…Tarwe : is toegestaan geld in moeilijkheden en ontberingen, en het kopen van tarwe geeft aan dat het geld is geraakt door een toename van het aantal kinderen. Het verbouwen van tarwe is een werk in het genoegen van de Almachtige God, en het streven om het te cultiveren duidt op jihad . Als hij het ziet alsof hij tarwe zaaide en gerst verbouwde, dan geeft dat aan dat het van buiten beter is dan van binnen . Als hij gerst zaait en tarwe groeit, is de kwestie tegen de eerste . En als hij tarwe zaaide en bloed liet groeien, zou hij woekerrente eten . En de groene aar maakt de soenna vruchtbaar, en de droge aar die op zijn been groeit, is de onvruchtbaarheid van de soenna, omdat de Almachtige God zei in het verhaal van Jozef en de aar in de hand van een persoon, of in een dorsvloer of in een container, geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen, of kennis die hij leert . Er werd overgeleverd dat ik zoals Hamadan zag alsof hij tarwe voor gerst had verkocht, daarna vertelde hij al-Shabi over zijn visioen en zei : hij verving poëzie door de koran . En wie de Al-Sanabel-kloof ophaalt van een plantage die de eigenaar kent, hij krijgt geld gescheiden van de eigenaar . Als hij ziet dat het zaaien op een ander tijdstip wordt geoogst, duidt dit op de dood in dat kamp of oorlog . Als de oren nul zijn, duidt dit op de dood van de oudsten . Als het groen is, dan is het de dood of moord op jonge mensen . En de tarwe in het bed is het touw van de vrouw, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewassen plantte, het touw van zijn vrouw is. Als hij ziet dat hij ploegt op het land van iemand anders en hij kent de eigenaar, dan trouwt hij met zijn vrouw . En wie in zijn eigen tijd een zaadje zaait, heeft goed werk verricht . Als hij een wali was die een macht verwierf, als hij een koopman was die winst behaalde, en als hij een vulgair was, dan werd hij een muilezel, en als hij een asceet was die vroomheid bereikte . Als wat hij zaaide groeit, is het nieuws acceptabel, en als hij het oogst, zal hij worden beloond . Wie ziet dat hij gestoofde of droge tarwe eet, zal teleurgesteld zijn . Wie ziet dat zijn maag, huid of mond gevuld is met droge of gekookte tarwe, dan is dat de dood van zijn leven, anders is wat er in hem overblijft wat er van zijn leven overblijft . En wie ook tussen een verzamelde plant liep, hij liep tussen de rijen van de Mujahideen . En er werd gezegd dat de transplantatie het werk is van de zonen van Adam, als het bekend is, is zijn positie vergelijkbaar met de plaatsen van transplantatie in zijn lengte . Er wordt gezegd in het spreekwoord : ~ Wie goed zaait, oogst gelukzaligheid, en wie kwaad zaait, oogst wroeging .~ De dichter zei : als je niet zaaide en een maaier zag … je had spijt van de verwaarlozing op het moment van zaaien, en als het zaaien deze eigenschap schond, dan zijn het mannen die zich verzamelen in oorlog . De geoogste doden . God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden, zei: ~ Dit is vergelijkbaar met hen in de Torah en hun gelijkenis in de Bijbel, als een zaadje dat uit zijn oever kwam, het zo prees, dus het maakte er gebruik van .~ Als hij zag dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed en een kluizenaar in de religie . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . Door dit alles, wat werd afgeleid uit de woorden van de eigenaar van het visioen en de directeur ervan, en als het in zijn religie was, dan is de beloning voor zijn werk in zijn religie in de hoeveelheid van die aanplant, de hoeveelheid en de voordeel, en als het in zijn wereld was, was het een geldbedrag dat hem zou worden en een beloning voor werk . Als zijn werk in zijn wereldse zaken ligt, en hij ziet zijn kleed volgens wat hij ziet aan de staat van de aanplant, dan blijft dat geld verzameld totdat de liefde uit de aar komt, en als het uitgaat, wordt dat geld gescheiden vanaf zijn eerste staat, behalve dat het eerbaar is van geld in ontbering of misleiding, vooral als het tarwe was, en als het gerst was, het de beste is, en het wordt gefeliciteerd met de gezondheid van het lichaam en de lichtheid van de voorraden . Als het juist is, dan is het geld dat als vanzelfsprekend wordt beschouwd, en het is beter dan tarwe en beter dan brood, omdat het brood door het vuur is aangeraakt ….

…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een ​​kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan ​​van geld

…Psychotherapie Sommige slaapstoornissen, zoals nachtmerries, storende dromen, lopen tijdens de slaap en praten tijdens de slaap, worden veroorzaakt door onopgeloste problemen en conflicten en omringende ervaringen. Daarom moet het individu een psychologische behandeling ondergaan, zoals het wordt gedaan door het proces van emotionele ontlading en vrije associatie om dergelijke conflicten te identificeren en te proberen ze aan de patiënt uit te leggen en vervolgens Astbesarh te verhogen, waardoor hij terug kan keren naar de normale slaap en ziet : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – Deel I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Gedragsstoornissen en hun behandeling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : De Jathoom : Het is afgeleid van ons gezegde : de persoon of het dier zat hoog neergestreken , en de betekenis bleef op zijn plaats en ging niet weg , of wat het betekent is : aan de grond kleven, dus hij neergestreken . Een nachtmerrie en genaamd Word in Jathaam of al Koran 🙁 ze werden in hun huis Jtman ) ( gebruik : 78 ) Dit Arabische woord heet barok Alnidlan , kan zich bevinden in een druk op de borst van de slaper die niet kan bewegen met hem (1). Om dit te illustreren , leg ik je uit of hij een man zag in een droom van zogenaamde Paljathom beschreven om te voelen dat de slaper Bshi E zichzelf dempt , noch kan redding , en proberen wakker te worden , niet alleen na zware pogingen , Vistiqz heeft zijn vermoeidheid bereikt, ernstige hoeveelheid zweet en hand , en maakte zich zorgen , en het gevoel van deze zaak kwam naar hem toe voordat hij Kalmchlol wakker werd , en hoopt dat een glijbaan , ongetwijfeld deze zaak die man in de slaap van paniek raakte . De vrede zij met hem weten wanneer zijn metgezellen dit gebed vrezen : ~ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God, vol woede en tegen het kwaad van Zijn slaven en tegen de boze demonen Bibliografie , en woon het bij ~ (2). Zoals vermeld in de isti’aadhah van intimidatie in een droom die werd verteld door Malik, zei hij : Khalid bin Walid zei in de uitverkoop! : O Boodschapper van Allah , ik ben in een droom . Hij zei vrede zij met hem : ~ Zeg : ik zoek toevlucht bij Allah’s volmaakte Ichaelmat tegen het kwaad van woede en kwelling en kwaadaardige cultus , en Bibliografie van demonen , en woon het bij ~ (3). Hier mediteerde in deze gesprekken dat de profeet vrede zij met hem de dienaar leidde wanneer je zulke verontrustende dromen , nachtmerries ziet , geleid door de toevlucht tot God en bij hem toevlucht zoekt tegen het kwaad van woede en angst , en een bibliografie van demonen en ergernis , om hem niet bij te wonen , en organiseerde een sit-in God Esme God . Het lijdt geen twijfel dat de weerspiegeling van de toestand van de mensen tegenwoordig opmerkt wanneer de meesten van hen weg zijn van God en vertrouwen op de wereld en de genoegens en afstand van het Boek van Allah en vreemde uitspraken , en deze vervangen door te luisteren naar muziekinstrumenten en liedjes, zodat sommige jonge mensen slapen en koptelefoonmuziek in zijn oren en of die hem Moellah Ikh bijwonen en op hem neerdalen? Maar vandaag dat moskeeën zijn geteisterd door muziek , werden net als zij ontbering ; Dit komt door de mobiele apparaten, waarvan de meeste tonen muziekstukken zijn geworden die het gehoor van de aanbidders tijdens hun gebeden schaden , en waarvan de eigenaren de afdaling van genade en de aanwezigheid van de engelen kunnen voorkomen , aldus Abu Bakr bin Musa, die zei : ik was bij Salem bin Abdullah bin Omar , dus ik passeerde het gezelschap van de moeder van de jongens in de klokken , Salem kwam langs zijn vader van de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ engelen begeleiden hen niet Rkpo jingle , ~ en Algelgel : kleine bel bevestigd aan de nek van dieren (4). Velen hebben gekozen voor mensen vandaag de dag zijn ver van God , en de afstand van de Koran , en de afstand van de man , en dus vervangen door de keuze van het goede gezelschap slecht Balrvqh , Is niet God in zijn boek zegt : ) omn levend vermelding Rahman antithese van zijn duivel is hij zijn echtgenote ) ( Zukhruf : 36 ). Wat wordt bedoeld : vertoningen voor Rahman en zijn vereniging In tegenstelling tot wat dan ook zijn metgezel van de duivel is, is hij zijn metgezel in deze wereld en in het vuur (5). En deze duivel siert hem met valsheid en kwaad , verveelde hem met dhikr en gehoorzaamheid, en maakt zijn gelukkigste tijden met amusement, muziek en zang , en op deze manier is het voor hem noodzakelijk om zichzelf verantwoordelijk te houden en ervoor te corrigeren , en te lijken op de rechtvaardig en de laatsten die zich God gedenken, staande en rustend en op hun zij , de herinnering is niet gescheiden van hun tong , mensen in Gflathm snijden Flathm . Het voelt ook alsof dit soort visioenen troosteloos en bang voor hen zijn , leg hem uit om bij hen toevlucht te zoeken , zei Stone Son in al- Fath werd genoemd in het recept om toevlucht te zoeken tegen het slechte visioen effect is waar , verteld door Sa ‘ eed ibn Mansoor en Ibn Abi Shaybah en Abdul Razak isnaads corrigeren Ibrahim Nakha’i zei : ~ Als je in een droom zag wat hij haat, laat hem dan zeggen als hij wakker werd : ik zoek toevlucht bij Aazt bij Gods engelen en boodschappers van dit kwaad dat me opvalt waar mijn visie Maol is in religieuze Dnaaa ”(6). Ik raad iedereen aan die hier wird wilde lezen voordat Sayings slapen en is gemakkelijker te vinden dan veel folders in moskeeën en bibliotheken , en de belangrijkste hiervan is : 1 – Staat van de stoel . 2 – ~ Zeg, Hij is God is één ~ 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ) , ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ). 4 – Ik zoek mijn toevlucht in de volledige woorden van God tegen het kwaad van wat Hij heeft geschapen . 5 _ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God vol van elke duivel en elk oog is belangrijk voor de natie . 6 _ In de naam van God, die niets doet met zijn naam op aarde noch in de hemelen en Hij is de Alhorende, de Alwetende . 7 _ Uw naam Lord zet mijn kant en uw Heer dragen up , als ik mezelf pakte Varahmha , en stuurde hem opslaat, waaronder reservering rechtvaardig slaven . 8 _ Oh God, ik onderwerp mijzelf aan u en stuurde mij naar u en machtigde mijn bevel aan u , en mijn rug naar u verlangt GATT en het ontzag voor u , geen toevluchtsoord noch u alleen aan u gespaard , uw boek veiliggesteld, dat werd onthuld en Npik die je stuurde . 9 _ in uw naam Oh God, ik sterf en leef . 10 – verzen van de drie dagen van Sura startvers . : ~ God is wat in de hemelen is en wat op aarde is, en dat je manifesteert wat in jezelf is …~ de verzen . Deze Awrad zijn – als God het wil – Caldra, die je beschermen tegen PROD, de vervloekte Satan en zijn kwaad , en dit is precies zoals de strijd die binnenkwam en de oorlogskleding.De komst van de speren en zwaarden voor hem hebben moeilijkheden , en tot hem en hem pijn doen om te voorkomen dat zij zich kleedt en zo ook, die slaapt en onderdak biedt voor het slapengaan deze wird. De legende bereikt Satan niet met de hulp van God (7). ________________________________ (1 ) lexicon bemiddelaar – op – r (107 ). (2 ) hasan h’adieth overgeleverd door Imam Tirmidhi in het boek roept de deur op van wat Gah met de hand ter ere hield – op – 0 overgeleverd door Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, moge Allah zijn tevreden met hen – op – En het is overgeleverd door Abu Dawood in het Book of Medicine, Bab How to Raqqa – vorige referentie -. (3 ) visioenen van de Profeet vrede zij met hem ( p. 19 ) – op – en overgeleverd door Imam Ibn Hajar in al- Fath (371/12 ) en toegeschreven aan Imam Malik en vrouwen, een andere Bosanao, zei oorspronkelijk Abu Dawood, Tirmidhi en geclassificeerd als heerser En corrigeer het . Zie : Zaad voor de zoon van waarden (2 /468 ) – op -. (4 ) Verteld door Imam Vrouwen in de deurversieringen Algela Gel boek , Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab moge Allah tevreden met hem zijn, een directeur in de rechterketen van Albany (4 \ 493 ) – een verwijzing eerder -. (5 ) interpretatie van Ibn Abbas – op – ( p. 413 ). (6 ) Zie : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Zie : Zaad Ibn waarden – op – (365 \ 2 ) , ik zei : bewezen dat veel wetenschappers het effect hebben van moderne djinn-mensen, en ze zeiden : is het echte effect als het fenomeen niet zichtbaar is ; En ze concludeerden het binnendringen van lucht, microben en anderen in het menselijk lichaam . Dit bevestigt de mogelijkheid van het invoeren van de dejinn het menselijk lichaam ook . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Vuil : duidt op mensen, de aarde, en heeft de consistentie van het levensonderhoud van de schepping, en de Arabieren zeggen : een man zal worden afgestoft als hij rijk is . En misschien wel aangegeven door armoede, dood en het graf, want het is het bed van de doden . En de Arabieren zeggen : Een man wordt opgevoed als hij arm is . Hij zegt : ~ of behoeftig. De stoffige ~ het is het graven van de grond en gedolven grond, het was ziek of heeft een zieke, dat zijn graf, hoewel hij op reis was, groef hij zijn reis, en de grond verdiende hem en zijn geld en rente, omdat het slaan in de grond reist, het vers : ~ en anderen slaan ze op de grond .~ En als hij een vrouw is die wil trouwen, dan is het land zijn vrouw, het graven is ontbossing, de mannelijke houweel en het vuil is het geld van de vrouw of het bloed van haar excuus . En als hij een visser is, dan is zijn graven zijn verraad voor de jacht, en zijn grond is zijn winst en wat hem ten goede komt, anders is zijn graven vereist in zijn achtervolging en winst, bedrog of bedrog . Het basisprincipe van graven is dat wat voor een zevende van het schuim wordt gegraven om erin te vallen, dus daarvoor is bedrieglijk graven nodig . Wat betreft degene die zijn handen heeft verontreinigd met vuil, of zijn kleed met stof, of ermee op de grond, als hij rijk is, is zijn geld verloren en heeft hij vernedering en nood nodig, en als hij een schuld heeft of heeft een aanbetaling, hij geeft dat terug aan zijn familie en neemt het allemaal uit zijn hand, en heeft na hem nodig, zelfs als het ziek is, zijn hand verminderde de voordelen van deze wereld, ontdaan van zijn geld en verstrikt in het vuil . En het land met aarde raken, duidt op speculatie met winst, en het slaan met een riem of stok, duidt op een mooie reis, en sommigen van hen zeiden : wandelen in het zand, op zoek naar geld, en als hij het verzamelt of eet, verzamelt hij hij krijgt geld en geld, en als het land voor iemand anders is, dan is het geld voor iemand anders. Als hij iets van vuil bij zich heeft, zal hij evenveel voordeel hebben als hij gedragen heeft, en als hij zijn huis veegt en er vuil van ophaalt, dan bedriegt hij totdat hij geld van zijn vrouw neemt, en als hij het van zijn winkel, verzamelt hij geld uit zijn levensonderhoud . En wie ziet dat vuil wordt afgevoerd, het is geld dat hem overkomt, want vuil is van jou en geld, en als hij ziet dat hij stof op het dak van zijn huis heeft geveegd en het eruit heeft gehaald, dan is het het vertrek van het geld van zijn vrouw , en als de lucht vuil regent, dan is het goed dat het niet vaak gebeurt . En wie zijn huis instort en hem van het vuil en stof schrapt, hij schrapt geld uit zijn erfenis, en als hij vuil op zijn hoofd aanbrengt, zou hij geld slaan uit misvorming en zwakte . En wie ziet alsof iemand vuil in zijn ogen roert, dan geeft de Hettitische geld uit aan de Hettitische om hem iets aan te doen of van hem te krijgen wat de bedoeling is . Als hij ziet alsof de lucht veel vuil heeft geregend, dan wordt hij gekweld, en wie zijn winkel veegt en het vuil eruit haalt met een doek, draait zich om van plek naar plek ….

…Haar is als hoofdhaar . In een droom is hij geld en een lang leven, dus wie zijn haar ziet is lang, zijn leven zal langer zijn . En als hij ziet dat het haar van zijn stam gekruld is geworden, dan zou hij vernederd moeten worden, en als het tegenovergestelde is, dan wordt het geld van zijn heerser verspreid . En er werd gezegd : veel poëzie is zijn geld, en als hij arm is, dan zijn het zijn schulden . Als hij in een droom krullend haar had, duidt dit op compensatie met geld, echtgenoten of kleding . En wie zijn haar lang ziet, dat is lovenswaardig, vooral onder vrouwen . Vlechten zijn het bewijs van menselijke schuld . Het verwijderen van snor en okselhaar is een bewijs van schuldverlichting, toewijding en naleving van de Sunnah . En het vlechten van haar duidt op het beheersen van dingen en het besparen van geld . En wie ziet dat zijn haar niet op zijn plaats is, zullen hem slaan . Het scheren van het haar tijdens de hadj duidt op veiligheid . En er werd gezegd : haar plukken duidt op vervulling van de religie van de ziener . Als de soldaat ziet dat zijn haar te lang is, wordt zijn wapen vergroot . En wie zijn haar als paardenhaar ziet, zal worden gearresteerd als hij een dief is . En wie zijn haar ziet worden als varkenshaar, hij zal door ontberingen worden getroffen . De overvloed aan poëzie voor de angstigen is een toename van zijn bezorgdheid, en de overvloed van de verheugd, een toename van zijn plezier . De zwartheid van het haar van de vrouw duidt op de liefde van haar man voor haar . Als ze zag dat ze haar haar onthulde, zou haar man bij haar afwezig zijn . Als ze ziet dat ze nog steeds onbedekt is, zal haar man niet naar haar terugkeren . Als ze geen man heeft, zal ze nooit trouwen . En de lengte van het okselhaar is een bewijs van de noodzaak en de geldigheid van de schuld en vrijgevigheid van de eigenaar . Als er luizen in zitten, geeft dit de overvloed aan kinderen aan . En wie het haar van zijn hoofd ziet, ontbreekt het, zij zijn het . En als hij iemand zijn haar ziet plukken, dan is dat een ongeluk in geld, en wie ziet dat hij zijn haar met olie heeft gezalfd, dan is dit zijn versiering . En wie ziet dat zijn hoofd vervaagt, zal enkele van zijn fouten zien . En wie poëzie ziet ontkiemen op plaatsen waar poëzie niet groeit, religie zal er in overvloed voor zijn . Als er haar in zijn handpalm groeit, is dat een voordeel . En misschien verwijst het haar van het hoofd naar de plantage, geld, prestige en de echtgenoot voor een alleenstaande vrouw, en de vrouw voor een alleenstaande man . Zijn haar vlechten betekent geld inzamelen, en als luizen van zijn hoofd worden verwijderd, betekent dit dat de corrupte mensen van zijn land worden verwijderd . Misschien duidde goed haar op goede daden, en als een vrouw gekruld was, was ze ziek en stierf . En de man voelde zijn versiering, bescherming en blijvend geld . Als hij zijn lichaamshaar wit ziet en hij is rijk, zal hij zijn geld verliezen . En als de vrouw ziet dat haar haar glanzend en warm is, schaft ze het geld van haar man af ….

…Maakt mijn vaardigheid in het interpreteren van de visioenen en dromen van mijn familie mij representatief? Er is een man of vrouw die leest in de wetenschap van interpretatie van visioenen en dromen, en zijn liefde voor deze wetenschap ontwikkelt zich om te proberen zijn dromen te interpreteren, en dit kan zich ontwikkelen voor interpretatie aan degenen om hem heen, vooral voor degenen die dicht bij hem staan, en het kan hem lukken sommige of veel ervan te interpreteren, al naar gelang zijn vindingrijkheid, bezit en cultuur . Een meisje kan slagen als ze verschillende visioenen van haar moeder hoort en waarin het symbool van regen wordt herhaald, en dit is bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, weten wat juist is bij het bepalen van de betekenis ervan bij het zien van haar moeder in het bijzonder, en dit is mogelijk, maar mijn vraag is : zal het haar lukken als ze voor veel vrouwen zit en misschien Kent ze hen niet de betekenis van het symbool zelf kennen en verwachten dat het de juiste betekenis krijgt voor iedereen die het haar vraagt? Een van hen kan er misschien in slagen om zijn collega één keer naar analogie uit te drukken, bijvoorbeeld over de uitdrukking van een visie waardoor iemand die bekwaam is in deze techniek, maar hij zal niet in staat zijn soortgelijke visies te uiten aan anderen dan zijn vriend. Vanwege het verschil tussen zijn vriend en andere vragers, en dit lijkt sterk op iemand die zijn zoon medicijnen geeft om warmte te verlichten, maar hij is niet in staat en kan zelfs als een dader worden beschouwd als hij hem bij een andere ziekte een ander medicijn toediende, de kwestie is zeer ernstig, aangezien de visioenen niet tegen elkaar worden afgemeten in uitdrukking en hier Moeilijkheidsgraad; Daarom ligt het criterium niet in de vindingrijkheid van zo-en-zo, zijn succes in interpretatie is niet alleen voor zijn gezin en zijn gezin, maar de norm is breder en uitgebreider dan dit, en dus zei ik wat ik eerder zei. Wie een succesvolle expresser wil zijn, moet oefenen en dit is in het uitdrukken van visioenen voor veel monsters zonder diepgaande kennis ervan, en het ritme van de visie volgens de juiste bedoelde betekenis, gedetailleerd volgens de grootte van de eigenaar . Het succes van een persoon bij het uiten van de visioenen van zijn collega’s, en het succes van een persoon bij het uiten van de visioenen van zijn familie is niet voldoende om hem de titel [ expressief ] te geven , en wat er van tijd tot tijd wordt gepresenteerd over dit onderwerp van verhalen voor sommigen over hun succes bij het uiten van visioenen of dromen van familie of vrienden vallen onder deze sectie, let alstublieft op. Voor dat verschil…

…In het visioen van de profeten en boodschappers in het algemeen en het visioen van Mohammed in het bijzonder, hoorde ik Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, hij zei : ik kocht een dienstmeisje waarvan ik denk dat het Turks is, en dat deed ze niet ken mijn tong, en ik ken haar tong niet, en mijn metgezellen hadden een buurman die van haar vertaalt, zei hij, dus op een dag sliep ze, dus realiseerde ik me terwijl ze huilde En ze huilt en zegt : O mijn heer, leer me de opening van het boek, dus ik zei tegen mezelf, ik kijk naar haar boosaardigheid, je kent mijn tong en praat niet met mij, dus mijn vrienden kwamen bij elkaar en zeiden tegen haar : je kende zijn tong niet en de tijd , hoe spreek je met hem? En de meid zei : ik zag in mijn droom een ​​boze man en veel mensen stonden achter hem terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Ze zeiden Mozes: vrede zij met hem . Toen zag ik een man die beter was dan hij en met mensen terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Dus zeiden ze Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem, dus ik zei dat ik hiermee mee zou gaan, dus hij kwam bij een grote deur, dat is de poort van de hemel, dus klopte het en ging open voor hem en voor wie hij binnenkwam, en ik en twee vrouwen bleven, dus we controleerden de deur en die ging open, en er werd gezegd dat iemand die goed is om de opening van het boek te lezen toestemming krijgt, dus lezen en geven ze toestemming, en blijven ik ben . Dus hij leerde me de opening van het boek, zei hij, en ik leerde het met grote ontbering, en toen ik het bewaarde, viel het dood neer . Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het visioen van de profeten, moge Gods gebeden op hen zijn, is een van twee dingen, hetzij als goed nieuws, hetzij als waarschuwing . Dan zijn er twee aanvallen : een daarvan is dat hij een profeet ziet in zijn toestand en uiterlijk, want dat is het bewijs van de goedheid van de persoon van het visioen, zijn trots, de perfectie van zijn status en zijn overwinning op degenen die zijn tegen hem aan, en de tweede ziet hem met een fronsend gezicht de situatie veranderen. een profeet, gaf aan dat het Secretariaat en het Verbond verraden om het vers aan de kaak te stellen : ( let op de dingen Nqdahm hun verbond en ongeloof in de verzen van Allah en dood de profeten onrechtvaardig ). Dit is over het geheel genomen, en wat betreft de details : als hij Adam, vrede zij met hem, in zijn uiterlijk had gezien, zou hij een groot mandaat hebben bereikt als hij het waardig was . Omdat de Almachtige God zegt : ( Ik ben een kalief op aarde ) , en als hij ziet dat hij tot hem sprak, zal hij een briefje ontvangen waarin de Almachtige zegt : ( En Adam kende alle namen )….

…Geeft in een droom zijn lange levensduur aan zonder zijn leeftijdsgenoten . Als hij ziet dat al zijn tanden eruit zijn gevallen, zal hij een lang leven leiden . En als hij ziet dat al zijn tanden eruit zijn gevallen en hij ze niet meer ziet, dan zal zijn gezin voor hem sterven of ziek worden . En wie ziet dat zijn boventanden in zijn hand zijn gevallen, dan is het geld dat van hem wordt, en als het op zijn schoot valt, dan is hij een mannelijke jongen, en als het op de grond valt, dan is het een pech van dood . En wie ziet dat zijn ondertanden zijn uitgevallen, zal pijn en pijn, illusie en angst lijden . En wie een schuld heeft als zijn tanden eruit vallen in een droom, geeft aan dat hij zijn schuld nakomt . En als hij ziet dat een van zijn tanden is uitgevallen, zal hij al zijn schulden in één keer afbetalen . En als al zijn tanden eruit vallen, zal iedereen in dat huis en zijn vrienden omkomen . En wie ziet dat zijn tanden eruit vallen terwijl hij ze in zijn hand neemt, duidt op de dood van kinderen . En er werd gezegd : wie zijn tanden eruit zag vallen, gaf aan dat sommige van zijn vrienden kwaad hadden gedaan . Als hij ziet dat zijn kudde is gevallen, dan profiteert hij van een zoon of een broer of een zus . En het verlies van een enkele tand als deze niet werd behandeld en hij nam hem bij de hand, en als hij zwanger was, kwam er een zoon naar hem toe, anders zou hij voorstander zijn van een broer of familielid die hem had doorgesneden . En er werd gezegd : het vallen van de tanden duidt op een obstakel dat hem verhindert van wat hij wil . Er werd gezegd : het is het bewijs van kwijtschelding van schulden . En als hij had genomen wat van zijn tanden was gevallen, zou hij misschien een fout hebben gemaakt en er spijt van hebben gehad en het geheim hebben gehouden . En misschien duidde het verlies van tanden de meesters van jihadisten op de noodzaak van het niets . En wie ziet dat zijn tanden zijn uitgevallen en hij niet kan eten, het zal hem ontbreken ….

Geld : het geld dat erover wordt gestrooid in een container om een ​​behoefte te elimineren, en de blootgestelde zijn slechte woorden en geschreeuw . En wie ziet dat hij een dirham in zijn mond stopt en een cent eruit haalt, dan is hij een ketter, en de cent is een gesprek met huichelarij en argumentatie, en wie geld ziet met de naam van God Almachtig, dan heeft hij zichzelf toegestaan om poëzie zoals de Koran te horen en te beluisteren . En wie ziet alsof hij een dinar heeft ingeslikt en een cent uit zijn achterste heeft gehaald, dan zal hij door ontrouw sterven, want de dinar is een schuld, en de cent is bedrog, ongeloof en misleiding . Sommigen van hen zeiden : Geld duidt op verdriet en verdriet en spraak, gevolgd door verdriet . En er werd gezegd dat de cent duidt op een faillissement ….

…De zee : Wat betreft de zee, het verwijst naar iedereen die gezag heeft over de schepping, zoals koningen, sultans, verzamelaars, heersers, geleerden, meesters en geesten vanwege zijn macht en groot gevaar, en zijn nemen en geven en zijn geld en zijn kennis van zijn water, en het leiden van zijn mannen of zijn krachten of zijn argumenten en bevelen, zijn vissen zijn zijn onderdanen, zijn mannen zijn zijn levensonderhoud en zijn geld of zijn zaken en zijn leiderschap, en zijn vee Zijn assistenten en studenten, zijn schepen , zijn soldaten, zijn woningen, zijn vrouwen, zijn beheerders, zijn handel, winkels, boeken, korans en jurisprudentie . En de zee kan wijzen op de wereld en haar gruwelen die de een koestert en financiert, en een ander verarmt en hem doodt, en vandaag bezit en hem morgen doodt, haar voor vandaag voorbereidt en daarna vernietigt . Zijn schepen, hun markten, hun seizoenen en hun huidige reizen verrijken mensen en verarmen anderen . En zijn winden zijn zijn middelen van bestaan, zijn aantal, zijn ongelukken, zijn Touaregs, zijn bewoners, zijn vissen, zijn levensonderhoud, zijn dieren en zijn vee, zijn ongedierte, zijn Touaregs, zijn koningen en zijn dieven, en zijn zorgen en zijn opruiing . Hij heeft macht als dat in de zomer en in deze zee is, of hij drijft in kennis en mengt zich met geleerden, of hij breidt uit in geld en handel in de mate van zijn lof in de zee en zijn macht over het water, en als hij zinkt in zijn toestand en sterft niet in zijn verdrinking, noch wordt hij geraakt, of verkeert in een staat van pijn, zeilen terwijl hij erin is. En door hun uitspraak dat die en die verdronken in deze wereld en verdronken in gelukzaligheid en kennis, en met de autoriteit, en als er iets sterft, verdrinkt hij, corrumpeert hij zijn schuld en is zijn bedoeling verkeerd voor wat nodig is, om aan de geboorte en verdrinking . Maar als hij erin binnenkwam of erin zwom in de winter en de kou, of terwijl hij beefde, overkwam hem een ​​ramp van de sultan, hetzij opsluiting of kwelling, of ziekte, waterigheid en schadelijke winden, anders zou hij in fatale opruiing komen . Als hij op dat moment verdronk, werd hij in zijn kamp vermoord of werd zijn schuld in een fitnah gecorrumpeerd . En wie uit zijn water neemt, het drinkt of het verwerft, hij zamelt geld in van een macht als hij, of hij wint van deze wereld naar hem toe . En wie de zee binnengaat en die vanaf de bodem, modder of modder raakt, zij zijn van de grootste koning of van de autoriteit van die plaats . En wie een zee of rivier oversteekt naar de overkant, hij zal afgesneden worden door gefluister en met afschuw of uit angst, en hij zal ervan worden verlost . En sommigen van hen zeiden : Hij die zag dat de zee iets raakte waar hij op hoopte, en wie zag dat hij tegen de zee vocht, dan gaat hij het werk van de koning in en bedriegt hij, dus als hij al zijn water drinkt, zal hij is eigenaar van de wereld en verlengt zijn leven, en hij slaat als het geld van de koning of zijn macht, of zijn tegenhanger is in zijn bezit . Als hij het dronk totdat het ervan werd verteld, dan ontvangt hij van de koning geld waarmee hij financiert met zijn lange leven en kracht, en als hij daaruit put, zoekt hij een baan bij de koning en krijgt het evenveel als hij komt ervan af. Als hij het in een vat zou gieten, zou hij veel geld verdienen aan een koning of de Almachtige God zou hem een ​​staat geven waarin hij geld inzamelde. De staat is sterker, breder en duurzamer dan de zee, omdat het de gave van God is . En wie van de zee baadt, zijn zonden zullen voor hem worden verzoend en zijn zorg voor de koning zal worden weggenomen . En hij die in de zee zwerft, hij leeft op zonden . En wie de zee van ver ziet, hij ziet afschuw, en er werd gezegd dat er iets naar hem toe zal komen dat hij hoopt . Het is beter om de zee kalm te zien dan om turbulente golven te hebben ….

…Hasj : is het naast elkaar bestaan ​​van dieren en vee, en het is als het geld van de wereld waaruit iedereen krijgt wat zijn Heer heeft verdeeld en zijn brood voor hem heeft gemaakt, omdat hij vlees, melk, boter, ghee, honing, wol teruggeeft , haren en pluisjes, dus het is als geld waarin de kracht van mensen zit . Misschien verwijst de prairie naar elke plaats die de wereld wint, ervan krijgt, er bekendheid mee krijgt en eraan wordt toegeschreven, zoals het huis van het geld en de markt . Met name de Nawwir kunnen de wisselmarkt, goudsmeden en plaatsen van goud aangeven . Er is overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de weide met de wereld en zijn groen uitlegde, en dat hij, vrede zij met hem, zei : De wereld is zoet groen. Zoetheid, alles wat op de monden van kamelen valt, geeft aan wat is toegestaan, en elk zuur erin geeft aan wat verboden is en wat hen beïnvloedt, oplichting en bitterheid . En wat van de plant komt, is een medicijn om mee te behandelen, het valt buiten het geld en het levensonderhoud, en duidt op wetenschap, wijsheid en preken, en het kan duiden op puur wettig geld . En als het zuur van smaak is, dan is zijn zuurgraad te wijten aan het leed en de strijd bij het bereiken en vermoeidheid . Wat het ook was een dodelijk giftige, het duidde op verboden ongeluk, de wereld veroveren door religie, de deuren van woeker, innovatie en grillen, en alles wat uit de mond komt en ze van het ergste binnenkomt . Maar als hij andijvie zag : en vouw Kalksberh : en zoals vrouwen met bitterheid, hitte, Vhmum en verdriet en geld is haram . Er is gezegd dat toen Adam op de grond viel en viel in India, zijn geur aan een boom hing terwijl hij verdrietig was en bij zichzelf huilde . Het kan duiden op zijn zorgen in het Hiernamaals, en de beloning is met de juwelen van het Paradijs, die eraan worden toegevoegd zonder koriander en karwij en dergelijke . Wat er ook uit de aarde kwam, werd genoemd in het verbod in het boek of de Sunnah, of een reden die vroeger afkeurenswaardig was, het duidt op het vermogen in spraak en levensonderhoud, zoals knoedels, hout, knoflook, komkommer, linzen en uien , en wat de plant heeft een naam die domineert in zijn afleiding, wat betekent dat hij sterker is dan zijn aard Of, er werd een aanhanger van zijn essentie op gedragen, zoals munt waarvan het overlijdensbericht en het overlijdensbericht zijn afgeleid, ook al is het een peulvrucht . Evenals de eilanden, die alsnar zijn in spijt en vuur . Welke planten ook groeien zonder zaden en geen wortels op de grond hebben, zoals truffels en paddenstoelen, het duidt onder de mensen op een vondeling, zwangerschap en het nageslacht van hoererij, en degenen die hun afkomst niet kennen, en het geld duidt op het zaad , schenking, liefdadigheid enzovoort . Wie het ziet alsof hij in een weiland is of hasj die hij kan verzamelen of eten, dan kijk ik naar zijn situatie, en als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, is hij rijker geworden, en als hij een asceet in deze wereld die het wil, dan keert hij ernaar terug en is erdoor gefascineerd . Als hij van een weiland naar een weiland verhuisde, reisde hij op zoek naar de wereld en verhuisde hij van de ene markt naar de andere en van de ene industrie naar de andere ….

…In het paradijs, zijn schatkamer, zijn pleinen, zijn paleizen, zijn rivieren en zijn vruchten, vertelde Al-Walid bin Ahmed de prediker ons, hij zei dat Ibn Abi Hatim ons vertelde, hij zei dat Muhammad bin Yahya al-Wasiti ons vertelde, hij zei Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani vertelde ons, hij zei dat Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad ons vertelde, hij zei dat Hammad bin Zaid ons vertelde, op gezag van Hisham Bin Hassan, op gezag van Hafsa bint Rashid, zei : Marwan al-Mahlami was onze buurman, en hij was een ijverig monster, dus hij stierf, dus ik vond hem een ​​zeer sterke man, dus ik zag hem zoals hij de slaper zag, dus ik zei, O Abu Abdullah, wat deed jouw Heer aan jou? Hij bracht me naar de hemel. Ze zei : ik zei, wat dan? Zeide hij, ging toen naar de rechtshandigen, ze zei : ik zei, wat dan? Hij zei, toen hief je het op tot die dichtbij, ik zei: Wie heb je gezien van je broers? Hij zei: ik zag Al-Hassan, Ibn Sirin en Maimouna . Hammad zei, Hisham bin Hassan zei, Umm Abdullah sprak tot mij, en het was de keuze van de vrouwen van Basra. Ze zei dat ik in mijn slaap zag alsof ik een goed huis binnenging, toen ging ik een tuin binnen, en ik zag van de goedheid wat God wilde, dus als ik een man ben die leunt op een bed van goud en eromheen en in hun handen Al-Akarib, zei ze, ~Ik sta versteld van wat ik zie, zo goed als hij kwam, en werd hem dit verteld?~ Hij zei dit, Marwan Al-Mahlami kwam en ging op zijn bed zitten, zei ze, dus ik werd wakker uit mijn slaap, dus als Marwans begrafenis dat uur voor mij voorbij was . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani vertelde ons in Damascus, hij zei dat Ali bin Ahmed Al-Bazar ons vertelde, hij zei: ik hoorde Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis zeggen : ik hoorde mijn vader zeggen : ik was op een dag alleen in mijn moskee nadat we ‘s middags hadden gebeden, en ik had een kegel water gezet om het af te koelen voor mijn ontbijt in de nis van de moskee. Dus mijn ogen vielen in slaap en ik zag alsof een groep populieren al-Ain de moskee was binnengekomen, klappend in de handen, dus ik zei tegen een van hen : Wie ben jij? Ze zei tegen Thabit al-Banani, dus ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Abd al-Rahman bin Zaid, en ik zei tegen de ander : En jij zei tegen de drempel, en ik zei tegen de ander : En jij? Ze zei tegen Farqad, totdat je één bleef, dus ik zei : Voor wie ben je? En ze zei tegen degenen die het water niet koelen om zijn vasten te verbreken . Dus ik vertelde haar, als ik eerlijk was, laat dan de kegel achter, en de kegel draaide zich om en viel uit de nis, en ik merkte op uit mijn droom om de kegel te breken ….

…En wie zag dat een rechter hem een ​​decreet gaf, geeft aan dat kennis en wijsheid zijn verkregen ….

…En wie zag dat een koning hem een ​​speer gaf, hij zou het goede en het nut van hem zien ….

…Haar hand droogde op in Manan 88 – op gezag van Hashan bin Hassan op gezag van Wasel Mawla Abi Ayyainah, op gezag van Musa bin Ubaidah, op gezag van Safiya bint Shaybah, die zei : Ik was bij Aisha – moge God wees tevreden met haar – en een vrouw kwam naar haar toe met haar hand en hij liet vrouwen haar vervloeken en ze zei : ik kwam naar jou behalve mijn hand Mijn vader was een man van tolerantie, en ik zag in een droom mannen die menstrueerde met gieters die degene die naar hen kwam drenken, en ik zag mijn vader, ik zei : Waar is mijn moeder? Hij zei : Kijk, toen keek ik, en als mijn moeder niets anders bij zich had dan een stuk vod, zei hij : ze gaf nooit liefdadigheid behalve met die lap en het vet van een koe die ze slachtten, want dat vet smolt en werd er zachter. , en ze zei en kreeg dorst, zei ze : Dus ik nam een ​​vat met vat en gaf het water, en ik riep van boven : wie het te drinken gaf , God zal zijn hand drogen Dus mijn hand werd zoals je kunt zien…

…Er werd gezegd dat degene die een man zag die hem dinars gaf, een benadeelde man was, en als hij het aan iemand betaalde, dan is hij onrechtvaardig, en als een man het aanneemt wanneer het wordt afgesneden, dan is het een hevige ruzie en geschil tussen hem en een man ….

…Er werd verteld dat een man zei : ik zag mijn hoofd geschoren en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte, en ik zag dat mijn vader me dringend eiste, en toen sloot hij me op. . Dus hij vertelde het aan zijn metgezellen, en hij zei dat ik het had genomen, en wat betreft de vogel die uit mij kwam, mijn ziel, en de vrouw die me in haar vagina bracht, de aarde graaft voor mij en ik ben afwezig erin, en wat betreft mijn vader die mij vraagt ​​en hem vervolgens voor mij opsluit, hij streeft ernaar om geraakt te worden door wat mij is overkomen . Toen werd de visionair als martelaar gedood . En een ander zag alsof hij zijn hoofd met zijn hand schoor, dus sneed hij het op een kruising en zei : Je betaalt je schuld af ….

…Zeldzaam, en met een verwante transmissieketen naar Salim bin Issa, zei hij dat ik Hamza bin Habib Al-Zayyat binnenging, moge God tevreden met hem zijn, en vond hem met zijn wangen op de grond rollen en huilend, dus hij zei: God zegene jij, wat is dit huilen. Alleen degenen die aan de Koran werkten, kwamen binnen, dus ik keerde terug naar de kreet, dus chantte hij in mijn naam. Waar is Hamzah ibn Habib al-Zayyat, dus ik zei tegen je, bid tot God? Toen wijdde een koning me aan, en hij zei: ~Zeg tegen God, God zegene u.~ Dus als ik op een preekstoel van witte parels en een tent van rode saffier en een tent van groene aquamarijn, en er werd gezegd, ik zou mager moeten zijn en lezen, dus ging ik weg, en hij zei tegen mij: ik reciteer Surat al- An’am, dus ik lees en ik weet niet wie ik moet lezen totdat ik de top van zestig verzen heb bereikt, en hij is de overwinnaar over zijn dienaren. Lees en lees de normen totdat ze het einde ervan bereikten, dus ik ging neerknielen, dus hij zei: ~Ga gewoon, werp niet neer, o Hamzah.~ Degene die je deze lezing heeft voorgelezen, zei ik dat Suleiman de waarheid zei van wie Suleiman reciteert. Ik zei Yahya zei Yahya zei: Wie Yahya reciteert, zei ik tegen Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s De neef van uw profeet, Ali bin Abi Talib, zei: “Degene die mij voorleest, dus ik zei uw profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei de waarheid van mijn profeet. Degene die mijn profeet reciteert, ik zei Gabriël, vrede zij met hem, hij zei degene die Gabriël reciteert en hij zweeg en zei: Hamzah, zeg je, dus ik zei dat het niet beter voor mij is om te zeggen dat hij zei dat je bent, dus ik zei je Hij zei: “Je hebt gelijk gehad, Hamza, en de waarheid van de Koran, om de mensen van de Koran te eren, vooral omdat ze handelden met de Koran, O Hamza, de Koran. Mijn woorden: ik heb nog nooit van iemand gehouden zoals mijn liefde voor de mensen van de Koran, kom dicht bij mij, Hamzah. Boven jou en zonder jou, en degene die de Koran leest zoals ik heb gelezen, niemand dan ik zal antwoorden, en wat ik voor jou verborgen heb met mij of meer, dus ik weet dat je metgezellen van wat was van mijn liefde voor de mensen van de Koran. Zij zijn de rechtvaardige mensen, Hamza, mijn glorie en mijn majesteit. Dus hij zei: O Hamzah, waar zijn de opzichters van de Korans? Ik zei, o Heer, dat is hun behoud. Hij zei dat ze dat zijn, maar ik zal voor ze zijn totdat ze me werpen tot de Dag der Opstanding. Als ze mij ontmoeten, voed ik ze op bij elk vers, een graad. Beschuldig je mij ervan te huilen en mijn gezicht in het vuil te drenken ….

…Watervogel : de beste vogel in de hermeneutiek, omdat ze vruchtbaarder en minder productief zijn . En wie het vangt, krijgt geld en bederft, want de Almachtige God zegt : “Het vlees van een vogel is iets dat het begeert. ‘En de vogel is een man van mensen, zoals die vogel in vogels is in zijn kracht, wapen, voedsel, kracht, veren, vlucht en hoogte in de lucht. En hij heeft een rijke vrouw, want eenden zijn zijn schuilplaats en water, en er wordt gezegd dat eenden mannen zijn van gevaar, vroomheid, discipline en kuisheid . En uit zijn woord, de eend, kreeg hij eer en verheffing door een vrouw . Er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veel watervogels nam, dus ik maakte de eerste slachting, daarna de eerste, en hij zei : Als je geen water ziet, zijn het veren. dat raakte het . En wie de vogel om zijn kop ziet slaan, hij verkrijgt de staat en heerschappij, want de Almachtige God zegt : “En de vogel zit propvol, en iedereen heeft een tak. ‘ Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, dan zijn ze jaloers op de engelen . En hij vertelde dat sommige van de indringers zagen alsof de kapper zijn hoofd schoor en de vogel groen geschoren in de lucht verliet , alsof hij terugkeerde in de baarmoeder van zijn moeder , ‘ die we creëerden en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm andere keren ~ Vqsa op zijn metgezellen, en toen tot zichzelf, zei hij : met betrekking tot het scheren van mijn hoofd sloeg mijn nek, wat betreft de vogel, mijn ziel en zijn opstijging, naar de hemel, en wat betreft mijn terugkeer, mijn moeders buik tegen de aarde, hij werd gedood op de tweede dag van zijn visioen . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er een vogel uit de lucht kwam en tussen mijn handen viel en zei : Het is goed nieuws waar je blij mee zult zijn ….

…En wie ziet dat een persoon hem een ​​boog heeft gegeven met zijn dekmantel, dan zal hij een zoon baren, en wie ziet dat zijn boog gebroken is, dit duidt op het verdwijnen van zijn trots en eer, en het kan een verlies zijn, en wie ziet dat de pees van zijn boog zonder reden is afgesneden, dan geeft dit aan dat er een calamiteit heeft plaatsgevonden bij zijn familieleden ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

…Wie ziet dat een jonge persoon met een goed gezicht aan hem wordt voorgesteld, dan zal hij op twee gezichten interpreteren als een koning en een goed nieuws, aangezien hij niet op zijn armen werd gedragen ….

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…En wie zag dat hij een arend ving of hem gaf, de uitleg ervan is als de uitleg van straf, en volgens sommigen zijn het de vogels en de straf zonder die, en de kuikens van de adelaar worden overgedragen door nobele kinderen, en zijn vlees, botten en veren duiden op eer, rang en het verwerven van geld door de hogere koningen ….

…Abu Saeed, de predikant, zei dat hij die zag dat hij water gaf in een mok om een ​​zoon te baren ….

…Het zag een T- shirt dat hij aan een onderzoek gaf, het is de bedoeling ervan geweest dat het de ondergang van zijn bezorgdheid laat zien en krijgt hem Bishara zegt: ~ Ga, deze kracht staat op het gezicht van Bakmasa Dad ~ vers ….

…En wie een koning ziet die hem een ​​decreet geeft, geeft aan dat hij een mandaat van hem zal krijgen ….

…En Jaafar al-Sadiq zei dat een visioen van de middag wordt geïnterpreteerd op twaalf gezichten van kracht, metgezellen, een koning, een bedevaart, een vader, een moeder, een kind, een grootvader en een broerbroer, en sommigen van hen zeiden een visie. De ongelovige verscheen als geloof, en de gelovige verscheen als berouw, en de magiër verscheen als de islam, en de hypocriet verscheen oprechtheid, en het hart is de geest van de mens en zijn intelligentie, humor, verstand en religie En de meester van de mens werd gezegd om een ​​heerser te zijn over een groep, dus wat hij ook in hem ziet van Zain of Shin, dan is zijn interpretatie daarin ….

Een broeder kan iemand in een droom zien als een broer, grootvader, oom van vaders kant, oom of iemand die een aandeel heeft in de erfenis, dit alles duidt op het werk van delen of helpen in geld . En sommigen van hen kunnen ook naar elkaar verwijzen ….