…Wat zijn de beschrijvingen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die kwamen in de biografie , en als ik het in een droom zag, weet ik waardoor ik hem echt zag . . ? Ik schreef graag zijn beschrijvingen, dus als iemand van jullie een visioen in de Boodschapper zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, laat hem dan wat hij zag vergelijken met de beschrijvingen, als ze overeenkomen. Hij zag hem, en laat hem op dat moment zich verheugen en niet blij zijn, en als het niet samenvalt, dan zag hij hem niet, en op dat moment is het visioen een visioen van uitlegging, en volgens de toestand van de ziener , en de beschrijving ervan werd genoemd in verschillende hadiths, waaronder : de hadith van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei hij : De profeet , moge God tevreden met hem zijn, zei : God zij met hem, met lange en geen korte, gebogen handen en voeten – dat wil zeggen dikke en ruwe vingers – groothoofdige, enorme wiegen – dat wil zeggen de botten en het corpus, elk compleet bot is groot – lang gelekt – dat wil zeggen, het haar dat tussen de borst en de navel – . Als hij loopt, zijn ze geboeid, alsof ze afdalen van een stapel die ik ervoor of erna niet heb gezien, vrede zij met hem . Al-Tirmidhi zei : Dit is een goede en authentieke hadith . De man vroeg aan Al-Bara : Was het gezicht van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, als een zwaard? Hij zei : Nee, net als de maan . En Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei in een andere beschrijving : Het was niet een lange, donzige, noch een aarzelende korte, en het waren vier mensen, en er was geen gekrulde kat, noch een stam. . Ik krimp de ogen ineen, omzoom de lippen, het glorieuze van de paddenstoel en de schouder, de blote met een lek, de handen en de voeten gebogen. Hij heeft een toon en verzacht ze, en ik eer ze met tien. Wie hem ziet, zal hem humor geven, en wie hem vermengt met een kennis die hij liefheeft, hij zegt zijn naam die ik niet voor of na hem heb gezien, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Verklaar het vreemde gesprek : Almmguet : uitgaande lengte AC : binnen een deel ervan in sommige paleiskatten : ernstig Aljaudh Almthm : Albadn veel vlees Almkltm : Medawar gezichtsdrank : dat in albumine rood Alodj : ernstig donker worden van het oog Alohdb : lange schaamlippen Ketd : schoudersgemeenschap, die uitlekte. Het is de delicate poëzie die als een penis is van de borst tot de navel. De dunne : de dikke vingers van de handen en de voeten, de ontwrichte : lopen met de kracht van Jalil Al- Mushash : de hoofden van de processies Aisha zei over hem : De Boodschapper van God heeft dit verhaal van jou niet verteld, maar hij sprak woorden die het verduidelijken, een hoofdstuk dat hij bewaart voor degene die hem bespioneert . En Abdullah bin Al-Harith zei over hem : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, lachte altijd behalve met een glimlach . Op gezag van Jabir bin Samra zei hij : Er was een Hamousha in de benen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij lachte alleen met een glimlach, en als ik naar hem keek, zei dat de ogen donkerder zijn, niet donkerder . En tegen hem zei hij : Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, had vroeger een geribbelde mond in de vorm van ogen, geobsedeerd door de hielen . Verklaar de vreemde toespraak : verwarde ogen : een lange incisie oog manhoos Stub : weinig vlees ,,,,, onder vermelding van Sunan al – Tirmidhi, Boek deugden…

Interpretatie van het visioen van de hel, we zoeken er toevlucht bij God voor Abu Amr Muhammad bin Jaafar bin Matar vertelde ons : Hamad bin Saeed bin Muhammad vertelde ons , hij zei : Muhammad bin Yaqoub al-Karabsi vertelde ons, Muhammad bin Abi Bakr al-Muqaddami vertelde ons al-Hakam bin Zuhair, Thabet bin Abdullah bin Abi vertelde ons. Op gezag van zijn vader, op gezag van zijn grootvader, zei hij : Wie ziet dat hij wordt verbrand, hij is in de hel . Als hij het ziet alsof een koning zijn leiding nam en hem in het vuur gooide, dan maakten zijn visioenen zijn vernedering noodzakelijk . Als de eigenaar van de vuurwachter een giftig schot zag, zou hij de politieagent, de beul of degene die de sultan kwelde . Als hij vuur van dichtbij ziet , valt hij in nood en ongeluk waaruit hij niet kan ontsnappen, omdat de Almachtige God zegt : “ En de misdadigers zagen het vuur, dus dachten ze dat ze het meenamen en vonden ze er geen uitweg uit. . ~ En hij leed een immoreel verlies, want de Almachtige zei: ~ Haar kwelling was een last .~ Zijn visioenen waren voor hem een ​​voorproefje om zich van zijn zonde te bekeren ….

…Het duidt in een droom de islam aan waardoor mensen in leven en gered zijn . Het is de oorzaak van Gods genade om het water te dragen waarin de schepping leeft . En misschien duidden de wolken op kennis en jurisprudentie, wijsheid en verduidelijking vanwege de vriendelijkheid van wijsheid die het bevat . En misschien wees hij de soldaten aan die water droegen, wat de schepping aangeeft, die uit water zijn gemaakt . En het kan verwijzen naar schepen die in water varen op andere dan land . En misschien aangegeven zwangere vrouwen . Misschien duidt het daardoor op regen . En als de wolken zwart waren, of als hij bliksemschichten had, wees hij op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen . En wie wolken in zijn huis zag, werd moslim als hij een ongelovige was, of hij kreeg een zegen als hij een gelovige was, of zijn vrouw werd zwanger als hij dat wilde doen . En als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of hij verricht de hadj als hij daarop hoopt, anders staat hij bekend om kennis en wijsheid als hij een student is . Als hij duidelijke opeenvolgende wolken ziet aankomen en mensen wachten op hun wateren, presenteer dan die kant van wat de mensen verwachten en waar ze op wachten . Als een persoon ziet dat er wolken op een land zijn gevallen, dan zijn het stortbuien en regens of jongen of een kat of een vogel, en als er aanwijzingen zijn van bezorgdheid en haat, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen , dan is het een inval die bij hen komt, of sprinkhanen of een epidemie die hun planten schaadt, of doctrines en ketterijen die onder hen verspreiden . En er werd gezegd : As- Sahab is een grote koning of een medelevende, meedogende autoriteit of een geleerde of een wijs man . Als iemand wolken eet, heeft hij baat bij een man met toegestaan ​​geld of wijsheid . Als hij op de wolken rijdt, zal zijn bevel worden verheven en verheven in zijn wijsheid . Als hij ziet dat zijn wereld uit wolken bestaat, dan zijn grootvader en zijn zoektocht naar wijsheid . En als de wolken zwart zijn, dan is het wijsheid met strengheid, ridderlijkheid en vreugde . En als er een verschrikking is met wolken, dan zal het verschrikking ontvangen van een wijs en sterk man . En als hij ziet dat hij een huis op wolken heeft gebouwd, dan bereikt hij een eerbare wereld met wijsheid en verheffing . Als hij ziet dat er wolken in zijn hand zijn waaruit het regent, dan verkrijgt hij wijsheid en de wijsheid stroomt op zijn tong . En als hij een wolk ziet die opstijgt en er goud op regent, dan zal hij leren van de etiquette van een wijze man uit de materie van deze wereld . Als er geen regen in is, en als er geen regen in is, en hij behoort tot degenen die aan de staat worden toegeschreven, dan doet het geen recht of eerlijkheid, en als het wordt toegeschreven aan handel, dan wel niet vervullen wat hij verkoopt, en als hij een wetenschapper is, is hij gierig met zijn kennis, en als hij een ambachtsman is, dan beheerst hij zijn fabricage en adviseert, en de mensen hebben het nodig . En wolken zijn voor hen meer sultans dan mensen . En wie zag dat wolken uit de lucht neerdaalden en een algemene regen regenden, dan stuurt de imam een ​​rechtvaardige prins naar die plaats, en als de wolken zwart waren, dan regende het, dan is de gouverneur rechtvaardig, en als de wolken wit waren, dan is het regende, dan zou hij een gezegende en rechtvaardige heerser zijn . En er werd gezegd : als hij op zijn tijd wolken ziet, dan zal hij goed, zegen, genade en geld verwerven, en als hij op zijn tijd wolken ziet regenen, dan vergroot de Almachtige God het levensonderhoud in die stad, en als ze in droogte, Hij breidt ze uit en verwijdert ze eruit . Als hij zwarte wolken zonder regen ziet, krijgt hij er baat bij, en dat kan een teken zijn van ernstige kou of verdriet . Als hij op een ander tijdstip een rode wolk ziet, zullen de mensen van die stad leed, verdeeldheid of ziekte lijden . Als hij wolken van de grond naar de lucht ziet stijgen, duidt hij op goedheid en zegen. Als de visionair een reis wil, wordt dat voor hem gedaan . En als hij een donkere wolk ziet, zal hij bedroefd zijn en zijn al zijn zaken voor hem gesloten . En de witte wolken in het visioen zijn het bewijs van werk . En de wolken die een persoon van de aarde naar de hemel ziet stijgen, duiden op reizen . En geeft aan wie er op reis was bij zijn terugkeer van zijn reis en geeft aan dat er verborgen dingen opduiken . En de rode wolken duiden op werkloosheid . En de donkere wolken duiden op een wolk . En zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet . Misschien wezen de rode wolken op een soldaat die dat land binnenkwam en een complot . En wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal met wijsheid iets groots aandoen, of veel ploegen en cultiveren . En wie ziet dat hij op de wolken heeft gereden of erop heeft gelopen, hij zal alle wijsheid beseffen . En wie de wolken de zon ziet bedekken, de koning wordt ziek, onderworpen of geïsoleerd van zijn gezag . Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Wie zijn hemd uit de wolken ziet, het is bedekt door God, een zegen . En de wolken duiden op het verdwijnen van zorgen, bitterheid, angst en de manifestatie van waardigheid, en dat is wat de bewakers zien als er water regent , en misschien duiden de wolken op vertrouwdheid met de Almachtige die zegt : ( Heb je niet gezien dat God wolken en stelt ze vervolgens samen )….

…Wat is de reden voor degenen die zeggen dat ik niet droom? Ik heb vaak een ontmoeting of een gesprek met iemand die me zegt : ik droom niet … en je ziet hem soms geïrriteerd ! En je ziet hem dit soms sarcastisch zeggen ! En een staatstaal; Ik ben niet iemand die om je majoor geeft ! Door een aantal persoonlijkheden te analyseren die in dit fenomeen leven, kunnen we zeggen dat dit fenomeen in het begin bestaat, en het is mij gebleken dat de belangrijkste redenen erachter de volgende zijn : 1 / Vergeetachtigheid . Velen die dromen of een visioen zien, kunnen het vergeten of vergeten, en dit is de wijsheid van de Machtige en Machtige . Daarom kan er iemand zijn die zich plotseling een droom herinnert die hij zag, of een oprecht visioen dat hij zag . 2 / De ernst van in slaap vallen voor iemand die aan een dergelijk fenomeen lijdt, en dus lijkt hij die te veel slaapt in zijn slaap op de doden, en dit soort kleine herinnert zich wat hij in zijn slaap ziet . 3 / Degene die soms overdag en soms ‘s nachts werkt, en soms’ s nachts en op andere tijden van de dag, enzovoort, en deze mensen herinneren zich hun dromen of visioenen vaak niet meer, en ik bereikte deze laatste categorie onlangs en daarna uitgebreid onderzoek en onderzoek, en ik heb het hier voor het eerst gepubliceerd. De reden waarom ze zich hun visioenen of dromen niet herinneren, is dat ze niet zo comfortabel zijn in hun slaap als degenen die ‘s nachts een vast slaapregime hebben, en degenen die’ s nachts slapen, degenen zijn die de grootste voordelen van slaap krijgen . 4 / Hij die vanwege enkele commentatoren een persoonlijke houding heeft tegen deze kennis, en of de reden nu juist of onjuist is, dan ziet hij hem op deze manier vijandig tegenover deze kennis, en hij zegt dat hij niet droomt of niet ziet de visie . 5 / Hij heeft echt een slecht zicht . Dit zijn enkele van de redenen voor dit fenomeen, en God weet het het beste ….

…De namen van paarden zijn de paarden, waarvan er één het paard, de merrie, het paard en het veulen is, en onder hen zijn de kaddisj, de kooi en de steen . Wie een paard met hem in een droom ziet, geeft de breedte van zijn levensonderhoud aan, en zijn overwinning op zijn vijanden . Als hij zag dat hij op een paard reed en hij geschikt was om op een paard te rijden, ontving hij eer en geld, en misschien raakte hij bevriend met een man als paard, en misschien reisde hij en die reis is afgeleid van de Perzen . Als een paard beschermd was tegen zijn vijand, en als het een bruidsschat was, werd er een mooie jongen gegeven, en als hij een barzone was, leefde hij noch rijk noch arm, en als hij een steen was, trouwde hij, als hij een alleenstaande vrouw was met geld en nakomelingen, en het origineel is eerbaar voor niet-raszuivere . Misschien wezen de Perzen op de verblijfplaats van de bouw . En de meteoren worden verheerlijkt en triomferen over de vijanden omdat ze tot de paarden van de engelen behoren, en het belangrijkste zijn zorgen, en de blonde, gesluierde is kennis, vroomheid en religie, en wie op een dode rijdt, mag wijn drinken omdat het is een van hun namen . En wie een boot berijdt naar iemand anders die zijn status of het werk van zijn jaar heeft bereikt, zeker als hij een bekende boot is en geschikt is voor zijn berijder . En de steen is zijn vrouw. Of breng aan op de maat van de tweede verbinding . En als hij stierf toen hij naar beneden kwam, hij haar vervreemdde, liep of verwelkt in het geval dat hij met bloed op de grond kwam, dan pleegde hij overspel met haar . De steen staat voor de knoop van geld en opbrengsten, en de afgebroken steen is een religieuze vrouw die rijk is aan reputatie en herinnering . En de ontmoetingsvrouw staat bekend om haar schoonheid en geld . En de blonde met vreugde en activiteit . En de meteoor heeft een schuld, en wie ziet dat hij erop reed zonder zadel of teugel, hij trouwt met een vrouw zonder onfeilbaarheid, en de Amerikaanse zeearenden van het paradijs en de merrie van autoriteit . De blondine is een oorlog, en wie een gezadeld paard zonder ruiters ziet, het zijn vrouwen die samenkomen voor een begrafenis of een bruiloft . Een Perziër in een droom is een man of een kind van een ridder, een koopman of een arbeider die een ridder heeft in zijn werk en handel . En de merrie is een partner, dus wie ziet dat hij een paard heeft dat in zijn huis stierf, is de vernietiging van de man . Als hij ziet dat hij een berijder is op een merrie die een moedjahid lokt, en langzaam op hem loopt in kleding die geschikt is om te rijden, dan treft hij eer, macht, autoriteit en ridderlijkheid onder de mensen, en de vijanden bereiken hem niet slecht, en als hij een handelaar is, dan is hij een betrouwbare en heeft hij een comfortabel leven . Als hij Adham is, dan is hij het grootste van het lot en de eer, want hij is geld, autoriteit en rentmeesterschap . Als het dood is, dan is het meer in vermaak en vervoering, en meer in vechten en bloedvergieten . En wie ziet dat hij zijn paard heeft verkocht, dan verlaat hij zijn baan naar eigen keuze . En wie ziet dat hij zijn paard slacht en zijn vlees niet wil eten, bederft zijn levensonderhoud door autoriteit . En wie ziet dat een onbekende merrie een land of huis binnenkomt dat zijn eigenaar niet kent, dan komt een eerlijke man die plaats binnen, die evenveel gevaar in mensen heeft als het gevaar van de merrie . En wie ziet dat de onbekende merrie zijn positie verlaat, laat een oude man achter met de dood of op reis . En wie die cavalerie in de ronde ziet rondrennen en ook een land of een kamp binnengaat, het zal regen en stortregens zijn die die plaats treffen . En wie ziet dat hij een metgezel is van een bekende man, dan zal hij die man bereiken voor wat er van een religieuze of wereldse kwestie wordt verlangd, of die man zal een volgeling, partner of opvolger na hem hebben . Als hij een onbekende is, dan is hij toch een vijand . En wie ziet dat een paard vertrapt of erop gelopen heeft, dan is hij geïsoleerd van zijn autoriteit of zijn werk, of hij krijgt iets verkeerds en vernederd, en mensen bijten hem met hun tong . En wie op een kruiwagen rijdt, of het bezat, of het kocht, en een alleenstaande vrouw was, trouwde met een eerbare, gezegende vrouw, als ze een bruidsschat had, dan zou een zoon van haar worden geslagen . Als de man getrouwd is, of iemand die niet wacht om te trouwen, dan slaat hij een dorp of een landgoed aan, wat hem in zijn levensonderhoud ten goede zal komen . En wie ziet dat zijn wiel dood, gestolen of verloren is, dan is die gebeurtenis met zijn vrouw . En wie ziet dat zijn zegen het resultaat is, zal in zijn levensonderhoud voorzien en meer geld verdienen . En wie ziet dat hij de melk van de wasbeer drinkt, de sultan zal het dichter bij zichzelf brengen en het goede van hem krijgen . En wie het haar van zijn paard veel ziet, zijn rijkdom en zijn kinderen zullen toenemen, en als hij een heerser is, zal zijn leger toenemen . Een eunuch duidt een bediende aan . En de beer zonder keten is een overspelige vrouw, want ze liep zoals ze wilde . En het postpaard staat dicht bij degenen die erop reden in een droom . Zwakte van de merrie kan duiden op een zwak prestige ….

…Het duidt in een droom de islam aan waardoor mensen in leven en gered zijn . En het is de oorzaak van Gods barmhartigheid, omdat hij het water draagt ​​waarin de schepping leeft . En misschien duidden de wolken op kennis en jurisprudentie, wijsheid en verduidelijking vanwege de vriendelijkheid van wijsheid die het bevat . En misschien wees hij de soldaten aan die water droegen, wat de schepping aangeeft, die uit water zijn gemaakt . Misschien verwijst het naar schepen die in water varen op andere dan land . En misschien aangegeven zwangere vrouwen . Misschien duidt het op regen omdat het de oorzaak is . En als de wolken zwart waren, of als hij bliksemschichten had, wees hij op de symptomen van de sultan, zijn kwelling en zijn bevelen . En wie wolken in zijn huis zag, werd moslim als hij een ongelovige was, of hij kreeg een zegen als hij een gelovige was, of zijn vrouw werd zwanger als hij dat wilde doen . En als hij zichzelf op de wolken ziet rijden, trouwt hij met een rechtvaardige vrouw als hij celibatair is, of hij verricht de hadj als hij daarop hoopt, anders staat hij bekend om kennis en wijsheid als hij een student is . Als hij duidelijke opeenvolgende wolken ziet aankomen en mensen wachten op hun wateren, presenteer dan die kant van wat de mensen verwachten en wachten . Als iemand ziet dat er wolken op een land zijn gevallen, dan zijn het stortbuien en regen of pups of een kat of een vogel, en als er aanwijzingen zijn van bezorgdheid en haat, zoals vergif, harde wind, vuur, stenen, slangen en schorpioenen , dan is het een inval die bij hen komt, of sprinkhanen of een epidemie die hun planten schade toebrengt, of doctrines en ketterijen die onder hen verspreiden . En er werd gezegd : As- Sahab is een grote koning of een medelevende, meedogende autoriteit of een geleerde of een wijs man . Als iemand wolken eet, profiteert hij van een man met toegestaan ​​geld of wijsheid . Als hij op de wolken rijdt, zal zijn bevel worden verheven en verheven in zijn wijsheid . Als hij ziet dat zijn wereld uit wolken bestaat, dan zijn grootvader en zijn zoektocht naar wijsheid . En als de wolken zwart zijn, dan is het wijsheid met strengheid, ridderlijkheid en vreugde . En als er een verschrikking is met wolken, dan zal het verschrikking ontvangen van een wijs en sterk man . En als hij ziet dat hij een huis op wolken heeft gebouwd, dan bereikt hij een eerbare wereld met wijsheid en verheffing . Als hij ziet dat er wolken in zijn hand zijn waaruit het regent, dan verkrijgt hij wijsheid en de wijsheid stroomt op zijn tong . En als hij een wolk ziet die opkomt en er goud op regent, dan zal hij leren van de etiquette van een wijze man uit de materie van deze wereld . Als er geen regen in is, en als er geen regen in is, en hij behoort tot degenen die aan de staat worden toegeschreven, dan doet het geen recht of eerlijkheid, en als het wordt toegeschreven aan handel, dan doet het dat wel niet vervullen wat hij verkoopt, en als hij een wetenschapper is, is hij gierig met zijn kennis, en als hij een ambachtsman is, dan beheerst hij zijn fabricage en adviseert, en de mensen hebben het nodig . En wolken zijn voor hen meer sultans dan mensen . En wie zag dat wolken uit de lucht neerdaalden en een algemene regen regenden, dan stuurt de imam een ​​rechtvaardige prins naar die plaats, en als de wolken zwart waren, dan regende het, dan is de gouverneur rechtvaardig, en als de wolken wit waren, dan is het regende, dan zou hij een gezegende en rechtvaardige heerser zijn . En er werd gezegd : als hij op zijn tijd wolken ziet, dan zal hij goed, zegen, zegen en geld verkrijgen, en als hij op zijn tijd wolken ziet regenen, dan vergroot de Almachtige God het levensonderhoud in die stad, en als ze in droogte, Hij vergroot ze en haalt ze eruit . Als hij zwarte wolken zonder regen ziet, krijgt hij een uitkering, en dat kan een teken zijn van ernstige kou of verdriet . Als hij op een ander tijdstip een rode wolk ziet, zullen de mensen van die stad leed, onenigheid of ziekte lijden . Als hij wolken van de aarde naar de hemel ziet stijgen, duidt hij op goedheid en zegen. Als de visionair een reis wil, wordt dat voor hem gedaan . En als hij een donkere wolk ziet, zal hij bedroefd zijn en zijn al zijn zaken voor hem gesloten . En de witte wolken in het visioen zijn het bewijs van werk . En de wolken die een persoon van de aarde naar de lucht ziet stijgen, duiden op reizen . En geeft aan wie er op reis was bij zijn terugkeer van zijn reis en geeft aan dat er verborgen dingen opduiken . En de rode wolken duiden op werkloosheid . En de donkere wolken duiden op een wolk . En zwarte wolken duiden op ernstige kou of verdriet . En misschien wezen de rode wolken op een soldaat die dat land binnenkwam en een complot . En wie ziet dat hij iets uit de wolken heeft gehaald, zal met wijsheid iets groots aandoen, of veel ploegen en cultiveren . En wie ziet dat hij op de wolken heeft gereden of erop heeft gelopen, hij zal alle wijsheid beseffen . En wie de wolken de zon ziet bedekken, de koning wordt ziek, onderworpen of geïsoleerd van zijn gezag . Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Wie zijn hemd uit de wolken ziet, het is bedekt door God, een zegen . En de wolken duiden op het verdwijnen van zorgen, bitterheid, angst en de manifestatie van waardigheid, en dat is wat de bewakers zien als er water regent , en misschien duiden de wolken op bekendheid met de Almachtige die zegt : ( Heb je niet gezien dat God wolken en stelt ze vervolgens samen )….

…Wat zijn de belangrijkste richtlijnen voor degenen die expressief wilden zijn? Ik zie het verlangen om lid te worden van de commentatoren van vele leden en leden, en dat beviel me, en zoals u opmerkt, hebben we de weg geopend voor de leden om op uw visioenen te reageren, en degenen die zich bij hen willen voegen, moeten schrijven naar mij op de privé-mail, zodat we zijn verzoek in overweging nemen, of het nu wordt geaccepteerd of afgewezen . En ik adviseer degenen die eerst met kennis willen leren en een visie willen uiten; Een wetenschap die sterk afhangt van uw indruk van de persoon van het visioen doordat u zijn woorden verslindt en daardoor de essentie van zijn persoonlijkheid kent, om zo de ware betekenis van zijn visie te bereiken, zo God het wil . Daarom hoop ik dat je zijn woorden onderzoekt, hem leert kennen door de symbolen van zijn visioen, en je niet haast, en jezelf afvraagt ​​hoe Ibn Sirin, moge God genade met hem hebben, onderscheid maken tussen twee mannen die één visioen zagen, dus zei hij over een van hen een dief, en zei hij over de ander dat hij de bedevaart zou verrichten? Het antwoord is dat hij ze zag, en de karakteristiek van een van hen was goed, dus legde hij hem uit dat hij de hadj uitvoerde, en de karakteristiek van de ander was anders dan dat, dus beschuldigde hij hem van diefstal . En jij, mijn broer, de oversteekplaats, zie niet degene die het visioen voor je schrijft op dit forum, dus wees voorzichtig met de urgentie en geef het visioen niet door tenzij het je duidelijk is wat de details van de eigenaren zijn, wat ik vroeg niet willekeurig, maar veeleer na lange ervaring en lijden, met de visioenen en hun eigenaren . Denk na over de woorden, er is een verschil tussen de woorden van de wereld en die van anderen, en er is een verschil tussen de woorden van de student en de werknemer, de prins, de rijken en de armen, en elk van hen heeft een betekenis dat past bij hem als je de uitdrukking uitspreekt, dus kun je dit opmerken en erover nadenken, o God, zorg voor je ! Ik zag de geschreven visioenen en ik druk ze nog steeds niet uit, behalve dat de vraag naar de uitdrukking van dit type hoog is en soms moeilijk te horen is, maar het is voor veel van de vragenstellers onmogelijk. Hij dwong me me terug te trekken uit deze beperking en de schriftelijke visioenen tot uitdrukking te brengen, hoewel ik zeg en nog steeds zeg dat de nauwkeurigheid ervan veel minder is dan de visioenen die horen uitdrukken en dit is een hogere graad, of persoonlijk, en dit is de hoogste graden . En te weten dat het tijdstip waarop u het visioen zag erg belangrijk is; Wat zijn de visioenen van de winter, anders dan de visioenen van de zomer ,,,, omdat het vuur in het eerste prijzenswaardig is, en in het tweede verwerpelijk, dus geef niet op met het kennen van de tijd van het visioen . En de laatste van deze aanwijzingen, voor de verteller, zijn visie, is te weten dat het visioen een massa is en vaak één betekenis heeft, dus verdeel het niet, en onthoud een deel en laat delen achter waarvan je denkt dat ze er geen hebben. betekenis, terwijl het erg belangrijk is voor degenen die het uiten. De visioenen die het heden aangeven, zijn vaak hun uitdrukking voor hem. Het is gerelateerd aan het visionaire heden, dus als je er in de war over bent en de betekenissen van de symbolen talrijk zijn, en dit gebeurt vaak, dan hoef je de eigenaar niet te vragen naar het onderwerp dat hem op dat moment bezighoudt, aangezien het voor u de horizon kan openen om het visioen te ontcijferen, en de vraagsteller moet waar zijn over de oversteek en hoeveel mensen mij hebben verteld over zijn omstandigheden waarin hij leeft. In de uitdrukking van zijn visie werd hij gered van een financiële, familie- of procescrisis, en dit gebeurt vaak, en dit ding wordt niet beledigd bij de kruising, maar geeft eerder zijn eerlijkheid aan en zijn gretigheid om de vraagsteller te dienen, en het valt mijn broer op dat er tegenwoordig minder mensen zijn dan degenen die inspiratie uitdrukken. Hij is degene die de waarheid op zijn tong vervult, en de eigenaar wordt de inspiratie genoemd, die erin slaagde de betekenis van de vragensteller op dat moment te verdiepen, en ze hoefden de vragensteller niet te vragen, maar waar zijn wij en deze, en God heeft genade met een persoon die zijn eigen lot kende ,,,,,, God weet het het beste…

…Wat het hart betreft, het is de geest van een persoon, zijn intellect, zijn geest en zijn religie. Wat hij er ook in ziet van Zayn of Shin, dan zijn interpretatie daarin en sommigen van hen zeiden dat als een persoon een hart ziet, het goed is in zijn religie en een goed gevoel voor rede, en wie zijn hart ontvoerd ziet en weggaat daaruit gaat het over vier aspecten van ernstige angst, waanzin, corruptie van religie en het optreden van calamiteiten. Zwart en bedekt met een sluier, is hij verloren van de waarheid en vele zonden…

…En wie onze profeet Mohammed ziet en bedroefd was, hij zal worden vrijgelaten, of een gevangene wordt vrijgelaten uit zijn gevangenis, en als hij hoge prijzen heeft, zal hij worden vrijgelaten, zelfs als hem onrecht is aangedaan, de overwinning, of hij is bang voor beveiliging . En zijn visie is een blijde tijding voor de zoeker naar het goede resultaat in zijn religie en wereld . Als hij hem naar hem toe ziet komen, of hem in zijn gebed met hem toevertrouwt, geef hem dan iets goeds of kleed hem op een fatsoenlijke manier, en als hij een geleerde is die heeft gedaan wat hij weet, en als hij een aanbidder is die bereikte de huizen van de waardige mensen, en als hij een zondaar is, bekeert hij zich, en als hij een ongelovige is, wordt hij geleid, omdat de Almachtige God zegt : ( Geloof dus in God en Zijn Boodschapper. De ongeletterde Profeet ). Het visioen van de profeet geeft aan dat hij argumenten toont, de waarheid van het artikel toont en de belofte nakomt, en misschien kwam er vijandschap, afgunst en haat bij zijn familie en familieleden, en misschien ging zijn familie uit elkaar en verhuisde van zijn vaderland naar anderen, zijn ouders hebben hem betrapt . Zijn visioen kan duiden op het vertoon van waardigheid, omdat het reekalf hem begroette, en de kameel zijn voeten kuste, en hij nam hem mee naar de hemel, en de arm sprak tot hem, en de bomen liepen naar hem toe . Als de ziener een van de kohlins was die de ogen behandelen, bereikte hij een groot deel van het maken ervan, omdat, met hem, vrede zij met hem, de reactie van Qatada’s oog . En als mensen uitgeput zijn van de dorst, duidt dit op het neerdalen van regen omdat God hem zegene en hem vrede schenkt door de bron van water tussen zijn vingers . En als een vrouw hem zag die een grote rang, goede roem, kuisheid en eerlijkheid had bereikt, en misschien werd ze getroffen door rampen en baarde ze goede nakomelingen, zelfs als ze geld had dat ze had uitgegeven om de Almachtige God te gehoorzamen . Hem vrede zij met hem te zien, duidt op geduld om kwaad te doen . Misschien duidde zijn visioen op de overwinning van de gelovigen en de vernietiging van de ongelovigen, en als een schuldenaar hem zag, was zijn schuld besteed, en als hij hem zag, werd een patiënt genezen door de Almachtige God. Hij neigt tot ketterij, en als hij zijn graf bezocht, kreeg hij veel geld, en als hij zag dat hij de zoon was van de Boodschapper, vrede zij met hem, gaf hij aan dat zijn geloof gezuiverd en zeker was . En wie zag dat hij naar zijn beeld was veranderd, vrede zij met hem, en een student van de koning was, hij verkreeg hem en het land werd aan hem gehecht, en of hij in de vernedering van de Almachtige God was, en of hij zocht kennis, hij verkreeg die, en als hij arm was, of celibatair, trouwde hij, of was hij op een plaats waar hij werd geslagen, dan leeft hij met zijn zegen en wie hem zag, vrede zij met hem Roep op een plaats veel vruchtbaar en zijn mannen . Als ze hem zwanger ziet of haar man hem ziet, zijn de woorden de waarheid . En wie hem goed ziet, is een toename in de religie van de zoeker, en wie zijn zwarte baard ziet, zal plezier en vruchtbaarheid krijgen . En als hij ziet dat zijn nek verdikt is, dan is Imam Hafez voor het vertrouwen van de moslims, en wie hem ziet, vrede zij met hem, in een militair kamp met wapens op hem terwijl hij lacht, dan zal het moslimleger worden verslagen . Als hij ziet dat hij, vrede zij met hem, zijn hoofd en baard kamt, geeft hij aan dat ze weg zijn . En wie hem een ​​broederschap onder de metgezellen ziet vormen, hij zal kennis en jurisprudentie ontvangen . En wie zijn graf zag, vrede zij met hem, en hij was een koopman, die winst had in zijn vak . Als hij ziet dat hij de vader is van de profeet in vrede, dan is zijn religie verdorven en zijn zekerheid verzwakt . Als hij een van de vrouwen van de profeet ziet, vrede zij met hem, die zijn moeder is, neemt zijn geloof toe . Als hij ziet dat hij de profeet volgt, vrede zij met hem, dan volgt hij de Sunnah . En wie ziet dat hij alleen eet, de zoeker verbiedt de vloeistof en geeft geen aalmoezen . En als hij de profeet ziet, vrede zij met hem, zonder schoen, dan negeert hij het gebed met de gemeente, en wie hem zijn onzichtbaarheid ziet dragen, beveelt hem om te streven naar de wil van de Almachtige God . En wie zijn bloed vermengd ziet met het bloed van de profeet, vrede zij met hem, hij zal met eer huwen . Als de profeet hem iets zou geven dat wenselijk is, zoals nat en honing, dan zou hij de koran uit zijn hoofd leren en evenveel kennis vergaren als hij die gaf . En wie de profeet ziet, vrede zij met hem, naar het beeld van een lange jonge man, er zal strijd en moord zijn onder de mensen. Als hij hem ziet terwijl hij een oude sjeik is, dan zijn de mensen gezond, en als hij hem als blank ziet, dan bekeert hij zich tot God Almachtig en verbetert hij zijn daden . En wie hem ziet vermanen of ruzie met hem maken, dit is een ketterij die hij in religie heeft veroorzaakt ….

…Al-Bustan : verwijst naar de vrouw, omdat het wordt bewaterd met water, en het vervoert en baart . En als de tuin een vrouw was, dan was het een boom van haar volk, haar familie, haar zoon en haar rijkdom, evenals de vruchten ervan, en de onbekende tuin kan verwijzen naar de nobele Koran, omdat het lijkt op de tuin in het oog van de toeschouwer en in de handen van de lezer, omdat hij altijd oogst van de vruchten van zijn wijsheid, en het blijft bij zijn oorsprong, met de vermelding van mensen erin. Het is de oude en moderne boom . En wat het bevat aan beloften en waarschuwingen als zoetzure vruchten . Misschien wees een onbekende boomgaard op de hemel en zijn gelukzaligheid, want de Arabieren noemen het paradijs . Evenzo noemde God de Almachtige het door te zeggen : “Ik zou graag willen dat een van jullie een tuin heeft met palmen en druiven die van onder rivieren stromen. ‘ Misschien verwees de boomgaard naar de markt en het huwelijkshuis, dus zijn bomen zijn de tafels en zijn vruchten zijn voedsel, en misschien wijst hij elke plaats of elk dier aan dat erin kan worden gebruikt en gebruikt. Zoals de bosjes, khans, duiven, kiezen, Mamelukken, dieren, vee en alle andere gewassen, want als de boomgaardboom is, is hij als de knoop voor zijn eigenaar, of zoals de dienst en verschillende soorten vee voor zijn eigenaren . En de boomgaard kan verwijzen naar de woonplaats van de wereld, de heerser en de heerser, die degene is die mensen verzamelt en samengesteld is uit alle andere rassen, dus wie zichzelf in een tuin ziet, zal naar zijn toestand kijken en zijn toestand vergroten. slaap. Het is onbekend, en of het een moedjahid was die het martelaarschap verkreeg, vooral als er een vrouw in was die hem bij zichzelf riep, en hij dronk melk van honing uit zijn rivieren, en de vruchten waren niet vergelijkbaar met wat hij had gekend, en als niets daarvan, en het visioen geen getuigenis aangaf, dan keek ik naar zijn toestand. Hij is celibatair of die een huwelijk is aangegaan of zijn vrouw is binnengegaan en van haar heeft verkregen, en hij zag haar op de manier die hij in de tuin van hem had gezien in een droom van goed of kwaad, volgens de tijd . Als het visioen midden in de tijd was en tijdens het vallen van bladeren van de bomen en het verlies van fruit, dan zag hij eruit wat hij niet lekker vond, en hij zag erin wat hij haat in termen van armoede, zorg voor bezittingen of ziekte van het lichaam . En als dat in de komende tijd was en de stroom van water in de stokken, of de opkomst van fruit en het voorkomen ervan, dan is de zaak tegen de eerste, en als iemand die een vrouw heeft ziet dat wie haar geld wil of is dol op haar schoonheid, dacht ze er ook over na in de twee keren en door wat er in een droom werd gemaakt om fruit te zeggen, water te geven of te eten of te verzamelen . Als iemand ziet dat hij een behoefte heeft aan de autoriteit of een ruzie heeft met de heerser, dan druk ik ook de consequenties uit van zijn bevel, de ongepastheid ervan en het ontnemen van zijn tijd en tijd, en van wat hij in een droom heeft opgedaan met de vruchten ervan die duiden op goed of kwaad, overeenkomstig wat hij ziet in de interpretatie van vruchten . Wat betreft degenen die een groep mensen met hem zien die met hem delen in zijn markt en industrie, de tuin is de markt van de mensen, en het geeft ook zijn hypocrisie en zijn verdorvenheid in de tijd en twee keer aan . Evenzo, als zijn oog viel op het moment dat hij erin kwam bij de ingang van zijn badkamer, hotel of oven, dan hoort de aanduiding van de boomgaard bij die plaats, dus wat hij erin zag van goed of kwaad keerde naar hem terug , tenzij degene die het erin zag een werknemer of een slaaf was die erin urineerde of hem water gaf van andere dan zijn chauffeurs Of van een andere put dan zijn put, want hij is een man die hem in zijn familie verraadt of tegen hem aan zijn vrouw of zijn ummah, als hij degene is die dat in de tuin doet, en zijn urine bloed is, of hij het water heeft gegeven van een andere dan de zee, en hij gemeenschap heeft met een vrouw als de tuin onbekend is, anders zal hij komt van zijn vrouw wat niet is. Het is voor hem geoorloofd als de tuin zijn tuin is, zoals dat hij bij haar binnenkomt nadat hij deze heeft gebroken, of om met haar te trouwen in de anus of tijdens de menstruatie . En er werd gezegd dat de tuin, de wijngaard, de tuin vergeving moet zoeken, en de tuin is evenzeer de vrouw van een man als de schoonheid van de vrijgevigheid, de goedheid, de kracht en de vruchten ervan, haar geld, borstels, juwelen en goud. . Zijn boom, het verdikken van zijn poot, het vetmesten ervan, de lengte van zijn leven, zijn capaciteit in zijn wereld, en als hij een vruchtbare wijngaard ziet, dan is het een brede wereld, en wie ziet dat het zijn boomgaard water geeft, zijn familie zal komen, en wie een onbekende tuin binnengaat, heeft zijn bladeren verspreid, ze worden erdoor getroffen, en wie ziet dat de boomgaard droog is, hij zal vermijden dat Etienne zijn vrouw is ….

Een kat Als je van een kat droomde, betekent dit pech als je er niet in slaagt hem te doden of uit het zicht te houden . Als een kat je aanvalt, zal hij vijanden vinden die je reputatie op de een of andere manier aantasten en ervoor zorgen dat je geluk verliest . Maar als ze slaagt in haar afmetingen, zal ze grote moeilijkheden overwinnen en zal ze in rang en fortuin stijgen. Als ze een slanke, hongerige en vuile kat ontmoet, krijgt ze slecht nieuws van de afwezige . Er ligt een vriend op het stervende bed, maar die herstelt zich na een lange en zware ziekte als je haar uit het zicht verdrijft. Als je een schreeuwende of miauwende kat in een droom hoort, dan zal een valse vriend alles gebruiken wat hij met woorden of daden beheert om jou kwaad te doen . Als je droomt dat een kat je heeft gekrast, dan zal een vijand voor jou in staat zijn om de voordelen uit je te halen van een deal die je vele dagen hebt besteed aan het voorbereiden ervan . Als een meisje droomt dat ze een kat of een kitten draagt, zal het verraad van anderen haar tekenen onder invloed van ongepast werk . Als je hebt gedroomd van een witte en schone kat, duidt dit op dilemma’s die uiterlijk ongepast lijken . Als je droomde van een witte en schone kat, duidt dit op dilemma’s die aan de oppervlakte misschien onschuldig lijken, maar het zal een bron van verdriet en verlies van rijkdom blijken te zijn . Wanneer een handelaar van een kat droomt, moet hij zijn beste energie inzetten voor het werk, aangezien zijn concurrenten op het punt staan ​​het niveau van zijn relaties te vernietigen, en als hij verkoopt tegen een prijs die lager is dan de prijzen van anderen en vervolgt, zal hij met geweld aandringen op andere maatregelen . De droom om een ​​kat en een slang in overeenstemming te zien, symboliseert het begin van een boze strijd . Het geeft aan dat een vijand die je hebt gehost om het te gebruiken om een ​​geheim te vinden waarvan je denkt dat het van jou is, je niet gerustgesteld zal voelen over het vertrouwen dat je in hem stelt, dus je zult de kennis van zijn daden afwijzen uit angst dat de geheimen die hij over uw persoonlijke leven heeft onthuld, zullen zich verspreiden ….

…V : Is het mogelijk om de Boodschapper te zien, moge God hem zegenen en vrede schenken? Had degene die de Boodschapper zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op welke bladzijde dan ook, het als in de waarheid gezien? Ja , en misschien wel de belangrijkste voorbeelden van goede visie, de visie van de Profeet vrede zij met hem werd geleid door Imam Bukhari en het moslimwoord uit de hadith van Abu Hurayrah zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : ~ van Rani in een droom heeft Rani, de duivel is niet voor mij ~(1). In zijn roman, ~ van Rani in een droom wakker Vsarani of alsof Rani waakzaamheid niet voor de duivel mij is . In de roman zei hij vrede zij met hem :~ van Rani was de mening van rechts ~, zei Ibn Sirin : Als Rah naar zijn beeld (2 ). Het feit dat wetenschappers verschilden in de betekenis van vrede zij met hem : van Rani in een droom zag ze mij … ~ Ibn Albaqlani zei : betekent dat zijn visie correct is, niet Bodgat noch vergelijkingen de duivel , en ondersteund door te zeggen dat de roman ‘ was de mening van de juiste ‘ zucht visie is correct , en het was Ibn Sirin als hij door een man werd gesneden dat hij de profeet (vrede zij met hem) zag , zei : roei me dat ik zag als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is authentiek (3). Anderen zeiden : maar het moderne fenomeen betekende dat hij het had gezien, het maakt het niet uit, het verhindert het . Anderen zeiden : waarschijnlijk zeggende vrede zij met hem : ~ verloren Rani of de rechter zag de duivel is in beeld ~ te doen als de mening van de beschreven bekende hem in zijn leven, de achter het geschil was een visie-interpretatie van Araaa feit , en het is waar dat hij een feit ziet, of het nu op zijn bekende of andere capaciteit was . Sommige geleerden zeiden : aangeduid Nabih Almachtige God die mensen zien hem te corrigeren alle oprechtheid en te voorkomen dat de duivel me voorstellen dat in geschapen opdat liggend op zijn tong in slaap als een schending van God de gewoonte van de profeten, vrede zij met hen een wonder , en als onmogelijk dat de duivel verbeeldde zich in zijn beeld in de waakzaamheid , als hij getekend was, verdacht hij de waarheid met leugen en deed hij niet wat hij bracht angst voor deze waarneming Vhamaha Allah van Satan en Nzgh en Osuste en reciteerde en Kedah (4), zei Imam Ibn Hajar : het lijkt mij dat wat in een droom met Rani wordt bedoeld, elk recept Felictbhr was en wist dat hij de waarheid van de Openbaring had gezien die van God komt, niet de verkeerde, dat is de droom, de duivel is niet voor mij (5) ~ Maar de betekenis van ~ alsof Rani waakzaam is ~ is onderworpen aan de woorden : een van hen : dat wat wordt bedoeld met de mensen van zijn tijd en betekent dat Rah slaapt en niet was geëmigreerd, help hem de Almachtige God voor migratie en zie dan de apostel zichtbaar de tweede vraag : hij ziet th e bekrachtiging van die visie met waakzaamheid in het Hiernamaals ; omdat hij in het hiernamaals de hele natie van Rah in de wereld ziet en niet heeft gezien . III : hij ziet in het Hiernamaals visioen van zijn eigen in de nabijheid van en krijg Chweath en dus ________________________________ (1 ) Verteld door Bukhari Net als in de opening (12 /383 ) deur zag de Profeet vrede zij met hem in een droom , en als moslim in de nucleaire sector ( 15/24 ). (2 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/383 ) de Profeet vrede zij met hem in een droom zag , en als moslim in de nucleaire ( 15/26 ). (3 ) Zie : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) en nucleaire vorige referentie – (15/25). (5) Ibn Hajar – Vorige referentie – (12/389). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Het meer : duidt een vrouw aan de linkerkant aan die direct liefheeft, omdat het meer staat en niet loopt, en het doodt iedereen die erin valt en het niet duwt . En de golven zijn streng en kwellend, omdat de Almachtige God zegt : ~Ze zijn bedekt door golven als schaduwen .~ En de Almachtige zei : ~En de golven stopten tussen hen .~ En er werd overgeleverd dat een koopman zag dat hij in de zee liep, en hij schrok van de angst voor de zee, dus vertelde hij zijn visioenen op een overtocht . Hij zei : als je wilt reizen, komt alles goed . Dit komt omdat zijn visioenen de stabiliteit van zijn zaken aangeven . En een man zag alsof het zeewater boos was totdat de rand verscheen . Dus hij vertelde het aan Ibn Masada, en hij zei : Een aandoening die op aarde neerdaalde door de kalief, of droogte in landen, of het geld van de kalief werd gestolen . Het was maar een klein bedrag totdat de kalief werd gedood, zijn geld werd geplunderd en landen werden onderdrukt . En wie zag dat hij een parel uit de zee haalde, zou van de koning profiteren in geld, slaaf of vlag . En als hij ziet dat het zeewater of ander water is toegenomen totdat het de limiet heeft overschreden, wat de betekenis is van de stroom totdat het huizen, huizen en huizen binnendringt, dan houden de mensen toezicht op de verdrinking, dan zal er een grote beproeving zijn . Het principe is in het dominante water dat ze zijn en opruiing, omdat de Almachtige God zijn overwinning en de overvloed ervan tirannie noemde, en hij zei dat verdrinking duidt op het plegen van een grote ramp en de manifestatie van ketterij, en de dood door verdrinking is een dood boven ongeloof. . Wat betreft de ongelovige, als hij ziet dat hij in water is verdronken, dan gelooft hij, omdat de Almachtige God zegt : “ Zelfs als hij door verdrinking wordt getroffen, zegt hij, ik geloof . ”Het vers . En wie ziet alsof hij is verdronken en in de zee is gezonken, de sultan zal hem vernietigen . Als hij ziet alsof hij is verdronken en hem één keer heeft laten duiken en één keer heeft laten drijven en zijn handen en voeten heeft bewogen, dan zal hij rijkdom en staat verwerven . Als hij het ziet alsof hij hem heeft verlaten en niet is verdronken, keert hij terug naar de kwestie van religie, vooral als hij groene kleren aan zichzelf ziet . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij verdronk in het water, dat zijn vijand zou willen verdrinken in het zuivere water, verdronk in veel geld . Wat betreft zwemmen : wie ziet dat hij in de zee zwemt en een wetenschapper was die zijn behoefte aan kennis heeft bereikt, als hij op het land zwemt, dan wordt hij opgesloten en wordt hij krap in zijn opsluiting, en hij blijft daar zo vaak als zwemmen is moeilijk of gemakkelijk, en evenveel als zijn kracht . Als hij ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan treedt hij in dienst van een onrechtvaardige en machtige sultan die van hem een ​​behoefte eist die hij voor hem vervult en die hem en God Almachtig kan vervullen. stelt hem net zo goed vast als hij in de vallei rent . Als hij hem vreest, dan is hij ook bang voor een heerser , en als hij ontsnapt, ontsnapt hij aan hem, en als hij de zee ingaat en er beter in zwemt, dan gaat hij een grote zaak aan en een groot mandaat, en dat is hij ook. in staat om de koning te bezitten en glorie en macht te verkrijgen . Als hij op zijn rug zwemt, heeft hij berouw en keert hij terug van zonde . En wie bidt terwijl hij bang is, hij zal net zoveel angst, ziekte of gevangenschap ontvangen als zijn afstand tot gerechtigheid . En als hij denkt dat hij niet aan hem zal ontsnappen , dan zal hij in die zorgen sterven, en als hij moedig is in zijn zwemmen, dan wordt hij van dat werk gespaard . En als een sultan ziet dat hij in een zee wil zwemmen en de zee is turbulent met een golf, dan vecht hij tegen een koning onder de koningen, en als hij de zee breekt door te zwemmen, zal hij die koning doden . En elke zee, rivier of vallei die is opgedroogd, het is de toestand van degenen die eraan worden toegeschreven, en als het water terugkeert, zal de toestand terugkeren . En er werd gezegd dat als een persoon ziet dat hij uit het water is ontsnapt voordat hij zich bewust is van zijn slaap, het beter voor hem is om het op te merken terwijl hij in het water zwemt . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij aan het zwemmen was, een tegenstander bestreed en zijn tegenstander versloeg en won . En wandelen over water in een zee of rivier duidt op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en er werd gezegd dat hij zeker is van iets waarover hij twijfelt, en er werd gezegd dat hij op een reis reist die gevaar loopt voor zijn leven. vertrouwen . En wie ziet alsof het water op het oppervlak stroomt, zal worden getroffen door een ramp van de sultan, die indicatief is voor het been van de heerser, dat hij alleen aankan, vanwege zijn stroom en autoriteit . En degene die van hem is gestagneerd is gemakkelijker en vriendelijker, en duidt een krijger aan die de weg afsnijdt, en als hij op reis is, steekt een dief of een leeuw de weg op hem over, of zijn gedachten over zijn reis zijn regen, een heerser, of een mekka . En als hij aanwezig was, zou hij door verdriet en rampspoed worden gekweld, omdat de Almachtige God zei : ~U bent vervloekt door een rivier .~ Wat Sultan betreft, het wordt aan hem gepresenteerd, vooral als hij erin is binnengegaan . Of hij zet hem gevangen, beveelt hem te worden geslagen, of hij krijgt verdriet als hij hem groot heeft gemaakt, of hij verhindert dat hij uit zijn stroom wordt gered, dan valt er een ziekte in hem door kou of waterzucht, dus als dat in hem was de winter en zijn water was slecht, dan is het ernstiger in alles wat erop wijst? Als het wordt afgesneden, gekruist of eruit gehaald, zal hij worden gered van alles wat erin is van verdriet en ziekte, en van alle bewijzen van verdriet en smart . En wie put uit een rivier en dronk, krijgt geld van een man die zo gevaarlijk is als die rivier . En wie een rivier binnengaat en deze raakt vanaf de bodem van modder of modder, zal worden getroffen door een man wiens toestand is als die van die rivier in rivieren . En wie een rivier naar de overkant snijdt, hij zal zorgen, afschuw of angst afsnijden, en hij zal ervan worden verlost als er modder is ….

…Hoe kom ik af van het probleem van het verwachten van kwaad om me heen , als ik er een hartverscheurende droom in zie? Dit is een voorbeeld van de vele vragen , heb ik altijd gezien , en ik heb je niet verbergen dat ik een van degenen die met dit probleem leefde , als ik zie wat er zal gebeuren met een aantal om me heen , en dan woon ik in angst en af te wachten wat er kan gebeuren, en dit probleem bestaat ook voor sommige mensen in een staat van waakzaamheid !! Vanuit mijn standpunt kan hun gevoel van iets voordat het zich voordoet, van het soort inspiratie zijn ; Het is dat iemand over iets praat en God herleeft de waarheid op zijn tong . De Koran werd op zes plaatsen goedgekeurd . Omar bin Al-Khattab was inspirerend. De waarheid wordt op zijn tong uitgevoerd en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Het kwam in Sahih Muslim via Abdullah bin Omar, moge God tevreden met hem zijn. Hij zei, Umar zei : [ Mijn Heer stemde in in drie : het heiligdom van Ibrahim, de sluier en de Asara Badr ]. Toen de vrouwen van de profeet uit jaloezie tegen hem protesteerden, zei hij ook : Moge zijn Heer, als hij van u scheidde, hem inruilen voor betere echtgenoten van u, en het vers werd daardoor geopenbaard . In een authentieke hadith volgens Muslim stemde hij in met het verbod om voor de hypocrieten te bidden [ zie Sharh Al-Nawawi over Sahih Muslim 15/167] En hij ging ook akkoord met betrekking tot het verbod op alcohol. Al-Nawawi zei : Dit zijn er zes, en er staat niets in de bewoordingen van de vorige hadith over Umar dat toenemende goedkeuring ontkent, en God weet het het beste. Ik keer terug naar het vorige onderwerp en zeg : het kan een andere reden zijn, namelijk het gevoelige gevoel voor anderen te voelen en met hun problemen om te gaan, zoals bijvoorbeeld bij sommige moeders of vaders met hun kinderen gebeurt. de vader of moeder kan het lijden van een van de kinderen voelen terwijl hij vervreemd is, of in nood verkeert . Hij kan bijvoorbeeld zeggen : ik heb het gevoel dat mijn borst is samengetrokken door zus-en-zo, en deze kwestie kan anderen overkomen die zich door deze kenmerken onderscheiden, van sommige groepen, zoals sommige veiligheidsmensen, doktoren, leraren of mannelijke en vrouwelijke verpleegsters, en anderen die een gevoel hebben over voor wie hij verantwoordelijk is . Dit probleem kan op twee manieren worden aangepakt : 1 / Als deze intuïtie door een droom kwam, dan duwde hij het met de genoemde voorzorgsmaatregelen tegen de gehate visie, en het duwt dit ding waarvan hij vreest dat het zal gebeuren, zo God wil . En hij die met deze eigenschap is gekweld, moet erop aandringen dat God bidt om deze zaak namens hem af te weren, en hij zal niets hiervan zien, zo God het wil . 2 / En als deze intuïtie door inspiratie kwam, dan duwde hij het door smeekbede dat God deze eigenschap van hem zou verwijderen, en God was in staat om de vraag van de dienaar te beantwoorden, vooral voor degenen die aandringen op smeking, en God weet het het beste ….

…Welk advies heb je voor iemand die zich zorgen maakt en bang is voor dromen die ze zien en die misschien overdreven is? U bent niet de enige die lijdt. Dit is een van de nobele metgezellen, die is : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf die zei : Ik zag het visioen me misselijk maken totdat ik de Profeet hoorde, vrede en zegeningen van God zij met hem, zeggende : (Het goede visioen is van God . En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad en tegen het kwaad van Satan, en laat hem driemaal ontsnappen, en vertel het aan niemand, want het zal hem geen kwaad doen .) Afgesproken . In de roman : ( ik kon het visioen Oary van hen zien, maar ik niet Ozml ) elk : Oary annexatie Humazah oog en stilte, zoals koorts, komt naar me toe vanuit mijn angst voor nominale waarde in mijn geest . En Azmal : door de hamza te combineren en de zai en de meme aan te halen, zal ik niet worden ingepakt en bedekt met koude koorts . En in de roman ( behalve dat herhaal ik niet ). En in het verhaal ( als ik zou zien, is het visioen zwaarder voor mij dan een berg ). O mijn broer en mijn zus, niet om in paniek te raken en te vrezen, en als je je toevlucht neemt tot de gezuiverde Sunnah, zul je een nuttig recept vinden waarvoor het in de Sahih kwam : ( Als een van jullie een visioen ziet dat hij haat, laat hem dan omkeren en draai drie keer naar links en vraag God om het goede ervan en zoek toevlucht bij God tegen het kwaad ) , en in een verhaal : ( Laat God drie keer toevlucht zoeken bij God tegen Satan ) , in de roman ( en herinnert hen aan een doe hem geen kwaad ). En wie dit recept ook doet, zijn droom valt niet en kan op een onomkeerbare manier vervallen . God weet…

…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt ​​naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt ​​u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt ​​u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan ​​tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een ​​van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…

…Sommige sprekers zeiden: ik hoorde van sjeik Muhammad al-Qarouni, een van de sjeiks van de uitdrukking, dat sommige koningen in zijn slaap zagen alsof hij een zeemeermin had gegeten, dus hij vertelde het hem, dus zei hij tegen hem dat u in iets moet geloven dat het kwaad van u zal afweren. Commando en misschien wel duidelijk ….

…** Ik vervulde zijn wil in een droom op gezag van Ataa al-Khorasani die zei : ik kwam naar Medina en vroeg naar iemand die me vertelde over de hadith van Thabit bin Qais bin Shammas, en hij leidde me naar zijn dochter, en Ik vroeg haar en daarin stond : Toen Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, de moslims een beroep deden op de mensen van afvalligheid en al-Yamamah en Muslima de leugenaar, liep Thabit Ibn Qais naar degene die wandelde toen ze Musaylimah ontmoetten en Bani Hanifa versloeg moslims driemaal, zei vast en Salem Mwale Abi Hudhayfah : wat Hzka we vochten met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem Fjala voor zichzelf een struikelblok waar Vqatla zelfs doodde, zei : Warri, een man van de moslim vaste bin Qais in zijn droom, zei hij : ik ben wat gisteren vermoordde fokkers man Van de moslims nam hij een waardevol schild van mij, en zijn huis is aan het uiteinde van het leger, en bij zijn huis steekt een paard in zijn lengte. van geld ook en zo van Rqiqi oud en jij om deze droom te doen Vtadhaah zei : kwam Khalid bin Walid zijn regiment om Fujdha te beschermen zoals genoemd en presenteerde aan Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn en vertelde hem Abu Bakr geïmplementeerd, moge Allah wees tevreden met hem en zijn wil na zijn dood, we weten niet dat iemand zijn testament groen licht gaf na zijn dood, een No Thabit bin Qais bin Shammas, moge God tevreden met hem zijn . In de roman, Anas moge Allah tevreden met hem zijn dat bin Qais, moge Allah hem repareren, kwam op de dag van Al – Yamamah heeft gemummificeerd en gepubliceerd Okfanah zei : Oh God, ik heb jou genezen dan hem deze en verontschuldig me dan dat het zijn zijn schild Vsergt Farah, een man die ziet slapen, hij zei : De DERI in Hij schatte het onder de canon op die en die plaats en gaf hem geboden, dus zochten ze het schild, en ze vonden het, en ze leverden de geboden….

…Al-Baker : De eigenaar van woorden en rellen in zijn levensonderhoud, en elk vakmanschap dat door vuur wordt aangeraakt, is praten en ruzie . En er werd gezegd dat de bakker Sultan Adel, die in zijn droom zag dat hij een bakker was, gezegend was met goedheid, vruchtbaarheid en rijkdom.Als hij zag alsof hij een apostrof aan het bakken was, zou hij een goed leven hebben en mensen een manier waarop ze profiteren van rijkdom en rijkdom . Als hij ziet alsof hij brood van een bakker heeft gekocht zonder de prijs te zien, dan wordt hij gekweld door een goed leven in plezier, en een donatie als vanzelfsprekend . Als hij ziet alsof de bakker een prijs van hem heeft afgenomen, dan heeft hij het over behoefte . En wie zichzelf ziet als een bakker die brood bakt en verkoopt in gewone mensen met gebroken dirham, dan brengt hij mensen samen in corruptie, en de bakker en als mensen zeggen dat hij een rechtvaardige autoriteit is, dan heeft hij een slechte moraal, want vuur is de oorsprong van zijn werk, en vuur is een kwaadaardige kracht, en het wordt aangestoken met brandhout . Wat betreft brood : het duidt op kennis en de islam, omdat het de pijler van religie is, het fundament van de ziel en het leven van de ziel . Misschien duidt het op leven en geld dat de kracht van de ziel bevat, en misschien duidt het brood op het Boek, de Sunnah en de knoop van geld over de bestemming van mensen, en misschien duidt het brood op de moeder die verzorgt en verzorgt, en de vrouw met wie de goedheid van religie is en het behoud van een . En puur ervan duidt op puur leven, pure kennis en een mooie blanke vrouw . De roddels ervan zijn daar tegen, dus wie het ziet alsof hij brood onder de mensen of de zwakken scheidt, als hij een student van kennis is, dan zal hij uit kennis verkrijgen wat hij nodig heeft . En als hij een prediker was, dat waren zijn prediking en geboden, behalve dat de mensen die zijn naastenliefde over zich namen of niet nodig hadden wat hij had, dan is het een gunst voor hen en goede daden die hij ontvangt omwille van hen, en in die zin dat ze meer geluk hebben omdat de overhand beter is dan de onderhand, en liefdadigheid is de smerigste van de mensen . Wat betreft degene die een dode ziet die hem brood heeft gegeven, het is geld of levensonderhoud dat tot hem komt uit de hand van iemand anders, en van een plaats die hij niet heeft verlaten, en wat betreft degene die het brood boven de wolken ziet , of op de daken, of op de toppen van de palmbomen, dan kookt hij, evenals andere variëteiten en voedsel. De aarde wordt door de voeten vertrappeld, want het is een grote welvaart die rouw en vreugde nalaat . Wat betreft degene die een dode persoon zag die een brood voor hem nam of hem van hem zag vallen in het vuur of in de open lucht of in teer, kijk dan naar zijn toestand, of hij een held was of dat het in de tijd van een ketterij was waartoe mensen roepen, en een opruiing waarin mensen dorst hebben, omdat het brood zijn religie verliest of hem bederft . En als er niets van was, en er was geen bewijs in het visioen, en hij had een zieke vrouw die omkwam . En als het een zwakke schuld had, is het corrupt . Wie brood draagt, zal trouwen met een vrouw die verboden is ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: Wat betreft de molen die op het water draait, het duidt op een man met een goede politieke mening. Zijn hand bevat veel geld en de omzet ervan duidt op reizen en een ontmoeting van levensonderhoud, en misschien duidden zijn visioenen op oorlog en het breken van de molenstenen. Ze verschilden in hun interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat ze de dood van de eigenaar hadden aangegeven ….

…Wie haar in een droom in een prachtig handschrift ziet, geeft kennis, leiding en onderhoud aan met zijn zegen, en misschien verwijst de basmalah naar het kind en de kleinzoon om aan elkaar te hechten . En misschien gaf ze aan dat ze besefte wat er was gebeurd om haar brieven te herhalen . Het duidt op het nastreven van een huwelijk . En misschien gaf ze leiding aan na misleiding . Als je in een droom in een prachtig handschrift schrijft, zal de kijker voedsel en geluk verwerven in zijn fabricage of kennis . En als het dood is geschreven, is het een genade van God Almachtig . En misschien duidde het schrijven op winst bij het planten . Als het na het schrijven is gewist en een vogel gekaapt, del raakte de leeftijd van de ziener en vacuüm levend, en dit wordt gemeten aan de hand van de boeken op zijn handen iets uit de koran of iets anders, er werd gezegd dat Hassan bin Ali moge Allah tevreden zijn met hem zag in een droom geschreven op zijn voorhoofd ( en ochtend, en de nacht wanneer het donker wordt ). Dus bracht hij dat naar Saeed bin Al-Musayyib en zei : O zoon van de Boodschapper van God, adviseer en vraag om vergeving, dus verliet hij de wereld na een nacht . Als hij de Basmalah reciteert terwijl hij bidt, en zijn leer is om de Basmalah in gebed achter te laten, dan is zijn basmalah daarin een bewijs van het begaan van een religie die hij niet nodig had, en het kan duiden op een neiging tot de vader zonder de moeder, en de moeder boven de vader, of hij verkiest een Sunnah boven een fard, of naafil boven een Sunnah, of ketterij. Wenselijk . En wat ermee in een droom werd geschreven, wordt overwogen, als het in goud was geschreven, duidt het op levensonderhoud en interesse in gehoorzaamheid of de hervorming van goede tijden, en het kan wijzen op de prachtige herinnering en goede daden . En hij overwoog waarmee de pennen waren geschreven, dus de lijn van de tumar is vliegend geld, de lijn van de onderzoeker is een onderzoek naar wat hij wil, de lijn van de lijn is proportioneel, de lijn van kopiëren is geïsoleerd, en de regel van het wild omvat iets langs, en de regel van poëzie duidt op nalatigheid en aanbidding, en de regel van al-Rayhani is hypocrisie, en de stoflijn is een ziekte in het oog . En wat er anders op is geschreven, het schrijven in het handtekeninghandschrift van Ezz en Nasr en het schrijven in het handschrift van al-Waraqa wordt beschouwd als beproevingen, en als er niets duidelijk uit het schrijven blijkt, dan is het een bewijs van de kleuring in de leer of het geloof . Wat betreft de vreemde pennen waarmee werd geschreven, zoals Hebreeuws, Syrisch, Hindi en dergelijke, het is een bewijs van vreemde dinars, echtgenoten, slaven of slaven, of bekendheid met vreemden . Geschreven met een ijzeren pen duidde op kracht, levensonderhoud en standvastigheid in zaken . En als hij het schreef met een zilveren pen, en als het was zoals de gebruikelijke pen, geeft het de bemiddelende situatie aan, vooral als het werd geschreven met een pen die gedraaid of geknoopt was, en als de pen recht en fijn was, gaf dat aan de eervolle positie of kennis en werk van degenen die het in een droom deden. Als het in Kagd was geschreven, heeft hij misschien een goede daad verricht of gevolgd. Het is verplicht, en als het op perkament was geschreven, zocht hij een erfenis, en als het in rood, geel of wit geweven stof was, bereikte het vreugde en plezier, en als het van groen geweven stof was, zou het getuigenis krijgen van de Almachtige God . En schrijven met licht of goud is goed nieuws . De punten en vorm in de basmalah in een droom zien : als de basmalah verwijst naar de vrouw, dan verwijst het naar haar, de vorm van haar geld, haar apparaat, haar kinderen en haar onfeilbaarheid, en als dat het geld aangeeft, dit is zijn nuttige zakaat, en als het gebed aangeeft, is dat haar Sunnah, en als het het land aangeeft, was dat haar familie en notabelen van geleerden, deugden en meesters in het vak. Van de parochie en de winnende winkels . En de tekenen van meningsuiting werden overwogen en gezien in een droom : het accusatieve teken is de positie, het neerwaartse teken is isolatie, het verhoogde teken is hoogte, dood of werkruimte, het verbindingsteken is een link, het assertieve teken is assertief in zaken, en het stress-teken is beklemming in zaken en moeilijkheden, dus wat de basmalah van deze tekens binnenkwam, schreef het toe aan de religie van de ziener of zijn wereldse leven, en evenzo, als het tekortschiet, zag hij de basmalah in het tegenovergestelde orde, zoals iemand die de Meest Barmhartige de Almachtige een plaats van Bismillah maakt of de naam van God aan de naam van Bismillah geeft. Onder andere bekend . Als iemand anders het heeft geschreven en het zelf heeft gewist, duidt dit op een schending van het verbond, een afstand van de islam, of dat hij met wat hij heeft aan kennis en geld spaart . En als de zoeker dat deed in een droom terwijl hij ziek was, dan zou hij genezen zijn, en als hij een zondaar was, dan zou hij berouw tonen, en misschien trouwde hij en had hij goede kinderen of verdiende hij uit de handel . En wie ziet dat hij in zijn slaap reciteert in de Naam van God, de Genadigste, de Genadevolle, dan werpt de Almachtige God de zegen op zijn geld ….

Wat betreft de navel, het is de behandeling van een persoon en zijn plezier en zijn vrouw, en wie erin ziet iets siert of schande, dan is zijn interpretatie daarin

…Zelden, zeiden sommigen van de sprekers, zag ik het terwijl ik in Alexandrië was als plaatsvervanger in de dagen van de edele koning en de schijnbare koning. Dat is de prins van de islam, hij zat op de rang van de meest eervolle, dus ik ging hem binnen en accepteerde het land voor hem. Na een tijdje zat hij op de takht van de nobele koning, zoals ik hem zag, en ik zei dat dit de interpretatie is van mijn eerder visioen, het was echt mijn Heer ….

…Wat is de uitspraak over het toeschrijven van een droom aan de duivel? Wat is de uitspraak over toeschrijving aan hem alleen als metafoor? Toen het tot ons kwam, werd gemeld dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ((Het ware visioen is van God en de droom is van de duivel )) . Veel betrouwbare geleerden hebben iemand gevonden aan wie de droom wordt toegeschreven als metafoor voor het voorbeeld van de Mazzari in Sharh Sahih Muslim en Ibn Hajar in Fath al-Bari, terwijl ze spreken over de rechtvaardige visie : ( Het is met betrekking tot wat de duivel niet heeft toegang tot, en wat betreft wat een inkomen heeft, het wordt aan hem toegeschreven als een metaforisch percentage ). Ik zei : Maar de juiste mening is dat de acties worden toegeschreven aan hun onderwerp. Omdat Hij degene is die het initieerde en het deed, en het werd toegeschreven aan de Almachtige God, omdat Hij degene is die het heeft verordend en geschapen, zoals de Almachtige zei : { Wat is er van goedheid overkomen, is van God } dat wil zeggen, een act en een begin . En de Almachtige zei : ( Iedereen is bij God ), waarmee hij hun schepping en waardering bedoelt . En hieruit de daden van de duivel, zoals waswasah, misleiding, verleiding en het sluiten van een contract met de groep mensen, die allemaal echt aan de duivel worden toegeschreven. Het is de directe haar dit veel ontvangst in de Koran Almachtige zei : { Satan Sol ze dicteerde hen } , en de Almachtige zei : { Satan belooft je armoede en beveelt je immoreel te plegen } zei ook { en Kasemhma, ik ben ook voor degenen wie Nashan } en de Almachtige zeiden { ik ben een buurman jij } en gaven dit ook aan door vrede zij met hem te zeggen (( houd het hoofd van de duivel op het rijm van jou …)) Moslim nucleaire uitleg (6/65) en zeggende vrede zij met hem : ((de duivel is de zoon van Adam bloedstroom )) overeengekomen . Dit en zijn soortgenoten is een feit dat ze op een echte manier aan Satan toeschreef, omdat hij er de directe acteur van is, zelfs als ze allemaal naar de mening van God Almachtig en Zijn schepping en wil Almachtig zijn . Als hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : ((De droom is van Satan )) , dan moet het op het eerste gezicht gezegd worden, en de droom is van het soort dat hij de kinderen van Adam verleidt en intimideert . Al-Qadi en anderen zeiden : ( Hij is op zijn gezicht en dat God de Almachtige voor hem de kracht en het vermogen heeft gemaakt om door de binnenkant van de mens zijn bloed te laten stromen )….

…Ziet de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, de droom? Ik vroeg me af over een belangrijke wetenschappelijke kwestie in de wetenschap van meningsuiting, dat is wat mijn artikel hem heeft genoemd, en ik zeg erover : het begin van het visioen is van God, en de droom is van de duivel, en dit staat vast door de tekst van de expliciete Sunnah. De Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zegt : [Het visioen is van God en de droom is van Satan ] Overeengekomen . Satan is toegewijd aan de permanente vijandigheid van elk menselijk wezen, denk dat de ooit vrijgelatenen in de slaap dromen komen die hen angstaanjagend zijn, of waakzaamheid zal onheil reageren, zegt de Almachtige God : [ en leef om Rahman te noemen, de antithese van zijn demon, hij is zijn tegenpool. ] waardoor we hem veroorzaken dat een duivel hem op de ongelovigen schopt , ‘ hij is aan hem toegewezen ‘, werd er in deze wereld gezegd , hem verhinderen moslim te worden , en het heilige opwekken , en hem gehoorzaamheid vertellen , en hem bevelen te zondigen ; Het is de betekenis van de uitspraak van Ibn Abbas . Dus Valohlam is alarmerend over wie zich van de man heeft verwijderd en het verlaten van de gehoorzaamheid en gebedsgroep, en hoopt de woorden van de Almachtige God voor zijn erfgenamen : [ niet de vrienden van Allah, er is geen angst, noch zullen zij degenen bedroeven die geloven en vrees voor hen mensen in dit leven en in het Hiernamaals …] geïnterpreteerde menselijke visie Het goede wordt gezien door de gelovige of gezien door hem . Dromen zijn verminderd of ontbreken voor de beschermers van God, omdat hun daden hen geïsoleerd hebben gemaakt van de schade van de vervloekte Satan, waarvan het belangrijkste geloof en vroomheid is . De Profeet, vrede zij met hem en zie nooit de droom, en dus de rest van de profeten en het bewijs van dit interview : Abdullah bin Masood zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : [ Wat een van jullie alleen heeft al zijn echtgenote van de djinn, zeiden ze : Pas op, O Allah’s Boodschapper? Hij zei : En tegen mij, behalve dat God me met hem hielp, dus omarmde hij de islam, dus beveelt hij me alleen wat goed is. ] ﴾ Sahih Muslim . Degene die deze waardigheid geeft in het wakkere leven, wordt niet belet hem deze tijdens de slaap te geven, en hij zal de droom nooit zien in de juridische betekenis die we aan het begin van dit artikel hebben besloten . God weet…

…Is wat we zien in een droom van visioenen , dromen , of Alodgat , in kleur , of zwart-wit? Als een van jullie over deze vraag nadenkt en er een antwoord op zoekt, dan kan hij op zoek gaan naar een antwoord erop door : te proberen terug te halen wat hij eerder in de slaap heeft gezien … en sommigen slagen er misschien in het zich te herinneren . Anderen kunnen mislukken . Maar zeer zeker zal zeggen dat we niet weten of wat we zien in kleur of in zwart-wit . Ik zeg hier mijn eigen mening door onderzoek en vragen, dat het meeste van wat we zien in zwart en wit is, en er zijn weinig visioenen in kleur, en op dat moment heeft de kleur die in de droom kwam zijn sterke betekenis en er zijn er veel voorbeelden die bij me opkwamen, of het nu tijdens de presentatie van het droomprogramma was, of tijdens mijn uitdrukking in Op maandag of vrijdag, waarin er een verwijzing is naar kleuren in visioenen, maar wat in de Koran of Sunnah wordt gevonden, is gebaseerd op het, en er is bewijs voor het bestaan ​​van kleuren in een droom, wat Al-Tirmidhi vertelde in het boek Openbaring, hoofdstuk over wat er in het visioen van de profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, in de weegschaal En Waterman, op gezag van Aisha, die zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd gevraagd naar een krant, en Khadija zei tegen hem : Hij geloofde je en dat hij stierf voordat je verscheen, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ( ik toonde hem in een droom met witte kleren aan, zelfs als hij van de mensen van Hellfire was. Hij zou zich anders gekleed hebben .) De aanwezigheid van kleuren wordt ook aangegeven door de hadith van Abdullah bin Salam, die Al-Bukhari vertelde in zijn Sahih, en hem zelfs de titel gaf door te zeggen : De deur van het groen in de droom en de groene tuin , en de hadith werd erin gepresenteerd, en daarin : Abdullah bin Salam passeerde een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Omar, en ze zeiden : dit is een man van de mensen van het Paradijs, ik zei : geen verteller zei: ze zeiden dat en dat, hij zei : Halleluja ! Ze hadden niet mogen zeggen waar ze geen kennis van hadden, maar ik zag alsof er een pilaar in een groene weide was geplaatst en er een lendenen in was opgericht, en in zijn hoofd was er een lendenen, en op de bodem ervan was een schoner, en hij was de bediende, of de bediende, en dat werd hem verteld, dus ik ging uit elkaar totdat ik de pijl nam . Ze vertelde het aan de Boodschapper van God, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: [ Abdullah zal sterven terwijl hij de meest betrouwbare pijl neemt ]. Dit bewijs bewijst wat u zei, en God weet het het beste ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Is er een plek in de hersenen die de droom vervloekt? Wat betreft het visioen dat van God komt, het heeft niets te maken met het lichaam en de materie, zoals ik al zei, het is eerder gerelateerd aan de ziel, aangezien het een goddelijke openbaring is dat God leidt met zijn wil en wil als hij, glorie voor Hemzelf zijn, evenals voor de droom. Hij is van Satan, zoals we hebben besproken, een feit, geen metafoor . Dit standpunt is legitiem voor de mediteerder, maar er is een ander standpunt dat – na het uitvoeren van vele laboratoriumexperimenten – waarbij de hersenen werden onderzocht bij sommige dieren, zoals katten, de aanwezigheid van een groep neuronen ergens in de hersenen die de beweging van het dier, of zijn stijfheid tijdens de slaap, En omdat ervaringen elkaar versterken, en omdat men sommige dieren ziet slapen die enkele bewegingen maakt of huilt, waardoor deze geleerden de mogelijkheid van dromen bij deze dieren oordeelden, en dit kan acceptabel zijn. Ik bedoel de mogelijkheid dat ze droomt, en de mogelijkheid dat het uit sommige zenuwcellen komt, maar dan is het van het soort compote, zoals we besloten toen we het over hadden : dierendromen, wat betreft het visioen en de droom, hun plaats is wat we hebben besloten, en zijn uitgangspunt is legitiem voor de eerlijke mediteerder, en ik hoop dat ik deze informatie heb verduidelijkt . En God weet het het beste ….

…Gabriël, vrede zij met hem, wie hem in een droom met ontzag voor hem zag en met goede woorden en vermaningen, wil of goede tijdingen tot hem sprak, zou eer, trots, kracht, overwinning en goed nieuws krijgen . En als hij onderdrukt werd, zegevierde hij, als hij ziek was, werd hij genezen, en als hij bang was, voelde hij zich veilig, en als hij zich bekommerde om Gods hulp van hem, of hij verrichtte geen bedevaart . En als hij zichzelf gelijkstelt aan Gabriël en Michaël, vrede zij met hen, dan is hij het eens met de mening van de joden over genoegdoening, en gaat hij verder met een zaak waarin er een meningsverschil is met de Almachtige God . En wie ziet dat Gabriël, vrede zij met hem, begroet hem, dan zal hij een hoge geleerde worden, zijn nagedachtenis verheerlijken en trots zijn onder zijn collega’s . Het visioen van Gabriël, vrede zij met hem, duidt op de boodschapper van de koning, de betrouwbaarheid van de sacramenten en het goede nieuws van het baren van mannelijke kinderen . Zijn visie duidt ook op aanbidding, of kennis, en het onderwijzen van sacramenten aan hun meesters . En zijn visie duidt op de stroom van de ziel in degene die toezicht houdt op schade en dood . Misschien duidde zijn visie op mobiliteit, bewegingen, jihad en overwinning op de vijanden, en duidt zijn visie op kennis van de sharia-wetenschappen, astrologie en anderen . En wie Gabriël zag, vrede zij met hem, verdrietig en gekweld, hij zou met strengheid en straf worden gekweld . En wie ziet dat hij naar het beeld van Gabriël is geworden, vrede zij met hem, dan zal hij genereus zijn met overvloedige goedheid en zegen ….

Met betrekking tot geslachtsgemeenschap, degene die ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn vrouw volgens haar gewoonte, dan verbindt hij haar met gerechtigheid en goedheid, en als zijn omgang met haar in de achterpassage was, dan vraagt ​​hij om een ​​bevel dat ketterij inhoudt. , en als gevolg daarvan gebeurt het hem niet in zijn eis. Hij heeft gemeenschap met een van zijn mahrams, dan is hij weinig liefde voor degene die met haar pleegt, en als ze dood is, dan geeft dat aan dat ze lijden en verdriet hebben. Er werd gezegd dat het zien van dat goed is voor degene die het doet en het effect en het kan duiden op de hadj. En wie zag dat hij gemeenschap had met zijn vrouw en zij was dood, er is niets goeds in hem. Hij zag dat de kalief en degene die zijn plaats van het huwelijk inneemt een voogdij van hem heeft gekregen, en wie ziet dat hij een maagd heeft bereden, dan heeft hij een dienstmeisje of trouwt hij in dat jaar met een goede vrouw, en wie ziet dat hij trouwt een dode vrouw verbindt hem dan met smeekbede, en wie ziet dat hij met een slavin trouwt en zij is dood, dan is zijn leven voorbij en wie ziet dat hij met iets van een dier trouwt, verzint hij een gunst aan degenen die hem niet geloven en wie ziet dat hij een van zijn ouders trouwt zonder zaadlozing, dan bad hij met hen, en als hij ejaculeerde, onderbrak hij zijn genade. En als hij oorspronkelijk van de mensen van goedheid was B. Met kennis en zegen, en het huwelijk duidt op het besef van wat wordt bedoeld met religie of de wereld, en wie ziet dat zijn tegenstander met hem getrouwd is, zal hem winnen, en wie dan ook ziet dat hij met de sultan trouwt of wie zijn plaats inneemt, dan gaat zijn geld weg, en als hij dat met hem doet, zal hij een groot goed hebben. En er werd gezegd dat het huwelijk op de achterkant duidt op het verzoek om een ​​moeilijke zaak en wie denkt dat hij gemeenschap heeft met de vrouw van zijn buurman, er zit niets goeds in…