…Het oor is de vrouw van de man of zijn dochter, en als hij ziet alsof hij drie oren heeft, dan geeft ze aan dat hij een vrouw en twee dochters heeft, en als hij vier oren heeft, dan duiden zijn visioenen op een van de twee eigenschappen, ofwel hij heeft vier vrouwen, of vier dochters die geen moeder hebben . Als hij ziet dat zijn oor van hem is gebroken, dan scheidt hij van zijn vrouw of sterft zijn dochter . Als hij ziet alsof hij één oor heeft, dan leeft er geen familielid voor hem. Als hij ziet alsof hij een half oor heeft, duidt het visioen op de dood van zijn vrouw en zijn huwelijk met een ander . Als hij ziet dat hij een ring in zijn oor heeft, zal hij zijn dochter uithuwelijken aan een man, en zij zal hem een ​​zoon baren . Van religie werd gezegd dat het het oor was, en als hij zag alsof hij zijn oren met iets propte, duidden zijn visioenen op ongeloof . En als hij het ziet alsof hij veel oren heeft, dan keert hij zich af van de waarheid en aanvaardt het niet, omdat de Almachtige God zegt : ~ Hebben ze oren waarmee ze kunnen horen? ~ En er werd gezegd dat als de rijken de mens ziet homogene, goede oren, hij hoort goed, aangenaam nieuws, en als ze niet goed gevormd zijn, hoort hij veel slecht nieuws . En wie ziet alsof er twee ogen in zijn oren zijn, hij is blind, en hij ziet de dingen die hij vroeger met zijn ogen zag en hoorde ze met zijn oren . En er werd gezegd dat wie het zag alsof er veel oren waren, dat prijzenswaardig is voor degenen die een persoon wilden hebben die hem zou gehoorzamen, zoals vrouwen, kinderen en de Mamelukken . Wat de rijken betreft, het duidt op goed nieuws dat ze ontvangen als de oproep tot gebed vriendelijk is . Als je niet goed of welgemanierd bent, dan is dat afkeurenswaardig nieuws . Wat betreft de Mamelukken en de eigenaren van de tegenstanders, die van hen worden beschuldigd, zij geven aan dat zijn dienstbaarheid voortduurt, en hij hoort en gehoorzaamt . De officier van justitie geeft aan dat de uitspraak hem bindt . En er werd overgeleverd dat een persoon zag dat hij twaalf oren en meer had, daarna vertelde hij zijn visioen op een kruising en zei : Als hij een man van Mamluk en Hasjem is, dan is dat een goed bewijs van veel goeds dat hij bereikt, en als hij rijk is, dan zal hij nieuws ontvangen volgens het aantal oren uit landen, vanwege een pensioen, en als hij eigendom is, kreeg hij de schuld en werd hij bedroefd, en als hij tegenstanders had, veroordeelde de rechter hem tot veel vonnissen , en hij hoorde slechte woorden, en als hij in een dispuut zat, won hij zijn tegenstanders ….

…Het oor is de plaats van bewustzijn, en in een droom duidt het op het kind, het geld en de positie, en misschien duidt het oor op kennis, rede, religie, de koning, het gezin en de clan waarmee een persoon wordt verfraaid . Het oor duidt het gehoor aan, dus wie ziet dat zijn gehoor is toegenomen of verbeterd, of dat het licht eruit komt of erin komt, dit duidt op zijn leiding en gehoorzaamheid aan de Almachtige God en aanvaarding van zijn gebod . En als hij hem in een droom als klein ziet, of dat er een slechte geur van hem uitgaat, duidt dit op zijn waanvoorstelling van de waarheid en staat hij wanneer datgene wat afkeer van de Almachtige God vereist . En het afsnijden van het oor is een teken van corruptie . Misschien verwijst het extra oor naar het oor van de persoon in wat hij wil, en als het een goed oor is, dan is wat hij wil goed . De overvloed van de oproep tot gebed duidt op de kunsten van de wetenschap, of het bewijst geen enkel geval . Misschien geeft het oor aan wat er aan de juwelen hangt, en als zijn oor het oor van een dier werd, werd zijn positie verwijderd, nam zijn heiligheid af en werd zijn geest afgestompt . Als hij ziet dat hij zijn vingers in zijn oren steekt, geeft dit aan dat hij als innovator stierf, en als de zoeker een ketterij en een waanvoorstelling is, dan ziet hij dat hij zijn twee vingers in zijn oren steekt, dit duidt op zijn dood en zijn vastberadenheid om te verlaten wat hij doet, of dat hij een muezzin wordt . En de toestemming van de koning is zijn spion . En er werd gezegd : het oor is de vrouw van een man of zijn dochter of iemand anders, en als hij ziet dat er iets bij haar ontbreekt, dan is het gebeurd . En wie denkt dat hij goed kan horen, getuigt van zijn begrip, kennis, geldigheid, religie en zekerheid . En wie ziet dat hij doof is, heeft corruptie in zijn religie . En wie ziet dat hij een half oor heeft, zijn vrouw zal sterven . En wie ziet dat zijn oor is afgesneden, dan bedriegt iemand zijn vrouw of dochter, en als het oor even geldig wordt beantwoord als het was, bekeren zij zich en staan ​​hun zaken vast . En wie ziet dat hij eet van het vuil van zijn oren, zal met de jonge mannen omgaan . En wie ziet dat hij één oor heeft, zal spoedig sterven . Als hij ziet dat hij een ring in zijn oren heeft, dan zal hij met zijn dochter trouwen en zij zal een zoon voor hem baren, en er werd gezegd : het oor is de religie, dus wie ziet dat hij zijn oren heeft gevuld met iets, zijn visioenen duiden op ongeloof, en wie veel oren ziet, wordt afgeleid van de waarheid en aanvaardt die niet . En er werd gezegd : als iemand ziet dat hij mooie, symmetrische oren heeft, zal hij goed nieuws horen, en als ze niet mooi zijn, zal hij slecht nieuws horen . En wie ziet dat er twee ogen in zijn oren zijn, zal blind zijn . En er werd gezegd : Wie ziet dat hij veel oproep tot het gebed, dit is prijzenswaardig voor degenen die willen een persoon om hem te gehoorzamen, zoals vrouwen, kinderen , en Mamelukken, en als voor de rijken, betekent goed nieuws dat komt naar hen toe als de oproep tot gebed mooi is, anders is het slecht nieuws . Wat betreft de Mamelukken en de tegenstanders van de beklaagde, zij geven aan dat zijn dienstbaarheid voortduurt, en hij toelaat en gehoorzaamt, en het geeft aan de eiser aan dat het vonnis bindend voor hem is ….

…En wie twee oren heel vaak ziet, geeft aan dat hij de woorden hoort en er geen aandacht aan schenkt en het niet begrijpt, omdat de Almachtige zei: ~En ze hebben oren die ze niet horen .~…

…En wie een ongeluk of meer in zijn oren ziet, wordt dit geïnterpreteerd door de vrouw, dochter, zus of soortgelijke vrouwen van de man. Wie ziet dat zijn oor daardoor verouderd raakt, is de dood van een van hen of haar vertrek, en wie denkt dat het waar is, de doven, dan duidt dit op zijn begrip, kennis, geldigheid van zijn zekerheid en zijn bedoeling. Corruptie in zijn religie, en wie ziet dat hij in zijn oor is binnengegaan wat hij niet lekker vindt als hij wakker is, of dat er iets van hem is gestoord, hij hoort wat hij niet leuk vindt, en wie ziet dat hij een oorbel in zijn oor heeft oor. Als zijn soort prijzenswaardig is, dan is het goed in het recht van de man van de vrouwen, en als het niet prijzenswaardig is, is het in hun recht en zag Hij vele oren, omdat het aangeeft dat hij de woorden hoort en niet besteed er enige aandacht aan en begrijpt hem niet…

…En wie een kostbare parel in zijn oren ziet, leert de Koran en kennis, en als de parels klein zijn, vergeet hij de kennis. En wie in het oor van zijn vrouw twee ringen van goud of zilver ziet, of een van goud en een van zilver, dan scheidt hij van zijn vrouw ….

…Wie ziet dat hij zijn oren scherpt, interpreteerde drie zwakheden en het weggaan van wat geld in de rente en vreugde ….

…En wie ziet dat hij een oorbel heeft met zijn oren, dat is de keel, en als het type prijzenswaardig is als hij wakker is, dan is het goed voor hem, of hij nu mannelijk of vrouwelijk is, en als het niet Mahmud is, dan is het goed voor hem ….

Als hij het ziet als een oproep tot gebed in een put, spoort hij mensen aan ver weg te reizen ….

Als een oor op een vuilnisbelt ligt, roept hij een dwaas op tot verzoening en accepteert het niet

En wie zag dat hij riep voor plezier en spel, zijn geest was teruggetrokken , omdat de Almachtige God zei : “ En als je tot gebed roept, beschouw het dan als een grap en speel, want het zijn staande mannen die het niet begrijpen. ~…

Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin, moge God hem genadig zijn, dat hij zei : De oproep tot gebed is de paradox van Shrek, omdat de Almachtige zegt : ‘En de oproep tot gebed van God en Zijn boodschapper aan de mensen op de dag van de grootste hadj . ~…

Als hij ziet dat hij is toegenomen of afgenomen in de adhaan of zijn bewoording heeft veranderd, dan onderdrukt hij de mensen in de mate van de toevoeging of afname . En als hij de oproep tot gebed op straat roept, als hij een van de mensen van goedheid is, dan beveelt hij het goede en verbiedt het kwaad, en als hij onder de mensen van corruptie is, slaat hij toe, en wie ziet alsof hij is roept de oproep aan een muur, dan roept hij een man tot verzoening, en als hij de oproep tot gebed geeft boven een huis, dan zal zijn familie sterven, en als hij de oproep tot gebed geeft boven de Kaaba, dan verschijnt hij Een innovatie verschijnt, en de oproep tot gebed in het binnenste van de Kaaba is niet prijzenswaardig, en wie de oproep tot gebed op het dak van zijn buurman roept, verraadt zijn buurman aan zijn familie . En wie roept onder een volk dat hem niet antwoordde, want onder de mensen is er duisternis, omdat de Almachtige God zei : ~ Dan is degene die onder hen bevoegd is, dat de vloek van God over de onderdrukkers rust .~…

…En wie ziet dat zijn oor pijn heeft, zal van zijn vijanden horen wat hij haat ….

Wat betreft de oproep tot gebed, Daniel, vrede zij met hem, zeiden Ibn Sirin en al-Karamani het visioen van de oproep tot gebed van de vrouw van de man, zijn dochter, zijn zus of zijn tante van moederskant van de vrouwen. Wie een ongeval of een toename ervan ziet, wordt geïnterpreteerd door de genoemde ….

En wie ziet alsof hij opraapt wat van de verspreide aren in een oogst valt : een plant kent zijn eigenaar, dan zal hij van de eigenaar van de plantage een verspreid goed lijden dat lang meegaat . Als wat wordt opgepakt een groep met hem is, raakt het munitie uit de winst van anderen ….

En wie de oproep tot gebed hoort die hij haat, roept er op een slechte manier om . Professor Abu Saad zei : Het basisprincipe in deze sectie is dat als iemand het zag, de oproep tot gebed prijzenswaardig was als het op zijn plaats werd gegeven . Als iemand die geen familie is het ziet, of het niet op zijn plaats ziet, dan is het niet prettig ….

Jaafar Al-Sadiq zei : De visie van de oproep tot gebed wordt op twaalf manieren geïnterpreteerd: pelgrimstocht, waarheid zeggen, orde, bestemming, heerser, reizen, dood, faillissementsbetaling, verraad, spionage, gebrek aan schulden en hypocrisie ….

Al-Kirmani zei: “Wie zag dat zijn adhaan in de limiet toenam, zal de vrouwen en dergelijke interpreteren, zoals hierboven vermeld ….

Als het oor in een huis is, nodigt hij een vrouw uit om zich te verzoenen, en als de oproep tot gebed verplicht is, bedriegt hij een vrouw ….

…En wie veel groen op de aardbodem ziet dat de essentie ervan kent, dan is het een schuld en is het goed voor hem en voor het publiek, en als hij er kruiden of onkruid in ziet, dan is het geld en vruchtbaarheid, en wie dan ook ziet dat een groenachtig land is opgedroogd, het zal goed zijn, en wat er van de gegeselde plant is, zijn zij en verdriet, en wie ziet dat hij een bekende plant heeft, dan heeft hij gedaan in zijn religie En zijn wereld is evenveel als het planten en het gevaar ervan, en wie een aanplant zag op een onbekende of bekende plaats anders dan de teelt en de oren ervan, realiseerde hij zich en overtrof zijn toestand, want het zijn mannen die in oorlog zijn verzameld. Als hij oogst, worden ze gedood, en wie ziet dat een man hem overtreedt om het te planten en het oogst, dan heeft zijn vrouw overspel gepleegd, en wie groene oren ziet, dan zijn het vruchtbare jaren. Het was droog, want het waren onvruchtbare jaren, en wie zag dat hij een zaadje kreeg of het at, dan voorziet hij er honderd en wie ziet dat hij iets van het gazon en het hooi heeft geslagen, of een van hen komt zijn huis binnen, dan heeft hij veel geld en vruchtbaarheid…

…Oorbel, een keel die in de oren is geplaatst, wordt geïnterpreteerd om het te zien, zag in zijn ooroorringen hij hunkert ernaar om de zaag erin een beetje essenties of uniek te horen zingen en elk van hen parel of ) meer dan dat het de koran of kennis van gerechtigheid en zag een Crdoah-parel. Zonder de andere, hij memoreert de helft van de Koran of doet iets van gerechtigheid dat niet volledig is, en er werd gezegd dat hij die een ring in zijn oren ziet, die dan zal worden versierd en mooi met mensen ….

…Wat betreft de stomp van de neus en het slaan van het oog, ze geven aan dat degene die degene is die degene is die geluk heeft en dat de rechter een schuld dient voor degene die arm is en degene die arm is , en ze belonen een volk voor het werk dat ze eerder deden . Want de Almachtige God zegt : ~En het oor is bij het oor .~ Als hij zag alsof een onbekende oude man zijn oren sneed, dan komt hij Dettin tegen . En wie ziet alsof hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een man in het oor stoten, dan verraadt hij hem in zijn familie of zijn zoon, en geeft hij de ondergang van zijn staat aan . Sommigen van hen zeiden : Wie ziet alsof zijn oren stomp zijn en een zwangere vrouw heeft, zal sterven . Als hij geen vrouw heeft, zal een vrouw uit zijn gezin sterven ….

…Oorbel in het oor : Wat betreft de oorbel voor mannen, het doet een daad van horen, en het plezier van het oor past niet behalve voor vrouwen, zoals zingen en de das slaan, anders doet hij wat hij niet zou moeten doen, en hij verrijkt de Koran, en als er niet zoiets is, kijkt ze naar de zwangere vrouw uit zijn familie, wat betreft zijn vrouw of dochter, het is Ze baart een jongen als de oorbel van goud is, en als de oorbel is zilver, en ze baart een vrouwtje . En wie een vrouw of een dienstmeisje in haar oren, een oorbel of een shanf ziet, dan zal hij een handel zien in een druk land, een picknick waar slaven zijn, en er zijn vrouwen die versierd zijn, omdat de vrouw en de dienstmaagd is een beroep, en het oor waarop de oorbel wordt geplaatst, zijn slaven en vrouwen. De wereld en haar schoonheid, omdat de schoonheid van alles parel is, en de koran en religie zijn gezegend, een goede stem en perfectie in haar zaken . En als hij toch een schoener was, zou hij een dochter hebben . Als een zwangere vrouw dit ziet, krijgt ze een mannelijke zoon . De oorbel en de sjaf zijn gelijk voor mannen en vrouwen, en als de oorbel van goud is, dan een zanger, en als het van zilver is, dan redt het de helft van de Koran . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een oorbel in een van mijn oren zat, dus hij zei tegen hem : Hoe zong je? Hij zei dat ik een goede stem heb ….

…De oproep tot gebed in een droom duidt de bedevaart aan als de oproep tot gebed plaatsvindt in de maanden van de hadj, en het kan duiden op roddelen op een manier die beweging, mobiliteit en voorbereiding op oorlog stimuleert, en het kan duiden op diefstal, of de hoogte van de graad, de eervolle positie, de hoogte en het gehoorde woord, en de vrouw voor de single . Misschien gaf hij het juiste nieuws aan . En als de oproep tot gebed anders dan de qiblah, of de oproep tot gebed in een andere taal dan het Arabisch, of daarmee een zwart gezicht had, kan hij ons vertellen over liegen en roddelen . Misschien duidde dit op de Ba’a en de Kharijieten in dat land . De muezzin is de oproeper tot het goede, de makelaar of de huwelijkscontractant, de boodschapper van de koning of zijn wenkbrauw, of de oproeper in het leger, en als de vrouw toestemming gaf in een droom in de minaret van de moskee, verscheen er een grote innovatie in het land, en als de oren van de jonge jongens de koning overnamen, vooral als de oproep tot gebed op het verkeerde moment was . En wie zag dat hij een baken opriep en gekwalificeerd was voor de staat, hij verkreeg evenveel een mandaat als hij zijn stem bereikte en eindigde bij hem, en als hij de staat niet waardig was, werden veel van zijn vijanden president over hen, zelfs als hij een handelaar was die van zijn vak profiteerde . De oproep tot gebed kan duiden op smeking, gerechtigheid, gehoorzaamheid en goeddoen, of veiligheid en bevrijding van de samenzweringen van Satan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept in een bron, en als hij zich in een ongelovig land bevindt, roept hij mensen op tot de methode van religie, en als hij zich in moslimlanden bevindt, dan is hij een spion, en hij kan de eigenaar geweest van een ketterij waartoe hij mensen oproept . En wie ziet dat hij de oproep roept en moslim is, dan beveelt hij het goede aan . En wie ziet dat hij belt en niemand beantwoordt hem, dan komt hij uit een volk van boosdoeners . En wie zag dat hij op het dak van zijn buurman kwam, zou zijn buurman over zijn vrouw verraden . En wie ziet dat hij roept op het dak van de Kaaba, dan is hij een ketter of beledigt hij de metgezellen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed reciteert terwijl hij ligt, dan provoceert zijn vrouw mensen en irriteert mensen met haar tong, zelfs als hij celibatair was, trouwde hij . En wie zag dat hij op de markt kwam, is een dievenspion . En wie zag dat hij bij de deur van de sultan aanriep, zou van de waarheid getuigen . De oproep tot gebed in de steegjes en markten duidt op een goed leven, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in een karavaan oproept, wordt beschuldigd van diefstal . De oproep tot gebed kan ook het vertrek van de partner aangeven . En degene die zag dat hij naar een plaats riep waar de ouderdom van de plaats werd vernietigd en er waren veel mensen in . En wie zag dat hij in de badkamer belde, zou koorts hebben . De oproep tot gebed of het verheffen van de stem in de herinnering aan de Almachtige God duidt op de nabijheid van de oudsten, vooral als de oproep tot gebed met een prachtige stem is en mensen ernaar luisteren . Maar als de oproep tot gebed werd veranderd, of hij knoeide ermee, of hij veranderde de herinnering aan de Almachtige God, of als de awrah werd blootgesteld, duidt dit op een slechte roekeloosheid en leed . En wie ziet dat hij de oproep roept tot een bijeengekomen volk, dan roept hij mensen op tot de waarheid en zij zijn onrechtvaardig . En misschien duidt de oproep tot gebed op begrip in religie . De oproep tot gebed kan een gebed zijn voor een bevel op gezag van de sultan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet en de takbier en het gejuich niet uit zijn hoofd leert, zal spijt hebben van zijn vijand . En wie ziet dat hij roept in de lucht en dat mensen hem hebben geantwoord, dan roept hij mensen ten goede en zij antwoorden hem . En wie ziet dat hij de oproep een of twee keer heeft gegeven, en blijft en bidt volgens de verplichte gebeden, de Almachtige God zal voor hem zorgen voor de hadj en umrah . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept op een heuvel die is beïnvloed door het mandaat van een niet-Arabische man, en als hij niet gekwalificeerd is voor de staat, dan zal hij een winstgevend beroep of een groot ambacht uitoefenen. Hij roept mannen op tot verzoening . Als de toestemming voor een huis geldt, gaat zijn familie dood . En wie een jongen ziet roepen, dan zijn zijn ouders onschuldig aan leugens en leugens . En wie zag dat hij riep om plezier en spel, God beroofde hem van zijn verstand . Wie de oproep tot gebed op de markt hoort, duidt op de dood van een man van de markt . Hij die op een vuilnisbelt verdient, zal een dwaas persoon uitnodigen om zich te verzoenen, en een dwaas zal dat niet van hem accepteren ….

…Browning De oren van een persoon in een droom nagelen duidt op verwarring, dissipatie en scheiding ….

…En als de tarwe in zijn oren in bed wordt gezien, duidt dit op de zwangerschap van een vrouw ….

…Als je ervan droomt twee oren te zien, kijkt een slechte en sluwe man naar je gesprekken om je schade te berokkenen ….

…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan ​​en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….

…Wat het oog betreft : de schuld en het inzicht van de man waarmee hij leiding en misleiding kan zien . Als hij veel ogen in zijn lichaam ziet, duidt hij op een toename van zijn goedheid en religie . Als hij ziet dat zijn maag opengespleten is en hij ogen in zijn maag ziet, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zei : ~ God heeft geen man gemaakt uit twee harten in zijn buik .~ Als hij zijn ogen ziet als de ogen van een andere vreemde, onbekende persoon, geeft zijn visie aan dat zijn ogen verdwenen zijn en zal iemand anders hem de weg wijzen . Als de man bekend is, zal de dromer met zijn dochter trouwen, en ze zal het goed met hem doen . Als hij zag dat zijn ogen verdwenen waren, stierven zijn kinderen, en wie zag dat hij blinde ogen was terwijl hij vervreemd was, gaf de omvang van zijn ballingschap tot aan zijn dood aan . Als hij zag alsof zijn ogen van ijzer waren, zou hij erg bezorgd zijn dat dit zou leiden tot de vernietiging van zijn dekmantel . Als hij ziet dat hij zijn ogen heeft geopend voor een man, zal hij zijn zaak onderzoeken en hem helpen . En als hij ziet alsof hij hem slecht heeft gezien, dan haat hij hem, en als hij ziet alsof hij hoort met het oog en kijkt met het oor, dan drijft hij zijn familie en dochter tot zonden . En wie op zijn handpalm een ​​oog van een mens of een oog van een dier ziet, hij krijgt geld in natura . En wie ziet alsof hij in een oog heeft gekeken en het leuk vindt en het toejuicht, dan doet hij iets dat zijn religie schaadt . En blauw oog religie . Awalblauwe ketterij en al-Shahla die religie schendt . En groen is een religie die in tegenspraak is met religies . Als hij een oog of ogen in zijn hart ziet, dan is hij even goed in religie als licht . Als hij zag dat hij hoererij in de ogen bedreef, zou hij naar vrouwen kijken . Als hij ziet dat zijn ogen bruin zijn, dan kijkt hij achterdochtig naar de vrouw van zijn vriend, de scherpte van het gezichtsvermogen is goed voor alle mensen, en wie kinderen heeft en dit visioen ziet, geeft aan dat ze ziek zijn, want kinderen zijn als de ogen zijn geliefd . Al-Hajjaj bin Yusef zag alsof zijn ogen in zijn schoot waren gevallen, dus rouwden zijn broer Muhammad en zijn zoon Muhammad om hem . Sommige joden zagen een slavin in de lucht of een slavin, dus vertelde hij zijn visioenen over Barhami, en hij zei: ~Het zal geld uit de handel halen .~ Als een maker het ziet, zal hij geld hebben van zijn fabricage . En de wimpers : in interpretatie en bescherming voor religie . Omdat het sterker is voor de ogen dan de wenkbrauwen . Er werd gezegd dat gerechtigheid en corruptie te danken zijn aan het kind en aan geld . Als hij ziet alsof de randen van zijn ogen veel goeds zijn, dan is zijn religie onschendbaar . Als hij ziet alsof hij in de schaduw van de randen van zijn ogen zit, als hij een religie en kennisdrager is, dan leeft hij onder de schaduw van zijn religie . Als hij de eigenaar is van een wereld, dan neemt hij het geld van mensen en verbergt zich, en als hij ziet alsof hij geen franje in zijn ogen heeft, dan verkwist hij de sharia van religie . Als iemand het heeft geplukt, adviseert zijn vijand hem in zijn religie . Als hij ziet alsof zijn haar wit is, duidt dit op een ziekte die hem treft via het hoofd, de ogen, de oren of de kies . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een baard vasthield en leende hem totdat ik hem had uitgeroeid . Hij zei : Je eet de erfenis van je oom, en hij heeft geen andere erfgenaam dan jij. Als je er iets van eet, erf je in de mate daarvan . En wie zag dat zijn baard wit was, glanzend, hij zou trots worden op het gezicht, de naam en de herinnering aan het land, want Abrahams baard, vrede zij met hem, was wit . Als hij ziet dat ze een krans is, dan slaat hij op gezicht en waardigheid . Als hij ziet dat het donkerder en beter is dan in waakzaamheid, en zwart in waakzaamheid, dan treft het prestige, trots, waardigheid en schoonheid . Als hij ziet dat hij grijs is en er is nog iets zwarts, dan is hij waardig . Als er niets over is van zijn zwartheid, dan zal het ontbreken en ernaartoe gaan . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard wit is, en dat ik hem bleek zodat het pigment er niet aan vastzit, en de man was jong met een zwarte baard, dus hij zei : Wit is een gebrek aan uw eigendom en u wilt het dekken, en hij wist ervan . Hij zei : bekrachtigd ….

En wie ziet dat hij twee oorbellen heeft, dan treft hij autoriteit en versiering in mensen en schoonheid in hen, of er wordt een slavin voor hem geboren, en er werd gezegd dat hij verlangt naar al-Khanna, en of hij in elke van zijn oren een parel of meer, dan verzamelt hij de Koran of de kennis van gerechtigheid