…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah zei: Er is veel geld en een oprechte schuld, en een stukje ervan duidt op de qiblah van zijn zoon en vriend of metgezel, en het stukje lössing is een mooi woord en het beste zoete is dat de kleur wit is, en er werd gezegd dat het visioen van droge zoetheid in termen van de zin is wat hij heeft verkregen van het gedrag van de koning jegens anderen, en als het geel is, is het Er zit wat droefheid in, en wat betreft de rotzooi en dergelijke, het is een geoorloofd levensonderhoud, en misschien het kussen van een vrouw en iemand die droog is, is geld dat moeilijk en vochtig is, is er anders in en sommigen haatten het omdat het gelig was, en er werd gezegd dat het aangeeft ziekte, en er werd gezegd dat het veel geld en een pure schuld is, en het stukje ervan is een kus van een kind of een minnaar, en er werd gezegd dat Al-Khabeesah een aardig en goed gesprek over de kwestie was van het pensioen, evenals het model en veel ervan duidt op veel levensonderhoud in macht en gezag y tenzij het wordt aangeraakt door vuur, dus aanraken duidt op een verbod, toespraak of sultanaat. Wat betreft wat in zoetheid wordt geplaatst, duidt op de toelaatbaarheid van Hassan Mlehat, en er werd gezegd dat alles wat gemaakt is van zoet, op welke manier dan ook, van welke soort dan ook, of het nu suiker, honing, melasse of johannesbroodstroop is, het is prijzenswaardig , levensonderhoud, goed en een voordeel, vooral voor degenen die het eten, wat melasse betreft, het is geld en voordeel ….

…Al-Aseedah : Hij is bedroefd door de reden van zijn dienaren, en als hij ziet alsof hij pap, kebabs of al-falaji eet terwijl hij in gebed is, dan kust hij zijn vrouw terwijl hij aan het vasten is . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : ik zag het alsof ik aan het bidden was en kebab at tijdens het gebed, dus hij zei : Paddestoel is toegestaan ​​en het is niet toegestaan ​​om het tijdens het gebed te eten, en je kust je vrouw terwijl je vasten, dus niet . Wat betreft de khubi’s, het is ellendig, en het natte gedeelte is anders. Sommigen van hen dachten eraan met bloed erin van een gelige kleur . En hij zei dat het op ziekte duidt . Sommigen van hen zeiden dat het veel geld en pure schuld is, en het stukje ervan is een kus van een jongen of een minnaar, en sommigen van hen zeiden dat al-Khabees goede en prettige woorden zijn in de kwestie van de pensioen, en hetzelfde is het voorbeeld van de fuga en de khubais die veel levensonderhoud aangeven in kracht en macht toen ze het vuur aanraakten, dus het aanraken ervan duidt op een verbod of een verbod. Toespraak of sultanaat ….

…Wie ziet dat hij met een onbekende man trouwt en de onbekende jong is, dan overwint de dader een vijand . Evenzo, als de getroffene bekend is, of als er een geschil, ruzie of vijandschap tussen hen is, dan krijgt de dader het object . En als de aandoening bekend is en er is geen conflict of vijandschap tussen hen, dan treft het doel ervan het goed van de dader, of zijn naam als dat niet waardig is, of zijn tegenhanger of een van de oorzaken hiervan . Als het onderwerp een onbekende sjeik is, dan is de sjeik zijn grootvader en al het goede dat zijn grootvader bereikt, verbetert hij zijn denken en tolerantie ervoor . Evenzo, als hij ziet dat hij een man kust of seks met hem heeft of daarna met hem omgaat vanwege hun verlangen, dan is het in overeenstemming met wat in het huwelijk wordt beschreven, behalve dat het minder is dan hij in kracht en hoeveelheid . Als hij ziet dat hij een andere man accepteert dan de kus van het verlangen, dan bereikt degene die het object doet het goede en accepteert het als zijn acceptatie . De man dat hij zichzelf een lam zag : verhoogde Dniah . En als hij zag dat hij uit een jongen werd geboren, raakte hij ernstig gewond, en als hij een slavin kreeg, zou hij het goed hebben, en dat geldt ook voor het kopen van de jongen en het dienstmeisje ….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…Is de uitdrukking van visioenen gebaseerd op stukken of op vermoedens? De uitdrukking van de visioenen is een verwijzing naar vermoeden , en het vermoeden is verkeerd en gekweld , en een persoon onderbreekt de uitdrukking niet, maar eerder voor de zekerheid, en dat is te danken aan de wil van God . Daarom is het beter voor de oversteek om een ​​verklaring af te geven die zegt : Als je gelooft dat je visie zo-en-dat is , of om zijn woorden af ​​te sluiten met het gezegde : Bij God (1) Daarom mag Yusef, op hem, gebeden en vrede zij met hem, zei hij tegen de vraagsteller toen hij naar hem toe wilde oversteken : ( En hij zei tegen degene die dacht dat hij aan hen ontsnapt was, denk aan mij met je Heer …) Enz. Het vers , een film dat beweert dat hij een van degenen is die God heeft vertrouwd met het uiten van dromen , en het was een uiting van de openbaring van Gods gebeden en over onze profeet Mohammed, zijn heerser en metgezellen en vrede . God weet…

Kus Als je droomt dat je kinderen ziet kussen, dan betekent dat een gelukkige familiereünie en een overtuigende daad . Als je droomt dat je je moeder accepteert, zul je succesvol zijn in je projecten en zullen je vrienden je respecteren en van je houden . Als je een broer of zus accepteert, betekent dit veel plezier en goeds in je fellowships . Als je je geliefde in het donker kust, betekent dit gevaren en immorele connecties . Als je het in het licht accepteert, duidt dit op eervolle bedoelingen die je altijd bezighoudt met betrekking tot vrouwen . Als een vreemde een vrouw kust, betekent dit verlies van moraliteit en een verlies van integriteit . Als je ervan droomt een crimineel te kussen, betekent dit gevaarlijk amusement . Het toegeven aan lage emoties leidt tot tragedie in stabiele huizen . Als je je rivaal je vriendin ziet kussen, loop je het risico haar respect te verliezen . Als getrouwde mensen dromen dat ze elkaar kussen, betekent dit dat harmonie in het huiselijk leven wordt gewaardeerd . Als je ervan droomt iemand in de nek te kussen, betekent dit emotionele neigingen en een gebrek aan zelfbeheersing . Als je droomt dat je een vijand accepteert, zul je vorderingen maken bij het kalmeren van een boze vriend . Als een meisje droomt dat iemand haar haar minnaar heeft zien kussen, geeft dit aan dat een valse vriend jaloezie vol haat koestert . Als ze haar minnaar een ander ziet kussen, zal haar huwelijkshoop teleurgesteld zijn ….

…Wat betreft de kus, wie ziet dat hij een versierde vrouw kust of seks met haar heeft, dan trouwt hij met een vrouw wiens echtgenoot is overleden, en hij profiteert van haar geld en een zoon, en hij wordt goed in dat jaar en er werd gezegd dat hij de wereld wil. En wie een man ziet kussen en seks met hem heeft en zich met hem vermengt, mengt zich met lust, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, en zo niet met verlangen, dan krijgt hij het effect goed.En wie ziet dat hij een dode accepteert , dan gaat de loop van het huwelijk verder in interpretatie en sommigen van hen zeiden dat degene die zag dat hij een dode met verlangen aanvaardt, hem vervolgens met het goede verbindt, en wie ziet dat de dode hem kust, komt naar hem toe uit het geld van dat dood of door zijn daden is beter, en wie ziet dat hij voor iemands hand is, dan wordt hij door hem vernederd, evenals het kussen van de knie. En een man en wie ziet dat iemand voor de aarde staat, dan is het beter en hoger voor de toekomst voor hem en wie ziet dat hij voor de hand van zijn geliefde staat, dan is hij onderworpen en vernederd aan hem…

…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….

…En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….

…En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

…En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…Dronkenschap is in een droom staat voor vreugde, genezing van ziekten, het verdwijnen van zorgen en angst, en het realiseren van hoop . Het teken van de vrouw was Jalila Maliha . En als de jongen werd aangegeven, was hij glorieus, intelligent en een wetenschapper die elke kunst in zijn kunst deelde . Als het aangegeven geld geoorloofd en goed is . Als de wetenschap dit aangeeft, was hij gezond door ketterij . En suiker duidt op geld . En een suiker is een kus van een minnaar of een jongen . En veel dronkenschap duidt op vechten en roddelen . Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, zei : Het heeft geen zin om suiker te verkopen . En plantensuiker duidt op oprechtheid in woorden en daden, en het kan duiden op het opwekken van ziekten en het genezen ervan, en misschien duidt het op verlichting en levensonderhoud van de zijkant van planten of op het afdalen van de diameter ….

…En als hij engelen op een plaats op paarden ziet, komt daar een machtige om, en als hij vogels ziet vliegen en hun fouten niet kent, dan zijn het engelen, en als hij ze in een droom op een plaats ziet, is dat een bewijs van wraak tegen de onderdrukkers en de overwinning van de onderdrukten ….

…Hij zag dat hij op de trompet en op de bel blies : het was een bekend vals nieuws . Als hij ziet dat op een onbekende badkamerlocatie mensen binnenkomen, dan is die plek een vrouw waar mensen naar zullen kijken ….

…En wie ziet dat hij de hele schepping roept, en wie ziet dat hij in het bijzonder voor zichzelf bidt, dan zal de Almachtige God hem een ​​zoon geven omdat de Almachtige zegt: “En als Zacharias zijn Heer aanroept , neem mij dan niet kwalijk. een individu en jij bent de beste erfgenaam . ~…

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…Wat de schaamlippen betreft, het is de bescherming van religie en de wenkbrauwen, Zain al-Din. Wie schoonheid en goedheid in hen ziet, zit ook in religie, en wie daar tegen ziet, de uitdrukking ervan is tegen hem. Wat het voorhoofd en de neus betreft, de man telde het. Als hij zag dat het gebeurde op zijn voorhoofd en zijn neus, dan gebeurde het zoals vermeld en misschien duidt het voorhoofd op gebed en uitputting. Zweren of operaties, en wat wordt ontkend bij het ontwaken, dan schiet hij tekort in zijn gebed, of iemand die zich er niet in neerknielt, of wordt geconfronteerd met lelijke woorden, en wie op zijn voorhoofd een spoor van uitputting ziet, het duidt op een toename van zijn religie en vroomheid, en de verspreiding ervan onder de mensen, en wie een teken van genade op zijn voorhoofd ziet, duidt op het voorkomen van het goede en voorziet in iets…

En wie zag dat hij een rots beklom om die uit te graven, hij probeert iets moeilijks, en zijn hoeveelheid ervan is zoveel als dat ….

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….

…En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…Wie ziet dat de qiblah is omgeleid van zijn plaats naar een andere kant en het wordt gevolgd door dat, dan is het op drie manieren dat de koning verandert en de visionair beweegt in de richting van de richting van de qiblah en het verschijnen van een koning van die kant en zijn inbeslagname met een geldig contract. Dit is als mensen zijn volgers zien. Hij bidt naar een andere bestemming dan de qiblah ….

…Als hij naar het oosten bidt, duidt hij zijn innovatie en zijn werk in valsheid aan, want hij is de qiblah van de christenen . Als hij bidt met zijn rug naar de richting van de kus in het gebed, geeft dit aan dat de islam de islam achter zijn rug heeft afgewezen door enkele grote zonden te begaan ….

…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…En wie een streep op zijn voorhoofd ziet, als hij gekleurd is, geeft aan dat een kind een uitkering heeft gekregen . En wie een teken van genade op zijn voorhoofd ziet dat aangeeft dat goedheid is bereikt en dat hij gezegend is met martelaarschap, en als het een teken van marteling is, dan is zijn uitdrukking daar tegen ….

…En wie in zijn voorhoofd het effect van uitputting ziet, het duidt op een toename van zijn religie en vroomheid, en de verspreiding ervan onder de mensen, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewond was aan het voorhoofd, iets voor hem zou krijgen van een lagere man die hij haat en het kan een gebrek aan zijn geld zijn ….

…Een kus is in een droom de eliminatie van noodzaak en overwinning op de vijand . Wie ziet dat hij een man kust, zal in zijn behoefte voorzien . Als hij ziet dat hij een jongen kuste, dan is er genegenheid tussen hem en de vader van de jongen . Als hij een dienstmeisje kust, is hij waar . Als hij gratis accepteert, zal hij eerlijk zijn tegen haar man . En als een man van kennis een schoonheid accepteert, zal hij de woorden van de Almachtige God reciteren . En wie ziet dat de Almachtige God hem accepteert, zijn daden zijn aanvaardbaar voor zijn Heer . En wie ziet dat hij een bekende doden accepteert, profiteert van de doden met kennis die hij heeft achtergelaten, geld heeft achtergelaten of wat hij in zijn leven heeft gedaan . En wie ziet dat hij een onbekende dode persoon accepteert, hij zal geld verdienen op een manier waarop hij niet hoopt, en als hij kuste hem dood is, zal hij het goede winnen uit de dood of zijn hakken ….

…Hoofd Als je iemands hoofd in je droom ziet en het is goed gevormd en helder, dan ontmoet je mensen met gezag en invloed die je een helpende hand kunnen bieden bij projecten van groot belang . Als u van uw hoofd droomde, wordt u bedreigd door nervositeit en hersenproblemen . Als je een hoofd gescheiden van zijn lichaam ziet en het is bloederig, zul je geconfronteerd worden met frustrerende teleurstellingen en de vernietiging van je favoriete hoop en verwachtingen . Als je jezelf met twee of meer hoofden ziet, voorspelt dit een snelle en ongebruikelijke stijging van het leven, maar de kans is groot dat de hoogte niet goed is vastgesteld . Als je droomt dat je hoofd pijn doet, betekent dit dat je onderhevig zult zijn aan angst . Als je droomde van een gezwollen hoofd, dan zul je meer goed dan slecht in je leven hebben . Als je droomde van het hoofd van een baby, wacht je veel plezier, en dit betekent ook financieel succes . Als je gedroomd hebt van het hoofd van een monster, betekent dit dat de aard van je verlangens op een laag niveau zal komen te staan ​​en dat je je alleen bezig zult houden met fysieke genoegens . Als je je hoofd wast, zal het een kus zijn voor vooraanstaande mensen vanwege je wijsheid en goede raad ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….