…** De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag mij het visioen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, toen hij plaatsvond in de Slag bij Uhud op gezag van Abu Musa – moge God tevreden met hem zijn – op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die zei : ik zag in een droom dat ik op weg was van Mekka naar een land met palmbomen. Tot het Al-Yahama of Hajar is, en als het Madinah Yathrib is, en ik in dit visioen zag dat ik een zwaard schudde en zijn borst afsneed. Dus wat werd er op zondag door de gelovigen getroffen ? Toen schudde ik het weer, en het gaf het beste terug van wat het was. Dus het is wat God met hem meebracht van de verovering en de bijeenkomst van de gelovigen, en ik zag er ook een koe in, en God is goed. Dus, als ze een groep gelovigen zijn op een zondag, en als het goed is wat God met zich meebracht na de beloning van waarachtigheid die God ons bracht na de Dag van Badr . Op gezag van Ibn Abbas – moge God tevreden met haar zijn – zei hij : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , ledigde zijn zwaard Dhul – Fiqar op de dag van Badr, en hij was degene die zag het visioen erin op zondag, en hij zei : ik zag in mijn zwaard Dhu al-Fiqar, dus hij zei : ik zag in mijn zwaard Dhu al-Fiqar, niet zijn eerste, dus het is niet in jou. In een versterkt schild heb ik het overgedragen aan de stad, en ik zag koeien worden geslacht, dus koe is goed . Dus hij was degene die zei dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zijn oom Hamza bin Abdul Muttalib doodde en de koeien die werden geslacht is wat er gebeurde onder de moslims van het doden op zondag ….

…Dirhams : De dirham van een paard is een religie, kennis en de vervulling van een behoefte of gebed, en het zuivere is het minimum van de visionair en zijn behandeling van elke zondag voor loyaliteit en het voortbestaan ​​van inkomsten en vertrouwen . Al-Sahih en zijn verwarring over een man die de goede woorden hoort . En hun aantal is het aantal daden van gerechtigheid, omdat er op geschreven staat dat er geen god is dan God en Mohammed is de Boodschapper van God, en de daden zijn niet voltooid zonder de herinnering aan de Almachtige God . Als iemand het ziet, dan zal de kwestie van religie en de wereld voor hem in vervulling gaan. Als hij met hem een ​​breed en mooi hoofdstuk ziet, dan is het een religie, en als hij een van de kinderen van deze wereld is, zal hij een wijde wereld en een goed bestaan ​​ontvangen . En als een zwangere vrouw een brave jongen heeft gebaard . En de vele dirham als hij wordt gekweld door een getuigenis is veel beter dan vreugde en plezier, en als hij ziet dat hij een goede en gezonde dirham op een persoon heeft, dan heeft hij een juist certificaat, en als hij hem erom vraagt, dan vraagt ​​hij hem om een ​​getuigenis, dus zijn terugkeer is een getuigenis van waarheid en gezondheid. Welnu, hij adviseert onwetende mensen en accepteert hem niet . De opgeblazen dirhams zijn bedrog, leugens, onenigheid en verraad in het leven, of het begaan van grote zonden waarin geen inscriptie staat in woorden die geen vroomheid bevatten . En die werd gegraveerd door Tyrus, ketterij in religie en immoraliteit, en de onderbroken rivaliteit houdt niet op, en er werd gezegd dat het artikel is afgesneden . Het nemen is beter dan het betalen, omdat ze het hebben betaald. Als hij een dirham steelt en die uit liefdadigheid geeft, dan vertelt hij wat hij niet kan horen . Als hij tien dirham bij zich ziet, dan wordt vijf zijn geldgebrek, en als hij er vijf ziet, wordt het tien, wat zijn geld verdubbelt . Sommigen van hen zeiden dat de dirhams in het visioen het bewijs zijn van het kwaad, en dat alles was verzegeld met de reling, en van de dirham werd gezegd dat ze veelvuldige woorden van nobele dingen aanduidden, en dat de dirhams woorden en argumenten waren als ze prominent waren, en als de dirhams in een bundel of zak werden gegeven, werden ze in het geheim neergelegd . Misschien was één dirham een ​​kind, en het geld was slecht en moeilijk, en de paardendirham waren goede woorden, en de slechte dirham waren slechte woorden. Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik er twee dinars in had, dus ik vroeg ernaar en hij zei : kijk, ik ben iets uit je boeken kwijtgeraakt . Hij zei, en ik keek of ik twee argumenten had verloren . En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik vierentwintig dinars had geraakt, die voor hen allemaal werden geteld, en ik vond er slechts vier van hen . Hij zei : Je bidt alleen en mist de gemeenten . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een dirham had geslagen als een kasrawi, dus hij zei : je zult het goede verkrijgen, maar hij raakte het niet aan totdat hij er iets aan had . Toen kwam er nog een en zei : ik zag alsof ik een Arabische dirham had geschoten . Hij vertelde hem dat je slaat . Dus werd hem getoond dat hij honderd knopen had bereikt . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd. Hoe weet je dat? Hij zei : De kasrawi heeft een koning en een kroon op zich, en de Arabier moet deze dirham raken . En een ander kwam en zei : ik zag alsof ik dirham sloeg . Hij zei: voel je je? Hij zei ja . En hij zag een man alsof hij een dirham onder zijn voet had gelegd, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising . Hij zei: ~ U bent – u zult zich afkeren van schulden .~ De persoon van het visioen was doodsbang en stond op, en hij was van plan om zijn religie over te geven aan de jihad. Toen de twee groepen de familie van zijn ongelovigen zagen, werd hij getroffen door de kleuren van kwelling totdat hij van zijn religie afvallig werd, en het bewijs voor zijn afvalligheid is dat hij op de naam van de Almachtige God trapt . Een andere man kwam en zei : Het is alsof ik het gezicht van de profeet vertrapte, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, met mijn voeten. Ibn Sirin zei tegen hem : ~ Gisteren gebeten en bang voor je in je been?~ Hij zei ja . Hij zei, doe het eraf . Dus hij nam het af, en een dirham viel van hem af, waarop de naam van God en de naam van de boodschapper van God ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…En wie Adam ziet, vrede zij met hem, zijn schoonheid en glorie, de bewaker van de voogdij, als hij het waard is, anders zal hij een groot man toeschrijven of aangeven dat hij een zonde heeft begaan, dan moet hij berouw hebben. Als hij ziet dat hij met hem sprak, heeft hij kennis en kennis. Wie Idris zag, ontving een hoge mate van eer en wie Noach zag, had een lang leven En hij leed leed en kwaad en triomfeerde en baarde kinderen van de vrouw van Dinah en wie een kap over hem zag, zou worden gedomineerd door een dwaze en onwetende mensen, en hij werd gered en wint met goedheid en goedheid, en wie een rechtvaardige zag, verkreeg hij van de dwazen en dan zou hij zegevieren of in zijn zaak is goed. Of hij heeft een immorele vrouw, en als hij iemand is die het werk van zijn volk doet, laat hem dan God vrezen en berouw tonen, en wie Abraham ziet, dan zal hij de hadj verrichten of gezegend worden met de liefde van God, en zijn zorgen en de nood zal verdwijnen, en er werd gezegd dat onrecht van een onrechtvaardige heerser hem zal bereiken en hij zal overwinnen. En wie hem ziet en wie Job ziet, treft hem met een ramp, dan wordt hij gered en gecompenseerd met het goede, en als hij ziek is of ziek, zal hij worden genezen van de Almachtige God en wie Jona ziet, haast hij zich in een zaak die hem treft van opsluiting en benauwdheid, dan zal hij worden gered en wie David als een bewaker ziet en kan gekweld worden door een vrouw en hij kan iets hebben En hij werd getroffen door zoethout, en wie Salomo zag als de bewaker van de staat en de voorziening van zijn jurisprudentie En wie Zacharias op zijn oude dag ziet, krijgt een vrome zoon, en wie Yahya ziet, verkrijgt vroomheid en vroomheid, of is waardig en een staat geworden, en er komt goede tijding tot hem, en wie Jezus ziet, wordt een asceet, aanbidder van frequente reizen, en wie wanhoop ziet, heeft een oproep om zijn vijanden te beantwoorden, en wie groenten ziet, zal de hadj verrichten en een lang leven leiden en misschien vruchtbaarheid aangeven. Na overdrijving, en wie Luqman zag, voorzag in wijsheid of een rechtvaardige zoon, en iedereen die een profeet van de profeten zag, vrede zij met hen ergens, als zijn familie in oorlog was, zouden ze zegevieren over hun vijand, en als ze in nood waren of een gebrek aan verlichting van hen, en wie dan ook zag dat hij een profeet bezocht, levend of dood, als hij vroom was, nam hij toe Als hij ongehoorzaam is, zal God hem vergeven, of hij geeft aan dat hij hem zal bezoeken zoals hij zag, of hij geeft aan dat hij van het volk is van het paradijs, of goed en zegen is hem overkomen, en wie er een ziet terwijl hij een goed beeld heeft, zal goedheid hebben in zijn religie en wereld, en als hij in hem een ​​tekort ziet en anders dan een goed beeld , wijst hij op het gebrek aan religie van de visionair, en wie ziet dat hij een profeet van de profeten is, dan zal hij als martelaar sterven en beperkt zijn in zijn levensonderhoud en gezegend worden met geduld na de calamiteiten en dan zal hij naar overwinning en wie het graf van een profeet onder de profeten ziet, is goed en zegen een d er werd gezegd dat hij op zijn voorspraak is en als hij vrijgezel is, trouwt hij en sommigen van hen zeiden dat hij het heiligdom bezocht van iemand van de profeten, de metgezellen of de rechtvaardigen, want hij verlicht zijn zorgen en verdriet en schenkt boete zijn zonden…

…De zon is in een droom de grootste koning, kalief, vader of prins . En wie ziet dat hij in de zon is veranderd, zal als koning worden geworpen . En als hij de zon raakt hangt er een ketting van bewaker en gerechtigheid in . En als hij in de zon zit en er nadert, dan zal hij van de koning een zegen en geld, en kracht en steun krijgen, en als hij op de stralen ervan schijnt, zal hij gezegend worden met een vlag die in de twee wordt genoemd . Als hij haar zag, Safia Munira en hij een gouverneur was die macht verwierf in zijn mandaat, en als ze in zijn huis opstond, trouwde hij, en als een vrouw haar zag, trouwde ze, en als hij haar zag, zou een koopman er profijt van hebben. zijn vak . En zonlicht is de trots van de koning en zijn gerechtigheid . Als hij de zon zag raakte de hoogte van praten met hem kalief, evenals de maan . En als hij de zon op zijn hoofd zag opkomen, dan zou hij een ernstige zaak krijgen, en als hij op zijn voeten opkwam, zou hij veel cultivatie hebben ontvangen, en als hij zag dat hij op zijn buik was opgekomen, zou hij melaatsheid, en als het op zijn borst verscheen, zou hij ziek zijn . En wie ziet dat de zon is ondergegaan terwijl hij erachter staat, zal sterven . En als hij de zon eruit ziet branden en de sterren eromheen branden, dan zal de koning zijn gevolg verdrijven . Als hij ziet dat de zon rood is, dan is het corruptie in zijn koninkrijk, en als hij ziet dat hij vergeelt, wordt hij ziek, en als hij zwart wordt, zal hij zegevieren . Als hij ziet dat ze afwezig is, is de zaak waar hij om vraagt ​​voorbij . Het verraad van de zon, het verraadt de koning . En als de zon op de grond viel, zou zijn vader sterven . En als hij ziet dat de zon in het huis is opgekomen, zal hij eer, eer en eer verwerven . En wie ziet dat hij de zon heeft ingeslikt, zal sterven . Als hij de zon van zijn toestand ziet veranderen, valt de opruiing . Als hij ziet dat de zon opkomt na zonsondergang, duidt dat op het verschijnen van verborgen dingen, en als hij ziek is, is hij genezen en als hij op reis is, zal hij terugkeren . Als iemand ziet dat de zon donker is, is dat voor alle mensen een slecht teken, dat duidt op werkloosheid, ziekte of angst . Als hij de zon in zijn bed ziet zakken en hem bedreigt, duidt dat op een ernstige ziekte . En wie ziet dat de zon hem verlicht heeft, zal de kalief vergezellen . En als de zon heet werd, werd hij getroffen door de sultan . Als hij ziet dat hij voor de zon vlucht, dan vlucht hij voor zijn vrouw, voor autoriteit of voor kwaad . En als hij wolken zag die de zon bedekten, gebeurde er een ongeluk met de koning . Als de zon op de grond komt, is dat een teken van droogte of verbranding . Misschien was de zon een wereld om te leiden . En als hij er een verduistering in zou zien, of de opeenhoping van stof of rook erop, zou dat een bewijs zijn van een ongeluk van ziekte, zorgen, troebelheid of angst . Misschien wees haar afwezigheid erop dat de gevangene na zijn vrijlating was teruggebracht naar de gevangenis . En wie een zon en een maan in alle richtingen ziet, zal worden getroffen door angst of nederlaag . En wie ziet dat hij de zon of de maan heeft aanbeden, begaat een ernstige zonde . Misschien duidde de zon op voedsel, begeleiding, het volgen van de waarheid en het genezen van ziekten, en misschien duidde het op reizen . En misschien gaf de zon zijn naam aan als Shams al-Din, zoals de volle maan Badr al-Din aangeeft . Het zien van de zon, de maan en de sterren is een bewijs van verdrukking, gevangenschap of afgunst van familie . En het zien van de zon wijst op de lamp, omdat de Almachtige God zei : ( En hij maakte van de zon een lamp ). Het opkomen van de zon vanuit haar ondergang is een teken van angst en bezorgdheid, en het gezag van de sultan over de parochie, of de komst van de afwezigheid of afvalligheid van religie en de immoraliteit van de boetelingen . En wie zag dat de zon de landbouw verbrandde of de hitte ervan mensen schaadde, duidt op ziekten, epidemieën en onderdrukking door de ouderen . Zie ook de maan ….

…De maan is in een droom een ​​rechtvaardige koning, een grote wetenschapper of een leugenaar . Hij die de maan op zijn schoot ziet, zal trouwen . Als een vrouw ziet dat de maan in haar huis is gevallen, en ze neemt er een deel van en wikkelt het in een doek, dan zal ze een zoon baren en die sterft . Als hij de maan voor de zon ziet lopen, gaat de minister naar de koning . En als een ongelovige vrouw zag dat de maan op haar schoot moslim werd . Als hij ziet dat de maan op aarde is, dan is het de dood van zijn moeder . En de zon en de maan zijn Apuaans . En wie naar de maan kijkt en het voorbeeld van zijn gezicht erin ziet, dan zal hij sterven, en als hij een zwangere vrouw heeft, zal hij goed nieuws geven aan een mannelijk kind . En als de koning ziet dat de maan donker is geworden, zal zijn kudde hem kwaad doen . Als hij ziet dat de maan de zon is geworden, krijgt hij eer of goed en geld van zijn vader of vrouw . En de maan duidt de vrouw van de ziener en zijn ouders, dochter, zus, bedrijf of werk aan . En duidt het schip aan omdat de matrozen in de zee achtervolgen volgens de koers van de maan . Het geeft ook reizen aan omdat het altijd in beweging is . Het zien van de maan voor de patiënt duidt op omkomen, en wie de maan met wolken ziet, geeft aan dat er ziekte is of dat er geld is verdwenen, en wie ziet dat de maan met hem praat, zal het presidentschap bereiken . En als de zwangere vrouw zag dat de maan op haar schoot was, zette ze een jongen . Omdat ze de maan zag op een plek waar ze niet bij kan, want ze verlangt naar de mannelijke jongen, maar krijgt die niet . En wie ziet dat hij neerknielt voor de zon of de maan, begaat een ernstige zonde of gehoorzaamt tevergeefs een koning of een minister . En wie de zon en de maan voor hem ziet neerknielen, dan zijn zijn ouders tevreden met hem . En wie de maan zag splijten, kan duiden op de vernietiging van de minister of koning . En wie ziet dat de maan in een ondeugd is veranderd, dan is de minister geïsoleerd . Misschien duidde zijn visie op ziekten door kou en vochtigheid, net zoals de zon warmte aangeeft . Misschien wordt de maan aangeduid door Anees en Almnadm . Misschien duidt de maan op gokken, en duidt ze op het recht en de eed, omdat de Almachtige God zegt : ( Nee, en de maan ). Of misschien duidde zijn visioen op een remedie voor de pijn van het oog. Als hij de maan zag splijten, wees hij op het verschijnen van een vers voor de Almachtige die zei : ( Het uur is gekomen en de maan is uit elkaar gespleten ). En het zien van de maan in de nachten van de toenemende volle maan is een geldige gids . Misschien wees de maan naar de wereld met de sterren . En wie hem in een droom in het teken Ram ziet, is een geldige gids om de oudsten te ontmoeten, en misschien is hij een slechte . En als hij hem in Stier zag en hoopte over land te reizen, zou dat slecht zijn . En als hij het in Tweelingen zag, was hij verwerpelijk voor het bezit van de tempel, geldig voor het kopen van vee . Als hij hem in Kreeft zag, was hij geschikt om te trouwen . Als hij hem in Leo zag, kreeg hij de schuld van het bedrijf en de vermenging van geld . Als hij het in de spijker had gezien, zou hij geschikt zijn geweest om het lichaam te ledigen . En als hij het in de weegschaal zag, was het zo erg . Als hij het in een schorpioen zou zien, zou hij geschikt zijn om slecht van de duiven te genieten tijdens het reizen . En als hij het in de boog zag, was het inferieur om bomen te planten . En als hij het in Steenbok zag, was hij arm om het fundament te leggen . Als hij het in de emmer zag, was het slecht om alle andere bewegingen uit te voeren . Als hij het in de walvis zag, was het goed voor het houden van brigades en loyaliteiten . En wie de zon, maan en sterren samen ziet komen in de positie van hun baan, dan is het acceptabel om tegen de koning te zeggen, anders is het een ongeluk voor hem . En als hij rechts, links, voor en achter een zon en een maan ziet , dan is dat een ramp, angst of nederlaag, want de Almachtige God zegt : (En de zon en de maan zijn verzameld, dan zegt de mens die dag waar is de ontsnapping ) Zie ook de lucht en zie de zon ….

…De hand is in een droom de welwillendheid van de man, zijn rug en zijn steun . Wie ziet dat zijn hand lang en sterk is, en hij is een heerser, dan zal hij overwinnen met zijn vijanden en de macht van zijn assistenten en zijn pooiers . En wie ziet dat zijn handen gespreid zijn, is een edelmoedige man die alles uitgeeft wat hij heeft . En wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van iets waar hij om vraagt ​​van zijn broer, zoon of partner . En als hij ziet dat zijn rechterhand van goud is, dan zijn zijn verdiensten en zijn onderdrukking verdwenen . Als hij ziet dat zijn linkerhand zijn woord is, dan ontkennen zijn broers hem of ontkennen zijn vrouw of partner hem . En als hij zag dat zijn hand het onder zijn oksel bracht en het er toen weer uithaalde, en er licht op viel, en hij een kennisstudent was die een leiderschap verwierf in zijn kennis, zelfs als hij een handelaar was die een presidentschap won en een mannetje . Als er water uit zijn hand komt, krijgt hij geld . En de handen duiden de rang en de twee zonen en de staat aan, en ze duiden de goede daden aan van degene die neemt en geeft met zijn handen . De rechterhand geeft een zoon, vader, vriend of degene aan die de juiste plaats voor u inneemt . En de linkerhand duidt de vrouw, moeder, zus, dochter en slavin aan . Als hij ziet dat hij een van zijn handen heeft verloren, geeft dat aan dat hij een aantal mensen heeft verloren waarnaar deze hand wees . En wie zijn hand afgehakt ziet, geeft de dood van zijn broer, vriend of schrijver aan, of de intimiteit tussen hen is gedaald . En wie een stuk in zijn hand ziet, zal te lang zijn voor mensen . Met dank, genade, vrijgevigheid en vrijgevigheid . En wie een heerser ziet die zijn handen en voeten zonder controverse afhakt, heeft berouw . En wie ziet dat hij geen hand heeft, dan is hij een minnaar . En wie van de gouverneurs zag dat zijn handen en voeten waren afgehakt . Het is geïsoleerd . En wie zag dat zijn handen gebald waren, gaf zijn gierigheid aan . En wie zag dat hij op zijn handen liep, gebruikte ze voor zijn pensioen . En wie ziet dat hij zijn handen met een mes snijdt, zal zich verwonderen over iets, want de Almachtige God zegt : ( Toen ze hem zagen, lieten ze hem opgroeien en sneden hun handen .) En wie zag dat zijn eed verlamd was, zijn zijn levensonderhoud zou ophouden, of hij beging een ernstige zonde . En wie ziet dat zijn hand goud wordt, geeft aan dat wat in zijn hand is, verdwenen is . En wie ziet dat zijn hand de hand van een profeet is geworden, dan leidt de Almachtige God een volk op zijn handen en drijft goedheid en zegen naar hem toe . En als hij zag dat hij zijn hand in een kom met bloed had gesneden, zou hij het risico lopen opruiend te worden . En wie ziet dat hij zijn hand of een deel ervan eet, dan doet hij iets waar hij spijt van heeft, of het is onrechtvaardig, want de Almachtige God zegt : (En op de dag dat de onderdrukker in zijn handen bijt ). De hand gegraveerd met henna is een vernedering, behoefte of noodzaak . En wie ziet dat zijn eed wordt afgesneden, hij zal een immorele eed zweren, en het kan duiden op diefstal, en wie zijn handen en voeten heeft afgehakt, zal sterven, en misschien gevangenisstraf, beperking of ernstige ziekte, en het kan armoede zijn. of behoefte . En wie een hand zo lang heeft dat hij als een speer is geworden, dan is hij onrechtvaardig, hij daagt de eer van de mensen uit . En van wie zijn hand is afgehakt, hij is afwezig in zijn gezin, of hij keert zich af van zijn werk, of wordt afgesneden van zijn schoot, en hij kan incest en zonde stoppen . Het vreemde is dat als hij zag dat zijn hand werd afgesneden en er bloed uit vloeide, hij geld sloeg en terugkeerde naar zijn land . En wie ziet dat zijn handen worden opgestoken, dan is hij arm van geld of een gebrek aan geld van een zoon of broer of kennis of nieuws, en de hand geeft de industrie aan die erdoor wordt uitgegeven, de belofte van trouw en het verbond . Misschien geeft het verliezen van een hand aan dat de vraag nodig is . En misschien duidde een goede hand op de overwinning op de vijanden . Wie zag dat hij zijn handen schudde, wees op werkloosheid en een boycot . De rijkdom in de hand is het bewijs van de corruptie van religie . En wie zijn handen heeft verloren en een van de mensen van gehoorzaamheid is, zijn vertrouwen in de Almachtige God is goed . En als zijn handen groter werden, toonde hij zijn hebzucht voor de wereld en zijn interesse om die te winnen . En wie de hand van zeven heeft, mist het gebed en volgt de verlangens . En wie linkshandig wordt, het is voordeel en levensonderhoud, want na ontbering is het gemak . Zie ook de palm ….

…Een aardbeving is in een droom een ​​angst voor autoriteit . En er werd gezegd : een aardbeving is een ongeval dat plaatsvindt door de grootste koning, en als het algemeen is, dan is het ongeval algemeen . Als de aanblik van een berg schudde of schudde, of van zijn plaats werd verwijderd en zich vervolgens op zijn plaats vestigde, dan is het de heerschappij van die plaats . En wie een land ziet dat geschud is en de ene sekte erin wordt verwoest en een andere groep wordt overgeleverd, dan zou de sultan dat land neerdalen en zijn mensen martelen . Er werd gezegd : het duidt op een ernstige ziekte . En als de aardbeving een land treft, onderdrukt de koning zijn onderdanen . En wie de aarde ziet schudden en de lucht is verstoord, dan zullen de mensen van die stad met gezag worden gestraft en zullen ze ziekte en kwalen ondergaan in zichzelf en in hun rijkdom . En als een persoon ziet dat de aarde beweegt in een droom, dan geeft dat de beweging en het leven van de visionair aan . En wie ziet dat de aarde heeft geschud, dat is een ramp die dat land vanuit zijn gezag treft, of dat de regio wordt blootgesteld aan sprinkhanen, hagel, droogte of grote angst . En als je een aardbeving in een droom ziet, duidt dat op paniek, angst en verontrustend nieuws . En als een zwangere vrouw haar zag, beviel ze . De aardbeving kan erop wijzen dat mensen verstoord zijn, en als de muren instorten, zal er een echte dood plaatsvinden, en het kan erop wijzen dat de zoeker op sterven ligt . En de vibratie van het dorre land is het bewijs van zijn aanbeveling en groei door cultivatie . Misschien duidde het op de heropleving van de doden . De aardbeving duidt op reizen op zee, of dansen en vreugde, of verstoring van reizen op zee . Misschien duidde de aardbeving op het leed van de echtgenoten . Als de aardbeving in een boomgaard plaatsvond, duidde dat op de overvloed aan planten en de overvloed aan zomerfruit, en het duidde op de opruiing van de mensen in de dorpen . Als hij haar in een droom zag, en het visioen was in mei, duidt dat op een gevecht tussen mensen en voortdurende strijd . En als hij het in een droom zag, en het visioen was in juni, was dat een bewijs van de vernietiging van de goddelozen, en als het dag was, duidde dat op de vernieuwing van de posities van geleerden . Als hij haar zag en dat was in juli, betekende dat de dood van een groot man . En als hij het zag en dat was in augustus, duidde dat op een vijand die naar dat land kwam . En als hij het zag en dat was in september, dan duidt dat op een vreemde man die naar dat land komt, en hij krijgt pijnen die gevolgd zullen worden door de dood . Als hij haar zag en dat was in oktober, dan duidt dat op de ziekte en de veiligheid van zwangere vrouwen . Als hij haar zag en dat was in november, dan duidt dat op de val van zwangere vrouwen . Als hij het zag, en dat was in december, duidde het op het optreden van ernstige ziekte en de dood met zekerheid van de vijand . Als hij haar zag, en dat was in januari, duidde dat op de dood van de jeugd . Als hij haar zag en dat was in februari, duidde dat op honger en de val van zwangere vrouwen . En als hij het zag en dat was in maart, was dat een bewijs van welvaart ….

…Vraag : Is er een naam voor de koning aan wie het visioen is toevertrouwd? C : het visioen dat we al kenden , en we hebben het uit de definitie ervan gehaald , het wordt vermenigvuldigd met de acties van de koning, die haar God sloeg en het hele visioen, bewezen door de ziener, inclusief het raken van zijn idealen, en naar zijn gelijkenis, en daarom een uitdrukking van interpretatie genoemd . Deze koning kreeg te horen : dat zijn naam ( Sidikon ) niet op het nieuws stond, is trouw aan dit label, maar zegt dat de koning van het visioen, of de koning zonder de toewijzing van de naam van het bewijsmateriaal, overgeleverd door Ahmad in Musnad, overgeleverd is van Jabir ibn Abdullah dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, hij zei: ~ Ik zag alsof ik met een dadelmis was gekomen en de stronk ervan was in mijn mond, en ik vond daarin een pit die me pijn deed, dus ik blies het , toen nam ik er nog een en ik vond het erin, en ik vond er een kern in, dus ik blies het, toen nam ik een derde, en ik vond er een kern in, dus ik blies het . Abu Bakr zei : Laat me Hij zei : Hij zei, steek het over . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het is uw leger dat u hebt gestuurd om te begroeten en te winnen, dus wierpen ze een man uit en hij zocht ze voor u uit en riepen hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht hen op voor jouw verantwoordelijkheid en riep hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht jouw verantwoordelijkheid en riep hem. De koning zei : Evenzo de koning zei . Wat me zorgen baart van de vermelding van de hadith is dat de nobele boodschapper hem de koning noemde, maar hij noemde hem niet, zelfs als hij een naam had om hem te noemen, zoals hij andere engelen noemde, zoals Gabriël, Israfil, Michael, en anderen . Er zijn enkele beschrijvingen genoemd over deze koning, wiens authenticiteit ik niet heb gevonden. Met inbegrip van dat wat er tussen zijn oorlellen en zijn schouder ligt, een reis is van zevenhonderd jaar . Ibn Hajar zei in Al-Fath : Al-Hakim zei : God vertrouwde het visioen toe aan een engel die op de hoogte was van de omstandigheden van de zonen van Adam van de bewaarde tablet, en hij kopieerde ze en gaf elk zijn verhaal een voorbeeld, en of als iemand sliep, zou de koning dingen met hem willen op het pad van wijsheid, zodat hij goed nieuws, een waarschuwing of smaad zou krijgen ….

…Zeldzaam, een betrouwbare man vertelde me dat hij zei dat hij een paar jaar geleden Jeruzalem was binnengekomen en dat hij een grote plaag had, dus ontmoette ik sjeik Abi Bakr al-Halabi, die in Tayluniyah woont, bekend bij Bab Hatta, en ik las de hadieth aan hem voor. in het verleden, dus ik las met hem zijn antwoord uit de Koran na het middaggebed, volgens zijn gewoonte. Toen hij klaar was, noemde hij deze woorden drie. Verschillende keren met een groep van zijn studenten, ik vroeg hem ernaar, dus hij zei een anekdote van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, daarna instrueerde hij enkele van de groep om het naar mij te schrijven, dus schreven ze het en corrigeerden het voor hem. O God die vol kracht en almacht is, o God, o God, o God, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, de glorie van uw naaste en de glorie van uw lof – en er is geen god dan u, o God, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen steken, plagen, verrassing en slechte wendingen in de ziel, het gezin en het geld, en het kind, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, het aantal van onze zonden totdat je vergeven bent.O God, zegen Mohammed, de eigenaar van het bassin en Al-Kawthar, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, zoals je voor ons pleitte onze Profeet Mohammed, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus geef ons ons leven en maak ons ​​onze huizen en vernietig ons niet met onze zonden en fouten en heb genade met ons met jouw genade o God is de Genadevolle, dus God zal volstaan, en Hij is de Alhorende, de Alwetende, en God is de Genadigste, en er is geen kracht of kracht behalve in God, de Allerhoogste, de grote. Toen vroeg ik hem door zijn steun aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken. Moge God hem zegenen en hem vrede schenken in een droom, en een grote plaag daalde neer in dat land totdat de meeste mensen stierven. Hij verzamelde wat nieuws voor hem en vroeg hem dat als hij de Boodschapper van God zou zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij, op basis van zijn gewoonte in een droom, hem om voorbede voor hen zou vragen, dan zag hij de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, dus vervulde hij hem met deze smeekbede en instrueerde hem om erom te roepen en de mensen te leren erom te roepen bij het opheffen van de plaag. Hij zei, dus ik zei: O Boodschapper van God, ik vrees dat ik hem zal vergeten of dat ik er iets van zal misleiden. Hij zei, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, beval een man die bij hem was en zei : Schrijf het hem in zijn handpalm . Dus ik werd wakker en vond het in mijn hand geschreven op zijn bewoording, want het is Germaans. De auteur zei, en ik vroeg wie me dit had verteld of Sheikh Abu Bakr je toestemming had gegeven om dit van hem te vertellen met deze ketting van overleveringen en hij zei ja ….

…Opstanding is in een droom een ​​waarschuwing en een waarschuwing voor degenen die het zien vanwege de zonde erin . En de opstanding is eerlijker om recht te doen aan de onderdrukten dan aan de onderdrukker . En wie ziet dat de opstanding alleen op hem is gevestigd, zal sterven . En wie ziet dat hij in de opstanding staat, zal reizen . En wie zag dat hij alleen was gepropt en zijn vrouw met hem, dan is hij onrechtvaardig, want de Almachtige God zegt : ( Breng degenen die onrecht zijn aangedaan, en hun vrouwen, en zij werden niet aanbeden ). En het land van de opstanding is een eerbare vrouw of een eerbare man . Het opblazen van de foto’s redde de rechtvaardige . En wie de opstanding in zijn droom zag, gaf de opkomst van enkele van zijn tekenen aan, zoals bloedvergieten en de opkomst van kwaad . En wie de graven zag splijten, en dat de doden de rekken van gerechtigheid zouden tevoorschijn halen . En wie zag dat de opstanding was opgestaan ​​en de verschrikkingen ervan zag, toen zag hij dat de wereld was teruggekeerd naar zijn staat, dit geeft aan dat gerechtigheid zal worden gevolgd door onrecht . En wie denkt dat hij dicht bij de afrekening, zijn visie geeft zijn verwaarlozing van goed en zijn zich afkeren van de waarheid, omdat de Almachtige God zegt : ( Draw in de buurt van mensen hun rekening, terwijl ze in nalatigheid worden blootgesteld .) En wie zag dat hij een zware berekening had, zijn visioenen wezen op een verlies voor hem . Als hij ziet dat de Almachtige God hem verantwoordelijk houdt en zijn daden op het spel worden gezet, dan wegen zijn goede daden zwaarder dan zijn slechte, dan is hij in grote gehoorzaamheid en heeft hij een grote beloning bij God, en als zijn slechte daden zwaarder wegen dan die van hem. goede daden, de kwestie van zijn religie wordt voor hem gevreesd . En er werd gezegd : wie ziet dat de opstanding is opgestaan, hij zal worden gered van het kwaad van zijn vijanden, of er zal strijd zijn onder de mensen . En wie zoiets ziet waaien op de foto’s, de graven uitspreiden, of de zon die opkomt na zonsondergang, dan is de interpretatie ervan als een interpretatie op de Dag der Opstanding, en het uit de Antichrist komen is een man van vernieuwing en misleiding . Op de foto’s blazen is een plaag, een epidemie en een waarschuwing van de sultan . En wie zag dat hij zijn boek met zijn rechterhand nam, won goedheid, rijkdom en heerlijkheid, en als hij het met zijn linkerhand nam, zou hij omkomen in zonde, armoede en nood . En wie zag dat hij op het pad van een gezonde was, zou worden gered van ontberingen, opruiing en ellende . Zie ook Al-Ghashiyah, en zie Wederopstanding ….

…Als hij de maan zag verdwijnen, dan is de zaak die hij zocht in goed of kwaad voorbij en voorbijgegaan . Als hij het ziet, staat de zaak aan het begin . En wie de volle maan in zijn plaats aan de hemel ziet schijnen, de minister van de koning zal de mensen van die plaats ten goede komen . En wie naar de maan kijkt en er een voorbeeld van zijn gezicht in ziet, zal sterven . En wie het zag alsof hij zich aan de maan vastklampte, hij zou de sultan goed ontvangen . En wie ziet alsof de maan donkerder is en de zoeker koning is, zijn kudde zal hem kwaad doen en zijn bevel ontkennen . En wie de maan ziet, wordt de zon, want de zoeker zal worden gekweld door goeds, eer en geld van de kant van zijn moeder of zijn vrouw . Hij die de maan ziet, is het met de maan eens, en hij wijst de reizigers, de navigator en de astroloog aan vanwege het vocht en de beweging ervan, en omdat de astroloog weet wat de maan nodig heeft . Er werd overgeleverd dat Ibn Abbas, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag alsof een maan met twee strengen van de aarde naar de hemel was opgekomen, dus vertelde hij het aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en hij zei : Dat is je neef, hij bedoelt voor hem het beste gebed en de beste groeten . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam terwijl hij werd gevoed, en zei : Ik zag alsof de maan de kroonluchters was binnengekomen, en een beller riep naar Ibn Sirin, dus vertel hem je visioen . Toen pakte hij zijn hand van het eten en zei tegen haar : Wee je, hoe heb je het gezien? Toen keerde ze terug naar hem, en hij veranderde zijn kleur, en hij stond op terwijl hij zijn maag nam, en zijn zus zei Malik? Toen zei hij: ik beweerde dat ik zeven dagen dood was, dus stierf hij op de zevende . En een man zag alsof hij naar de lucht had gekeken en naar de maan had gekeken, maar hij zag het niet, en hij keek naar de aarde en zag dat de maan was vervaagd . Hij vertelde zijn visioen op een kruising en zei : als de persoon die dit visioen had een man was, dan had hij chemie en goud, dus zijn geld zou verloren gaan, en als hij arm was, zou hij in verval raken . En als een vrouw dat zou zien, zou haar man worden vermoord . En Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof de maan in ons huis was . Hij zei : de sultan daalt af in jouw Egypte . En de occultatie van de maan in de sluier loopt in de loop van de zon . Halve maan : duidt ook de koning, de gevangene, de leider, de presentator en de pasgeborene aan die uit de baarmoeder komt en begint met het geschreeuw en het dringende nieuws, de volgende verovering van de kant waaruit het opkwam, en de rebel en de buitenkant als het van buiten zijn plaats oprijst, of als er duisternis bij hem is, en het regent met bloed of goten die stromen zonder regen . En bij de komst van de afwezigen en bij de opkomst van de muezzin boven de minaret, hebben 262 schrijvers hun mannen verminderd , en als het een bruid is, dan zijn de sterren haar vrouwen . Wie twee manen aan de hemel ziet vechten met elk van die sterren, dat is een verschil of een oorlog tussen twee koningen of twee ministers of twee grote mannen, en de afwezige een van hen wordt verslagen, dat blijkt uit zijn zijde in de horizon en zijn plaats in de lucht, dus het wordt toegevoegd aan de koning van die koning op aarde . Evenzo, als hij twee planeten ziet vechten met sterren die elk van hen volgen . Als er geen sterren bij zijn, en hij ziet dat in zijn karakter of in zijn huis, en hij heeft twee vrouwen of partners, is het verschil tussen hen met de tong of met de hand . En als een vrouw of een slaaf dat ziet, of als hij ze boven zijn hoofd ziet vechten of valt, dan vecht de echtgenoot of de meester ook om hen met zijn broer of met een eerbare man van zijn soort . Dit kan bij de bediende duiden op een ruzie die plaatsvindt tussen zijn verkoper en zijn koper, en het kan bij een vrouw duiden op een kwaad dat gaande is tussen haar twee zonen of tussen haar twee dochters of tussen haar vader en haar echtgenoot, of tussen haar man en haar zoon…

…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een ​​vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….

…De pen : geeft aan wat een persoon zich herinnert, en de uitspraken worden daardoor uitgevoerd, zoals de heerser, de geleerde, de heerser, de tong, het zwaard en het mannelijke kind . En misschien aangegeven door de dhikr, en de voorraad is zijn sperma en wat erin staat . Misschien wees hij het spoor, de vingers van zijn echtgenoten en zijn levering van zijn zaad aan, maar het leidt tot de waarheden van zijn interpretatie met de feiten van de schriftgeleerden en de toename van visioenen en gewetens, en wat er op het punt staat hoop te wekken . En er werd gezegd dat de pen kennis aangeeft . Wie ziet dat hij een pen heeft geraakt, zal een vlag raken die overeenkomt met wat hij in zijn dromen zag dat hij ermee aan het schrijven was . En er werd gezegd dat het een garantie en een garantie vormt, omdat de Almachtige God zei : ~ En u had ze niet toen ze hun pennen wierpen, welke dan ook de garant van Maria zou zijn .~ En er werd overgeleverd dat een man tegen Ibn Sirin zei : ik zag alsof ik met een pen naast me zat, dus ik nam hem, dus ik schreef ermee en ik zag een andere pen aan mijn rechterkant, dus ik nam hem en schreef met beiden en hij zei : Ben je afwezig? Hij zei ja . Hij zei : Het is alsof je hem aangeboden krijgt . Als een schrijver ziet dat hij een pen of een pen in zijn hand heeft, dan verzekert hij armoede voor zijn vak . Als hij ziet alsof hij geprofiteerd heeft van het hele schrijfinstrument, dan lijdt hij aan het schrijven met een inclusief leiderschap dat zijn collega’s uit het boek overtreft . En zo was iedereen die zag dat hij baat had gehad bij één stuk gereedschap van zijn vak, veilig voor armoede . Als hij ziet dat hij een universitair beroep heeft uitgeoefend, krijgt hij daar een universitaire leiding . En de spoorlijn waarmee de pen wordt doorgesneden, duidt de zoon van de benijdde tas aan . En er werd gezegd dat iedereen die een ijzeren mes in zijn hand zag, zou terugkeren naar een vrouw die eerder was vertrokken . Want de Almachtige God zegt : ~ Zeg:~ Wees steen of ijzer, of een schepping van dingen die in je borst zullen groeien, en ze zullen zeggen: Hij die ons terugbrengt, zeg wie je vasten de eerste keer verbrak . ~ De pen is het bevel en het verbod en de voogdij over elk vaartuig, en de pen waardeert alles . Er werd gezegd dat de pen als schrijver was geboren . En toen een man zag alsof hij een pen had gekocht, vertelde hij zijn visioen op een kruising, en er werd tegen hem gezegd : een jongen die goede kennis leert, is bij jou geboren . De Aldoah : Fajadmh en voordeel van een vrouw, en zoals eerder werd geboren . Wie ziet dat hij van een trommel schrijft, koopt een dienstmeisje en heeft gemeenschap met haar, en hij heeft geen traagheid en staat niet, en er wordt gezegd dat hij die zag dat hij op een trommel sloeg, ruzie zal maken met zijn vrouw of iemand anders . Als hij toen een goede getuige was, trouwde hij met een familielid van hem . En er werd verteld dat een man zag alsof hij geschikt was voor een tredmolen, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising en ze zei : Dit is een man die naar de mannen komt . De meeste commentatoren zeiden dat de dawat een vrouw en een geschokte vrouw is, evenals de inktpot . De pen wordt genoemd, zelfs als zijn vrouw haar geld of uitkering was, of haar bezorgdheid en haar kwelling, vooral als zijn gezicht of zijn kleren zwart waren . De plug kan de zweer, de pen op het strijkijzer en de tijdsduur aangeven, want wie ziet dat zijn lichaam een ​​ring heeft, en hij er met de pen uit voortkomt, en wie ziet dat hij in een krant schrijft, hij erft een erfenis . God Almachtig zei : ~ Dit staat in de eerste kranten, de papieren van Abraham en Mozes .~ Als hij ziet dat hij in Papyrus schrijft, dan is dat de ondankbaarheid tussen hem en de mensen . En als hij zag dat de imam hem briefpapier gaf, dan vervult hij een behoefte aan hem, dan brengt hij het naar hem toe . Al-Qurtas wijst op een dubbelzinnige kwestie, want de Almachtige zegt : ~Je zult het Qratis duidelijk maken .~…

…Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….

…Visioenen Kunt u het geslacht of de naam van de geboorte aangeven? Het verschil tussen de twee uitdrukkingen is overvloedig aanwezig bij degene die denkt dat hij een meisje heeft en een zoon is, of omgekeerd , dat zij een pijp is die voortkomt uit het denken , en voor deze zwangere vrouw die van deze soort is, droomt hij over een bevalling en het geslacht van de pasgeborene is er in overvloed , en alleen de auditor onderscheidt het van de twee uitdrukkingen . Wat betreft het kiezen van de naam van de pasgeborene op basis van een visioen , is het niet nodig om het gebod uit te voeren dat wordt gepresenteerd door middel van visioenen of dromen in het algemeen , en hier moeten we onderscheid maken tussen de visioenen van de profeten, die openbaringen zijn die verplicht zijn uit te voeren , en de visies van anderen , die niet mogen worden uitgevoerd , vooral als het komt met een opdracht het in strijd met de sharia , bijvoorbeeld , en zoals voor wat wordt ontvangen via visioenen voor sommigen en draagt een oog op naam iets , is het niet verplicht om me eraan te houden en er is geen zonde op mij die het overtreedt ….

…** Het visioen is gebaseerd op het eerste vergankelijke en op het visioen dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, twee- of driemaal werd ingewijd. Het werd ondertekend volgens zijn interpretatie, daarna werd Aisha – moge God tevreden met haar zijn – eraan toegewezen , in tegenstelling tot wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over hem uitgelegd, dus het werd ondertekend volgens Aisha’s interpretatie – moge God tevreden met haar zijn. het – dit kwam zoals verteld door Suleiman zoon verliet Aisha vrouw van de profeet vrede zij met hem – God zegene hen – zei : een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-dealer anders was je een visioen te zien wanneer je haar man mist en zelden missen alleen zwanger blijven komt de Boodschapper van Allah vrede God zij met hem, en zij zegt : Mijn man ging uit als koopman en liet me zwanger achter, en ik zag terwijl de slaper zag dat mijn mast van mijn huis kapot was en dat ik beviel van een blinde jongen, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei : “Het beste van uw man is met u, de Almachtige wil van God is rechtvaardig en u baart een jongen door gerechtigheid. ‘ Ze zag haar dat allemaal twee of drie keer. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, komt en zegt dat tegen haar, dus haar man keert terug en baart een jongen, en ze kwam op een dag toen ze bij hem kwam, en de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede, was afwezig. Ze zag dat visioen en zei tegen haar : Wat vraag je de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, o volk van God? Ze zei : Een visioen dat ik zag, toen kwam de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam en vroeg hem ernaar, en hij zei goed, zo zal het zijn zoals hij zei . Dus ik zei : Dus vertel me wat het is? Ze zei : Totdat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, komt en ik haar bijt terwijl ik hem aanbood. Bij God, ik verliet haar niet totdat ze het me vertelde, dus ik zei : Bij God, als je je visioen geloofde, zou je man sterven en een jongen baren, daarna ging ze zitten en huilde en zei : Mijn geld is wanneer Ik heb je mijn visioen laten zien. Haar : ( Wat is zij, Aisha ) ? Dus ik vertelde hem het nieuws en wat het aan haar werd uitgelegd, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : “ Ma Aisha, als je een visioen oversteekt naar de moslim, steek het dan goed over, dan de visie zal volgen wat de eigenaar kruist. ‘ Dus, bij God, haar man stierf en ik zag haar niet tenzij ze een schunnige zoon baarde ….

…Dit duidt op de woede van de Almachtige God, en wie een voorbeeld of een beeld ziet en hem wordt verteld : Hij is jouw God, en denkt dat hij zijn god is, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan houdt hij zich bezig met valsheid, denken dat het waar is . En wie de Almachtige God ergens ziet bidden, zijn genade en vergeving zullen komen op die plaats en plaats waar hij bad . Wie de Almachtige God ziet, accepteert hem, en als hij een van de mensen van gerechtigheid en goedheid is, dan accepteert hij zijn gehoorzaamheid aan de Almachtige en reciteert hij zijn boek of leert hij de Heilige Koran, en als het anders is, dan is hij een innovator . En wie de almachtige God ziet, heeft hem geroepen en geantwoord, dan zal hij de hadj verrichten, de almachtige wil van God, en wat betreft zijn manifestatie op de speciale plaats, hij kan de architectuur ervan aangeven als deze in puin lag, of de ruïne ervan als deze vol was. , en als de mensen daarvan onrechtvaardig waren en wraak op hen namen, en als ze werden onderdrukt, zou gerechtigheid over hen komen . Misschien duidt zijn visioen van de Almachtige op de specifieke plaats op een groot bezit waarin hij is, of een machtige machtige man neemt de leiding over hem, of een nuttige of wijze geleerde die deskundig is in remedies stijgt naar die plaats, en wat betreft angst voor God Almachtig in een droom, duidt het op rust en kalmte, rijkdom door armoede en een breed levensonderhoud . En wie ziet alsof de waarheid, de Almachtige, de goede is geworden, wordt op het rechte pad geleid . En wie ziet dat de Almachtige God hem leidt en bedreigt, begaat een zonde . Dit duidt op de woede van de Almachtige God, en wie een voorbeeld of een beeld ziet en hem wordt verteld : Hij is jouw God, en denkt dat hij zijn god is, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan houdt hij zich bezig met valsheid, denken dat het waar is . En wie de Almachtige God op een plaats ziet bidden, zijn genade en vergeving zullen komen op die plaats en plaats waar hij bad . Wie de Almachtige God ziet, accepteert hem, en als hij een van de mensen van gerechtigheid en goedheid is, dan accepteert hij zijn gehoorzaamheid aan de Almachtige en reciteert hij zijn boek of leert hij de Heilige Koran, en als het anders is, dan is hij een innovator . En wie de almachtige God ziet, heeft hem geroepen en geantwoord, dan zal hij de hadj verrichten, de almachtige wil van God, en wat betreft zijn manifestatie op de speciale plaats, hij mag de architectuur ervan aangeven als deze in puin lag, of de ruïne ervan als deze vol was. , en als de mensen daarvan onrechtvaardig waren en wraak op hen namen, en als ze werden onderdrukt, zou gerechtigheid over hen komen . Misschien duidt zijn visioen van de Almachtige op de specifieke plaats op een groot bezit waarin hij is, of een machtige machtige man neemt de leiding over hem, of een nuttige of wijze geleerde die deskundig is in remedies stijgt naar die plaats, en wat betreft angst voor God Almachtig in een droom, duidt het op rust en kalmte, rijkdom door armoede en een breed bestaan . En wie ziet alsof de waarheid, de Almachtige, de goede is geworden, wordt op het rechte pad geleid . En wie ziet dat de Almachtige God hem leidt en bedreigt, begaat een zonde ….

…** Een visioen waarin de heersers van de zaak naar de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken . En onder het visioen dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zag, waarvan de eerste enkele van de metgezellen waren – moge God tevreden met hen zijn – werd vermeld in de hadith van Jabir bin Abdullah – mei God zij tevreden met hem – dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : “ Vanavond zie ik een goede man die Abu Bakr is toegewezen aan de Boodschapper van God. Moge God hem zegenen en vrede schenken en Umar toegewezen aan Abu Bakr en Nit Omar ) Jaber zei : Toen we opstonden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, zeiden we : Wat betreft de rechtvaardige man, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en wat betreft wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vermeld over sommigen van hen, zij zijn heersers. Dit is het gebod dat God zijn Profeet zond, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ….

…Zijn visioenen van leugenaars Musaylimah en Al-Ansi op gezag van Nafi` bin Jubair op gezag van Ibn Abbas – moge God tevreden met hen zijn – hij zei : Musaylimah de leugenaar kwam op de tijd van de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, dus hij zei dat als Mohammed na hem de kwestie aan mij voorlegde, ik hem volgde en het in de mensen van veel van zijn volk presenteerde, dan kwam de boodschapper van God naar hem toe. God zij op hem en met hem Thabit Ibn Qais bin Shammas – en in de hand van de Boodschapper van God een stuk papier – totdat hij op Musaylimah stond te midden van zijn metgezellen en zei : ( Als je me om dit stuk zou vragen, zou ik niet geef het aan jou en je zult niet verder gaan dan Gods bevel in jou, en als ik erin slaagde je te verstoren, en ik zie je waarin ik het liet zien wat ik zag en dit is bewezen Hij antwoordt je namens mij ) Toen wendde hij zich af van hem Ibn Abbas – moge God tevreden zijn met hen beiden – en ik vroeg naar de woorden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( je ziet waarin je liet zien wat ik zag ) en Abu Hurairah vertelde me dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei ( Terwijl ik sliep, zag ik in mijn hand twee gouden armbanden Vohemena zeggen dat in een droom Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars achter mij aan gaan, één blindheid en andere Musaylimah . verteld door Bukhari Obeid bin Abdullah bin drempel, zei : We hebben gehoord dat de leugenaar van Musaylimah de stad gaf, ging neer in het meisje Harith Dar was een meisje bin Harith onder Kraiz – en zij is de moeder van Abdullah bin Aamer – dus de Boodschapper van God kwam naar hem toe om te bidden dat God met hem en met hem Thabit bin Qais bin Shammas – die de prediker van de Boodschapper van God wordt genoemd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – en in de hand van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, stond er een balk op hem en hij praatte met hem. Musaylama zei tegen hem : Als je wilt, laat ons tussen jou en de zaak staan, dan leg je het voor ons na jou, dan zei de Profeet: Moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( Als je me deze staf vroeg, wat ik gaf u, en ik zou u zien waarin ik het liet zien wat ik zag, en deze Thabit bin Qais zal u namens mij antwoorden ) dan keerde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zich af. Ubayd Allah Abdullah zei : Ik vroeg Abdullah bin Abbas naar de visie van de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die hij noemde, zei Ibn Abbas – moge Allah tevreden met hen zijn – vertelde me dat de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem zei hij ) terwijl ik slaap Oreet hij legde in mijn handen Swaran ging Vfezathma en Lthma gaf me toestemming Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars gaan uit, zeiden de dienaren van God : een – Ansi, die Fayrouz werd vermoord in Jemen en de andere Musaylimah de leugenaar ….

…Op gezag van Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman zei hij : Khaled Ibn Saeed was oud en was de eerste van zijn broers die de islam omarmden , en het begin van zijn bekering tot de islam was dat hij in zijn slaap zag dat hij op de rand van vuur, en hij noemde vanuit zijn hoedanigheid wat God het beste weet , en hij ziet in de slaap alsof zijn vader hem erin duwt en de boodschapper van God ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn lendenen zo nam dat hij wilde niet vallen, dus raakte hij in paniek uit zijn slaap en zei : ik zweer bij God dat dit een waar visioen is . Dus ontmoette hij Abu Bakr bin Qahfa en hij vertelde hem dat. Aboe Bakr zei : Ik wil je goed , dit is de Boodschapper van God, vrede zij met hem, dus je zult hem volgen en met hem de Islam binnengaan die jou ervan weerhoudt erin te vallen en je vader is erin . Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ontmoette hem terwijl hij met paarden was en zei : O Mohammed, hoe noem je dat? Hij zei : Ik bid alleen tot God, zonder partner, en dat Mohammed zijn dienaar en zijn Boodschapper is, en hij stelt de aanbidding waarop je bent uit met een steen die niet hoort of ziet, die geen kwaad doet of er voordeel bij heeft, en het is niet bekend van zijn dienaar die hem niet aanbad . Khaled zei: Ik getuig dat er geen god is dan God en ik getuig dat jij de boodschapper van God bent. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, legde zijn islam uit . Khaled was afwezig en zijn vader kende zijn islam, dus stuurde hij zijn verzoek naar degenen die van zijn zoon waren overgebleven van degenen die geen moslim werden en voedden zijn meester en zijn aanwezigheid op, ze brachten hem naar zijn vader Abi Ahiha, dus hij waarschuwde en huilde en sloeg hem met een klop in zijn hand totdat hij het op zijn hoofd brak, daarna zei hij : Je volgde Mohammed terwijl je zijn volk zag en wat hij teweeg bracht door het defect van hun goden en gebreken. Degene die van hun vader was vertrokken , zei Khaled : Bij God, hij had berouw en volgde hem, dus werd Abu Ahiha boos en viel zijn zoon aan en beledigde hem, daarna zei hij : Ga je buigen waar je maar wilt. Bij God, ik zal voorkomen dat u in uw levensonderhoud voorziet. Khaled zei : Als je me belet, zal God me geven waarmee ik leef . Dus hij bracht hem naar buiten en zei tegen zijn zonen : Niemand van jullie zou met hem praten tenzij ik met hem deed wat ik met hem deed, dus wendde Khaled zich tot de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en hij was verplicht om bij hem te zijn . Bruikbaarheid :::: En wie de islam omarmde door middel van een droom, de islamitische professor en denker Muhammad Asad, de Oostenrijkse geleerde, God leidde hem na een visioen dat hij zag en zag in zijn boek (De weg naar Mekka ). Evenzo bekeerde een christelijke vrouw zich tot de islam nadat ze een telefoon had gehoord die haar opriep om tot de religie van de islam toe te treden, en ze bekeerde zich tot de islam . Evenzo heeft een man van wie ik denk dat hij Nederlands is, zich door een droom tot de islam bekeerd .. En God is de helper. Bekijk de verhalen van deze mensen in ons boek binnen deze realistische serie ( Repentants to God ), een boek dat verhalen bevat uit de tijd van Adam tot de huidige tijd ….

…En sommige van de sprekers zeiden dat een visioen van het dorp de afleiding van zijn naam uitdrukt, als het goed is, anders is het zoals vermeld ….

…Ter afsluiting van dit boek en in reactie op de wens van velen, zijn dit voorbeelden van wat ik uitdrukte vanuit mijn visioenen : Veel verlangens kwamen met de vraag om enkele van de visioenen te noemen die ik uitsprak, en toen werden ze vervuld, en ik zou graag hier om degenen die deze verzoeken hebben niet teleur te stellen, maar ik wil ook graag iets verduidelijken dat ik graag geheimen wil.Daarom zal ik de namen van de zieners niet noemen, noch zal ik de visioenen noemen waarin er heel speciale dingen kunnen zijn, bijvoorbeeld, en ik bied bij voorbaat mijn excuses aan aan iedereen die dit onderwerp heeft gelezen en er onder de visionairs zelf bezwaar tegen heeft gemaakt . 1 / Een vragensteller zei dat haar tante ziet dat ze gouden armbanden om heeft en haar lastig viel, dus ik zei tegen haar : als je je visioen gelooft, kan het een simpele infectie in de luchtpijp zijn en het zal genezen met Gods hulp . En ze zei: ‘Glorie zij God, ik heb echt een tracheitis, moge God u belonen . 2 / Een beller zei dat ik een man zie die ik ken die op de deur klopt . Dus ik zei: hoe heet hij? Muhammad Al-Wahaibi zei, ik zei dat, als God het wil, hij een zoon zal hebben, dus zei hij: ik heb de genade van God gehad. Ik zei : ik noemde hem Mohammed? Hij zei ja, dan dank ik God . 3 / Een van de ondervragers vertelde me dat ik zie dat ik op geiten of eenden jaag, dus ik zei: ~Als God het wil, zal ze een aanzoek doen aan een braaf meisje, en haar vader zal een muezzin zijn. Hij vertelt me ​​later, toen ik me wilde aansluiten, ik een man ging zoeken die de oproep tot gebed deed in de moskee in de buurt waar het meisje woont, dus hij is de vader van de dochter . 4 / Een vragensteller zei tegen me dat ik zag dat ik een stoel zou betalen aan koning Fahd – moge God zijn leven zegenen – dus ik zei dat je een baan zou krijgen met een dergelijk salaris, zegt ze, en vanaf de volgende dag werd ze voor iets minder aangenomen, en ze geloofde niet dat ze in dienst zou komen . 5 / Een dokter vertelde me : Mijn man ziet dat hij nooit onder zijn auto vandaan komt . Ik zei: ga je reizen? Ze zei ja . Dus ik zei: ‘Geprezen zij God, voor de veiligheid, maar ik hoop de auto van onderaf te controleren, met name de kolom die onder de auto draait, en ik wist de naam niet, en ze vertelde me later dat mijn man in de auto ging. auto en vond een defect op de plaats die u ons heeft aangegeven . 6 / Een vrouw zei: ~Ik zie dat ik het haar van een jonge dochter van mij knip, en haar haar reikt tot haar heup, dus ik zei: Ben jij een van degenen die meisjes besnijden? Ze zei: ~Ja, dus ik zei, doe de Sunnah tijdens de besnijdenis, en verminder het niet meer dan de aangegeven limiet .~ 7 / A vader noemde Ali en zei dat zijn zoon ziet dat zijn rug kies doet hem pijn, dus ik zei dat uw zoon lijdt aan de wreedheid van de wetenschap leraar, dus ik kon hem vragen, en hij antwoordde ja, dus ik zei : Lof wees voor God, zie de leraar, en hij deed het . 8 / Een man vertelde me : ik zie dat ik het dak van het huis op ga, en ik zie een ladder, en ik ga omhoog . Ik vertelde hem dat iemand onderzoek doet en naar je vraagt, en misschien heb je zijn dochter aangesproken, en toen ik hem na een tijdje zag, vertelde hij me dat wat ik over hem zei, is gebeurd . 9 / Een vrouw zei dat ik zag dat ik een jongen borstvoeding gaf, en de hoeveelheid melk kwam met kracht uit mijn borsten en raakte de muur . Dus ik zei dat ik denk dat je een probleem hebt met het hormoon melk, en je zult herstellen en zwanger worden, als God het wil . Ze zei dat is wat je zegt, godzijdank . 10 / Een man vertelde me dat ik mijn zus zie, en ik zie de zon opkomen na zonsondergang . Ik zei, ik heb het haar beloofd en ik heb haar verlaten, dus ik zal nakomen wat ik haar beloofde . Hij zei, ik beloofde haar om umrah uit te voeren en dat kon ik niet . 11 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik een schaap slacht . Dus ik zei dat het een gelofte is die je niet bent nagekomen, dus doe het . En ze zei ja . 12 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik naar de Kaaba kijk en dat die wordt vernietigd . Ik zei: ‘Je bent in een westers land en je denkt er altijd over om het te verlaten, maar dat doe je niet . Ze zei dat is wat je zegt door God . 13 / Een man riep en zei dat ik zie dat ik op een vrije vogel jaag en ik heb een lieve kameel, en ik ging een berg op en vond mensen die aanboden om de vogel te kopen, dus ik zei dat het niet te koop is, en hij noemde de rest van het visioen . Dus ik zei dat je aan het jagen bent en bezig bent met jagen? En je bent de broer van een van de prinsen, en je hebt een landtoelage ingediend en de zaak zal naar je toekomen, en dan zullen sommigen je aanbieden om het te kopen, dus denk goed na voordat je het verkoopt . Hij zei: ‘Ik hou van jagen en ik ga naar hem toe en volg de tijd van de trek van vogels. Ik diende bij een van de prinsen een verzoek in voor een landtoelage en ben pas op dit moment vertrokken . ~ Dus ik zei: Geprezen zij God . 14 / Een van de bellers zag een vrouw naar haar toe komen en ze noemde haar naam . 15 / Een man belde me en zei dat ik Gabriël zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, vliegend . Dus ik zei: ~Werk je in een baan die verband houdt met de luchtvaart?~ Hij zei: ~Ja, ik studeer vliegen~, dus ik zei dat ik 600 vlieguren had afgemaakt en dat je half vertrokken was, dus noemde hij er heel snel een aantal, God zij geprezen . 16 / Continu: Ze zei dat ik zie dat ik twee witte en zwarte snaren uit mijn mond neem , dus ik zei tegen haar : Soms kom je van Satan met enige obsessie en twijfel over religie, dus vrees God . En ze zei: Bij God, dat ik soms de superogen observeer naast de verplichte gebeden, maar soms hoop ik en laat alles achter tot het gebed … bid dus voor haar dat God ze bevestigt op de religie 17 / Een man zei : Mijn overleden vader kwam naar mij toe en zei tegen mij : Vernietig de moskee bakens niet, dus ik zei : Ja, ik zei : Doe dit niet, het is niet toegestaan . 18 / Een man zei tegen mij : ik zie dat ik rondloop en niet compleet ben . Ik zei : je bent van plan je te vermenigvuldigen en het niet te doen? Hij zei : Ja . 19 / Een vragensteller belde en zei : ik zie dat ik in beweging ben en mijn geest is niet bij mij !! Ik zei : je kent een man die je geest maar manipuleert , dus pas op , en ze zei : het is wat je zegt , en moge God je goed belonen , en hier is het voordeel van te waarschuwen voor de slechte betekenis in sommige visioenen , en de impact ervan op het leven van de eigenaar . 20 / Een man zei : ik zie dat ik rijst eet en er zijn mensen die stelen !! Dus zei ik tegen hem : dit is jouw project en jij vertelt het idee van een oneerlijk man . Hij zei : Ja , wat je zei is gebeurd . 21 / man contact opnemen met het programma en vertelde me : Ik zag de zon en de maan in de aarde, en dit was voor de heilige maand Ramadan , in 1428 van , zei ik tegen hem : Dit is een verschil tussen de mensen van visie , en de mensen van de rekening bij het bepalen van de inschrijving van de maand , was wat ik kreeg van het gekibbel tussen de twee partijen ! 22 / Een man zei tegen mij : Ik zag dat ik zonder pijn een romp uit mijn mond haalde , dus ik zei : Dit is een kind dat je ergert , en hij zei : Ja, dat is het . 23 / Een vrouw zei : Ik zie een slang in de mond van een roos , dus ik zei : Je man belooft je en slaagt , en je bidt voor hem? Ze zei : Ja , dat is wat ik zei , dus ik waarschuwde haar en vreesde God ….

…En wie het ziet alsof hij een smeekbede doet waarin de naam van de Almachtige God niet staat, dan moet hij een huichelachtig gebed uitspreken ….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een ​​Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…

…Wat vind je van iemand die een visioen zag , toen wakker werd , weer in slaap viel en de voltooiing zag? Ik zie dat het eerste visioen waar en waar is , op voorwaarde dat het niet wordt voorafgegaan door erover na te denken , en wat betreft het laatste visioen dat er een aanvulling op is geworden , het is een pijldroom ….

…En wie iets van de bloemen ziet, die zijn naam niet kent en niet weet wat het is, dan wordt het op twee manieren geïnterpreteerd, ofwel door verschillende mensen te zien die gekleed zijn en ze niet kennen, ofwel een geweven ding waarin er veel kleuren, en er werd gezegd dat het zien van de geurige bloemen in termen van de zin, of ze nu geel zijn of anders, het wordt met veel lof geïnterpreteerd Vooral voor degene die eraan rook, en als het geen geur heeft, kan het een probleem zijn of een kwestie die niet standhoudt voor degene die het visioen heeft, en het kan een tijdje duren, en er werd gezegd dat het visioen van een enkele bloem als deze goed is en het is een enkele die zijn lichaam doordringt, dus wat hij er ook in ziet van een ongeluk, hij bekeert zich met zijn leven voor de Almachtige die zegt ~de bloem van het wereldse leven ~….

…Wat betreft het veranderen van de naam, op twee manieren, als hij wordt geroepen zonder zijn naam en de naam is zonder zijn naam, dan vertoont het een obscene fout of een dodelijke ziekte, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, of het is duidelijk of afgeleid van de betekenis van het goede, dan geeft het aan dat hij eer, eer en verheffing verkrijgt volgens het rijm van de naam ….

…Maand Als het visioen in de maand Muharram is, dan is het correct en niet verkeerd . Hem in een droom zien, duidt op verlichting, redding uit de gevangenis en genezing van ziekten . En als de ziener zich had teruggetrokken uit zijn volk of zijn land, zou hij naar hen terugkeren volgens het verhaal van Yunus, vrede zij met hem, voor zijn vertrek in hem uit de buik van de walvis . Misschien was hij getuige van een grote fitnah, zoals de dood van een rechtvaardige imam of de opkomst van een geleerde, omdat de Almachtige God Adam en Eva in hem schiep, vrede zij met hen . En als de ziener ongehoorzaam is, zal hij zich bekeren tot God de Almachtige, omdat de Almachtige God zich in hem bekeerd heeft voor Adam, vrede zij met hem . En als de ziener een van degenen was die status en eer zochten, zou dat met hem gebeuren omdat de Almachtige God Idris, vrede zij met hem, hoog in hem opwekte . En als de reiziger in de zee het overleefde, hij en zijn metgezel, omdat het schip in hem werd bezet door de Judi . En als de ziener hoopte dat het kind een goede zoon zou hebben, omdat er de zoon van Ibrahim en Jezus was, vrede zij met hen beiden . En als de ziener in nood was, zou hij van hem worden verlost of ontsnapt aan zijn vijand, omdat de Almachtige God Abraham redde, vrede zij met hem, van het vuur van Nimrod . En misschien zal de ziener zich afkeren van zijn ketterij en misleiding en zich bekeren tot de Almachtige God en zijn zonden opgeven, omdat de Almachtige God zich in hem heeft bekeerd voor David, vrede zij met hem . En als de ziener uit zijn mandaat werd verwijderd, keerde hij terug naar zijn positie omdat de Almachtige God hem antwoordde aan Salomo: vrede zij met hem, en als hij arm of ziek was, werd hij genezen van zijn ziekte en verrijkte God de Almachtige hem omdat God de Almachtige openbaarde in hem de schade van Job, vrede zij met hem . Misschien stuurde de ziener boodschappers omdat de Almachtige God over Mozes sprak, vrede zij met hem, en misschien opende hij een land voor moslims uit de landen van ongeloof . En als het visioen in de maand Safar is, dan is het niet prijzenswaardig . Zijn visie op iemand die in nood verkeert, is niet schadelijk, en als hij ziek is, duiden zijn visioenen op genezing en gezondheid . En de maand Rabi` al-Awwal, als het visioen erin staat, dan zal hij profiteren van zijn vak en het zegenen en tevreden zijn en zich verheugen . Misschien had hij een rechtvaardige zoon, en als de mensen in nood waren, werden ze van hen verwijderd, en als ze onderdrukt werden, zouden ze winnen, dan in hem . De profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd geboren . Misschien hebben de mensen een gezegende aanval overwonnen, waarbij het de verovering van Dumat al-Jandal was . En de maand Rabi` al-Akhir, als zijn visioenen goedheid aangeven, zal langzamer zijn, en als ze op kwaad duiden, haast je . En daarin overwint een persoon zijn vijand, of baart een zoon met kennis van zaken, waarin Imam Ali werd geboren, moge God hem genadig zijn . En de maand Jumada al-Awwal, als het visioen erin staat, is niet wenselijk om te kopen of verkopen . En wie hem zag, verloor zijn dochter of vrouw. Fatima al-Zahra, moge God tevreden met haar zijn, stierf erin . En de maand Jumada al-Akhira zal, als zijn visioenen goedheid aangeven, langzamer verlopen . En wie de maand Rajab in een droom ziet, duidt op een verhoogde status, waarin hij opstijgt tot de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, naar de hemel . En de maand Sha`ban, als het visioen erin goed is, zal het geldig zijn, groeien en de goede wil vermenigvuldigen, en de heersers van zaken kunnen geïsoleerd zijn . En tijdens de maand Ramadan zijn de poorten van ontbering, immoraliteit en gierigheid gesloten, en het visioen van goedheid versnelt en vertraagt ​​niet, en het visioen duidt op zegen, goedheid, het goede opleggen en het kwade verbieden, en als hij op zoek is naar kennis , overkwam het hem omdat daarin de Edele Koran werd geopenbaard . Als een patiënt met epilepsie uit hem ontwaakt, worden de duivels vastgeketend . De maand Shawwal in een droom duidt op redding van tegenspoed, plezier en vreugde, omdat het begint met een feest en vreugde, en het omvat het bouwen van de Kaaba en de strijd om de loopgraaf . En de maand Dhul-Qi’dah, als het visioen erin op reizen duidt, dan zou hij niet moeten reizen, en als het ze aangeeft, laat hem het dan vermijden . En de maand Dhu al-Hijjah, als het visioen erin verwijst naar reizen, dan zou hij moeten reizen en tijd aan zaken moeten besteden, omdat het een gezegende maand is en het omvat de Eid en het offer, en daarin was de dood van Omar bin Al-Khattab en Othman bin Affan, moge God tevreden met hen zijn ….

…En wie ziet dat de afgevaardigde een sultan blijft, dan is het zijn standvastigheid, het vergroten van zijn pracht en een groot goed, in tegenstelling tot wat als hij zag dat de sultan afgevaardigde werd, dus zijn uitdrukking is tegen hem, en de afgevaardigden worden geïnterpreteerd vanuit de afleiding van de naam van steden, zoals al-Sham van al-Tayyib, Aleppo van Aleppo, levensonderhoud, Tripoli van Taryan, dat is een genoegen, Hama van Hama en Safad van Safa en er wordt gezegd Anders dan dat, Karak is van fortificatie, en er werd gezegd dat wat nodig is om de naam in het Turks en Jeruzalem te ontlenen, is van zuivering en genade, Gaza van Ghaz en Hanas van de Bahaa Sunnah, en de rest van de vervolgingen wordt dienovereenkomstig gemeten en wordt beschouwd als hierboven ….