenigheid . Als de oren nul zijn, dan is het de dood van de oudsten, en als het groen is, is het de dood van de jeugd of hun moord . En wie droge tarwe eet, er zit niets goeds in . En wie tarwe ziet, krijgt iets goeds van een koning . Frick is verboden geld . Wie in een droom tarwe met gerst verkoopt, vervangt poëzie door de koran . En tarwegras in bed, het touw van de vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij droge of gekookte tarwe at, er een hekel aan had, en wie zag dat zijn maag, mond of huid gevuld was met droge tarwe, dat was de dood van zijn leven. Anders, zolang hij erin bleef, wat er over was van zijn leven . En wie ziet dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed, dan is hij een kluizenaar in religie ….

…Datums : Er is overgeleverd dat Umar het zag alsof hij dadels had gegeten, en hij vertelde dat aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zei : Dat is de zoetheid van het geloof . En er zijn veel soorten datums, en datums voor degenen die het zien, duiden op regen . En voor degenen die het eten, zal hij een puur algemeen levensonderhoud krijgen, en er werd gezegd dat het duidt op het lezen van de Koran, en er werd gezegd dat datums duiden op bespaard geld . De visie van roekeloos eten is voor de dhimmi’s . En er werd gezegd dat wie het zag alsof hij goede dadels at, hij een goed en nuttig woord hoort . En wie het ook ziet alsof hij dadels begraaft, geld opslaat of geld uit een van de kluizen haalt . En wie ziet alsof hij een datum afsnijdt en de bedoelingen ervan onderscheidt, dan zal hij een zoon krijgen, want de Almachtige God zegt : “ Inderdaad, God schept liefde en de zaden . “ Het visioen van het eten van dadels met teer is het bewijs van de geheime scheiding van een vrouw . Wat betreft het zien van de verstrooiing van datums, het is een reiskunst . En de agent van dadels, Ghanima . En wie ziet alsof hij in zijn eigen dagen van een palmboom komt, zal trouwen met een eerbiedwaardige, rijke en gezegende vrouw . En er werd gezegd dat hij geld van een nobel volk haalt zonder moe te worden, of van zijn landgoederen, en er werd gezegd dat hij een nuttige kennis stuit waarmee hij werkt . Als de tijd voorbij is, hoort hij een vlag en werkt hij er niet mee . Als hij zag alsof hij een palmboom met zwarte druiven had geplukt, dan baarde zijn vrouw een zoon van een zwarte eigenaar . Als hij zag alsof hij had geoogst van een droge en natte palm, dan leert hij van een immorele man een wetenschap die hem ten goede zal komen . En als de dromer bedroefd was, zou hij verlichting krijgen voor wat de Almachtige zei in het verhaal van Maria : ~ En ik zal je bespotten met de slurf van een palm .~ Er werd gezegd dat data verspreid dirhams niet blijven . En wie ziet dat dadels voor hem worden geoogst, dan wordt er geld voor hem geplukt van mensen met gevaar . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veertig dadels had gevonden, en ze zei : je raakt veertig stokken . Toen zag hij hem een ​​tijdje later en zei : ik zag alsof ik veertig dadels had gevonden bij de deur van de sultan . Hij zei : het treft veertigduizend dirham . De man zei : ik heb deze keer mijn visioenen gekruist in tegenstelling tot wat ik de eerste keer deed . Hij zei : Omdat je me de eerste keer je visioen vertelde , en de bomen opdroogden, en je het jaar hebt gehaald, en deze keer kwam je naar mij toe met leven in de bomen . De kwestie was beide keren wat hij overstak . En de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Ik zag alsof er een man naar me toe kwam en me een stukje dadels gaf, dus ging ik naar het buitenland, en als er een pit uitkwam, spelde ik het uit. . Toen gaf ik me een tweede hap, en als er een kern was, blies ik die . Toen gaf ik me een derde top, en als een kern Vlvztha . Abu Bakr zei : Laat mij, o Boodschapper van God, het oversteken . Hij zei : steek het over . Hij zei : er wordt een bedrijf gestuurd, en ze winnen en begroeten en besmetten een man . Toen werd er een gezelschap gestuurd, en hij zei driemaal, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Evenzo zei de koning . Anas bin Malik zag in een droom alsof Ibn Omar een geheim at, dus schreef hij hem dat ik je in het geheim zag eten, en dat is de zoetheid van het geloof . En er werd gezegd dat een naakte man manden met manden uit de maag van varkens zag vallen, terwijl hij ze duwde en naar zijn huis droeg . Dus vroeg hij degene die het had uitgedrukt, en hij stak het over met buit van het geld van de ongelovigen. Al snel kwamen de Romeinen naar buiten en de overwinning was voor de moslims, en wat hij doormaakte, kwam naar hem toe . Ibn Sirin werd gevraagd naar een vrouw die zag alsof ze een date aan het zuigen was en die aan haar buurman gaf en erop zoog, dus hij zei : Deze vrouw deelt een goede gunst met hem, dus wast ze zijn kledingstuk . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : ik zag alsof ik een waterval in mijn hand had en er dadels in zat, en mijn hoofd en gezicht waren erin ondergedompeld, en ik at het op en zei : hoe zuur is het . Ibn Sirin zei dat je een man bent die rechts en links geld heeft verdiend, en dat je niet geeft om de veiligheid van verboden. Beveiliging was van toegestaan, maar ik weet dat het verboden is . Het was zo . Als een vrouw ziet dat ze dadels met teer eet, neemt ze de erfenis van haar man en is ze van hem gescheiden ….