…Vallen in het water Wie in een droom ziet dat hij in een grote diepte van water is gevallen, en hij daarin neerdaalt en de bodem niet bereikt, dan zal hij een grote wereld treffen, want de wereld is een diepe zee . En er werd gezegd : wie ziet dat hij in het water is gevallen, zal genot en genade ontvangen ….
Dromen over Vuur water
(60 betekenissen van dromen over Vuur water )…En wie ziet dat hij meer water dronk dan hij dronk terwijl hij wakker was, zijn leven zal worden verlengd, en als hij zuiver water dronk, duidt dit op zijn veiligheid voor een vijand en betaalde hij ontberingen en ontberingen in het leven, en het spreiden van de hand in het water werkte in zaken ….
…Wie ziet dat hij zich van de islam heeft bekeerd tot een van de valse religies, dan begaat hij zonden, en er werd gezegd: vernedering en minachting, en wie ziet dat hij het vuur aanbidt, dan wordt hij verzocht met de sultan, en als het vuur is slapend dan zoekt hij verboden geld en wie ziet dat hij een houten afgod aanbidt, dan benadert hij een valse man naar een goddeloze man. Zilver, het komt voor een vrouw in iets dat niet gepast is, en als het van goud is, dan nadert hij iets dat hij haat, en het zal hem daardoor schaden, en als het van koper, ijzer, lood of zoiets is. op die manier benadert hij het verzoek van de wereld, en als het van steen is, dan benadert hij een hardvochtige man. Van aardewerk en dergelijke komt het dichter bij iemand die geen voordeel heeft. En in de zin is het zien van afgoden niet prijzenswaardig…
…Er wordt gevoeld dat het zitten met mensen rond het vuur Jamon kwaad doet, het een zegen ontvangt en de zegen van de Almachtige als hij zegt dat Burke in het vuur en rond ….
…En wie een groot vuur ziet dat niet op dit vuur lijkt, is afgezet en erin geworpen, dan zal hij worden gered door degenen die vrezen en waarschuwen ….
…En elk visioen waarin er vuur is, duidt op het optreden van een snelle fitnah, want de Almachtige God zegt : ~ Proef je eigen charme waarmee je vroeger haast had .~ Als hij ziet alsof hij zijn zwaard trekt en het vuur ingaat, dan spreekt hij immoreel en slecht ….
…Als hij ziet alsof hij het vuur is binnengegaan, dan zal hij die hem in het vuur heeft gebracht hem misleiden en hem tot een immorele daad dwingen ….
…En wie ziet dat het vuur in zijn huis in brand is gestoken, dan duidt het op de inbeslagname van koningen en machtigen, en wie ziet dat het vuur zijn kleding heeft verbrand, dan duidt het op het optreden van opruiing en strijd met zijn familieleden , of hij is bedroefd om het verlies van geld ….
…Wat betreft het blussen van het lichtgevende vuur in een land, het is de dood van zijn leider en zijn waarde in het huis van de dood, en de as verschilde op drie manieren. Sommigen van hen zeiden dat het er geen baat bij heeft en sommigen van hen zeiden dat het valse taal is en sommigen van hen zeiden dat het verboden geld is, en sommigen van hen zeiden dat ze de zaak van de sultan voortzetten en alleen van hem krijgen. , omdat de Almachtige het als as zegt, nam de wind toe op een winderige dag, en er werd gezegd dat het zien van het brandende vuur een onaangename gebeurtenis is voor degenen die ervan afhankelijk zijn ….
…En wie ziet dat een vuur hem heeft geraakt, geeft aan dat een persoon hem iets heeft beloofd terwijl hij vervult wat hij beloofde, omdat de Almachtige zei dat het vuur heeft beloofd door degenen die niet geloofden in het vers, en wie ziet alsof rook het in de schaduw stelt, dan zal hij koorts krijgen omdat de Almachtige God zei en Hij bleef die zweefde ….
…En wie ziet dat hij in het vuur van de hel is, dan wordt hij bestraft voor zijn zonden die hij erop aandringt, en als hij rechtvaardig is, zal hij verhit worden of in rampspoed of gevangenschap vallen, en als hij uitgaat, zal hij zal er vanaf komen. Hij at iets van haar eten, want dat is een van de daden van de zondaar, en als een vrouw ziet dat ze het vuur is ingegaan, duidt dit op haar scheiding. Als de scheiding haar schaadt, en degene die haar ziet en geen schade van haar lijdt, dan is dat een van de zorgen en smarten van de wereld die hem zo erg kwellen als hij ontving van haar hitte en degene die haar op een aangegeven plaats zag dat er een bedrieglijke sultan of een dominante man is die noch toelaat noch verboden verboden is, en op die plaats zal er oorlog of honger zijn en hoge prijzen en goederen…
…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij vuur naar mensen werpt, geeft aan dat vijandschap onder de mensen wordt geworpen, en als een koopman ziet dat het vuur in zijn winkel, zijn kleding en zijn bezittingen in brand is gestoken, dan geeft hij aan dat zijn verkoop, die gelijk is aan één dirham voor drie dirham, en hij heeft geen medelijden met een schepsel . ~…
…En wie een vuur zag branden onder een pan terwijl het aan het koken was, en hij wist niet wat erin zat, toen werd het vuur gedoofd en koelde de pot af ….
…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….
…En wie in zijn huis zwart water ziet, dan is het verwoestend voor het huis, en drinken duidt op blindheid, en stinkend water is verboden geld ….
…En wie een onbekend kanaal ziet waarin water stroomt dat zich scheidt van het gebruikte water, dan is hij troebel en waanvoorstellingen ….
…Jaber al-Maghribi zei dat het water in elk goed land op tijd moet worden verhoogd, en dat het afnemen ervan de veiligheid voor het publiek is, omdat de Almachtige zei: ~ Er werd gezegd:~ O land, slik je water in . ~…
…En wie denkt dat hij water heeft verkregen met iets dat niet kan worden bewaard, dan is hij afhankelijk van degenen die hem niet zullen helpen. Wat betreft het water, als het zich in een van de vaten bevindt, wordt het op iedereen toegepast volgens wat er in zijn hoofdstuk in hoofdstuk 72 staat ….
…En wie zag dat hij heet water uit de zee dronk, toen gebeurde er een ongeluk en werden ze boos, omdat de Almachtige God zei: “Ze gaven warm water. ‘ En als het een vieze smaak en geur had, dan was het een overwinning voor zijn tegenstander, en misschien was het verontrustend om bij de koning te leven ….
…En wie iemand water over hem ziet gieten, dan zal hij goed worden en van hem profiteren, en als het water slecht of onaangenaam van smaak en geur is, dan is de uitdrukking ervan tegen hem ….
…Wat betreft stilstaand water in interpretatie, het is zwakker dan stromend water, en er werd gezegd dat de persoon die het zag gevangen zat ….
…En wie ziet dat hij water uit de zee haalt, ontvangt geld van de sultan of verzamelt kennis op basis van de hoeveelheid water die hij heeft geraakt ….
…Wat betreft de bolletje vuur, het verwijst naar degene die in dienst is van de sultan en het werk van de mensen dient ….
…En wie ziet dat hij een dode put brengt en er een vuur in vindt, dan duidt het op de lelijkheid van de oom van de zee en zijn waarschuwing, en misschien heeft de eigenaar van de put een ketterij en misleiding begaan, evenals of hij iets in het van het ongedierte ….
Door ze in het vuur te gooien, geeft hij aan dat hij ze op een dwaalspoor noemt
…Wie een tent ziet waarin vuur is omringd en er geen kwaad overkomt, dan wordt het geïnterpreteerd door een schuldige die berouw heeft van zijn zonde en het goede beveelt en het kwade verbiedt, en er werd gezegd dat het visioen van Fustat aangeeft dat hij de graven van de martelaren en bidden voor hen en misschien de wereld verlaten als martelaar en misschien in het Heilige Huis wonen ….
…En als ze ziet dat haar borsten door vuur zijn geraakt, zal de koning haar zoon schade berokkenen ….
…En wie ziet dat het vuur in zijn kap is gevallen, geeft aan dat de koning en de heerser hem verlieten en dat hij in moeilijkheden was geraakt ….
…En wie ziet dat hij iets van hem in het vuur heeft gegooid, zal de verbreiding van zijn herinnering aan hem uitleggen met de prachtige lof voor die plaats ….
…En Jaafar Al-Sadiq zei dat een visioen van vuur zich afspeelt op zesentwintig gezichten van opruiing, werk, corruptie, divergentie, rivaliteit, lelijke woorden, het voorkomen van de bedoeling, de woede van de sultan, straf en straffeloosheid, gebrek aan management, kennis en wijsheid ), het pad van begeleiding, ongeluk, paniek, brandend maagzuur, sultan, pest, bersam, blaren, advies, veiligheid, verboden geld, levensonderhoud en voordeel ….