En wie ziet dat hij er iets van vangt of ervan heeft gegeten, dan zal hij door verdriet worden gekweld ….

En wie ziet dat hij iemand met een zwaard heeft geslagen en hem niet heeft gesneden of opgespoord, wordt geïnterpreteerd door het voorkomen van spraak van hem tot iemand en heeft geen invloed op hem . En wie ziet dat hij iemand met een zwaard slaat en een lid van hem maakt, dan duidt dit op het uitvaardigen van een bevel voor een groep van de nakomelingen van die gedode ….

…Van hit reekalf : raak de voortdurende slachting van de Belle reekalf die een maagd ontmaagt . En als het uit haar huid of haar viel, is het geld van de vrouwen . Als hij ziet dat een gazelle wordt gedood en in zijn hand sterft, worden ze door de vrouwen gekweld en bedroefd . Als hij ziet dat hij een gazelle of een koe heeft gegooid anders dan jagen, dan gooit hij ook een vrouw . Als hij het werpt om te jagen, dan zal hij de buit vangen, en als hij de jacht mist, dan zoekt hij de buit en mist hij ook ….

…En er werd gezegd dat wie zag dat hij een kameel of zijn knieën had geraakt, hij zou trouwen met een onreine vrouw en dat haar melken zou worden geïnterpreteerd als een resultaat van het geld dat door de vrouwen werd geslagen ….

Wie ziet dat hij de khufoof heeft geslagen en deze niet draagt, dan treft hij de rijkdom van niet-mahrams en wijzen, en het heeft deze betekenis niet, behalve dat het lovenswaardig is voor de mensen van reizen en de bewoners van de woestijn. . En sommige tolken zeiden dat een visioen van witte pantoffels geschikter is dan geel ….

…En wie zag dat zijn nek werd geslagen en zijn hoofd door hem werd opgeblazen, als hij rijk was, ontbrak zijn geld, en als hij arm was, was hij rijk, en als hij een vrijgelaten slaaf was en als hij schulden had, en als hij schulden had, betaalde God zijn schuld af, en als hij overweldigd of gekweld was, dan zou God zijn leed en smart voelen , en als hij ziek was, zou God hem genezen, en als hij ziek was En zijn ziekte heeft geen medicijn om zijn dood aan te geven ….

Wie ziet dat hij de dirham raakt, zal die kwaliteit hebben ….

En wie zag dat hij hem had geslagen terwijl hij loog, hij sprak lelijke woorden en had lelijk spijt van hem ….

…Als hij ziet dat hij wordt geslagen en hem niet inspecteert, dan is het goed als hij niet bedekt of onderdrukt wordt, en als hij dat wel is, dan zijn zijn list en wreedheid verdwenen, en daar zit niets goeds in ….

…En wie ziet dat hij een van de schepen heeft geraakt die in ladingen zijn vastgebonden, daar is niets mis mee, want hij heeft de kleur van goud niet gezien ….

En wie ziet dat hij op het hoofd van een ander is geslagen met iets verdraaid, dan slaat hij hem met iets dat hem schaadt, evenals waarmee het hoofd raakt, zoals een zweep, penis of iets verdraaid en dergelijke ….

…En wie ziet dat hij de doden heeft geslagen en dat de doden tevreden zijn met hem te slaan, wijst op de goede toestand van de doden in het Hiernamaals ….

…En wie zag dat zijn nek werd geslagen met grote volheid, en er is bewijs van kwaad in, en het slaan vond plaats met pijn, dan geeft het aan dat hij grote zonden beging, en het kan een boetedoening of een beloning zijn, en een iemands hoofd kan zijn kapitaal aangeven ….

En wie een vrouw een daf ziet slaan, wordt geïnterpreteerd met een beroemd jaar in de jaren ….

…En wie ziet dat hij een vis heeft gevangen die hij niet graag met mensen eet om hem te verkopen, dan zal hij een ruzie aangaan met zijn schoonfamilie, en er werd gezegd dat het visioen van de zachte vis wordt uitgelegd door de vrouw ….

En wie ziet alsof hij dirham slaat aan de deur van de imam en het mandaat waardig was, hij bereikt het, en als hij het ziet alsof hij dinars raakt, dan bewaart hij de gebeden en voert hij de trusts uit ….

En wie ziet dat hij de castratie of de huid van een koe heeft geslagen, dan is het een geldwonde van een eerbare man ….

En wie ziet dat hij een vogel heeft geraakt, wordt geïnterpreteerd door de komst van een zoon ….

En wie ziet dat hij de Koran heeft geopend en er geen schrift in heeft gevonden, dan zit er niets goeds in, en misschien wil iemand anders een kopie voor hem kopiëren, en misschien weet iemand anders of hij een van hem is. familie ….

…Wie ziet dat het een of twee zachte vissen treft : het treft een of twee vrouwen . Als hij zag dat hij een of twee parels in de buik van de vis sloeg, dan sloeg hij er een of twee jongens uit . Als hij haar buik met vet sloeg . Het beïnvloedt geld en goedheid ervan . Dus is visvlees . En als er meer vissen waren, was het geld . Als hij ziet dat hij een zoute vis heeft geraakt die hij eet nadat hij in zijn hand komt en hem bezit, dan wordt hij geslagen door een bezetene, bediende of bezetene zaak, en hij lijdt evenveel aan hem als hij kreeg van de zoute vis, at het op of sloeg erop . Evenals kleine vissen en zoute Kabbarah niet de beste erin . En misschien was de aard van de mens in tegenspraak met de zoute vis, als hij het in zijn slaap zou zien, zou hij geld en goedheid hebben als de vis oud was . Het was de vis waarin Mozes, vrede zij met hem, tegen zijn meisje zei : We brachten onze lunch zout groot, dus Mozes kwam bezorgd binnen . Als hij een levende vis op een onbekende plaats ziet ronddraaien, dan zal een dienaar of iets dergelijks, als de vis van wezenlijk belang is voor vrouwen of bedienden, zijn bevel van zijn wereld of zijn veroordeling ontkennen . Als hij een vis zag die uit zijn urinebuis kwam, dan zou hij een slavin hebben, en als hij zag dat de vis uit zijn bek kwam, dan spreekt hij verwarde woorden over hem . Wat betreft het eten van verse vis, het is bederf en goed, omdat het afkomstig is van vissen ….

En wie een helder oog ziet, dan is het een goed leven, en als het zich afspeelt door huizen, dan is het een leven voor het publiek, en als het op hoge plaatsen plaatsvindt, dan is het een leven voor de eigendommen, en als het in de woestijn plaatsvindt, dan is het een leven voor Arabieren ….

En wie een helder oog in een vloeibaar ding ziet rennen, drukt het uit als een uitdrukking van wat werd gepresenteerd in de scheiding van rivieren ….

En wie een oog ziet dat open is en er komt water uit totdat het het huis vult, dan komt het uit alle zorgen, en misschien kunnen de corrupte mensen verdriet hebben vanwege de gezondheid van dit lichaam als ze geen dienstmeisje is, en als ze een dienstmaagd is, dan is het goed en een zegen omdat de Almachtige God zegt: ~Er loopt een oog in .~…

…En wie zag dat hij opzettelijk zijn vasten verbrak, hij zou tijdens zijn reizen moe worden en zou problemen krijgen ….

…En hij vertelde dat Abdullah zei: O Boodschapper van God, ik zag in een droom dat deze vinger van vet drupte, en deze drupte van honing, en ik likte eraan. Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je leest de twee boeken . Honing voor de mensen van religie is de zoetheid en recitatie van de Koran en daden van gerechtigheid, en voor de mensen van deze wereld een verwonding zonder vermoeidheid. We zeiden eerder dat honing duidt op de Koran omdat de Almachtige God hen beiden als genezing beschreef, dus zei hij bij de bijen: “Er komt een drankje van verschillende kleuren uit hun maag waarin een remedie voor mensen is. ” En hij zei in de Koran: “ Oh, jij. Mensen zijn naar je toe gekomen een preek van je Heer en een remedie voor wat er in de borsten zit ”, het vers ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

…Met betrekking tot het slaan, wie ziet dat hij met een zweep wordt geslagen zonder zijn handen en voeten te binden, of er nu bloed uit hem kwam of niet, dat is verboden geld en sommigen van hen zeiden dat wie zag dat iemand hem sloeg en deed niet weten waardoor hij hem sloeg, hij zal goed en geld krijgen, en wie het ziet alsof een engel hem van een ander dan hout sloeg, dan wist hij het en als hij het sloeg. Op zijn rug vervult hij zijn schuld, en als hij hem treft vanwege zijn handicap, dan zal hij met hem trouwen, en als hij hem met hout slaat, zal hem iets overkomen dat hij haat. Er is gezegd dat het slaan duidt op een verandering, en misschien duidt het op prediking. Sommigen van hen zeiden dat het slaan een smeekbede is. Hem slaan is goed, en als hij geen enkel effect op hem heeft, wordt het niet verwaarloosd dat het een woord is dat erin wordt gezegd, en als hij ziet dat hij werd geslagen en niet weet hoe hij werd geslagen, dan is beter en het beste slaan in interpretatie is zo, tenzij hij wordt verborgen of onderdrukt. dat…