…Wat betreft huilen : er is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat ze zei : Huilen in slaap is een oogappel, en als het gepaard gaat met huilen, rouwen en dansen, wordt het niet geprezen ….

…Wat is de basis voor haar in het hart van de betekenis van de expressie , zoals huilen uiting van vreugde , en de dood in het leven? Wat gebruikelijk is bij uitdrukkingen van uitdrukkingsmethoden ; Uitdrukking in het hart van betekenis , zoals huilen dat overgaat van vreugde , en de dood die leven uitdrukt , en dit zie ik het nut ervan wanneer er een slechte betekenis is , het verandert in optimisme , en wat ik heb gevonden aan de hand van bewijs dat deze benadering ondersteunt in het gezegde van de Allerhoogste : ( Als God ze een beetje laat zien in je droom, en als hij ze veel laat zien, zou je falen en zou je onthecht zijn in de zaak. Maar God zegene je, Hij is zich bewust van dezelfde borsten (43), en zoals hij ze laat zien wanneer je elkaar even in je ogen ontmoette, en je in hun ogen verkleint, zodat God beslist over een zaak die van kracht was, en tot God zullen de zaken terugkeren (44) ( Al-Anfal : 43, 44) Mujahid zei : God toonde hun leven in een kleine slaap . Hij vertelde de profeet vrede zij met hem metgezellen die aan hen waren vastgemaakt . Sayyid Qutb zei : het visioen is oprecht in echte betekenis , een kleine profeet volgde hen en ze zijn veel nummers , maar weinig hun muziek , een beetje gewicht in de strijd … enz . Zoals de p arties gezicht correspondeert met gezicht herhaalde visie profetisch oprecht in het macroscopische beeld van de twee kanten , zodat de gelovigen de ongelovigen een paar zien , en de ongelovigen de gelovige weinigen , zodat beide teams Aggrey ten strijde trekken . de reden dat de ongelovigen de weinige getrouwen zien ; zoals Razi zei : ongelovigen niet voorbereiden Ka klaar , en Ajtraoa gelovigen Afhankelijk van mij vertelde ik hen , Toen verraste en verwarde de menigte hen . . . Totdat hij zei : Er is een oppositie in het minimaliseren van de twee partijen die bekend staan ​​als meditatie . Als de ongelovigen in feite veel waren , en de gelovigen waren weinigen , en het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een paar in het visioen had , kwam hij tot grote wijsheid , namelijk dat God de gelovigen uitdaagt tegen de ongelovigen op het slagveld , en dit is wat de gelovigen hielp de overwinning te behalen , en God weet het het beste . En er is een foto in de buurt hiervan , dus familieleden handelen soms namens elkaar in een droom , dus we kunnen de oom zien , en de betekenis is een andere oom , en we kunnen een van de broers zien , en de betekenis is besteed op een andere broer , enzovoort ….

…Wat betreft de onrust, wie ziet dat hij zich op zijn kop heeft gezet, het is een ramp en het kan zijn dat zijn president tegen hem aan de beurt is geweest. En wie ziet dat hij van links naar rechts is omgedraaid, dan is dit een verandering van toestand. Wat betreft huilen, wie ziet dat hij huilt zonder te schreeuwen, dan verlicht hij degenen die verdrietig zijn of zich enorm verheugen, en als het schreeuwen is, is het een ramp die zich voordoet Voor de mensen van die plaats en wie ziet dat hij huilt en niet komen uit zijn ogen tranen, dan is het niet om lof, en als hij de plaats van de tranen ziet bloed, dan heeft hij spijt van iets dat van hem is overgegaan en heeft berouw en wie het ziet alsof hij huilt om een ​​persoon die hij kent en terwijl Noach weent, zal hij vallen zoals hij hem zag, en als hij ziet dat hij rouwt om iemand die is overleden. Die gouverneur misbruikt zijn gezag, en als hij ziet alsof hij stierf terwijl ze huilden achter zijn begrafenis zonder te rouwen, dan zien ze van die gouverneur een genoegen, en wie ziet dat zijn ogen vol tranen zijn en niet uitgaat, dan krijgt hij toegestaan ​​geld voor hem, en wie ziet dat hij huilt en vervolgens lacht, wijst op de naderende tijd van zijn tijd en zei dat sommigen van hen ervan hielden om te huilen In de slaap, als er geen rumoer in is, en ik heb dat al een tijdje geprobeerd. duizend keer heb ik niets dan goeds, vreugde en geluk gezien…

Huilen, als het in een droom is, is een schreeuwende, klappende, zwarte jurk of een spleet in een zak, wat wijst op verdriet . Als het huilen is uit vrees voor de Almachtige God, of voor het horen van de Koran, of iemand die spijt heeft gehad van een eerdere zonde, dan duidt het op vreugde, geluk en het wegnemen van zorgen en angst, en het duidt op angst, of op regen voor degenen die er vanaf zijn gehouden en het nodig hebben . En het kan duiden op een lang leven, en het kan duiden op een toename van het monotheïsme als de Almachtige God wordt genoemd, verheerlijkt of geprezen ….

…En wie ziet dat zijn ogen tranen zonder te huilen, hij zal krijgen wat hij wil ….

…Wat betreft huilen: wie ziet dat hij huilt zonder te schreeuwen, dan is hij verlost van leed en leed ….

…En huilen : met een oog, gelach en vreugde . En als hij een gehuil, geschreeuw of gekletter heeft, dan is het ongeluk en opluchting ….

…Als je huilt in je dromen, voorspelt dit slecht nieuws en ergernissen in je familie . Als je anderen ziet huilen, duidt dit op een gelukkig weerzien na periodes van droevige dissonantie . Wat een meisje betreft, deze droom verwijst naar ruzies tussen geliefden die geen voldoening zullen bereiken door zelfverloochening . Wat zakenmensen betreft, voorspelt deze droom tijdelijke teleurstellingen en tegenslagen ….

Huilen : het plezier en de hartkloppingen van het hart, een kwestie van ruzie, reizen of trouwen ….

…Abu Saeed, de predikant, zei: Huilen is een oogappel . Als hij ziet dat hij huilt om een ​​persoon die hij kent, en hij stierf, en Noach huilt, zal hij vallen als hij in zijn kielzog een ramp van dood, zorgen of verdriet ziet ….

…En sommige van de sprekers zeiden dat ik graag huil in slaap zolang er niet in wordt geschreeuwd, en ik heb dat niet meer dan duizend keer geprobeerd, en ik heb niets anders gezien dan constante goedheid en gelach, en wat betreft lachen, het zijn zij en verdriet, en als het met giechelen was, was het meer omdat de Almachtige God zei: ~ Laat ze een beetje lachen en veel huilen .~…

En Jaafar Al-Sadiq zei: ~Degene die zag dat hij huilde en vervolgens achter hem lachte, gaf aan dat zijn tijd spoedig zal komen, omdat de Almachtige God zei: ~ En dat hij lachte en huilde, en dat hij stierf en leefde . ~…

En wie vogels ziet schreeuwen op een plek die ongeluk brengt voor de mensen van die plek .)…

Een kreet Als je ervan droomde om te schreeuwen, dan betekent dit een denkbeeldig plezier dat zal veranderen in deprimerende en droevige effecten die worden weerspiegeld in het kwaad op werk en familiezaken . Als je anderen ziet schreeuwen, duidt dit op een onverwachte hulpdrum van jou . Als je het geschreeuw van de getroffenen hoort, dan betekent dit dat je in ernstige problemen stort, maar aangezien je waakzaam bent, zul je deze dwingende calamiteiten uit de weg ruimen en zul je hierdoor tijdelijk verdrietig worden . Als je de kreet van verrassing hoort, krijg je hulp uit onverwachte bronnen . Als je het geschreeuw van wilde dieren hoort, betekent dit een gebeurtenis van gevaarlijke aard . Als je de hulpkreet van familieleden of vrienden hoort, betekent dit dat ze ziek zijn of door een ongeluk zijn getroffen ….

…De begraafplaats zien in een droom, veiligheid voor angst en angst voor veiligheid . Misschien duidde lafheid op angst en hoop, en een terugkeer naar leiding na misleiding . Het zien van de lafheid van de mensen van polytheïsme is frustratie, angst en twijfel over religie, en het zien ervan duidt op een eenzame gevangenis, en duidt op het Hiernamaals . Misschien duidden het huis van Rabat, ascese, aanbidding, het verlaten van de wereld, huilen en vermaningen aan, en misschien wees het zien van lafheid op de dood omdat het zijn thuis is . Misschien duidde het op de rol van de wijn waarin de dronkaards worden achtergelaten als de doden en de achtelozen die niet bidden en zich de Almachtige God niet herinneren . Misschien wees ze op gevangenschap omdat de overledene in zijn graf opgesloten zit, dus wie in een droom een ​​begraafplaats betreedt en ziek was bij zijn waakzaamheid, komt erin en sterft aan zijn kwaal. Treurend over de graven of wandelend met de doden, dan treedt hij de mensen van het kwaad, immoraliteit en corruptie van religie binnen, en als hij ze binnengaat met de adhaan, predikt hij degene die niet onderwijst en het goede beveelt . Een bekend kerkhof is een recht . En de begraafplaats in een droom duidt op vermaning, huilen, eerbied en onthechting van deze wereld . En misschien aangegeven door de geleerden, asceten, vorsten en legers . Misschien wezen de begraafplaatsen van de islam hun tenten aan . En de begraafplaats van de dhimmi’s duidt op ketterij, nalatigheid, alcohol, hoererij, immoraliteit, ongeloof en angst . En pre-islamitische begraafplaatsen zijn indicatief voor winst, gewin, gevangenschap en onthulling van geheimen ….

…Zeldzaam, en met een verwante transmissieketen naar Salim bin Issa, zei hij dat ik Hamza bin Habib Al-Zayyat binnenging, moge God tevreden met hem zijn, en vond hem met zijn wangen op de grond rollen en huilend, dus hij zei: God zegene jij, wat is dit huilen. Alleen degenen die aan de Koran werkten, kwamen binnen, dus ik keerde terug naar de kreet, dus chantte hij in mijn naam. Waar is Hamzah ibn Habib al-Zayyat, dus ik zei tegen je, bid tot God? Toen wijdde een koning me aan, en hij zei: ~Zeg tegen God, God zegene u.~ Dus als ik op een preekstoel van witte parels en een tent van rode saffier en een tent van groene aquamarijn, en er werd gezegd, ik zou mager moeten zijn en lezen, dus ging ik weg, en hij zei tegen mij: ik reciteer Surat al- An’am, dus ik lees en ik weet niet wie ik moet lezen totdat ik de top van zestig verzen heb bereikt, en hij is de overwinnaar over zijn dienaren. Lees en lees de normen totdat ze het einde ervan bereikten, dus ik ging neerknielen, dus hij zei: ~Ga gewoon, werp niet neer, o Hamzah.~ Degene die je deze lezing heeft voorgelezen, zei ik dat Suleiman de waarheid zei van wie Suleiman reciteert. Ik zei Yahya zei Yahya zei: Wie Yahya reciteert, zei ik tegen Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s De neef van uw profeet, Ali bin Abi Talib, zei: “Degene die mij voorleest, dus ik zei uw profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei de waarheid van mijn profeet. Degene die mijn profeet reciteert, ik zei Gabriël, vrede zij met hem, hij zei degene die Gabriël reciteert en hij zweeg en zei: Hamzah, zeg je, dus ik zei dat het niet beter voor mij is om te zeggen dat hij zei dat je bent, dus ik zei je Hij zei: “Je hebt gelijk gehad, Hamza, en de waarheid van de Koran, om de mensen van de Koran te eren, vooral omdat ze handelden met de Koran, O Hamza, de Koran. Mijn woorden: ik heb nog nooit van iemand gehouden zoals mijn liefde voor de mensen van de Koran, kom dicht bij mij, Hamzah. Boven jou en zonder jou, en degene die de Koran leest zoals ik heb gelezen, niemand dan ik zal antwoorden, en wat ik voor jou verborgen heb met mij of meer, dus ik weet dat je metgezellen van wat was van mijn liefde voor de mensen van de Koran. Zij zijn de rechtvaardige mensen, Hamza, mijn glorie en mijn majesteit. Dus hij zei: O Hamzah, waar zijn de opzichters van de Korans? Ik zei, o Heer, dat is hun behoud. Hij zei dat ze dat zijn, maar ik zal voor ze zijn totdat ze me werpen tot de Dag der Opstanding. Als ze mij ontmoeten, voed ik ze op bij elk vers, een graad. Beschuldig je mij ervan te huilen en mijn gezicht in het vuil te drenken ….

…Hij werd in een droom afgeslacht omdat hij de metgezellen beledigde 82 – Ibn al-Qayyim noemde ook op gezag van al-Qayrawani die hij noemde in ( Kitab al-Bustan ) op gezag van enkele van de voorgangers, hij zei : ik had een buurman die Abu Bakr en Omar vervloekte – moge God tevreden met hen zijn – toen hij hen op een dag meer dan beledigde, nam ik hem en at me op, en ik ging naar mijn huis terwijl ik was Ik viel in slaap en verdrietig, dus ik sliep en verliet het diner, en ik zag de Boodschapper van God ( PBUH ), in een droom, en ik zei : O Boodschapper van God vervloekt zo en zo je metgezellen, hij zei : ( Wie zijn mijn metgezellen ) ? Ik zei : Abu Bakr en Omar zeiden : ~ Neem dit mes en slacht het ermee .~ Dus ik nam het , en ik legde het en slachtte het, en ik zag alsof mijn hand het van zijn bloed sloeg , dus wierp ik het tij en ik bracht mijn hand naar de grond om het af te vegen, dus ik merkte toen ik de schreeuwend rond zijn huis, dus ik zei : Wat is dit geschreeuw : Ze zeiden : Zo en zo stierf plotseling toen We kwamen en naar hem keken, dus de lijn van de slachtplaats . 83 – Hij zei : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili zei : ik zag in een droom alsof ik in de armen van de zoon van zus-en-zo was, en of de profeet ( vzmh ) op een heuvel zat met Abu Bakr en Umar die voor hem stond, zei Umar tegen hem : O Boodschapper van God, dit beledigt mij en beledigt Abu Bakr , en hij zei : Kom langs O Abu Hafs ), kwam er een man. Als hij Omani beroemd was, zei Bsabhma Profeet tegen hem ( r )) Addjah ), Faddjah zei toen ( Azbha ) Vzbha , zei : wat waarschuwde me, maar Siaha zei ik : wat ik hem niet vertel in de hoop berouw te tonen toen hij het hof maakte Ik hoorde veel huilen , dus ik zei : wat is dit huilen? Dus zeiden ze : De Omani is gisteren op zijn bed afgeslacht . Hij zei : ik kwam dicht bij zijn nek, dus van zijn oor tot zijn oor een rood pad als opgesloten bloed ….

…Zeldzaam overgeleverd echte band verbonden met de groep zei binnengekomen Hamza Ibn Habib Zayat vond hem huilend en ik zei wat je aan het huilen maakt, zei hij, en hoe niet te huilen en ik zag in mijn droom of ik God de Almachtige vanavond aanbood , zei hij voor mij, o Hamza, lees de Koran zoals Vothbt staand leerde, hij zei tegen mij: O Hamza, ga zitten, ik heb de mensen van de Koran lief. Toen zei hij tegen mij: ~Reciteer, en ik lees totdat ik Surat Taha bereikte.~ Ik zei: ~Opgerold, en ik koos jou.~ Hij zei tegen mij: Between en we kozen jou. Toen zei hij tegen mij: ~Lees, dus ik las totdat ik Surah Yassin bereikte.~ Toen zei hij: ‘Verlicht de Machtige, de Genadevolle door de schuld te geven. De troon wordt ook door de voordragers voorgelezen, daarna riep hij om een ​​armband, dus hij maakte me blij, dus de Almachtige zei dit door de Koran te lezen en vervolgens in een gebied dat hij voor mij logisch vond, toen zei de Almachtige dit met je vasten overdag riep toen om een ​​kroon en kroonde me ermee, toen zei hij dit door je de Koran aan mensen voor te lezen, Hamzah, laat geen download toe, ik bedoel door de schuld te geven, want ik heb het gedownload zodat jij geef mij de schuld als ik huil .)…

…De begrafenis is degene die in een droom ziet dat hij bidt op een begrafenis, dan frustreert hij mensen in de Almachtige God en er werd gezegd : De begrafenis is een hypocriet man, slechte mensen komen om door zijn hand . Als hij ziet dat het op de kist is geplaatst en niemand het draagt, wordt hij gevangen gezet, en als het wordt gedragen, volgt hij de eigenaar van de autoriteit, krijgt geld van hem en profiteert ervan . Als hij een begrafenis volgt, volgt hij een corrupte autoriteit . En wie ziet dat hij op een kist ligt, zijn geld zal toenemen . En wie ziet dat hij op de schouders van mensen wordt gedragen, zo treft hij zijn hoogheid en autoriteit, overwint mensen en controleert hen, en als ze om hem huilen, is zijn gevolg prijzenswaardig, en als ze niet om hem huilen en de schuld geven. hem is het gevolg van zijn affaire niet prijzenswaardig . En als ze goed voor hem bidden en hem goed prijzen, dan wordt zijn straf geprezen . Als hij ziet dat hij op een begrafenis op de grond is, dan vaart hij in een schip, en als hij een begrafenis in de lucht ziet, dan sterft een heerser of een geleerde, of sterft een groot man in vervreemding of op de weg naar de hadj of jihad . Als iemand ziet dat er veel begrafenissen op een bepaalde plaats worden gehouden, dan is zijn gezin rijk aan hoererij en hoererij . En wie zag dat hij een begrafenis droeg, zou onwettig geld hebben . Als een vrouw ziet dat ze is overleden en zwanger is, dan gaat ze trouwen, en als ze een man heeft, is haar schuld verlost. Als hij een begrafenis op de markt ziet, dan is de bagage daar hypocriet . Het dragen van de kist in een droom is gebaseerd op zijn bestemming, of reizen over land of zee . En wie ziet dat hij een begrafenis bijwoont, betekent dat hij afscheid moet nemen van de reiziger, of de zoeker in de comfort van zichzelf door degene die de overledene naar hem toe leidt, want de rouwende begrafenisondernemer krijgt één karaat van de beloning, en als hij woont de begrafenis bij, twee karaat zal worden geteld, en alleen de Almachtige God telt de grootte van de karaat en zijn grootheid niet ….

…En wie een oog ziet dat is geëxplodeerd vanwaar de ogen kunnen barsten, zal worden gekweld door verdriet en intens huilen, en als hij een patiënt heeft, is hij zijn dood en zijn ogen vloeibaar op plaatsen waar hij ontkent dat ze zullen worden geïnterpreteerd. tranen en huilen ….

…En sommige tolken zeiden dat het huwelijk een van de gevolgen zal zijn als het huilen zonder huilen is, en als het huilt, dan sterft iemand op zijn hielen, en als hij geen nasleep heeft, dan de dood van zijn tegenhanger of zijn naam ….

…En er werd gezegd dat wie zag dat hij verse paardendirham gaf, hij om hem zou huilen, en als hij dirham aan iemand betaalde, en wie zag dat hij een dirham verloor of van hem gestolen had, hij om zijn kind zou huilen of wat hij zou krijgen. hij haat voor hem ….

Hardop uitspreken over wat geheim moet worden gehouden, misschien de luidheid van naastenliefde aangeven, of de herinnering en status en de verhevenheid van het woord verhogen ….

…Wat is de uitspraak over degenen die in het visioen liegen? Een strenge waarschuwing voor degenen die liegen kwam in een droom, met Bukhari in zijn Sahieh deur : loog in zijn droom, en een been waarin recente voorbeelden : Ten eerste : de hadith van Ibn Abbas dat de Profeet vrede zij met hem zei : (( uit de droom van een droom die niet werd gezien die zou plaatsvinden tussen Sairtin en niet zal doen, en luisterde naar een interview met de mensen die ze met tegenzin of die van hem wegvluchtten, Alank de dag van de opstanding in zijn oor gieten , en beelden beeld gemarteld en opgedragen om het op te blazen en niet Bnafaj )) Verteld door Ahmad en Vrouwen uit de roman Qatada, moge Allah tevreden met hem zijn en kwam in een ander rapport van Abu Hurayrah : (( Wie heeft gelogen over zijn visioenen )). De tweede : de hadith van Ibn Umar dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : ((Het is de meest ongelukkige van de harige dat zijn ogen zien wat hij niet zag )) , en in de overlevering : (( wat hij niet zag )) en de betekenis : de harige is de grootste leugen, en de schuldige The Great Lie . En wat het betekent : hij die droomde, dat wil zeggen, aan wie deze droom was toegewezen . En je merkt uit de twee hadiths de ernst van de kwelling van de leugenaar in de droom op. De reden hiervoor wordt ons uitgelegd door Imam al-Tabari, die zei : De waarschuwing is alleen maar sterker geworden, hoewel wakker liggen misschien corrupter is dan het. Zoals het een getuigenis kan zijn bij het doden, hudud of het aannemen van geld; Omdat liegen in een droom tegen God loog dat ik zie wat ik niet heb gezien, en liegen tegen God meer dan liegen over de schepselen van het vers : { Het is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint tegen Allah die degenen die aan de Heer offeren en zeggen hardop degenen die tegen hun Heer logen, niet Gods vloek over de onderdrukkers } [ Hood : 18] In plaats daarvan was liegen in een droom een ​​leugen tegen God vanwege de hadith : ((Het visioen maakt deel uit van het profeetschap )) , en wat was een deel van het profeetschap is van God, en ik keer terug naar het woord : (de ank ) ; En nu je opgelost lood bent, wordt het in zijn oor gegoten omdat de beloning hetzelfde is als het werk, en hier heb ik geen geluk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in de hadith zei : (( Hij die droomt van een droom )) en noemde het een droom en noemde hem geen visioen omdat hij beweerde dat hij iets zag en niet zag, dus hij was een leugenaar en een leugen. Hij is van Satan, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~Ga voorbij : (De droom is van Satan )) , en alles wat van Satan is, is niet waar . Hier, geen geluksgelijkenis straffotograaf namelijk : (( Vlakhalqgua-pil of maak ritueel …)) praten, straf, die ligt in de droom die is : [te houden tussen Sairtin ] en de betekenis van het contract tussen de Alsairtin : om naar elkaar te spinnen , en dit is meestal onmogelijk, en de overeenkomst Hier tussen de fotograaf en de leugenaar in zijn droom : dat het visioen is gemaakt vanuit de schepping van God en het is een moreel beeld, dus ging hij in zijn leugen een beeld dat niet voorkwam, net zoals de fotograaf een beeld in het leven heeft geroepen dat geen werkelijkheid is, omdat het ware beeld het beeld is waarin de ziel zich bevindt, dus de eigenaar van het zachte beeld – de dromer – heeft iets aardigs en het is De connectie die wordt uitgedrukt door het contract tussen de twee gerst, en hij wees de eigenaar van het dichte beeld – de fotograaf – een ernstige zaak toe, namelijk om te voltooien wat hij creëerde door zijn claim door de ziel te blazen, en hij tekende en beloofde elk van hen dat hij wil Ik zou worden gemarteld totdat hij deed wat hem was toevertrouwd terwijl hij geen doener was, het is een metafoor voor de marteling van elk van hen altijd, behalve dat God genade met hen heeft, en deze nadruk op de leugenaar in zijn droom omdat hij loog over het geslacht van het profeetschap, en de fotograaf betwistte de Schepper in zijn macht…

…Wat betreft de tranen : de koude is vreugde, en de hete is droefheid, en wie tranen op zijn gezicht ziet zonder te huilen, hij wordt uitgedaagd in zijn afkomst, en het zeggen van zijn gehoorzaamheid wordt daarin vervuld . Als hij tranen als dadels in zijn ogen ziet, dan spaart hij geld dat toelaatbaar is op het gebied van schulden, en dat wil hij niet laten zien. Als het over zijn gezicht stroomt, zal hij zijn hart een plezier doen door het uit te geven ….

…Wieg Wie in een droom ziet dat hij een wieg heeft gekocht, of dat hij in een wieg ligt die goed en zegen heeft ontvangen, en goede daden op zijn hand vloeien , want de Almachtige God zegt : ( En wie gerechtigheid doet, laat zichzelf zijn verhard ). Er werd gezegd : het is troost en de zoon van een medelevende vrouw en een jong meisje . En de wieg voor mannen is verdriet of opsluiting . En de wieg voor het celibatair is een vrouw, en de vrouw heeft een zoon, en zijn visioen kan duiden op bezorgdheid, verdriet, rusteloosheid en huilen, en misschien op de plaats van zingen, dansen en amusement, en misschien op strijd en controverse . En misschien wees de wieg naar de kist ….

…Wie hem in een droom ziet, duidt op getuigenis . En wie hem boos ziet, zal zonder berouw sterven . Degene die Azrael worstelt of hem verslaat, hij zal worden gered van ziekte, en als Azrael hem verslaat, zal hij sterven . En er werd gezegd : Hij die Azrael zag, leefde lang, en die Azrael, vrede zij met hem, was langer dan alle schepselen . En er werd gezegd : wie Azrael ziet, hij zal binnengaan in iets dat hij moet doen . En er werd gezegd : Zijn visie is een grote angst . En wie naar het beeld van Azrael wordt, zal de mensen verslaan, en er zullen grote dingen gebeuren met zijn handen . En wie ziet dat hij de Engel des Doods ontvangt, zal een erfenis ontvangen . En het visioen van Azrael, vrede zij met hem, is een indicatie van de scheiding van de menigte, de dood van de zieken, de sloop en brand, en verontrustend nieuws, waarvoor geschreeuw, geslagen en huilen noodzakelijk is . Misschien wezen zijn visioenen op het lage pensioen, het onvermogen om geld te verdienen, de gevangenisstraf en het vergeten van kennis, het opgeven van gebed en het inhouden van aalmoezen, en hoge prijzen . Misschien duidden de visioenen van Israfil en Azrael op het dwingen van de vijanden en het verloochenen van degenen die de opstanding en opstanding ontkennen ….

…Afscheid is in een droom een ​​teken van zijn dood, de scheiding van de vrouw, reizen en vervoer . Afscheid duidt op de terugkeer van de gescheiden vrouw, de winst van de handelaar, het mandaat van de geïsoleerdeen, de komst van reizen en de dood van de afvallige . En het kan duiden op knuffelen en genegenheid, of huilen en afscheid nemen . Afscheid kan duiden op herstel van de patiënt . Zie ook afscheid ….

…Adam, vrede zij met hem, die in een droom zag en had gezondigd, zal er berouw van hebben . Misschien wees zijn visioen op de vader of de sultan . En wie ziet dat hij Adam doodt, vrede zij met hem, hij verraadt de sultan of is ongehoorzaam aan zijn ouders of zijn leraar . En wie Adam ziet, vrede zij met hem, over een specifiek lichaam, hij zal een mandaat krijgen als hij er geschikt voor is, en als hij ziet dat hij over hem heeft gesproken, zal hij worden geïnformeerd . En er werd gezegd : Hij die bloed zag, vrede zij met hem, werd misleid door de woorden van sommige van zijn vijanden, en na een tijdje keerde de Almachtige God tot hem terug . En wie Adam werd, vrede zij met hem, of zijn metgezel, als hij in aanmerking kwam voor het presidentschap, zou hij het ontvangen, en als hij een geleerde was, profiteerden de mensen van zijn kennis . Of hij won een vlag die niemand anders kon evenaren. Misschien duidde het visioen van Adam, vrede zij met hem, op de pelgrimstocht en de ontmoeting van geliefden, of het grote aantal kinderen, of de intriges en bedrog, en het samenwonen van iemand die vergif maakt of de kost verdient met het oproepen van demonen en het spreken in hun tong . Misschien duidde zijn visioen op de ruwe kleding of het huilen, of de ergernis van de visionair in termen van voedsel, of verre reizen, of de bedienden en neerbuigingen van koningen . En wie Adam ziet, vrede zij met hem, verkeert in goede staat, dat zal een groot goed voor hem zijn ….

…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan ​​en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….