…Op gezag van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, werd gerapporteerd dat hij zei dat degene die zag dat hij het oor van mijn grootvader pakte en hem naar zijn huis trok en hem vervolgens afslachtte en at, dit duidt op de verdwijning van zijn armoede van hem veertig jaar, en er werd gezegd dat het wordt geïnterpreteerd door het aantal soldaten, en als hij een gewone man is, dan wordt hij daarbij vergezeld .)…
Dromen over Was komt uit het oor
(111 betekenissen van dromen over Was komt uit het oor )…Als hij een dochter heeft en hij ziet alsof zijn geheugen wordt afgesneden en op zijn oor wordt gelegd, dan baart zijn dochter een meisje, niet van haar man . En hem afsnijden tot de gouverneur is geïsoleerd, en de krijger heeft een nederlaag ….
…En wie ziet dat hij zijn oor reinigt van het vuil, hij bereikt het of hoort goed nieuws zodat hij goed zal worden en er voordeel uit zal halen ….
…En wie ziet dat hij een oor eet, zal zich bezighouden met iets dat hem niet ten goede komt ….
…En wie ziet dat iemand zijn vingers in zijn oor steekt, geeft aan wie zijn familie lastert ….
…En wie ziet dat hij met een kiezelsteen in zijn oor valt, dan hoort hij woorden die hem pijn doen en hem schade berokkenen ….
…En er werd gezegd, en wie een villa ziet, komt naar een plaats waar hij is, dan keert hij zich ervan af ….
Als je ervan droomt twee oren te zien, kijkt een slechte en sluwe man naar je gesprekken om je schade te berokkenen ….
…Jaafar al-Sadiq zei: “De oproep tot gebed zien in acht aspecten van een vrouw, of het nu zijn vrouw of familielid is, een vriend, een metgezel, een aangename jongen, een toekomstige jongen, goed geld, en ze zijn verdriet, vreugde , geluk, berouw en terugkeer, en wat de ogen betreft, ze worden toegeschreven aan religie en andere dingen, dus wie ziet dat hij blind is of dat zijn ogen zijn gestorven, heeft zich afgekeerd van de islam met een grote ongehoorzaamheid aan zijn gezegde Almachtige ~ Heer deed niet Hchertna blind ~ vers en werd verteld dat het een invloed op de baby wijde wereld en het geluk van de vragen die in de gelijkenis stepper wat Saad zo en zo mijn oom, en werd verteld dat hij verliest zijn kinderen, want zij zijn de appel van de ogen van het vers ‘ en degenen die zeggen: onze Heer, schenk ons van onze vrouwen ‘ vers, en er werd gezegd dat hij blind was voor Zijn argument en om zijn behoeften te vragen, en er werd gezegd dat hij een beetje goed geïnformeerd is en de dingen niet begrijpt en kent het aantal mensen niet ….
Earlings : vijand van bazen ….
…Een oorbeer duidt in een droom op een vijand van de bazen ….
Wie ziet dat hij in een schommel terugkeert, speelt met zijn religie ….
…En wie een ongeluk of meer in zijn oren ziet, wordt dit geïnterpreteerd door de vrouw, dochter, zus of soortgelijke vrouwen van de man. Wie ziet dat zijn oor daardoor verouderd raakt, is de dood van een van hen of haar vertrek, en wie denkt dat het waar is, de doven, dan duidt dit op zijn begrip, kennis, geldigheid van zijn zekerheid en zijn bedoeling. Corruptie in zijn religie, en wie ziet dat hij in zijn oor is binnengegaan wat hij niet lekker vindt als hij wakker is, of dat er iets van hem is gestoord, hij hoort wat hij niet leuk vindt, en wie ziet dat hij een oorbel in zijn oor heeft oor. Als zijn soort prijzenswaardig is, dan is het goed in het recht van de man van de vrouwen, en als het niet prijzenswaardig is, is het in hun recht en zag Hij vele oren, omdat het aangeeft dat hij de woorden hoort en niet besteed er enige aandacht aan en begrijpt hem niet…
…Oorbel is in een droom een ruil voor iedereen die het in de oren van zijn vrouw of slavin ziet . Als een zwangere vrouw oorbellen in haar oor ziet, zal een mannelijke jongen haar dragen . Als de oorbel van zilver is, leert de jongen de helft van de koran uit zijn hoofd, en als het van goud is, leert hij de hele koran uit zijn hoofd . En als een alleenstaande vrouw dit ziet, zal ze trouwen . En de oorbel in het oor van de jongen is een sieraad . De oorbel voor een vrouw is haar echtgenoot, en de oorbel is voor haar kinderen . En wie een vrouw of een dienstmaagd ziet met een oorbel in haar oor of een kroonluchter, dan ziet hij een handel in een druk land ….
…En wie een jongen ziet roepen, het is een onschuld van zijn ouders vanwege leugens en twee verraad, voor het verhaal van Jezus, vrede zij met hem . En de adhan in de badkamer prijst geen religie of wereld, en er werd gezegd dat hij leidt . Als het oor in het warme huis is, zal het een afnemende koorts opwarmen . Als een oor in het koude huis is, warmt het hete koorts op, en wie een oor ook voor de deur van Sultan staat, zegt hij echt ….
…Wat betreft de stomp van de neus en het slaan van het oog, ze geven aan dat degene die degene is die degene is die geluk heeft en dat de rechter een schuld dient voor degene die arm is en degene die arm is , en ze belonen een volk voor het werk dat ze eerder deden . Want de Almachtige God zegt : ~En het oor is bij het oor .~ Als hij zag alsof een onbekende oude man zijn oren sneed, dan komt hij Dettin tegen . En wie ziet alsof hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een man in het oor stoten, dan verraadt hij hem in zijn familie of zijn zoon, en geeft hij de ondergang van zijn staat aan . Sommigen van hen zeiden : Wie ziet alsof zijn oren stomp zijn en een zwangere vrouw heeft, zal sterven . Als hij geen vrouw heeft, zal een vrouw uit zijn gezin sterven ….
…Hij werd in een droom afgeslacht omdat hij de metgezellen beledigde 82 – Ibn al-Qayyim noemde ook op gezag van al-Qayrawani die hij noemde in ( Kitab al-Bustan ) op gezag van enkele van de voorgangers, hij zei : ik had een buurman die Abu Bakr en Omar vervloekte – moge God tevreden met hen zijn – toen hij hen op een dag meer dan beledigde, nam ik hem en at me op, en ik ging naar mijn huis terwijl ik was Ik viel in slaap en verdrietig, dus ik sliep en verliet het diner, en ik zag de Boodschapper van God ( PBUH ), in een droom, en ik zei : O Boodschapper van God vervloekt zo en zo je metgezellen, hij zei : ( Wie zijn mijn metgezellen ) ? Ik zei : Abu Bakr en Omar zeiden : ~ Neem dit mes en slacht het ermee .~ Dus ik nam het , en ik legde het en slachtte het, en ik zag alsof mijn hand het van zijn bloed sloeg , dus wierp ik het tij en ik bracht mijn hand naar de grond om het af te vegen, dus ik merkte toen ik de schreeuwend rond zijn huis, dus ik zei : Wat is dit geschreeuw : Ze zeiden : Zo en zo stierf plotseling toen We kwamen en naar hem keken, dus de lijn van de slachtplaats . 83 – Hij zei : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili zei : ik zag in een droom alsof ik in de armen van de zoon van zus-en-zo was, en of de profeet ( vzmh ) op een heuvel zat met Abu Bakr en Umar die voor hem stond, zei Umar tegen hem : O Boodschapper van God, dit beledigt mij en beledigt Abu Bakr , en hij zei : Kom langs O Abu Hafs ), kwam er een man. Als hij Omani beroemd was, zei Bsabhma Profeet tegen hem ( r )) Addjah ), Faddjah zei toen ( Azbha ) Vzbha , zei : wat waarschuwde me, maar Siaha zei ik : wat ik hem niet vertel in de hoop berouw te tonen toen hij het hof maakte Ik hoorde veel huilen , dus ik zei : wat is dit huilen? Dus zeiden ze : De Omani is gisteren op zijn bed afgeslacht . Hij zei : ik kwam dicht bij zijn nek, dus van zijn oor tot zijn oor een rood pad als opgesloten bloed ….
…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…
…Als de imam zag dat hij liep, groetten enkele gewone mensen hem, en hij liep in zijn oor. Hij stierf plotseling, toen hij zei dat Shaddad bin Aad, toen hij naar het paradijs liep dat hij had ingenomen, de koning van de dood hem ontmoette in de vorm van een of andere schaamstreek, dus vertrouwde hij hem in zijn oor en klemde zijn ziel op elkaar ….
…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….
…Wat betreft de katapult en de raket, ze duiden laster en leugen aan . Als hij het ziet alsof hij ze naar een van de bolwerken van de ongelovigen gooit met de bedoeling die te openen, dan roept hij een volk op om het goed te doen . De katapultsteen is een boodschapper met wreedheid . En wie zag dat hij een steen gooide van een hoge plaats, zou er een bezit en een buurman in krijgen . En de rotsen die op de berg of op de bodem ervan zijn, zijn anders dan mensen wiens hart hard is in religie . Als hij zag dat hij een steen optilde om kracht te ervaren . Het vecht tegen een zekere stoere held . Als zijn sjaal vaak bij hem was, en als hij dat niet kon, dan werd hij verslagen . Een man zag Abu Banat en het was een pan alsof er een steen zijn huis was binnengedrongen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Een stoere jongen is bij jou geboren . Hij suggereerde dat hij de echtgenoot was van zijn dochter, een corrupte man . Een man zag alsof er een kiezelsteen in zijn oor was gevallen, dus schudde hij het in paniek, en het kwam eruit, dus vertelde hij zijn visioen aan Ibn Sirin, en hij zei : Dit is een man die zit in de mensen van innovatie, en hij hoorde een wreed woord dat in zijn oor kwam . En wie ziet dat hij een persoon met een steen met een katapult gooit, roept de boogschutter naar het doel in een kwestie van waarheid in de wreedheid van het hart . En er werd gezegd dat hij die het zag was alsof vrouwen stenen naar hem hadden gegooid, dat ze met magie werkten ….