…En wie ziet dat hij de hele schepping roept, en wie ziet dat hij in het bijzonder voor zichzelf bidt, dan zal de Almachtige God hem een ​​zoon geven omdat de Almachtige zegt: “En als Zacharias zijn Heer aanroept , neem mij dan niet kwalijk. een individu en jij bent de beste erfgenaam . ~…

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…Wat de schaamlippen betreft, het is de bescherming van religie en de wenkbrauwen, Zain al-Din. Wie schoonheid en goedheid in hen ziet, zit ook in religie, en wie daar tegen ziet, de uitdrukking ervan is tegen hem. Wat het voorhoofd en de neus betreft, de man telde het. Als hij zag dat het gebeurde op zijn voorhoofd en zijn neus, dan gebeurde het zoals vermeld en misschien duidt het voorhoofd op gebed en uitputting. Zweren of operaties, en wat wordt ontkend bij het ontwaken, dan schiet hij tekort in zijn gebed, of iemand die zich er niet in neerknielt, of wordt geconfronteerd met lelijke woorden, en wie op zijn voorhoofd een spoor van uitputting ziet, het duidt op een toename van zijn religie en vroomheid, en de verspreiding ervan onder de mensen, en wie een teken van genade op zijn voorhoofd ziet, duidt op het voorkomen van het goede en voorziet in iets…

…En wie zag dat hij een rots beklom om die uit te graven, hij probeert iets moeilijks, en zijn hoeveelheid ervan is zoveel als dat ….

…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….

…En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…Wie ziet dat de qiblah is omgeleid van zijn plaats naar een andere kant en het wordt gevolgd door dat, dan is het op drie manieren dat de koning verandert en de visionair beweegt in de richting van de richting van de qiblah en het verschijnen van een koning van die kant en zijn inbeslagname met een geldig contract. Dit is als mensen zijn volgers zien. Hij bidt naar een andere bestemming dan de qiblah ….

…Als hij naar het oosten bidt, duidt hij zijn innovatie en zijn werk in valsheid aan, want hij is de qiblah van de christenen . Als hij bidt met zijn rug naar de richting van de kus in het gebed, geeft dit aan dat de islam de islam achter zijn rug heeft afgewezen door enkele grote zonden te begaan ….

…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…En wie in zijn voorhoofd het effect van uitputting ziet, het duidt op een toename van zijn religie en vroomheid, en de verspreiding ervan onder de mensen, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewond was aan het voorhoofd, iets voor hem zou krijgen van een lagere man die hij haat en het kan een gebrek aan zijn geld zijn ….

…En wie een streep op zijn voorhoofd ziet, als hij gekleurd is, geeft aan dat een kind een uitkering heeft gekregen . En wie een teken van genade op zijn voorhoofd ziet dat aangeeft dat goedheid is bereikt en dat hij gezegend is met martelaarschap, en als het een teken van marteling is, dan is zijn uitdrukking daar tegen ….

Een kus is in een droom de eliminatie van noodzaak en overwinning op de vijand . Wie ziet dat hij een man kust, zal in zijn behoefte voorzien . Als hij ziet dat hij een jongen kuste, dan is er genegenheid tussen hem en de vader van de jongen . Als hij een dienstmeisje kust, is hij waar . Als hij gratis accepteert, zal hij eerlijk zijn tegen haar man . En als een man van kennis een schoonheid accepteert, zal hij de woorden van de Almachtige God reciteren . En wie ziet dat de Almachtige God hem accepteert, zijn daden zijn aanvaardbaar voor zijn Heer . En wie ziet dat hij een bekende doden accepteert, profiteert van de doden met kennis die hij heeft achtergelaten, geld heeft achtergelaten of wat hij in zijn leven heeft gedaan . En wie ziet dat hij een onbekende dode persoon accepteert, hij zal geld verdienen op een manier waarop hij niet hoopt, en als hij kuste hem dood is, zal hij het goede winnen uit de dood of zijn hakken ….

…Hoofd Als je iemands hoofd in je droom ziet en het is goed gevormd en helder, dan ontmoet je mensen met gezag en invloed die je een helpende hand kunnen bieden bij projecten van groot belang . Als u van uw hoofd droomde, wordt u bedreigd door nervositeit en hersenproblemen . Als je een hoofd gescheiden van zijn lichaam ziet en het is bloederig, zul je geconfronteerd worden met frustrerende teleurstellingen en de vernietiging van je favoriete hoop en verwachtingen . Als je jezelf met twee of meer hoofden ziet, voorspelt dit een snelle en ongebruikelijke stijging van het leven, maar de kans is groot dat de hoogte niet goed is vastgesteld . Als je droomt dat je hoofd pijn doet, betekent dit dat je onderhevig zult zijn aan angst . Als je droomde van een gezwollen hoofd, dan zul je meer goed dan slecht in je leven hebben . Als je droomde van het hoofd van een baby, wacht je veel plezier, en dit betekent ook financieel succes . Als je gedroomd hebt van het hoofd van een monster, betekent dit dat de aard van je verlangens op een laag niveau zal komen te staan ​​en dat je je alleen bezig zult houden met fysieke genoegens . Als je je hoofd wast, zal het een kus zijn voor vooraanstaande mensen vanwege je wijsheid en goede raad ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

…En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een gebroken bot trok, omdat het pompeus en sterk was en het bot verbrijzelde, er is onenigheid tussen hen die zeiden dat hij Mahmoud was en sommigen die iets anders zeiden .~…

…En wie pijn op zijn voorhoofd ziet die hij er niet uit kan halen, zal eerder sterven, en wat gehoorverlies betreft, het is een verminderd vermogen en levensonderhoud ….

…En wie ziet dat zijn voorhoofd pijn doet, zal zijn gezicht en positie verliezen ….

Als een man een brood in zijn voorhoofd ziet hangen, geeft hij zijn armoede aan,

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat zijn voorhoofd bloot ligt, geeft de breedte van het leven aan en de toename van het lot en prestige .~…

…En wie ziet dat de kleur van zijn voorhoofd iets is dat hij zijn zaad haat, dan wordt hij een schuldenaar, en als de kleur na het ontkiemen verandert, zal hij die schuld betalen ….

…En wie ziet dat hij een brood aan zijn voorhoofd hangt, heeft het nodig en heeft het nodig ….

…Regie : lust Fezfr nodig, de jongen en kussen genegenheid tussen de jongen ‘s vader en tussen de vorige . En kus de slaaf genegenheid tussen de volgende en zijn meester . Als hij zag alsof hij voor een heerser in zijn plaats stond . En als een sultan of een rechter dat accepteert, accepteert de sultan of rechter zijn uitspraak . En als de sultan of de rechter hem kuste, kreeg hij een goed van hen, en als hij zag dat een man zijn ogen kuste, zou hij trouwen ….

…Als hij zag alsof hij een onbekende dode accepteerde, ontving ze geld waarvan het niet werd geteld . Als hij een bekende dood accepteert, profiteert hij van de doden met zijn kennis of geld . Als hij zag alsof de dood vóór hem bekend was, zal hij goed ontvangen van zijn gevolgen . Als hij een onbekende dode voor zich ziet, dan is dit zijn aanvaarding van goedheid van een plaats waar hij niet op hoopt ….

…De doden zagen dat trouwen bekend : het effect van de acteur raakt hem beter dan een gebed of een schakel . Als hij ziet dat hij gaat trouwen met de heiligheid van de doden, bereikt de persoon het object met goedheid, zoals naastenliefde, ritueel of smeekbede . En als hij een bekende dode levend ziet trouwen, komt hij in de geschudde buurt die beter is dan de erfenis van de overledene of zijn erfgenaam of zijn erfgenaam uit kennis of iets anders . De kus is het tegenovergestelde, omdat het subject erin treft en beter accepteert dan het object ….

Het punt van de aanbidder is degene die in een droom ziet dat hij naar het oosten bidt, omdat hij een man is van slechte scholing, veel vervagende mensen, die tot zonden durft te komen omdat hij het met de joden eens was . En als zijn gezicht naar het oosten is gericht, dan is hij een man van de vernieuwer, en het oosten is de qiblah van de christenen, en als zijn gezicht van wat volgt de achterkant van de Kaaba is, dan verwierp hij de islam. door een grote zonde te begaan, of een valse eed . Of de laster van een vrouw die getrouwd is en immoraliteit niet vermijdt, en de magiërs hebben zichzelf toegestaan ​​elke verboden handeling te begaan . Als hij ziet dat hij de kus niet kent, dan is hij bevooroordeeld in zijn religie . Als hij ziet dat hij bidt naar de Kaaba, dan is zijn religie rechtvaardig ….

…Blindheid is in een droom een ​​illusie in religie, en blindheid is ook rijk. Wie ziet dat hij blind is, is rijk, en wie ziet dat hij blind is, vergeet de Koran . Als hij ziet dat een persoon hem heeft verblind, dan misleidt hij hem . Als een ongelovige ziet dat iemand door hem verblind is, zal hij zijn geloof veranderen . En de blinde is een arme man die dingen doet die hem opvallen in zijn religie . En als een ongelovige ziet dat hij blind is, dan zal hij worden gekweld door verdriet en kwaad, of een boete, of zorgen . En als hij ziet dat hij blind is, in nieuwe kleren gewikkeld, zal hij sterven . En wie ziet dat hij blind is, dan zal hij een strijd of een ruzie hebben, of hij zal oordeel en kennis verwerven over het verhaal van Izak en Jacob, vrede zij met hen beiden . En als een blinde man ziet dat hij de kus omdraait, dan vergist hij zich . En wie ziet dat zijn ogen blind zijn, zal de sluier tussen hemzelf en God worden vernietigd . En wie blind is, heeft zijn gezichtsvermogen in een droom, hij zal arm worden na zijn rijkdom, of rijk worden na zijn armoede, of hij heeft het geld of de zoon verloren die hij het meest dierbaar voor hem is . Blindheid kan duiden op doofheid, minachting voor de wereld of het verbergen van geheimen . Blindheid voor de vreemdeling is het bewijs dat hij niet terugkeert naar zijn vaderland . Blindheid voor de gevangene is een meningsverschil, en mensen tonen genade aan blinden en nemen zijn hand waar hij maar wil ….