…De waarheid is in een droom een ​​paleis, dus wie ziet dat hij er een stuk parel in heeft geslagen, zal een paleis raken waarin bedienden en kruiken zijn . En het recht van al-Ashnan is een functie van het verlichten van zorgen en verdriet en het elimineren van schulden . De Jemenitische waarheid is een indicatie van het kind of de vrouw die in stand houdt, en kan worden aangegeven door het boek dat met twee uiteinden is gebonden . En de waarheid van vrouwen is een teken van zorgen en angst, en misschien een vagina voor degenen die in nood zijn, en van vreugde, echtgenoten en kinderen . En het glas rechts is een vriend die geen loyaliteit heeft . En de waarheid van verdriet duidt op de dienaar en de dienaar ….

…Het meer : duidt een vrouw aan de linkerkant aan die direct liefheeft, omdat het meer staat en niet loopt, en het doodt iedereen die erin valt en het niet duwt . En de golven zijn streng en kwellend, omdat de Almachtige God zegt : ~Ze zijn bedekt door golven als schaduwen .~ En de Almachtige zei : ~En de golven stopten tussen hen .~ En er werd overgeleverd dat een koopman zag dat hij in de zee liep, en hij schrok van de angst voor de zee, dus vertelde hij zijn visioenen op een overtocht . Hij zei : als je wilt reizen, komt alles goed . Dit komt omdat zijn visioenen de stabiliteit van zijn zaken aangeven . En een man zag alsof het zeewater boos was totdat de rand verscheen . Dus hij vertelde het aan Ibn Masada, en hij zei : Een aandoening die op aarde neerdaalde door de kalief, of droogte in landen, of het geld van de kalief werd gestolen . Het was maar een klein bedrag totdat de kalief werd gedood, zijn geld werd geplunderd en landen werden onderdrukt . En wie zag dat hij een parel uit de zee haalde, zou van de koning profiteren in geld, slaaf of vlag . En als hij ziet dat het zeewater of ander water is toegenomen totdat het de limiet heeft overschreden, wat de betekenis is van de stroom totdat het huizen, huizen en huizen binnendringt, dan houden de mensen toezicht op de verdrinking, dan zal er een grote beproeving zijn . Het principe is in het dominante water dat ze zijn en opruiing, omdat de Almachtige God zijn overwinning en de overvloed ervan tirannie noemde, en hij zei dat verdrinking duidt op het plegen van een grote ramp en de manifestatie van ketterij, en de dood door verdrinking is een dood boven ongeloof. . Wat betreft de ongelovige, als hij ziet dat hij in water is verdronken, dan gelooft hij, omdat de Almachtige God zegt : “ Zelfs als hij door verdrinking wordt getroffen, zegt hij, ik geloof . ”Het vers . En wie ziet alsof hij is verdronken en in de zee is gezonken, de sultan zal hem vernietigen . Als hij ziet alsof hij is verdronken en hem één keer heeft laten duiken en één keer heeft laten drijven en zijn handen en voeten heeft bewogen, dan zal hij rijkdom en staat verwerven . Als hij het ziet alsof hij hem heeft verlaten en niet is verdronken, keert hij terug naar de kwestie van religie, vooral als hij groene kleren aan zichzelf ziet . Er werd gezegd dat hij die zag dat hij verdronk in het water, dat zijn vijand zou willen verdrinken in het zuivere water, verdronk in veel geld . Wat betreft zwemmen : wie ziet dat hij in de zee zwemt en een wetenschapper was die zijn behoefte aan kennis heeft bereikt, als hij op het land zwemt, dan wordt hij opgesloten en wordt hij krap in zijn opsluiting, en hij blijft daar zo vaak als zwemmen is moeilijk of gemakkelijk, en evenveel als zijn kracht . Als hij ziet dat hij in een vlakke vallei zwemt tot hij een plaats bereikt die hij wil, dan treedt hij in dienst van een onrechtvaardige en machtige sultan die van hem een ​​behoefte eist die hij voor hem vervult en die hem en God Almachtig kan vervullen. stelt hem net zo goed vast als hij in de vallei rent . Als hij hem vreest, dan is hij ook bang voor een heerser , en als hij ontsnapt, ontsnapt hij aan hem, en als hij de zee ingaat en er beter in zwemt, dan gaat hij een grote zaak aan en een groot mandaat, en dat is hij ook. in staat om de koning te bezitten en glorie en macht te verkrijgen . Als hij op zijn rug zwemt, heeft hij berouw en keert hij terug van zonde . En wie bidt terwijl hij bang is, hij zal net zoveel angst, ziekte of gevangenschap ontvangen als zijn afstand tot gerechtigheid . En als hij denkt dat hij niet aan hem zal ontsnappen , dan zal hij in die zorgen sterven, en als hij moedig is in zijn zwemmen, dan wordt hij van dat werk gespaard . En als een sultan ziet dat hij in een zee wil zwemmen en de zee is turbulent met een golf, dan vecht hij tegen een koning onder de koningen, en als hij de zee breekt door te zwemmen, zal hij die koning doden . En elke zee, rivier of vallei die is opgedroogd, het is de toestand van degenen die eraan worden toegeschreven, en als het water terugkeert, zal de toestand terugkeren . En er werd gezegd dat als een persoon ziet dat hij uit het water is ontsnapt voordat hij zich bewust is van zijn slaap, het beter voor hem is om het op te merken terwijl hij in het water zwemt . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij aan het zwemmen was, een tegenstander bestreed en zijn tegenstander versloeg en won . En wandelen over water in een zee of rivier duidt op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en er werd gezegd dat hij zeker is van iets waarover hij twijfelt, en er werd gezegd dat hij op een reis reist die gevaar loopt voor zijn leven. vertrouwen . En wie ziet alsof het water op het oppervlak stroomt, zal worden getroffen door een ramp van de sultan, die indicatief is voor het been van de heerser, dat hij alleen aankan, vanwege zijn stroom en autoriteit . En degene die van hem is gestagneerd is gemakkelijker en vriendelijker, en duidt een krijger aan die de weg afsnijdt, en als hij op reis is, steekt een dief of een leeuw de weg op hem over, of zijn gedachten over zijn reis zijn regen, een heerser, of een mekka . En als hij aanwezig was, zou hij door verdriet en rampspoed worden gekweld, omdat de Almachtige God zei : ~U bent vervloekt door een rivier .~ Wat Sultan betreft, het wordt aan hem gepresenteerd, vooral als hij erin is binnengegaan . Of hij zet hem gevangen, beveelt hem te worden geslagen, of hij krijgt verdriet als hij hem groot heeft gemaakt, of hij verhindert dat hij uit zijn stroom wordt gered, dan valt er een ziekte in hem door kou of waterzucht, dus als dat in hem was de winter en zijn water was slecht, dan is het ernstiger in alles wat erop wijst? Als het wordt afgesneden, gekruist of eruit gehaald, zal hij worden gered van alles wat erin is van verdriet en ziekte, en van alle bewijzen van verdriet en smart . En wie put uit een rivier en dronk, krijgt geld van een man die zo gevaarlijk is als die rivier . En wie een rivier binnengaat en deze raakt vanaf de bodem van modder of modder, zal worden getroffen door een man wiens toestand is als die van die rivier in rivieren . En wie een rivier naar de overkant snijdt, hij zal zorgen, afschuw of angst afsnijden, en hij zal ervan worden verlost als er modder is ….

En al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij naar de hemel van de hemel is gevlogen, duidt op de hadj, en wie ziet dat hij van zijn parel naar een onbekend huis is gevlogen, dan geeft hij aan dat zijn tijd nabij is, dus hij zou zich tot God moeten bekeren . ~…

En wie op zijn hoofd ziet wat hij verbergt, gekroond met een parel, dan duidt het op zijn trots onder de mensen en zijn omgang met de mensen van Benin, en als het van hout is, dan ziet hij zichzelf dierbaar met valse en onmogelijke woorden ….

…De parel door mee te doen, is in een droom een ​​mannelijke jongen voor een zwangere vrouw, dus wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​dora een levensonderhoud geeft, een mannelijk kind is goed gefotografeerd, en als de vrije vrouw geen licht heeft, dan is zij is een slavin . Als hij een Dora van zijn vrouw pakt en deze in een doos verstopt of bedekt met een doek, is zij ook een slavin . Dora is goed voor een vrouw, als de vrouw niet getrouwd is, geeft ze aan dat ze getrouwd is, en als ze geen kinderen heeft, geeft ze aan dat ze kinderen zal krijgen, en als ze een man heeft en bevallen is, geeft ze rijkdom aan en geld . En wie in een droom koopt of juwelen ruilt voor glas, of een munt bij toeval, geeft zijn keuze aan voor de wereld boven het Hiernamaals, of ongehoorzaamheid aan gehoorzaamheid, of dat hij afvallig wordt van zijn religie . Al-Durr verwijst naar de Koran, kennis, goede spraak, jongens, slavinnen, kinderen en geld . Wie ziet dat hij een woerd boort, legt de koran correct uit ….

En wie ziet dat hij twee oorbellen heeft, dan treft hij autoriteit en versiering in mensen en schoonheid in hen, of er wordt een slavin voor hem geboren, en er werd gezegd dat hij verlangt naar al-Khanna, en of hij in elke van zijn oren een parel of meer, dan verzamelt hij de Koran of de kennis van gerechtigheid

…Oorbel in het oor : Wat betreft de oorbel voor mannen, het doet een daad van horen, en het plezier van het oor past niet behalve voor vrouwen, zoals zingen en de das slaan, anders doet hij wat hij niet zou moeten doen, en hij verrijkt de Koran, en als er niet zoiets is, kijkt ze naar de zwangere vrouw uit zijn familie, wat betreft zijn vrouw of dochter, het is Ze baart een jongen als de oorbel van goud is, en als de oorbel is zilver, en ze baart een vrouwtje . En wie een vrouw of een dienstmeisje in haar oren, een oorbel of een shanf ziet, dan zal hij een handel zien in een druk land, een picknick waar slaven zijn, en er zijn vrouwen die versierd zijn, omdat de vrouw en de dienstmaagd is een beroep, en het oor waarop de oorbel wordt geplaatst, zijn slaven en vrouwen. De wereld en haar schoonheid, omdat de schoonheid van alles parel is, en de koran en religie zijn gezegend, een goede stem en perfectie in haar zaken . En als hij toch een schoener was, zou hij een dochter hebben . Als een zwangere vrouw dit ziet, krijgt ze een mannelijke zoon . De oorbel en de sjaf zijn gelijk voor mannen en vrouwen, en als de oorbel van goud is, dan een zanger, en als het van zilver is, dan redt het de helft van de Koran . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een oorbel in een van mijn oren zat, dus hij zei tegen hem : Hoe zong je? Hij zei dat ik een goede stem heb ….

…Zeldzaam zei Ibrahim Al-Harbi: ik zag in een droom een ​​mens op blote voeten buiten de Rusafa-moskee met iets in zijn mouw, dus ik vertelde hem wat God met je deed. Hij zei: Vergeef me en eer me, dus ik zei: wat zit dit in je mouw? Hij zei gisteren: Hij bracht ons de geest van Ahmed bin Hanbal, dus de parel en robijn werden over haar verspreid. Ik zei: Wat zeiden Biahia bin Ma’in en Ahmed bin Hanbal, hij verliet hen en zij bezochten de Heer der werelden en dekten de tafels voor hen? Ik zei waarom je niet met ze zou moeten eten ….