…Hij zei dat het voordeel van de visie van de moslim Kirmani geloof de visie van de ongelovige en de visie van de wereld geloven dat de visie van de onwetenden en de visie van de visie van de verborgen geloven verborgen is en de visie van de man jinx en de visie van Sheikh getrouwere visie van de jonge man ….

…Sommige samenstellers van interpretatieboeken zeiden hier dat de jujube en granaatappelboom het mandaat en de handhaving van een bevel is, en dat het kan worden geïnterpreteerd door een eerbare man ….

En sommige van de sprekers zeiden dat ik graag huil in slaap zolang er niet in wordt geschreeuwd, en ik heb dat niet meer dan duizend keer geprobeerd, en ik heb niets anders gezien dan constante goedheid en gelach, en wat betreft lachen, het zijn zij en verdriet, en als het met giechelen was, was het meer omdat de Almachtige God zei: ~ Laat ze een beetje lachen en veel huilen .~…

…De palm van de hand is in een droom de kracht van een man, en het strekken van de palm is de uitbreiding van zijn wereldse leven, en zijn wankel is de uitbreiding van zijn wereldse leven . En als hij ziet dat er haar in zijn handpalm is gegroeid, zal hij verdriet en schulden lijden . En er werd gezegd : het is geld dat hij uit zijn hand verkondigt . Als het haar groeit op de rug van de handpalm is het sterk, of is het geld op . En wie zijn handpalm zag hangen en verbonden was met de sultan, hij zou een uitkering en goedheid hebben, zelfs als hij een jager was, hij jaagde veel, en als hij de eigenaar was van een eigendom dat de uitkering won . En wie ziet dat hij klein is, zal een zwakke lafaard worden . En stop dingen . En wie een hand ziet en ergens bang voor is, zal ermee stoppen . En wie zijn handpalm wijd open ziet staan, is een bewijs van zijn overvloed aan levensonderhoud en vrijgevigheid, en als hij ziet dat hij wordt gearresteerd, geeft hij zijn gierigheid en gebrek aan goedheid aan . Beëindiging als het goed was, was een bewijs van beëindiging . Kwaadheid en ongehoorzaamheid aan de Almachtige God of het ophouden van naastenliefde . Misschien duidde een goede stopzetting op het aanvaarden van smeekbeden . Stoppen en rusten is een verlichting van vermoeidheid of het vinden van troost voor anderen . En er werd gezegd : het zien van de palm duidt op zes aspecten : levensonderhoud, geld, presidentschap, kinderen, moed en afstand tot het verboden . Zie ook de hand ….

Handen schudden Als een meisje droomt dat ze een vooraanstaande heerser de hand schudt, voorspelt dit dat vreemden haar zullen omringen met vreugde en discriminatie . Als je deze kans grijpt, zul je een grote gunst winnen bij vrienden . Als ze het nodig vindt zichzelf op te richten om de hand te schudden, zal ze concurrentie en tegenstand ondervinden . Als ze handschoenen draagt, zal ze deze barrières overwinnen . Als u degenen onder u de hand schudt, geeft dit aan dat u geliefd en vereerd zult worden vanwege uw vriendelijkheid en liefde voor het goede . Als je denkt dat je handen of die van hen besmet waren, zul je vijanden ontdekken onder die ogenschijnlijk je vrienden . Als een meisje droomt dat ze een oudere vrouw in een stoel de hand schudt, voorspelt dit dat ze een probleem zal vinden op de plek waar ze amusement zocht ….

…Werd er bijvoorbeeld voor iemand die een goed visioen wilde zien, voor het slapengaan wat manieren gedaan of wat rare dingen mee te nemen? Het is reeds vermeld dat sommige van de zieke mensen hebben een dergelijke fout gemaakt , want het is als hij zelf een bepaald persoon , bijvoorbeeld , en zijn toestand verslechtert door de woorden van degenen die de ziekte te verhogen met hun beschrijvingen aan hem, zoals hun gezegde : Ma’oun , met een ziel . . . Enz. , Want deze situatie kan de eigenaar ervan duwen totdat hij een godin begint te vragen een droom te zien waardoor hij weet wat zijn toestand is , en hij kan denken aan degene die hem in deze situatie heeft veroorzaakt , of aan heksen , of aan een puber , en hij ziet in slaap , en vaak ziet hij het als pijpdromenen dit is het geval – maar we kunnen een persoon hebben die niet lijdt aan enig pathologisch symptoom , zo noemden de geleerden van meningsuiting in een zaak die hij heeft moraal, waaronder : waarheidsgetrouw zijn in spraak en accent , slapen in een licht , aan de rechterkant , en een soera reciteren tijdens het slapen : (En de zon verduidelijkt het ) (1), en soera ( en de nacht als wazig ) (1), Soera : vijgen , oprechtheid en Almaoztin , dit met betrekking tot de Koran , ik vond geen bewijs voor deze toewijzing van dit hek , en gaf opdracht tot een andere oproep voor deze smeekbede : ( O Allah, ik zoek toevlucht bij u tegen slechte dromen En ik zoek mijn toevlucht bij u tegen de manipulatie van de duivel bij het waken en slapen , o God , Ik zoek je een visie van goed, oprecht, nuttig en onvergetelijk . Oh God , laat me zien waar ik van hou in mijn droom ) ‘1’. Er is geen twijfel dat de pure smeekbede van een persoon ligt in de buurt te worden beantwoord , vooral als hij dingen die de oproep beantwoord, waaronder doet : om heerlijk in voedsel, niet te drinken of eten alles maar goed , aan te dringen op God in smeekbede , en om Hem te smeken met honderd recepten, dit is passend voor hem om te antwoorden – vooral – als er een lange reis was die een overdrijving in kleding en vorm nodig had , en ik vond niets uit de Sunnah om deze smeekbede te ondersteunen dat Ibn Hajar gaf tijdens de verovering , dan is het niets meer dan een gebed , en een persoon roept God waarmee . God opent het, misschien wat Ibn Hajar van deze deur ademt ….

En wie ziet dat hij iemand met een zwaard heeft geslagen en hem niet heeft gesneden of opgespoord, wordt geïnterpreteerd door het voorkomen van spraak van hem tot iemand en heeft geen invloed op hem . En wie ziet dat hij iemand met een zwaard slaat en een lid van hem maakt, dan duidt dit op het uitvaardigen van een bevel voor een groep van de nakomelingen van die gedode ….

Het voelde dat het uit zijn hand vloog en zijn touw of veren of iets van zijn machine in zijn hand bleef, wordt hij uitgelegd ) de toorn van de koning van hem en berooft zijn genade en zijn deportatie en later in zijn hand, iets weinigen van zijn geld ….

…Als hij het zag alsof hij zijn hand had gepakt, dan zou het geld van een hopeloos gezicht in zijn hand vallen ….

…Jaafar Al-Sadiq zei dat de visie op architectuur vier aspecten omvat: de redding van werken die verband houden met de wereld, het goede, het voordeel, de overname van Murad en het vermogen tot acquisitie ….

En wie ziet dat hij een zwaar zwaard in zijn hand heeft dat hij niet kan dragen, dan is het een toespraak waar hij geen macht mee heeft, en als er een inkeping in zit, dan is hij niet in staat tot wat hij bedoelt door te spreken wat hij wil ….

Daniël zei: ‘Wie ziet dat hij iemand strijkt of strijkt, dan hoort hij woorden die nutteloos zijn en die zijn hart kunnen aantasten of beschuldigd kunnen worden van een beschuldiging, en als het strijken te wijten is aan een probleem, dan duidt het op de goedheid van zijn religie en wereld . ~…

En wie zag dat hij iemand begroette met wie er geen vijandschap was, de moslim over hem zou gelukkig zijn . Als er vijandschap tussen hen is, dan overwint hij de moslim en gelooft in zijn voordelen . En wie ziet alsof hij een sjeik heeft begroet die hem niet kent, dan is dit een bescherming van de straf van de Almachtige God ….

En wie iemand water over hem ziet gieten, dan zal hij goed worden en van hem profiteren, en als het water slecht of onaangenaam van smaak en geur is, dan is de uitdrukking ervan tegen hem ….

…Haat is de oorzaak van vijandigheid in een droom, en vijanden houden niet van en werken niet samen . En haat tegen degenen van wie we houden duidt op haat en vooroordelen in de kisten . Misschien duidde haat op het gebod om te gehoorzamen en je te onthouden van zonde . En als hij in een droom iemand ziet die hem haat terwijl hij wakker is, duidt dit op een bekrompen borst en kwelling bij wie zijn gezelschap niet beïnvloedt ….

En wie ziet dat zijn hand aan zijn nek is vastgebonden, wijst op de gierigheid van de Almachtige die zegt: ~ Maak uw hand niet aan uw nek gebonden .~…

En wie ziet dat hij met zijn hand maalt, hij zal veel goeds lijden en besteden aan het werk van zijn hand, en dit kan duiden op een huwelijk of verzoening ….

En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…

En wie een man ziet die zich aan hem openbaart en zijn hulpeloosheid ziet, hij zal hem voeden met vet en voordeel, dan zal hij toezicht houden op het welzijn daar ….

En wie ziet dat zijn hand van hem is gezuiverd, dan is hij arm aan geld, kennis, zoon of broer ….

En wie ziet dat er iets op zijn hand is ontsproten terwijl hij wakker is, dan is het niet prijzenswaardig ….

En wie ziet dat iemand die zijn uitspraak accepteert terwijl hij wakker is, hem meedeelt dat hij nooit zal sterven, dan zal hij worden gedood voor de zaak van God en daarna in leven blijven, omdat de Almachtige God zei: ‘ Denk niet aan degenen die werden gedood in de oorzaak van God om dood maar levend te zijn . ”Het vers ….

…Wie ziet dat hij een gat aan het graven is om iemand of een put te ontmoeten, dan bedriegt hij en keert zich tegen hem als hij onder de mensen loopt van het gezegde: Wie heeft voor zijn gelovige broer een put gegraven die God erin heeft geworpen ….

En wie zag dat iemand het met een pilaar met zijn hand pakte, dan duidt het op de zwakte van zijn kracht ….

…Jaber al-Maghribi zei: ~Wie gelooft dat hij iemand onder hem onrecht heeft aangedaan, dan wordt hem onrecht aangedaan, en als hij ziet dat een van hen hem onrecht heeft aangedaan, zal hij zich daartegen verzetten .~…

En wie ziet dat hij iemand beledigt, dan wordt hij onderschat ….

En wie ziet dat hij iemand water geeft zonder een prijs, dan zal hij de gunst bewijzen en kan hij een plaats in een gebouw creëren ….

…Wakker blijven in een droom geeft aan dat de mensheid de meest geliefde van de mensheid heeft verloren, of het nu een gezin, een kind of een minnaar is . En wie ziet dat hij te laat is en niet slaapt, verlaat zijn dierbaren ….

En wie ziet dat hij met zijn eigen hand een molen laat draaien, duidt op een dappere partner en de partner is niet in zijn toestand ….

Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….