…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) kleding, omdat het het goede van deze wereld en het hiernamaals aangeeft . De beste kleding is cool en verward, en ze zijn sterker in hermeneutiek dan wol . En koud gestreept in religie is beter dan in deze wereld . En koudheid van Albrism is verboden geld . De twee wezens zijn gewolkte kledingstukken, dus wie ziet alsof hij twee scheppingskledingstukken droeg die over elkaar waren uitgesneden, geeft zijn dood aan . De jurk werd nonchalant gescheurd, de breedte was eraf . En een gescheurde jurklengte is het bewijs van vulva, zoals overleven en trouwen . Als een vrouw haar shirt met korte kleding ziet, wordt ze opgesloten en wordt haar sluier geschonden . En wie zijn hemd aan zichzelf scheurt, hij maakt ruzie met zijn familie en maakt zijn levensonderhoud ongeldig, als hij over elkaar gescheurde hemden draagt, dan is dit zijn armoede en de armoede van zijn zoon . Als je de schepping over de ongelovige heen ziet, dan is het zijn slechte toestand in zijn wereld en in het hiernamaals . En de lelijke patchworkkleding zou duiden op verlies en werkloosheid . Vuil is of het in de kleding, het lichaam of het haar zit . En vuil in kleding zonder vet duidt op corruptie van religie en de overvloed aan zonden, en als het met vet is, dan is het de corruptie van de wereld, het wassen van vuil is berouw, het wassen van sperma is berouw van hoererij, het wassen ervan van bloed is berouw van moord, en het wassen van maagdelijkheid is berouw van onrechtmatig gewin . En verwijder de vuile kleren, het verwijderen van zorgen, en verbrand ze ook . Wat betreft nat worden in een kledingstuk, het is een obstakel om te reizen, of van hun bevel ernaar toe, en het is pas voltooid als het kledingstuk opdroogt . En wie zag dat hij nieuwe lompen had, zou geld hebben gebroken ….

…En wie ziet dat hij zonder wassing bidt, zal ziek worden ….

…En als hij ziet dat zijn broek los zit zonder hem aan te raken, dan wordt dat geïnterpreteerd door de verschijning van een vrouw of een bediende aan de mannen en haar achter te laten om zich voor hen te verbergen en te verbergen, en het zicht op de broek kan erop wijzen dat hij gehecht is. naar een reis naar een buitenlands volk omdat het van hun kleding komt, en de vrouw die de broek van de man draagt, wordt geïnterpreteerd als een huwelijk als ze alleenstaand is, en het kan anders zijn als ze een echtgenoot had ….

…En wie de Kaaba ziet zonder het tijdens de rituelen te doen, dan is hij nalatig in religie ….

…En wie ziet dat zijn hoofd van hem is zonder geraakt te worden door de nek en dergelijke, verlaat zijn baas, zijn deuren of zijn leraren ….

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij stierf zonder ziekte of het lichaam van iemand die sterft, zijn leven zal verlengen ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij iets verdeelt zonder de toestemming van de eigenaar, dan wendt zijn interpretatie van goed en kwaad zich tot hem, en erop bijten heeft twee kanten, als het lijkt op een conceptie van iets dat geen resultaat, dan is het Mahmood niet, en als er een resultaat is, is er niets mis mee . ~…

…En wie ziet dat hij een hemd zonder pak draagt ​​of anders dan jij, dan geeft dit aan dat zijn leven nabij is, en als zijn man van achteren is, wordt hij ervan beschuldigd vals te spreken omdat de Almachtige God zei : ‘En als zijn hemd werd geproduceerd, dan loog je . ~…

…En wie ziet dat hij een merrie heeft gekocht zonder schuldgevoel en erop rijdt, geeft aan dat hij getrouwd is met een vrouw van lage afkomst ….

…En wie ziet dat hij op een veulen rijdt zonder harnas of zadel, hij zal met een jongen trouwen, anders rijden ze hem met een zadel ….

…En wie ziet dat hij brood eet zonder mensen, dan wordt hij vanzelf ziek en sterft hij eveneens ….

…En wie zag dat hij zonder zweep werd geslagen en bleef na het slaan op hem, dan zal hij met goed worden geslagen, en als hij geen enkel effect op hem heeft, spreekt hij ….

…En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…

…En wie ziet dat iemand zonder pijn naar zijn baard grijpt, dan zal hij zich in al zijn zaken aan hem onderwerpen, en dat is de instelling van al zijn relaties, en sommigen van hen zeiden dat dit niet Mahmoud is ….

…En wie denkt dat hij de jongens leegzuigt zonder onsterfelijk te zijn, dan wijst hij op hun ongeluk, dus laat hem de Almachtige God vrezen ….

…En wie een natte boom zonder stam ziet, zal het met vernedering van de mensen uitleggen ….

…En wie ziet dat hij zonder geschil met een man trouwt, geeft aan dat er op dat moment genegenheid tussen hen is, en de kwaadwillende kan het goede van de getrouwde man hebben ontvangen als hij hem kende, en als hij hem niet kende er is niets mis met hem ….

…En wie ziet dat hij op een bed zat zonder matras, dan reist hij, en als hij ziek was, stierf hij, en als hij een vrouw had, zou hij gelukkig bij haar zijn, en het zou tussen hen kunnen gebeuren ….

Wat er ook wordt gekauwd zonder te eten, de spraak neemt toe met de hoeveelheid van dat kauwen

…En wie een halve maan ziet opkomen zonder zijn medeweten, geeft aan dat zich op die plek een moeilijke zaak heeft afgespeeld die mensen in nood zal overkomen ….

…En wie ziet dat hij in een graf is zonder vulling, dan reist hij ver en verkrijgt in zijn reis goed en voordeel voor de Almachtige door te zeggen: ~ Toen doodde hij hem en begroef hem, en als hij het dan wilde verspreiden .~…

…En boten zonder zeilende vrouwen ….

…En wie sterft zonder ziekte of het lichaam van iemand die sterft, zijn leven zal worden verlengd ….

…Als hij ziet dat hij een graf is binnengegaan zonder bij een begrafenis aanwezig te zijn, koopt hij een huis waarvoor het wordt meegenomen ….

…En wie een steen ziet die cirkel is zonder tarwe, dan geeft hij aan dat hij reist, en als er tarwe in zit die erop draait, dan geeft dit aan dat zijn toestand op de oorzaak ervan loopt ….

En de zwarte kleding van de sultan, die zijn macht vergroot ….

…De gelige : ziekte en zwakte in kleding, behalve in brokaat, stekels en zijde. Er is gezegd dat deze dingen gelden voor vrouwen, en de religie van mannen is corrupt ….

…En wie ziet dat hij groene kleren draagt, duidt op religie en aanbidding. En wie ziet dat hij rode kleren draagt, hij zal worden gedood en evenzeer een dispuut als de rode en haar roem, of hij zal een voogdij hebben als hij erom vraagt ​​of versiering en vreugde met een prostituee in religie, en als de ziet de vrouw dat ze een rode jurk droeg, dan heeft hij goedheid. Hij draagt ​​zwarte kleren, dus lijdt hij aan zorgen en verdriet, tenzij hij iemand is die het draagt ​​terwijl hij wakker is en het weet, en als hij ziet dat hij blauwe kleren draagt, is zijn religie niet goed, en wie ziet dat hij gele kleren draagt, dan wordt hij ziek en wie ziet dat hij een kledingstuk draagt ​​dat hem verboden is of dat hij hem haat, wat aangeeft dat vrouwen een hekel hebben. Verboden, en wie ziet dat hij wollen kleding draagt, omdat wol de beste kleding is, dan krijgt hij veel geld dat is toegestaan, ascetisch en rechtvaardig in zijn religie, en wie ziet dat hij een katoenen kledingstuk of haar of haar draagt , dan is hij in interpretatie zonder wol en wie denkt dat hij vrouwenkleren draagt ​​en als hij een zwangere vrouw heeft, komt zij met een vrouw en zo niet heeft hij een zwangere vrouw die bang is en zichzelf en zijn geld schade berokkent. Als hij ziet dat hij uit die staat is veranderd, zal hij worden gered. Als een vrouw ziet dat ze mannenkleren draagt, is dat goed voor haar en gezag voor haar man…

Eieren vergroten hun pracht en bevrijding van zonde ….

…Overlevende God 78 – Op gezag van Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, die een vriend was van Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, zei hij : Hij stuurde Ubayd Allah bin Qotham naar mij, die ‘s middags de prins van Mekka was, en hij verbleef bij de bron van Maymoun in het huis van Lababah Bint Ali – dat wil zeggen, Ibn Abdullah bin Abbas – zijn vrouw en zij was bij hem Dus ik kwam toen hij doodsbang was, en hij zei : O Abu Ismail, dat wil zeggen, Ik zag God als liefde in wat ik zei , hij ging naar het aangezicht van een persoon van deze muur en zei : Terwijl de levenden en overvloedig goed zijn, draag hun goed op stokken, ik ben dood . Hij zei : Ik zei : Nee, God is van Satan , hij zei : Nee , bij God , hij zei : Ik zei : Vienai anderen , hij zei : Wie? Ik zei : Misschien zeiden de anderen , zei hij alsof je Blababh-meisje laat zien , is God de beste van mij , ik zweer het, zeiden we wat we maar een paar maanden bleven tot ze stierf aan zijn deur . Hij zei tegen mij : O Abu Ismail , is wat ik zei , hij zei : Toen construeerden we gezonden naar dat soort dingen , de tijd dat Votih zei : moge God naar dat specifieke gezicht komen, hij zei : Terwijl de buurt en het prima achteruit ging op hun eigen bestwil Luiten Ik ben God is dood . Hij zei : Nee, als God het wil . Hij zei : Er is geen deur om me uit te leggen . Hij zei : we bleven ongeveer een maand, toen stierf hij . Roy Alvakea zei ook dat Obeid – Allah ibn Qtm – dat is die dag en tegen Mekka – zei : ik zag in een droom dat een man tussen mijn handen stond, hij zei : Terwijl de buurt en achterlijk prima hun welvaart op zich namen op Lutes zei : Ik dacht dat het me zo aangaat , en ik zei : Neit tegen mezelf, en zei toen Lababa bint Ali bin Abbas, zijn vrouw, zei : Ze vindt het prima met mij en zij is degene die sterft . En ik bleef twee of drie maanden, dus stierf , en vestigde me na ongeveer maanden. Als Bmak mag graag de handen, zei hij : dan zeggen naar de degene die een houdt geschil dat is alert aan een andere doorgegeven later als alsof Kadi Harith bin Abi plezier dat hij noemde hen Vetodjaa hem en zei tegen hem : je beschermen God, O Prince , zei hij : hij stierf, maar hij stierf ….