…De kuilen : een teken van bedrog, bedrog, netten, de rol van overspelers, gevangenissen, restricties, observatoria en dergelijke, en de oorsprong daarvan is wat er voor woeker in wordt gegraven om te jagen als ze erin vallen, en de begraven kan duiden op een zwangere, zwangere moeder, de oppas, omdat het voedsel van het kind in de baarmoeder van zijn moeder wordt opgepot als voedsel op de vuilstort. Het gaat vergezeld van iets achter iets, totdat het leeg is of van iets anders is afgezien . Misschien betekende het onbekende de breedte van het voedsel dat plaatsvond terwijl de opgravingen erin plaatsvonden, omdat het een put was, en iedereen die een begraven land zag instortte of instortte, als zijn moeder ziek was, kwam ze om, en als hij een zwangere vrouw, ze zou worden gered en haar graf werd begraven, omdat het graf van de zwangere vrouw open is, tenzij er is wat haar dood bevestigt in het visioen. Dan zou dat haar begraven . Als dat allemaal niet het geval is, ziet u . Als hij er voedsel in had terwijl hij wakker was, verkocht hij het, en het vuil en afval dat je erin goot, was de vervanging ervan, en het is de prijs . En als hij zijn specifieke voedsel als uitschot of vuil ziet, is zijn prijs goedkoop en is zijn geld erin op, en als hij er geen voedsel in heeft en hij ziet dat het gevuld is met vuil of vuil, dan vult hij het met voedsel als het is toegestaan . En als ze vol eten zat, werd haar vrouw zwanger als hij arm was of zijn moeder . Als de stortplaats onbekend is in een moskee of tafelkleed, of er moet een groep mensen zijn, en er zit voedsel in terwijl er een tekort is, dan zal de prijs in het gebied worden verlaagd in de mate dat de stortplaats ontbreekt . En als het overstroomt en stroomt en de mensen zich ervan scheiden en het niet missen, is de prijs goedkoop en is er genoeg eten . En als hij een vuur zag dat in het voedsel viel, was het in het voedsel dat een hoge prijs bevatte, of een ongeluk van de sultan in de uitgestrektheid, of sprinkhanen of een steen in de hectares . Als hij dadels of suiker in haar eten ziet, gaat de prijs omhoog en wordt de seks die ze in het eten heeft overdreven, afhankelijk van de hoeveelheid zoetheid die het in de weinige en vele bevat . Als het de helft van haar voedsel is, dan is het in de helft, anders voor dit bedrag . Wat betreft degene die in een stortplaats of een onbekende put valt, wordt volgens het bovenstaande beschouwd als een val in een put ….
Dromen over Maak de grond vuil
(89 betekenissen van dromen over Maak de grond vuil )…Vuil, dat is degene die vuil verplaatst : zijn visie in een droom duidt op zorgen, verdriet en de overdracht van spraak, dus als hij vuil in een droom heeft overgedragen, duidt dit op het verdwijnen van zorgen en verdriet bij zijn metgezellen ….
…Vuil is in een droom. Als iemand het in een kledingstuk, lichaam of haar ziet, dan is het van hemzelf . En vuile kleren zijn zonden . En wie ziet dat hij zijn kleren van vuil heeft gewassen en schoongemaakt, hij zal berouw tonen en voor hem zullen zonden worden vergeven . En de vuile kleren van de overledene zijn corruptie in zijn religie, niet zijn wereldse leven . Een vies oor is een tegengif . En wie ziet dat hij het vuil van zijn oren reinigt, hoort woorden met plezier en goed nieuws ….
…Wie in een droom ziet dat hij de grond aan het graven is, zal evenzeer met geld worden geslagen als met graven, en zoveel als hij uit het vuil haalt als het droog is . Als het nat is, dan beraamt hij een persoon met geld dat niets anders van hem oplevert dan vermoeidheid, en vermoeidheid volgens de hoeveelheid vocht van de grond . En boren is sluwheid en bedrog, en kan de hoef doden . En wie ziet dat hij aarde aan het graven is en vuil opzuigt, en hij is ziek of heeft een zieke, dan is dat zijn graf, en als hij reist, is dat zijn reis, en vuil is zijn winst bij deze reis . En wie ziet dat hij een put of kanalen aan het graven is, of hij denkt dat hij ze aan het graven is om water te putten, als dat voor hemzelf is, dan is het zijn eigen levensonderhoud, en als hij het water heeft gemaakt in wat hij graaft, dan is dat een complicatie in zijn levensonderhoud . En als hij ziet dat hij eet van het land dat hij graaft, dan zal hij worden geraakt met het geld dat hij ervan at, en het geld dat hem overkomt door misleiding zal hem schade berokkenen . En wie zag dat hij in een put zat, hij scheidde van zijn vrouw, en als hij zag dat hij in een put zat en er niet in ging, zou er ruzie ontstaan tussen hem en zijn vrouw, en toen klapten ze in elkaar . En wie zag dat hij uit een klein hol kwam, als hij ziek was of een gevangene, hij zou eruit komen waar hij in zat . En wie ziet dat hij afwezig is in een kuil waar geen uitweg is, dan mag hij iets doen naar de hoeveelheid, diepte en breedte van het graven . En wie ziet dat hij in een gat is gevallen, schreeuwt om hulp naar iemand die hem opricht, en dat niemand naar hem toe komt, want dat is zijn put . En de kuilen duiden op een korte reis . Boren is een plot, en het is ook een ambacht uit zijn afleiding . De put is een arme, onzichtbare vrouw . En misschien duidt de put op veiligheid tegen angst en op redding van tegenspoed, vooral voor degenen die erin zijn verdwenen van een vijand, en als hij goed voedsel of zoet water in de put vindt, of wat er in zijn awrah verborgen is, dan zal hij hebben een levensonderhoud van een plek die niet telt, of te verzoenen met degene die het beraamt ….
…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….
…The Sun : Oorspronkelijk de grootste koning, omdat het verlicht wat er in de lucht is van zijn tegenhangers, met zijn grote voordeel en alle mensen in zijn belangen stelt, en het kan de koning aanduiden van de plaats waar het visioen wordt gezien, en hoger het is hoger dan het de hemel aangeeft, en het is de koning der koningen en de grootste van de autoriteiten, want God, glorie zij Hem De Verhevene is de Koning der Koningen, de machtige van de reuzen en de directeur van de hemel en die erop en de aarde en die erop . En de zon kan het gezag aangeven van de persoon die het visioen heeft, als hij het vooral ziet zonder de gemeente en de raden, zoals zijn prinses, korporaal, leraar, vader of echtgenoot als ze een vrouw is, en misschien de eerbare vrouw als de echtgenote van de koning, president, meester, zijn dochter, of zijn moeder of de vrouw van de ziener, of zijn moeder Of zijn dochter, of haar schoonheid . De dichters vergelijken de schoonheid van maagden met de zon in schoonheid en schoonheid . Er werd gezegd dat in het visioen van Yusef, vrede zij met hem, het een teken was van zijn moeder, en er werd eerder gezegd van zijn tante van moederskant, de vrouw van zijn vader, en er werd gezegd dat het eerder om zijn grootmoeder ging. , en er werd gezegd dat het een teken was van zijn vader en de maan boven zijn moeder, dit alles is toegestaan in de uitdrukking, en als de zon de vader aangeeft, dan gaf hij haar de voorkeur boven de maan door het licht En de zonneschijn, en als het de moeder aangeeft, laat haar dan vrouwelijk zijn en de maan herinneren, dus wat er in de zon werd gezien van een ongeluk, keerde zijn interpretatie terug naar degenen die ernaar verwijzen van degenen die we beschreven over het lot van mensen en de grootsheid van de visie en zijn bewijs en bewijs . Als een gevallen vrouw op de grond wordt gezien, of een vogel haar inslikt, of ze valt in de zee, of wordt verbrand door vuur en haar ogen zijn verdwenen, of zwart en afwezig op een andere manier dan haar loop vanuit de lucht, of ze gaat een kist binnen, degene die aan haar wordt toegeschreven, zal sterven . En als hij een zonsverduistering of wolk zag die het bedekte en er stof of rook op verzamelde totdat het licht afnam, of als je een rimpel in de lucht zag zonder stabiliteit, was dat een bewijs van een ongeluk met degene die eraan toevoegde, ofwel van ziekte, zorgen, verdriet, angst of verontrustend nieuws, behalve dat Degene die u aangeeft ziek is bij het ontwaken, want dat is zijn dood, en als hij het zwart ziet worden zonder reden voor zijn bedrog of een verduistering, is dit het bewijs van de toegevoegde onrechtvaardigheid en zijn onrechtvaardigheid, of van zijn ongeloof en waanvoorstelling, zelfs als hij het in zijn handpalm of het bezit ervan op zijn schoot nam, of het in zijn huis met zijn licht en helderheid op hem neerkwam. Hij was in staat om zijn gezag en trots te bezitten met zijn bezit, als hij een van degenen was die bij hem passen, of de komst van de Heer van die status als hij afwezig was, of zijn zoon of zijn dienaar of zijn vrouw dat zag, omdat hij de autoriteit is van iedereen en de waarden Van het huis, anders was de zwangere vrouw verveeld n als hij een dienstmeisje of een jongen had die onderscheid maakte tussen het mannetje en het vrouwtje, op zoek zijn naar een toename van het gezichtsvermogen, zoals het nemen en onder zijn kleed bedekken of het in een van zijn vaten steken, en hij zal getuigen dat daarin door de verborgen vrouwtjes, en wie het aangeeft, wordt mooi genoemd met kennis of gezag . En als ze in dit geval donker en verschrompeld van kleur was, dan was de koning verraderlijk in zijn bezit, of tegen zijn familie, als hij dat ontmoette, anders zou hem een macht worden opgelegd, of werd hij aangevallen door een arbeider, of een afwezige voet, of hij stierf onder de zieken, en zwangere vrouwen vielen van hun foetus, of baarden een zoon. Maak onderscheid tussen deze gezichten en vergroot het bewijs . En als hij het uit Maghrib ziet opkomen of na zonsondergang ziet terugkeren, of terugkeert naar de plaats vanwaar het opkwam, zullen er een teken en een les verschijnen die aangeeft wat ik heb voorbereid door het bewijs ervan te vergroten . Dit kan wijzen op de terugkeer van de persoon die haar wordt toegeschreven van wat hij hoopte op het gebied van reizen, gerechtigheid of onrecht, afhankelijk van het voordeel van haar begin en afwezigheid, en de tijden daarvoor . Misschien kan de tegenslag die door de zieken wordt aangegeven, en de afwezigheid ervan na het verschijnen voor mensen met zwangerschap, wijzen op de dood van de foetus na zijn verschijning . En misschien duidt het op de aankomst van de afwezige van zijn reizen en het vreemde geld, en misschien duidt de afwezigheid ervan op de terugkeer van de gevangene naar de gevangenis na zijn vrijlating, en het kan erop duiden dat degene die de islam omarmde van zijn ontrouw, of zich bekeerde van zijn kwaaddoen, zal terugkeren naar zijn misleiding . En als iemand ziet dat hij goede of slechte verborgen daden doet, geeft hij zijn jas aan en verbergt hij zijn voorwaarden, en zijn dekmantel wordt niet geopenbaard zodat de zon weggaat, behalve dat hij iemand is die hem op zijn nacht als echtgenote werd gegeven of kocht een geheim, zei hij, de vrouw keert terug naar haar familie en de geheimhouding behoort toe aan haar verkoper . Haar opkomst na haar zonsondergang kan ook een indicatie zijn voor degenen die van zijn vrouw zijn gescheiden van haar regurgitatie, voor degenen die zwanger zijn van haar redding, en voor degenen die niet hebben kunnen leven of haar hebben gemaakt vanwege haar hypocrisie, vooral als haar goedheid dat wel is. door de zon, zoals inkoken, wassen, melkbelasting en dergelijke, en voor degenen die ziek zijn van zijn dood, vanwege het verdwijnen van de mensachtige schaduw. Met de woorden van de Almachtige : “ Toen maakte de zon hem tot gids, daarna namen we een vuistje voor ons. ~En voor degene die in de jihad of oorlog was, voor de overwinning, omdat ze terugkeerde naar Yushaa bin Nun, vrede zij met hem, in de oorlog van de vijanden voor hem, totdat God hem aan hen toonde, en aan wie arm was in de winter dag, over de kleding en rijkdom, en op de zomerdag over het verdriet, ziekte, koorts en conjunctivitis . In de zomer in de zon zitten is een indicatie van de kwelling en het verdriet waarin hij verkeert, ter wille van het vergezellen van de heerser, of de reden voor wie de zon op hem neerdaalde volgens zijn positie en richting . En wie zag dat hij in een zon was veranderd, hij trof een koning zo machtig als zijn stralen . En wie de zon slaat, hangend aan een ketting, de bewaker van de staat en gerechtigheid erin . En als hij in de zon zit en erin geneest, zal hij een zegen ontvangen van een heerser, en wie ziet dat het licht van de zon en zijn stralen van het oosten tot de schemering komen, en als hij de koning waardig is, zal hij winnen. een grote koning, anders zal hij een vlag hebben die in alle landen wordt genoemd, en wie ziet dat hij de zon bezit of daartoe in staat is, dan is hij Het gezegde is aanvaardbaar voor de grootste koning . Degene die haar zag, Safia Munira, was tot hem opgestaan, als hij een heerser was die macht verwierf in zijn mandaat, en als hij een prins was die het goede van de grootste koning verwierf, en als hij afkomstig was uit de parochie van een geoorloofd bestaan, en als ze een vrouw was die zag wat haar behaagde van haar man . En wie de zon in zijn huis ziet opkomen, als hij een koopman is, profiteert hij van zijn vak, en als hij een student van een vrouw is, dan zal hij een mooie vrouw slaan, en als dat wordt gezien door een vrouw die getrouwd en de voorziening van haar man is groter . En het licht van de zon is het prestige van de koning en zijn gerechtigheid, en van zijn woord kreeg de zon een lift van de sultan, en wie de zon op zijn hoofd ziet opkomen maar niet zijn lichaam, hij zal een serieuze en uitgebreide materie . En als het op zijn voeten verscheen zonder de rest van zijn lichaam, zou hij toegestaan voedsel krijgen van vóór zijn cultivatie, en als het op zijn buik verscheen onder zijn kleren en de mensen het niet wisten, zou hij lepra hebben, evenals op de rest van zijn organen onder zijn kleren vandaan . En wie zijn maag ziet splijten en de zon in hem opkomt, dan sterft hij, en als een vrouw ziet dat de zon vanuit haar zadel is binnengekomen terwijl hij een halsband is en dan uit haar staart gaat, dan zal ze met een koning trouwen en blijf een nacht bij haar en als het op haar vagina valt, pleegt ze overspel, en als hij ziet dat de zon helemaal onder is gegaan en hij achter haar staat, volgt hij haar Dan sterft hij, en als hij ziet dat hij volgt de zon terwijl deze reist en is niet ondergegaan, dan zal hij een gevangene zijn bij de koning . Als hij ziet dat de zon een oude man verandert, dan vernedert de sultan de Almachtige God, maakt gerechtigheid en verkrijgt macht, en verbeteren de omstandigheden van moslims, en als ze jong wordt, verzwakt hij de toestand van moslims en brengt hij de sultan te schande . Als hij een vuur uit de zon ziet komen en verbrandt wat er omheen is, dan sterft de koning enkele van zijn hovelingen, en als hij de zon rood ziet, dan is hij corrupt in zijn koninkrijk . Als hij het vergeeld zag, was de koning ziek . Als het zwart wordt, zal het zegevieren en zal het een vloek zijn . Als hij ziet dat ze afwezig is, zal hij zijn verzoek overslaan ….
…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….
…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri vertelde ons Btnis, hij zei dat Ali bin al-Musafir het ons vertelde, hij vertelde ons Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, zei hij, mijn oom vertelde het mij . Hij zei dat Abu Bishr het mij vertelde op gezag van Ibn Shihab. Hij zei dat Abu Salamah bin Abdul Rahman me vertelde dat Abu Hurairah zei : Ik hoorde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zeggen : Wie mij ziet in een droom is alsof hij mij zag in het wakkere leven, dan Satan imiteert mij niet . Abu Salamah zei, Abu Qatada zei, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Wie mij heeft gezien, heeft de waarheid gezien . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi vertelde ons in Damascus, hij zei dat Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai mij vertelde, op gezag van Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, op gezag van Yahya bin Saeed Al-Qattan, op gezag van Saeed bin Muslim, op gezag van Anas bin Malik . Dat de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Wie mij in een droom ziet, zal de hel niet binnengaan . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani vertelde het ons in Mekka, die de Almachtige God bewaakte in de Grote Moskee. Hij zei: Abu al-Hasan Mohammed bin Sahl vertelde ons, op gezag van Mohammed bin al-Musfy, op gezag van Bakr bin Saeed, op gezag van Saeed bin Qais, op gezag van zijn vader, zei hij : The Boodschapper van God, vrede zij met hem , zei : Met hem : wie mij zag, zal de hel niet in een droom binnengaan . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : God heeft Mohammed gezonden, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een genade voor de werelden. Gezegend is hij die hem in zijn leven heeft gezien en hem volgt, en gezegend is hij die hem in zijn slaap ziet, want als hij hem als een schuldenaar ziet, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij hem ziek ziet, zal God hem genezen . En als hij hem ziet in de noodzaak om de pelgrimstocht naar het huis uit te voeren, en als hij hem ziet in een onvruchtbaar land dat bevrucht is, of op een plaats waar onrecht zich heeft verspreid in plaats van onrecht in gerechtigheid, of op een vreselijke plek voor de veiligheid van zijn gezin, dit is als hij hem op zijn eigen manier ziet . En als hij ziet dat hij bleek van kleur is, versleten is of een deel van de prooi mist, duidt dat op de zwakte van de religie op die plaats en de opkomst van ketterij, en evenzo als hij een armoedige kleding ziet . Als hij ziet dat hij in het geheim zijn bloed dronk voor zijn liefde, dan wordt hij gemarteld in de jihad, en als hij ziet dat hij openlijk dronk, duidt dit op zijn hypocrisie en drong het in het bloed van zijn familie en hielp ze hen te doden . Als hij hem ziet alsof hij ziek is, dan verergert hij zijn ziekte, dan worden de mensen van die plaats hervormd na corruptie, en als hij hem zag rijden, vrede zij met hem, zou hij zijn graf bezoeken, rijdend, en als hij zag hem te voet bezocht, ging hij hem te voet bezoeken, en als hij hem zag staan, was zijn bevel duidelijk, en als hij zag dat hij de oproep tot gebed deed op een plek waar Omar dat ruïneerde, en als hij het zag alsof hij ervan eet, dat is wat hij hem beval de zakat van zijn geld te betalen . Als hij ziet dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, is gestorven, dan zal een van zijn nakomelingen sterven, en als hij zijn begrafenis op een plek ziet, is er een grote ramp, en als hij ziet dat hij heeft volbracht zijn begrafenis zelfs voor een graf, dan is hij geneigd tot ketterij . En als hij zag dat hij zijn graf had bezocht, zou hij veel geld verdienen, en als hij zag alsof hij de zoon van de profeet was en niet van zijn nakomelingen, geven zijn visioenen aan dat zijn geloof gezuiverd was, en of hij zag dat hij de vader was van de profeet, vrede zij met hem, hij gaf de zwakheid van zijn religie aan en de zwakte van zijn geloof en zekerheid . Het zien van een enkele man, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, in een droom heeft geen betrekking op hem, maar doordringt eerder de moslimgemeenschap . Er is overgeleverd dat Umm al-Fadl tegen de Boodschapper van God zei, moge God hem zegenen en vrede schenken : ik zag in een droom alsof een paar van je lichaam werden afgesneden en in mijn schoot gelegd , en hij zei : Goedheid Ik heb gezien dat Fatima, als God het wil, een jongen zal baren en hij zal op je schoot worden gelegd . Ze baarde Fatima Al-Hussein, vrede zij met hen, en hij werd in haar schoot gelegd . En er is overgeleverd dat een vrouw zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof er iets van je lichaam in mijn huis was. Hij zei : Fatima baart een jongen en geeft hem borstvoeding, en zij baarde Hussein en gaf hem borstvoeding . Als de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag dat hij hem iets van de meest begeerlijke goederen van deze wereld, of eten of drinken, had gegeven, dan is het goed dat hij zoveel bereikt als hij hem gaf, en als wat hij hem gaf was van een armzalige substantie, zoals watermeloen en andere, dan zou hij van iets groots worden gered, behalve dat het gekwetst en moe zou zijn . Als hij ziet dat een van zijn leden, vrede zij met hem, met de auteur van het visioen, het heeft bereikt, dan is hij een ketterij in zijn geruchten en heeft hij zich eraan gehouden zonder de rest van de wetten van de islam en liet hij anderen zonder de rest van de moslims . Ik hoorde Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scène van Ali bin Abi Talib, moge Allah tevreden met hem zijn zegt : zoon vader zei een dokter de armen : het was mijn doof tien jaar, en ik bracht de stad en besloot tussen het graf en de preekstoel, ik zag de Profeet van Allah vrede zij met hem in een droom, ik zei : O Boodschapper van Allah Je zei: Degene die mij de middelen vroeg, mijn tussenkomst is vereist voor hem, hij zei : Moge God je genezen , wat ik zei, maar ik zei : Degene die om de middelen van God vroeg, mijn voorspraak is voor hem vereist, zei hij, dus vertrok hij van mij met de zegen van zijn woorden: God zegene je . Abdullah bin Al-Galaa vertelde over een situatie die de stad van de Boodschapper van God binnenkwam, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik ging naar het graf van de Boodschapper van God voor hem, en ik begroette hem en zijn twee metgezellen , moge God tevreden met hen zijn, toen zei ik : O Boodschapper van God, het kon me niet schelen en ik ben je gast, toen stapte ik af en sliep zonder het graf, toen zag ik de profeet, moge God hem zegenen en hem schenken vrede, kwam naar me toe, dus ik stond op en hij gaf me een brood, dus ik at er wat van en lette op en had wat brood in mijn hand . Op gezag van Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi zei hij: ik zag de uitverkorene, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom in een vluchtigheid in de jaren zestig en driehonderd, en ik gebruikte om met de sultan te lezen, en ze hoorden en spraken niet, dus ging ik in klaagzang naar huis, dus sliep ik en zag de profeet, vrede en zegeningen zijn met hem, alsof hij van kleur was veranderd, dus vertelde hij me: vrede zij met hem : Leest u in de Koran het woord van de Almachtige God in de handen van mensen die spreken en horen en niet lezen? Lees hierna niet behalve wat God wil . Ik merkte het op terwijl ik de tong vier maanden lang vasthield, en als ik het op de patch moest schrijven, kwamen de eigenaren van de hadiths en opiniemakers bij me, daarna gaven ze een fatwa uit die ik aan het eind spreek van de kwestie, omdat hij zei : Behalve wat God wil, wat een uitzondering is, dus sliep ik vier maanden later op de plaats waar ik voor het eerst sliep. Ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom zijn gezicht toejuichend, en hij zei tegen mij : is het bewezen? Ik zei : Ja, o Boodschapper van God . Hij zei : wie berouw heeft, God zal hem vergeven, uw tong uitsteken . Hij veegde mijn tong af met zijn wijsvinger en zei : Als je in de handen van een volk bent en je leest het Boek van God, stop dan met lezen totdat ze het woord van God horen . Ik lette op en mijn tong was open, dankzij God . Er werd overgeleverd dat een man uit Al-Manaseer ziek werd, en hij zag de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, op een avond alsof hij hem vertelde of je beter wilt worden van je ziekte, neem dan nee en nee . Toen hij wakker werd, stuurde hij naar Sufyan Al-Thawri, moge God tevreden met hem zijn, met tienduizend dirham, en hij beval hem om het aan de armen toe te wijzen, en hij vroeg hem naar de uitdrukking van het visioen, dus hij zei de betekenis van zijn woorden, noch de olijfboom, want de Almachtige God beschreef het in zijn boek en zei : noch oosters noch westers . En het voordeel van de eigenaar is het gezelschap van de armen met jou, hij zei: Hij behandelde hem met olijven, en God schonk hem welzijn door de zegen van de Boodschapper van God te gebruiken, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en vereren zijn visioenen . We leerden dat een man in een droom naar de Boodschapper van God kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij klaagde bij hem dat zijn toestand krap was, dus zei hij hem om naar Ali bin Isa te gaan en hem te vertellen dat hij je zou betalen wat goed voor je is, dus zei hij: O Boodschapper van God, met welk teken? Hij zei hem te vertellen met een teken dat je me op de Batha zag, en ik was ongehoorzaam vanaf de grond, dus ik ging naar beneden en kwam naar me toe, dus ik zei: ga terug naar jouw plaats . Hij zei, en Ali bin Isa was ontslagen, en de bediening keerde naar hem terug . Toen hij het opmerkte, kwam hij bij Ali bin Isa, die destijds predikant was, en hij vertelde zijn verhaal. Hij zei dat het juist was, en hij betaalde hem vierhonderd dinar, daarna zei hij: geef je schuld uit en betaal hem nog eens vierhonderd dinar, daarna zei hij: maak er je kapitaal van, dus als je dat uitgeeft, ga dan terug naar mij . En hij noemde een man die wist wat je wilde van de mensen van Basra, en hij verkocht de talisman. Hij zei dat hij een schip had gestuurd van enkele gouverneurs van Ahwaz, en ik was het met hem oneens over de prijs ervan. Moge God hem zegenen en vrede schenken in een droom, dus ik zei tegen hem, o Boodschapper van God, dat die en die Abu Bakr en Omar vervloekte, moge God tevreden met hen zijn, hij zei: ~Breng hem naar mij toe. , en ik ging met hem mee, ~zei hij,~ leg hem neer en leg hem neer ~, dus zei hij:~ slacht het ~, dus ik zei: o Boodschapper van God, slacht het? Toen zei hij: ‘Slacht hem af totdat ze het driemaal zei, toen rolde ik het mes over zijn keel en slachtte hem af, en toen ik begon te zeggen, ga ik naar hem toe, verman hem en vertel hem wat ik zag van de boodschapper van God’. moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ging ik en toen ik zijn huis bereikte, hoorde ik de wolf, en er werd gezegd dat hij stierf . En Ibn Sirin kwam naar een man die niet werd beschuldigd van zijn religie, angstig, en hij zei dat ik gisteren in slaap zag alsof ik mijn voeten op het gezicht van de Boodschapper van God had gelegd, moge God hem zegenen en hem schenken. vrede . Hij zei tegen hem: ‘Heb je gisteren bij je geesten gezeten?’ Hij zei ja, zei hij, dus hij deed ze af, dus deed hij ze eraf en onder een van zijn benen was er een dirham op hem, Mohammed, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken ….
…Begrafenis: Wie in een droom ziet dat hij dood en begraven is, reist ver weg en vindt geen geld . En wie ziet dat hij in een graf werd begraven zonder te sterven, als hij weet wie hem heeft begraven, dan begint het met onrechtvaardigheid, onderdrukking of gevangenschap, en als hij ziet dat hij daarna in het graf stierf, dan zal hij daarin sterven. zorgen, en als hij niet sterft, zal hij van die zorgen, onrechtvaardigheid en gevangenschap worden gered . Als hij ziet dat hij wordt overgeleverd aan de put van het graf, dan levert hij hem over aan het graf . Als hij het in het graf legt, krijgt het een thuis . Als hij met vuil werd geëgaliseerd, kreeg hij evenveel geld . En ze zeiden : Wie begraven is, heeft zijn schuld bedorven, tenzij hij uit zijn graf komt na de begrafenis, en als het stof vuil is en de handen geschud worden, dan is hij hopeloos van berouw . En wie begraven wordt in een droom na zonsopgang of ‘s middags of op het moment van zonsondergang geeft aan dat het gebod om het verkeerde en verbiedt wat bekend is . Wat betreft het begraven van de buurt, het is bedrog en bedrog, en het kan duiden op de rijkdom van de begraven na zijn armoede, zijn huwelijk na zijn celibaat, en zijn vergeten na zijn wreedheid . Begrafenis van de doden voor de levenden geeft aan dat de schuld wordt opgeslorpt in wat het is . Ten tweede begroef hij de doden in een droom, zonder rekening te houden met de overtreding die hij had gemist . De doden begraven voor de doden is eenheid, welsprekendheid en genegenheid tussen familieleden. De begrafenis kan een gevangenis, ziekte, getrouwd, trust of hypotheek zijn, en wie ziet dat hij stierf of werd begraven, stierf toen zonder berouw . Als hij zag dat hij uit het graf kwam, heeft hij berouw . En er werd gezegd : de begrafenis duidt op een huwelijk . En wie ziet dat hij zonder dood werd begraven, wordt gevangengenomen en vastgehouden ….
…Het is in een droom uitgedrukt door de echtgenoot en geld . Wie zijn rectum geblokkeerd ziet, zal sterven . De kornoelje is een slaafse man . En er werd gezegd : hij is een man van hoorn en drummer . En er werd gezegd : het is een van de incest . En er werd gezegd : hij is een man die geheimen bewaart . En wie het kalf van een man ziet, zal van hem een regeling krijgen . En wie zijn anus afsneed, sneed een baarmoeder door . En wie iemands anus ziet, dan ziet hij een fronsend gezicht, en als er bloed of uitwerpselen uitkwamen, kwam er overeenkomstig dat geld uit . Het verlaten van uitwerpselen van een andere dan de gebruikelijke positie, het verlaten van geld zonder rente . En er werd gezegd : De achterpassage is een dwaze man, en de onbekende vrouw heeft het beheer van de wereld geregeld voor degene die hij zag . En wie de wormen uit zijn anus ziet komen, zijn kinderen zijn gescheiden . Als het bloed uit de achterkant komt, zijn het de kinderen van kinderen . En voor degene die is bevlekt met bloed dat eruit is gekomen, geld is verboden . En wie met een doek uit zijn anus of maag kwam, hij scheidde een alleenstaand volk, dat at van het geld voor zijn gezin . De tas, kist, winkel, huis, winkel of directiekamer van een man . En misschien verwijst de achterpassage in een droom naar waar hij mee bezig is terwijl hij wakker is, zoals messen, broeken of matten waarop hij zit, of waarop hij op een dier of zadel rijdt . Misschien duidde het op de gehoorzaamheid en ongehoorzaamheid van zijn eigenaar, en misschien duidde het op de deur van zijn geheim of zijn directe dienaar van zijn vuil, en misschien duidde het op de zorg voor rouw, en het duidt op de goot die bij het vuil van het huis hoort. en de peddel geeft het desolate huis dat niemand bezoeken, of de modderige grond die geen één cultiveert , en niemand maait het, en het geeft een man die zich afwendt van mensen vanwege zijn kwaad en onwetendheid, of de plaats van ketterij en immoraliteit, en misschien wijst de achterpassage naar de vervagende mond en duidt het op de vreugde en het plezier, en als hij die een hand had in een droom een slechte toename vertoonde, gaf hij aan dat hij van plan was naar binnen te sluipen om te vechten . En wie ziet dat een pauw uit zijn anus kwam, en een mooi meisje werd bij hem geboren, en als er een vis uitkwam, werd een lelijk meisje bij hem geboren, en als het wormen of luizen waren, dan werd hij gescheiden van zijn familieleden en als hij als slangen uit hem kwam, dan zijn ze in ieder geval vreemden ….
…Zijn woord is het land ten goede, hij won het goede in deze wereld en religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed . Op de grond, of als hij zijn hand van het vuil afstoot, wordt hij arm, en als hij ziek was, stierf hij en werd het vuil . En wie ziet dat hij afwezig is op de aarde en daar geen gat ziet, dan is dat een reis op weg naar de wereld, hij zal op die reis sterven . En wie ziet dat de aarde voor hem is gevouwen, zal snel sterven . En wie zag dat hij van land naar land verhuisde om te gaan en terug te keren, ging om zijn vrouw of zijn dienstmeisje heen . En wie de aarde ziet, heeft het verzwolgen en losgemaakt, en als hij slecht is, dan is dat een straf voor hem . En wie ziet dat de aarde het heeft verzwolgen zonder ontbinding, zal ver reizen . En wie ziet dat de aarde schudde en haar een klap geeft, dan is dat een ramp die dat land treft vanuit zijn gezag, of dat het kou, hitte, droogte of grote angst is . En wie ziet dat de aarde is gespleten en een engerd eruit is voortgekomen en mensen praten, dan zal hij iets zien waar hij zich over verwondert, en misschien geeft dit aan dat zijn leven nabij is, en misschien was dat een groot algemeen vers dat naar mensen om in overweging te nemen . En de aarde duidt de wereld aan volgens de omvang van haar breedte, haar grootheid, haar bekrompenheid en haar kleinheid . Het bekende land geeft de stad aan waarin het zich bevindt, zijn mensen en zijn inwoners . En als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan komt er een jonge man uit tevoorschijn, verscheen er vijandigheid onder de mensen, en als een oude man naar buiten kwam, zouden ze gelukkig zijn en vruchtbaarheid hebben bereikt, en als het splitste en er kwam niets eruit, en er kwam niets binnen, een kwaadaardig ongeluk gebeurde op de grond, en als er zeven uitkwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser. Het leeft en het is een constante kwelling in dat gebied. Als de aarde zich splitst met vegetatie, zullen de mensen vruchtbaarheid krijgen. Als hij ziet dat hij de aarde aan het graven is en ervan eet, zal hij door bedrog geld verdienen , en het graven is bedrieglijk . En wie het land met zijn eigen handen vouwt, hij zal koning zijn . Er werd gezegd : The Collapse landt tot de erfenis van letsel . Een smal land, smal leven . En van zijn woord het land met het goede, hij bereikte het goede in de wereld en de religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed ….
…Een berg : een meedogenloze, onderworpen koning of heerser, of een man die zo groot is als een berg, zijn lengte, zijn kortheid en zijn hoogte . En hij onderwijst de wereld en de kluizenaar, en wijst op de hoge rangen, eervolle plaatsen en goede boten, en de Almachtige God schiep bergen als pinnen van de aarde toen deze werd verstoord, daar ze zijn als geleerden en koningen, omdat ze vasthouden wat de verticale bergen houden geen stand en kunnen de doelen en eisen aangeven, omdat degene die naar hem opstijgt alleen naar hem opstijgt. Degene die zichzelf op een berg ziet, erop steunt of in de schaduw ervan zit, benaderde een hoofdman, werd beroemd om hem en zocht bij hem zijn toevlucht, hetzij als sultan, hetzij als jurist, een geleerde die een kluizenaar aanbad, dus hoe zit het met als hij boven hem stond en de oproep tot de Sunnah riep, de toekomst van de qiblah, of hij werd met een boog in zijn hand geworpen Omdat zijn roem in de mensen zo ver reikt als zijn stem, en zijn boeken en bevelen worden uitgevoerd naar de plaats die zijn pijlen bereikten . En als hij die zag dat hij bang voor hem was terwijl hij wakker was, zekerheid was, en als hij in een schip was, werd hij in zijn zee geraakt door ontberingen en een obstakel waarvoor hij zou worden omgekocht, en zijn beklimming over hem was onberispelijk , omdat God Almachtige zei : ~Ik ga naar een berg die me tegen water beschermt .~ Ibn Sirin zei : De berg is in die tijd onfeilbaar, tenzij hij in een droom wordt gezien alsof hij van een schip naar een berg vluchtte, aangezien hij vergaat en vergaat, volgens het verhaal van Ibn Noach . Dit kan duiden op een persoon die niet wakker was in een schip of op zee, in de paradox van de mening van de groep en de exclusiviteit en ketterij, dus wat dacht je van als hij het monster van de bergen en hun zevens had, of het schip van waaruit hij vluchtte naar de berg had een rechter, een leider in kennis, of een rechtvaardige imam . Wat betreft het beklimmen van bergen, het is een eis waar hij om vraagt en iets dat hij wil, dus vraagt hij waar ze in wakker zijn, of zijn hoop erop van het gezelschap van de sultan of een wetenschapper, of het opnemen tegen hen in behoefte of op reis over land en dergelijke . En als zijn klim ernaartoe was als het beklimmen van bergen, trappen of een veilige weg, dan zou zijn hele gezin gemakkelijk voor hem zijn en werd alles om hem heen voor hem gevreesd . En als hij door hem nadelig werd beïnvloed, of als hij zonder trappen, vrede of rede naar hem opsteeg, zou hij gevreesd worden, en zijn zaak was allemaal bedrieglijk . Als hij hierboven concludeerde, ontsnapte hij daarna . En als hij vanuit zijn slaap geeft zonder te reiken, of in een droom valt, komt hij om in wat gewenst is en wordt verboden tussen hem en wat hij wil, of zijn schuld is gecorrumpeerd in zijn werk, en dan daalt hij af van schade en letsel door schade, rampspoed en verdriet, in de mate van wat van zijn leden wordt gebroken . De val over de berg en Alkuada en heuvelachtige plafonds 0 Bovenmuren en palmbomen en bomen, het toont de paradox van de shows dat ding dat van hem viel in de interpretatie ervan, van de sultan, of de wereld, of een echtgenoot of een vrouw of een slaaf of een koning of actie of gebeurtenis, vraag de ziener over het belangrijkste dat hij in zijn ontwaken is, datgene wat hij hoopt en hem vreest en hem presenteert en vertraagt in zijn scheiding van hem, en zijn volharding hem, als het ontwaken wordt gevormd door de overvloed van de eisen en omstandigheden erin, of vanwege de verandering van hoop, wordt hij paradoxaal genoeg beoordeeld voor hem die in de droom van hem afviel, volgens zijn bewijs in interpretatie . Het onderscheid tussen zijn aangelegenheden wordt bewezen door de omvang van zijn bewijs, en dat zijn kennis van zijn voltooiing van het ding dat op hem was en zijn kracht, zwakte en turbulentie, tot hem kunnen hebben geleid door zijn val van dorheid, vruchtbaarheid, hobbelig , vlakte, steen, zand, land of zee, misschien keerde hij er in zijn lichaam naar terug tijdens Zijn val, en duidt hij op een val in zonden, opruiingen en vernedering, als zijn val daar het bewijs van was, zoals vallen op het beest, raven, slangen en ratten van de rat, of tot vuil en modder, en dit kan erop duiden dat hij zonden opgeeft en afziet van ketterijen, als hij voor zoiets vluchtte. Of zijn val was in een moskee of kleuterschool, of aan een profeet of kleuterschool, of aan een profeet of aan het nemen van een koran, of aan een groepsgebed . Wat betreft wat terugkwam naar de berg in termen van val, sloop of professionaliteit, het duidt op de vernietiging van degene die de berg op hem dreef, of zijn vernietiging of zijn moord, tenzij hij in de lucht boven de hoofden van de schepping uitkomt. , omdat het een grote vrees is die van de kant van de koning bij het volk overblijft, omdat de kinderen van Israël de berg hebben opgetrokken Boven hen is als een baldakijn, om God voor hen te vrezen, en een bedreiging voor ongehoorzaamheid . Wat betreft het besturen van de bergen, dit is het bewijs van een voortdurende opstanding, ofwel een oorlog waarin de koningen zich tegen elkaar verzetten, ofwel een verschil en onrust die plaatsvindt tussen de wetenschappers van de aarde in een beproeving en nood. , waarin de gewone mensen omkomen, en dit kan duiden op dood en pest, want het is een van de tekenen van de opstanding, en de terugkeer van de berg is boter of as of vuil, er zit niets goeds in voor degene die wees de berg voor hem, noch in zijn leven, noch in zijn religie, en als hij werd toegevoegd aan hem die werd verheerlijkt na zijn vernedering, en veilig was na zijn ongeloof, en hij vreesde God na zijn tirannie, keerde hij terug naar wat hij was en keerde terug naar zijn eerste staat, omdat de Almachtige God. De schepping van het gewaad, zoals ze beweren, is waterschuim en het schuim is ongeldig, zoals de Almachtige God in Zijn boek zei . En de berg met water, planten en groen is eigendom van een schuldenaar . En als er geen plant of water in staat, dan is het een ongelovige dominante koning, want net als de doden looft of heiligt de Almachtige God hem niet . De staande berg die niet gevallen is, is levend en is beter dan de gevallen, en de gevallen die rotsen zijn geworden, is dood, omdat hij God niet noemt of hem prijst . En wie op een berg opstond en van zijn honderd dronk en de voogdij waardig was, hij kreeg het van een man van een hardhartige koning, en wat hij niet waardeert, is wat hij dronk . Het obstakel is een straf en strengheid, als het ervan valt, zal het overleven, en als het opstijgt, zal het opstaan en zwaaien van vermoeidheid . En de rotsen rond de berg en de bomen pimpen die plek . En elke ascensie is een hoogte, elke val is een positie, en elke ascensie duidt op een probleem, dus de daling geeft een opluchting aan, en elke ascensie geeft een staat aan, dus de daling duidt op isolatie . En als hij zag dat hij een berg droeg en zwaar op hem was, dan draagt hij de voorraden van een enorme man of een koopman die op hem weegt, en als hij bang is, vrees dan voor hem . Als hij ziet dat hij een berggrot is binnengegaan, zal hij rationaliteit verwerven in zijn religie en zaken, de zaken van de sultan overnemen en in staat zijn . Als hij de grot van een berg in een grot binnengaat, dan beraamt hij een koning of een onneembare man, en als een berg hem ontmoet, zullen zij of een reis of een ondoordringbare man of een moeilijke zaak of een moeilijke en wrede vrouw elkaar ontmoeten hem, en als hij ziet dat hij de berg heeft beklommen, dan is de berg het doel van zijn eis, net zoals hij is opgestegen, totdat hij erboven is geëgaliseerd . Elke beklimming die een persoon ziet, of een obstakel, een heuvel, een dak, enz., Is om te verkrijgen wat wordt verlangd door het wegnemen van de behoefte die hij wil, en de beklimming is gelijk, ontbering en niets goeds . Als hij ziet dat hij is afgedaald van een heuvel, paleis of berg, dan is de kwestie die hij vraagt minder en niet vervuld, en wie ziet dat hij een berg aan het slopen is, dan komt een mens om, en wie ziet dat hij is geïnteresseerd in het beklimmen van een berg of het beoefenen ervan, dan was die berg een doel waarnaar hij stijgt, en als hij erboven staat, bereikt hij zijn hoop. Als hij van hem valt, zal zijn toestand worden verdreven . En de prijzenswaardige beklimming op de berg is om daarin te hinken zoals degene die de berg opklimt . En alle verheffing is prijzenswaardig, tenzij ze vlak is, want de Almachtige God zegt : ~Ik zal hem oplopen tot last .~…
…De ummah die de slaaf in een droom ziet, is een bewijs van het dier voor zijn dienst . En het bewijs van het Al-Dar-kanaal voor het leiden van vuil en vuil, en het bewijs van waar een persoon in reist van matten en schoenen . En het kan duiden op geld of glorie en eer en overwinning op vijanden of de boot . En wie ziet dat hij een blanke slavin heeft gekocht, hij zal in zijn beroep profiteren en gezond zijn . Als hij een jonge meid koopt, vraagt hij iets en kan hij dat niet . En als hij een zwarte slavin kocht, zou hij ze redden . En wie een mooie meid naar hem toe ziet komen, dan komt er goed nieuws naar hem toe, en als hij in zijn levensonderhoud voorziet met de sultan die wordt gearresteerd, neemt hij die aan, en als hij afwezig is, komt hij naar hem toe . En als de slavin lelijk is, haat sommigen hem . En wie een dienstmeisje mensen op de markt ziet stalken of hen uitnodigt tot incest, dan zal er een fitnah onder de mensen vallen ….
…Wat slaap betreft, wie ziet dat hij slaapt, dat is corruptie in zijn religie, en misschien is hij zich niet bewust van de belangen van zichzelf. En wie ziet dat hij bedekt is met slaperigheid, dan is hij veilig, en wie ziet dat hij sliep en wakker werd, hij vindt iets waar hij zich niet van bewust was, en wie zag dat hij in slaap wakker werd, leidt hem naar het pad van de waarheid en wie die iemand ziet Maak hem daarvoor wakker…
…En wie ziet dat zijn hand aan zijn nek is vastgebonden, wijst op de gierigheid van de Almachtige die zegt: ~ Maak uw hand niet aan uw nek gebonden .~…
…Een bergklif Als je jezelf in een droom op een bergklif ziet staan, maak je je zorgen over je toekomst die door ongeluk wordt bedreigd . Als je van een klif valt, zal het ongeluk je omringen ….
…Kruisbes Als je ervan droomde kruisbessen te verzamelen, duidt dit op geluk na problemen en wijst het positief op briljante mogelijkheden op het gebied van werk . Als je zwarte bessengroen eet, maak je een fout op je pad naar plezier en haast je je naar het toppunt van sensualiteit . Slechte resultaten zullen onvermijdelijk volgen op het proeven van groene kruisbes . Als je zwarte bes in een droom ziet, voorspelt dit dat je een vreselijke zaak zult overleven . Als een meisje zwarte bes eet, voorspelt dit dat ze enigszins teleurgesteld zal zijn in haar verwachtingen ….
…Het zien van een soldaat met een zweep of kruisboog in zijn hand is een bewijs van zijn goede leven, en het zien van stof is een reisgids . En er werd gezegd dat als hij donder en bliksem had, dit het bewijs is van droogte en angst, gebaseerd op het bewijs van de uitspraak van de Almachtige : “Er zijn gezichten op die dag en ze zullen na een tijdje uitgeput zijn . ~ En als hij dat niet deed, dan is het een bewijs dat de buit is geraakt, want de Almachtige God zegt : ~ Maak hem er zo rijk aan ~….
…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…
…Surat Hud Ibn Sirin zei dat degene die zag dat hij het las, zijn geld zou verhogen door het planten en planten van wijngaarden . Al-Kirmani zei dat hij in de maak is . En Jaafar al-Sadiq zei dat hij het pad van religie zou bewandelen ….
…De winkel : duidt elke plaats aan waar een persoon baat heeft bij interesse in zijn wereld en andere dingen, zoals zijn boomgaard, zijn feddan, zijn palmboom, zijn vrouw, zijn vader en zijn moeder, of zijn boek, uit de woorden van de publiek voor wie een interessante plaats heeft aangenomen, maak er zijn winkel van . Degene die zijn winkel zag, werd vernietigd, als zijn vader ziek was, stierf hij, omdat hij van hem leefde . En als zijn moeder ziek was, zou ze omkomen, want ze voedde hem op met haar melk en versterkte het met haar levensonderhoud . En zijn vrouw was zwanger of ziek, ze stierf omdat zij zijn wereldse leven is, zijn plezier en zijn plezier, en wie in haar schoot is, is zijn water, en zijn zoon is zijn geld in interpretatie . Als dat niet het geval is, wordt zijn levensonderhoud moeilijk en worden de plaatsen waar zijn kracht voor hem belemmerd, belemmerd . En wie ziet dat hij de deur van de winkel openbreekt, draait zich er vanaf . Als hij zag dat de deuren van de winkels gesloten waren, was hun bagage neergeslagen en hun zaak gesloten . Als hij ziet dat hun deuren geblokkeerd zijn, zullen ze sterven en zal de herinnering aan hen verdwenen zijn . Als hij zag dat het werd geopend, zou het de deuren van de handel voor hen openen ….
…Lengte, lang, of lengte : Een van de belangrijkste betekenissen waarmee we uit deze vorm komen is rijkdom en de hoogte, en het kan worden gegeven in de zin van arrogantie of lange tijd, zich te houden en de overvloed aan goede doelen .. Deze betekenissen kwam in de volgende teksten zei de Almachtige : ( Wandel niet op aarde, vrolijk, dat je niet zult schenden. De aarde zal de bergen niet in de lengte bereiken. ~ Soera Al-Israa 37 De Almachtige zei :~ En vanaf de nacht heb ik werp voor hem neer en prijs hem ‘s nachts voor een lange tijd. ” Soera Al-Man 26 en de Almachtige zeiden (… uw hulp, maak de lengte van hen …) Soera al-Tawbah 86 en de Boodschapper, vrede en zegeningen zij met hem, zegt over de muezzins. De langste mensen op de Dag der Opstanding, en naar verluidt beschreef hij een van zijn dochters zo lang als een hand, wat een metafoor is voor naastenliefde ….
…Als je iemand in een droom ziet herleven, dan is de interpretatie dat je veel zult verliezen, maar in de toekomst zul je meer winnen dan je hebt verloren, en zul je terugkeren naar geluk en vreugde . En als je iemand anders nieuw leven inblaast, maak je nieuwe vrienden waardoor je je gelukkig en beroemd zult voelen ….
…Er werd gezegd dat hij die het bloed van mensen dronk zich verveelde van de zonde en eraan ontsnapte . Wie in een put met bloed valt, zal door bloed of verboden geld worden gekweld . En de bloedstroom uit de gezondheid en veiligheid van het lichaam . Als hij afwezig was, zou hij veilig terugkeren van zijn reizen . En een man uit Azad zei : Een van onze grote mannen bad het volgende avondgebed met ons, stevig en krachtig, en hij werd blind, dus smeekten we hem en vertelden hem: Wat is dit dat je neergeslagen heeft? Hij zei : Ik kwam in mijn slaap en ik nam, dus nam hij me mee naar de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en als hij zat met bloed in zijn handen, zei hij dat jij degene was die vocht Hussein? Ik zei ja, dus nam hij deze twee vingers, de wijs- en middelvinger bedoelend, en doopte ze in bloed, en toen zei hij dat in mijn ogen . En hij knikte met zijn twee vingers, en zei : ik kan niets zien . Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zag alsof ik een druppel bloed in mijn handen had, en hoe meer ik ze waste, hoe feller . Hij zei : Je bent een man die van je zoon is verbannen, dus vrees God en maak hem waardig . Sufyan zei, ik zag bloed op mijn jurk, dus toen ik naar de moskee ging, en er was een kruising voor zijn deur, vertelde ik hem mijn visioen en hij zei : hij liegt tegen jou . Het was zoals hij zei ….
…Degene die Surat Al-Tin reciteert, schiet op om in zijn behoeften te voorzien en maak het hem gemakkelijk om in zijn levensonderhoud te voorzien ….
…En als hij dat zag met een doorn of een eigenaar van een functie, dan de dood van zijn schrijver of zijn vertaler, en er werd gezegd dat hij geïsoleerd was van zijn autoriteit, en er werd gezegd van vernedering en onderwerping. Misschien noemde de tong een persoon, en hij kwam naar buiten en geloofde hem voor wat de Almachtige zei: ~ En maak voor mij een taal van waarheid in anderen .~…
…Jaafar al-Sadiq zei dat het aambeeld wordt geïnterpreteerd op basis van vijf aspecten van een man met een grote bestemming: voordeel, kracht, voogdij en Iqbal in de maak ….
…Golf Als je van golven hebt gedroomd, geeft dit aan dat je een cruciale stap in het onderzoek hebt die veel kennis genereert als de golven helder zijn . Als de golven modderig zijn of de storm ze wegjaagt, maak je een grote fout ….
…Zeldzaam, een betrouwbare man vertelde me dat hij zei dat hij een paar jaar geleden Jeruzalem was binnengekomen en dat hij een grote plaag had, dus ontmoette ik sjeik Abi Bakr al-Halabi, die in Tayluniyah woont, bekend bij Bab Hatta, en ik las de hadieth aan hem voor. in het verleden, dus ik las met hem zijn antwoord uit de Koran na het middaggebed, volgens zijn gewoonte. Toen hij klaar was, noemde hij deze woorden drie. Verschillende keren met een groep van zijn studenten, ik vroeg hem ernaar, dus hij zei een anekdote van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, daarna instrueerde hij enkele van de groep om het naar mij te schrijven, dus schreven ze het en corrigeerden het voor hem. O God die vol kracht en almacht is, o God, o God, o God, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, de glorie van uw naaste en de glorie van uw lof – en er is geen god dan u, o God, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen steken, plagen, verrassing en slechte wendingen in de ziel, het gezin en het geld, en het kind, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, het aantal van onze zonden totdat je vergeven bent.O God, zegen Mohammed, de eigenaar van het bassin en Al-Kawthar, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, God is de grootste, zoals je voor ons pleitte onze Profeet Mohammed, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus geef ons ons leven en maak ons onze huizen en vernietig ons niet met onze zonden en fouten en heb genade met ons met jouw genade o God is de Genadevolle, dus God zal volstaan, en Hij is de Alhorende, de Alwetende, en God is de Genadigste, en er is geen kracht of kracht behalve in God, de Allerhoogste, de grote. Toen vroeg ik hem door zijn steun aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken. Moge God hem zegenen en hem vrede schenken in een droom, en een grote plaag daalde neer in dat land totdat de meeste mensen stierven. Hij verzamelde wat nieuws voor hem en vroeg hem dat als hij de Boodschapper van God zou zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij, op basis van zijn gewoonte in een droom, hem om voorbede voor hen zou vragen, dan zag hij de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, dus vervulde hij hem met deze smeekbede en instrueerde hem om erom te roepen en de mensen te leren erom te roepen bij het opheffen van de plaag. Hij zei, dus ik zei: O Boodschapper van God, ik vrees dat ik hem zal vergeten of dat ik er iets van zal misleiden. Hij zei, dus de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, beval een man die bij hem was en zei : Schrijf het hem in zijn handpalm . Dus ik werd wakker en vond het in mijn hand geschreven op zijn bewoording, want het is Germaans. De auteur zei, en ik vroeg wie me dit had verteld of Sheikh Abu Bakr je toestemming had gegeven om dit van hem te vertellen met deze ketting van overleveringen en hij zei ja ….