…Wat betreft de gele watermeloen, het leidt tot ziekte en ziekte, vooral voor degene die ervan at, zei al-Kirmani, het visioen van de watermeloen, en Abu Saeed, de predikant, zei dat de gele watermeloen wordt geïnterpreteerd door een man van veel verdriet, wie ziet dat hij een gele watermeloen heeft geslagen en eet, dan wordt hij bang dat hij er geen redding uit kan vinden ….

…En wie een steen ziet die cirkel is zonder tarwe, dan geeft hij aan dat hij reist, en als er tarwe in zit die erop draait, dan geeft dit aan dat zijn toestand op de oorzaak ervan loopt ….

…The Yellow : The Almighty zei ( Hij zei dat hij een gele koe is, zo helder van kleur dat de kijkers tevreden zijn ) Surat Al-Baqarah 69 – betekent schoonheid ( het werpt vonken zoals het paleis * alsof het gele dragers zijn ) Surat Al -Correspondentie 33 – betekent kwelling ( en dan is het vreugdevol en dan is het vergeeld en dan is het gebroken ) Surat Al-Hadid 20 Het betekent welvaart…

…Ismael bin Al-Ash’ath zei, degene die overweegt natte tarwe te eten, zegent met goede daden en goede daden ….

…En wie ziet dat zijn mond, maag of huid vol droge tarwe is, dan is zijn leven op, laat hem God vrezen ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie ziet dat hij tarwe koopt, dan duidt dit op de schade van geld met de toename van het aantal kinderen .~…

…En wie ziet dat hij tarwe spaarde en toen werd hij geraakt door iets dat het bedierf, dan krijgt hij geld en vindt er dan geen voordeel uit ….

…Wie zag dat hij met tarwe naar de molen ging en het maalde, dan is het een voordeel van de eigenaar van de molen, en de eigenaar van de molen kan er ook van profiteren ….

…Wie ziet dat hij tarwe vangt, zal goud slaan ….

…En wie ziet dat hij droge of gekookte tarwe eet, er zit niets goeds in ….

…En wie denkt dat hij tarwe voor een kleine prijs heeft verkocht, dan is het goed voor hem, en als hij het duur verkoopt, verliest hij zijn schuld ….

…En wie ziet dat hij tarwe verspreidt, of het nu een prijs of een geschenk is, en hij neemt er geen vervanging voor, dan is het goed voor het gewone volk ….

Tarwe zien in een droom duidt op een man die geld heeft en die eerbaar is als hij het niet hoeft te verkopen . Als hij het moet verkopen, zal hij vernederd worden . Als hij de gouverneur tarwe zag verkopen, wees hij op zijn isolement en de scheiding tussen hem en zijn broer . Er werd gezegd : Hanat is een koning aan wie de koningen gehoorzaam zijn, of een koopman die de kooplieden leidt, of een arbeider die gehoorzaamd wordt door de loonarbeiders . En wie denkt dat het is alsof hij tarwe van tarwe kocht, dan zoekt hij voogdij bij een heerser, en als hij zich onthoudt van deze wereld, en dankt hij de Almachtige God voor zijn zegeningen . En wie ziet alsof hij tarwe bezit en het niet aanraakt en het niet nodig heeft, zal eer en eer lijden, want tarwe is het meest eervolle voedsel . Als hij zag alsof hij haar verzoek had nagevolgd en het nodig had of het aanraakte, zou hij hebben verloren of verzwakt, en werd hij ontslagen als hij een heerser was . Het tarwegras zien duidt op gemak na ontbering, oprechte voorbereiding, levensonderhoud en rechtvaardige daden ….

…En wie ziet dat hij tarwe eet, zal voorrang geven aan een kluizenaar ….

…En wie denkt dat hij droge of geroosterde tarwe eet, dan zit er op geen enkele manier goed in ….

…Wat betreft het gele watermeloenzaad, het benadert de betekenis en het kan geld zijn geweest en kan worden geïnterpreteerd als een dochter .)…

…En wie ziet dat hij een gele steen of een steen heeft opgeworpen, dan zal hij vergezeld gaan van een slecht en onzeker persoon, en wat de rode steen betreft, het is een man van weinig religie ….

…En gele rozen uit zijn tuin halen is het bewijs van een heteroseksuele vrouw ….

…Wat geel betreft, het stelt hem bloot aan een paar ziekten. Al-Kirmani zei een visioen van het rijden op het gele paard als het een kamer was die zou leiden tot zijn ontmoeting met een vrouw met verdriet en pijn ….

…Elke gele drank : de kleur in het zicht is een teken van ziekte…

…Wat betreft de Barathon, deze wordt geïnterpreteerd op een manier dat Abu Saeed, de prediker, de Barthon, zei dat het de ernst van de mens interpreteert ….

…En wie ziet dat iemand hem opdraagt ​​tarwe te verkopen, zal zijn zoektocht naar ijver om een ​​geoorloofd bestaan ​​te verwerven, interpreteren ….

Een man zei tegen een voorbijganger: ~Ik zag in een droom dat ik wilde rijst verkocht voor gerst~, en hij zei: ~Je hebt de Koran vervangen door poëzie.~

Tarwe dorsen Als je tarwe in een droom bestudeert, voorspelt dit succes in de werkomgeving en gezinsgeluk . Maar als de hoeveelheid tarwe groot is en de tarwe klein, dan betekent dit dat u mislukte zaken en projecten zult aangaan . Als u een ongeluk overkomt of u bent gevallen terwijl u de tarwe bestudeerde, betekent dit dat verdriet u plotseling zal afsnijden ….

Tarweluis is een kwelling in een droom, omdat het een van de tekenen is van Mozes: vrede zij met hem ….

…De gelige : ziekte en zwakte in kleding, behalve in brokaat, stekels en zijde. Er is gezegd dat deze dingen gelden voor vrouwen, en de religie van mannen is corrupt ….

…De rode vlaggen duiden granen aan, en nul duidt op het optreden van een epidemie in het leger, en groen duidt op goed reizen, wit duidt op regen en zwart duidt op droogte . En er werd gezegd dat degene die een banier in een stad zag, werd genoemd en verbijsterd…

…Al-Hanat is een koning aan wie de koningen gehoorzaam zijn, of een koopman die een buurman voorzit . Of een maker die zich aan de maat houdt . Wie het ziet alsof hij tarwe van tarwe heeft gekocht, vraagt ​​het aan de sultan van de staat . Als hij het ziet alsof hij het heeft verkocht zonder de prijs te zien, dan onthoudt hij zich in deze wereld en dankt hij de Almachtige God voor zijn zegeningen, omdat alles hem dankte . En wie ziet alsof hij tarwe bezit en het niet aanraakt en het niet nodig heeft, dan wordt hij gekweld door eer en eer, omdat tarwe het meest eervolle voedsel is . Als hij zag alsof hij haar verzoek opvolgde en het nodig had of het aanraakte, werd hij getroffen door verlies en oneer, en werd hij ontslagen, zelfs als hij een gouverneur was, en een verschil tussen hem en zijn familieleden, volgens het verhaal van Adam vrede zij met hem . De verkoper van meel en gerst, zoals spelt en molenaar, is een man die bezig is met zijn ziel en zijn wereld. Als hij een oude man ziet, vindt hij de man, en zijn visioenen geven aan dat zijn levensonderhoud wordt beïnvloed door zijn vriend . Als hij een jonge molenaar zag, zou hij in zijn levensonderhoud voorzien met de hulp van zijn vijand . Als hij ziet dat hij een molenaar is die voedsel heeft gemalen in de mate van zijn voldoende, dan is zijn levensonderhoud voldoende, dan is het malen boven voldoende zijn ook zijn levensonderhoud . En wie zichzelf als molenaar ziet, waardeert zichzelf en zijn gezin ….

…En wie ziet dat hij land ploegt, dan slaapt hij bij zijn gezin, en als hij ziet dat iemand anders het ploegt zonder zijn toestemming, dan is hij in strijd met zijn familie, en wie ziet dat hij gerst heeft geplant, zamelt geld in , en wie ziet dat hij zaaide en oogst, dan zal hij met het goede geslagen worden, en als hij ziet dat hij gezaaid heeft en dat zaad niet opgehangen heeft, dan zal hij ze lijden en hij is evenzeer verdrietig. Wie zaait, en wie ziet dat hij tarwe infecteert, dan raakt het goud. En wie ziet dat hij vochtige tarwe eet, dan is hij een kluizenaar die overblijft, en als hij droge of gekookte tarwe opdroogt, dan zit er niets goeds in. En wie ziet dat hij natte, gedroogde, gebakken of gekookte gerst eet, dan is het goed voor hem en in ieder geval goed. Gerst werd hem gegeven, omdat hij een oogappel en een gezond lichaam ziet, en hij wordt gezond. En wie ziet dat zijn eten dum of vuil teruggaf, goedkoop of bedorven is, en als hij een vuur ziet dat het voedsel verbrandt, of de prijs stijgt, en wie rook, linzen of maïs ziet, dan is hij in ieder geval geld en het is zonder tarwe en gerst. Overblijfselen of kikkererwten en kikkererwten of soortgelijke granen zijn de zorg en het verdriet van degenen die ze slaan of ze nat of droog eten, gekookt of gebakken, en er werd in sesam gezegd dat het geld te veel is, en wie ziet dat hij rijst heeft geraakt , hij zal een beetje levensonderhoud lijden, en het bevat ze en verdriet en wie ziet dat hij het zwarte zaad of de haram heeft geraakt of er is een remedie voor, omdat het de gezondheid en het welzijn van zijn lichaam beïnvloedt…

…De bakkerij : het bekende betekent de woonplaats van de eigenaar, zijn opbrengst en zijn verdiensten, zoals zijn bakkerij, zijn feddan en de plaats van zijn winkel, vanwege het voedsel waarin hij is ondergebracht, het heilzame vuur waarin hij wordt verbrand, de zakaat en de scheur van gemalen tarwe daarin verbouwd, het malen van dieren en de ezels en hun dienst en misschien heeft hij het zelf aangegeven. Van goed, kwaad, vermeerdering, tekort, leegte of architectuur keert hij ernaar terug of naar de plaats van zijn winst en zijn opbrengst . Wat betreft de onbekende oven, het kan verwijzen naar het huis van de sultan en het huis van de heerser, vanwege de vuurbeperkingen . En het vuur is de kracht van kwaad en voordeel, en het heeft woorden en tongen . Wat betreft het deeg en de tarwe die vanuit elke plaats en elk huis naar hem toekomen, ze zijn als de belastingen en erfenissen die worden geheven aan het huis van de sultan en aan het huis van de heerser, en ze geven ze terug als levensonderhoud . En dieren zoals kinderen, bedienden en agenten, evenals broodborden . En misschien wees hij op de markt, omdat het levensonderhoud van de schepping er ook in wordt gestort, en de winst erin is als geplette as, en verlies is als het tekort aan gebakken goederen, en het verboden en sprekend voor het vuur dat erin is Dus wie tarwe of gerst naar de onbekende oven stuurt, als hij ziek is, geeft hij zijn geld door aan de rechter . Als hij niet ziek is, en hij is tien verschuldigd aan de sultan of een huur of de rest van degene die verliefd is en dergelijke, dan zal hij betalen wat hij verschuldigd is, anders zal hij een waar naar de markt sturen . Als de grond en die naar de oven werd gestuurd van haar waren gemaakt, bracht hij hem in zijn waar dicht bij zijn hoofdstad . En als het tarwe was, dan kreeg hij een derde deel van de dinar, of een kwart of een half, al naargelang het bedrag van zijn zakaat, als hij het had gekocht, of als er iets in zijn geweten viel ….