…Het voordeel van een duidelijke, correcte droom als aan de voorwaarden wordt voldaan volgens wat we hebben genoemd, en het onder andere betrouwbaar is dat de consumptie ervan matig en niet vol is, en het eten van knoflook de droom verstoort ….
Dromen over Oor piercing droom
(58 betekenissen van dromen over Oor piercing droom )…Visions in termen van de definitie van de term ** Ten eerste : de definitie van visioenen wanneer moslimgeleerden : moslimgeleerden uiteengezet in de definitie van de visie van een bijzondere legitimiteit van die teksten die Vq Guet tussen visie en andere dan de mens ziet in zijn droom en E van deze teksten, die wetenschappers begonnen met hun definities waarmee de moderne Abu Qatada het eens was : ( ware dromen van God en de droom van de duivel ) (1) en de leer van het jaar in die visie : een reeks overtuigingen en INGEVOEGDE Kat God bevrijd in het hart van de slaaf door de handen van een koning of een demon . Ofwel bij hun naam elke waarheid . Of we hebben het bedoeld, of het is verkeerd . Ibn al- Arabi zei : Dit is vergelijkbaar in het geval van waakzaamheid, bevat gedachten over het menselijk hart en dacht dat het E ) T was over het formaat . Dat wil zeggen op één systeem . Anders kan het in een niet-opgehaald uittreksel komen . En naar voren gedefinieerd , zei ze al-maziri : de leer van de soennieten in de waarheid van Openbaring . Dat de Almachtige God overtuigingen schept in het hart van de slapende persoon, net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, en Hij, geprezen zij Hem, doet wat Hij wil dat hem niet belet te slapen of te ontwaken, dus als Hij schiep deze overtuigingen is het alsof Hij er een wetenschap van maakte over andere dingen . Hij schiep ze in het tweede geval, of Hij schiep ze . En ik wist dat ze zijn : overtuigingen die God schept in het hart van de slaper – net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, dus als hij ze schept, is het alsof hij ze een vlag op andere dingen heeft gemaakt, dan hij schept ze in het tweede geval, en die overtuigingen vallen soms in de aanwezigheid van de koning, en dan valt wat gemakkelijk is na . En soms is de duivel in de aanwezigheid van vallen die verder gaan dan wat pijn doet . (2) In feite merkt de mediteerder in tarief op dat ze in grote mate vergelijkbaar zijn met het waargenomen signaal om onderscheid te maken tussen de twee typen van wat de mens in zijn dromen ziet . Waar ik het in de volgende paragraaf over zal hebben . Anne Alhadit merkte Acar ook op door te zeggen : ( ware dromen van God , en de droom van de duivel ) dat God de visie en overtuigingen schept die hen blij maken om dat op te merken zonder de aanwezigheid van de duivel . En hij creëert wat kennis is over wat de aanwezigheid van Satan schaadt, dus schrijft hij een beloning toe aan Satan voor zijn aanwezigheid bij haar, zelfs als hij geen echte actie onderneemt . Dit is de betekenis van zeggen ( vrede zij met hem ) (( Openbaring van God en de droom van de duivel )) is niet aan de duivel om iets te doen . Sommige wetenschappers : dat de duivel heeft gedaan en de impact van direct bewijs van de h’adieth Jaber moge Allah tevreden met hem zijn zei : Een man kwam naar de profeet, vrede zij met hem, zei : (( ik zag alsof mijn nek raakte, hij zei : ( een van jullie Btalb de duivel is niet gebeurd? ) Verteld door Muslim en Imam Ahmed, en deze term van Imam Ahmad . in het woord toen Imam Muslim : hij zei: O Boodschapper van God : ik zag in een droom als als mijn hoofd Vtdhrj Vachtddt raakte over zijn impact . de Boodschapper van God inflectional : ( niet sprekende mensen Btalb de duivel om te gaan slapen ) Jabir zei : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem na een preek zei hij : Hala maakt een van u Btalb de duivel in zijn slaap . (3) Imam Muhammad Safaareeni genade van God zei : naar zijn Btalb de duivel dat hij ziet in zijn dromen wat bedroeft hem . het gaat zorgen en woede en verwarring hem in zijn gezicht . hij manipuleerde 0 zei voor elke actie die niet werkt, is het nuttig : maar je bent een speler . hij zei in een interview, istinja zei, pe ace zij op hem ( dat Satan de stoelen in de zonen van Adam speelt ) (4) dwz het gaat naar de locaties, istinja en bewaakt pijn en corruptie? omdat het verlaten plaatsen waar Allah onthult waar hij awrahs Bstrha beval en zich te onthouden van blootstelling aan de ogen van kijkers en Mohab de wind en Rchata-urine . dit alles speelde Satan en deze mening is correct, dus de droom van Satan wordt werkelijkheid . Hij is degene die hem afbeeldt als een realiteit, niet als een beloning . Dit komt door zijn permanente en verklaarde vijandigheid jegens mensen . De daad van de duivel als Napata een feit is . Geen metafoor . Sayyid Qutb, moge Allah hem genadig zijn, zei hij : boven alles . We besluiten dat het kennen van de aard ervan of het niet weten ervan niets te maken heeft met het bewijzen van het bestaan en de waarachtigheid van een deel ervan . . . Tot hij zei . . . We zien de aard van deze visioenen op deze manier dat de barrières van tijd en ruimte ervoor zorgen dat dit menselijke wezen niet ziet wat we het verleden en de toekomst noemen . Of het verborgen cadeau . En dat wat we het verleden of de toekomst noemen, wordt verduisterd door de factor tijd . Het verre heden verduistert ook de plaatsfactor . En dat het gevoel van wat er in een persoon is, we kennen de aard ervan niet, wordt gewekt of versterkt, dus het overwint de barrière van de tijd en ziet wat erachter zit in een dubbelzinnige vorm . Geen wetenschap, maar een spoor . Enz. Zijn woorden . Toen zei hij : En ik kan alles liegen voordat ik lieg, een ongeluk dat bij me opkwam terwijl ik in Amerika was en mijn familie in Caïro . En ik zag toen de slaper de zoon van een zuster voor mij zag als een jonge man, met bloed in zijn oog dat haar ervan weerhield te zien . Dus schreef ik mijn familie om te vragen naar zijn eigen oog . De reactie kwam bij mij dat zijn oog inwendige bloedingen had en dat hij werd behandeld . Het valt op dat de inwendige bloeding niet van buitenaf te zien is . Het was een voorbeeldweergave van degenen die met het blote oog normaal werden gezien, maar was aan het zicht van inwendige bloedingen onderaan verborgen , beide visies hebben onthuld dat Mahjoub-bloed binnenin zit (5) ** Ten tweede : de definitie van visioenen wanneer wetenschappers niet – Moslims : voor wetenschappers, niet- moslims. Er zijn veel verwerpelijke verhalen over dit onderwerp, en de reden hiervoor is dat ze probeerden feiten te vinden die zich niet bewust zijn van de geest waarop ze een beroep doen in deze en vele andere aspecten . Ze geloven of geloven ook niet in openbaring of gehoor, en daarom waren hun woorden verstoord . Degene die tot de geneeskunde behoort, schrijft al het zicht toe aan de vier mengsels, die bijvoorbeeld slijm, gal, bloed en zwart zijn : Ze zeggen dat wie overweldigd wordt door sputum, ziet dat hij in water zwemt, omdat het water geschikt is voor de aard van het sputum, en wie door geel wordt overweldigd, ziet de vlammen, en dit wordt er niet door bewezen, noch wordt het gewoonlijk gedaan. En wat ze zeiden is een soort visioen en het visioen is er niet toe beperkt , want we weten dat een deel ervan uit de ziel komt , een deel van Satan en een deel van de Meest Barmhartige . En filosofen beweren dat de foto’s van wat er gaande is in de aarde is ‘s werelds top Kalnicoh wat sommige van grenzen aan hen Antakec in het hart van de slaap , en dit Plato ‘s theorie bekend als de theorie van de idealen die de meeste mening corrupt dan zijn voorganger , omdat Alantqash van de eigenschappen van objecten en wat er gaande is in de bovenste symptomen van de wereld , en symptomen bespreek het niet . Sommige niet- moslimgeleerden moeten proberen het mysterie van dromen en de toegang te ontrafelen waardoor ze de menselijke psyche, motieven en tendensen en trends kunnen beoordelen en zelfs vasthouden . Hij heeft de wereld van Sigmund Freud met de naam auteur ( analyse van dromen ) gepubliceerd in 1899 na Christus , en ziet dat als de ( ego ) in geval van waakzaamheid degene is die de kracht van de beweging controleert, deze functie tijdens de slaap wordt verstoord , en dan vervaagt een grote censuur die wordt opgelegd aan de kant. Het ( is ) of onderbewustzijn zei : Het terugtrekken van psychologische zendingen die de functie van controle of verzwakking toestaat nu enige vrijheid lijkt . Beoogde droomtoestand • Onschadelijk . Het is gebruikt ‘ Freud’ – analyse van dromen als een middel om de diepten van het onbewuste te bereiken en Akoshvh voor zijn geheimen . Freud ‘s Anne is dromen als een ‘ koninklijke weg ‘( naar het onderbewustzijn met daarin het contract en de motieven en onderdrukte verlangens . En de zorgzame wetenschapper ‘ Karen Horney ‘ analyseert dromen . Ze zien dat dromen het inzicht in de situatie vergroten en enkele trends onthullen. van de patiënt in de richting van de wereld . het wordt geloofd ~ Aaark uit ~ dat de dromen weerspiegelen de redelijke elementen en elementen onredelijk persoonlijk op hetzelfde moment . (6) het is merkbaar van deze korte presentatie om hun punt van mening dat deze onder andere : _ focus op het gebruik van dromen als een middel om de patiënt in te voeren wereld en het vinden van de oorzaak van zijn ziekte , of conditie . . ze alleen richten op het zo – genaamd Bodgat dromen , die denkt over de man voor zijn slaap en dan zien na zijn slaap , of focus op iets dat niets met dromen te maken heeft , maar is wat ze doen met patiënten in psychiatrische klinieken nadat ze het in de kliniek hebben laten ontspannen en laat praten over zichzelf en voor zijn werk en zijn vrouw en die ar Laat hem , en de dokter, toezien op dit gesprek , en binnenkomen via deze persoonlijke patiënt , en dit is heel anders dan de visioenen die de mens ziet in een droom van de koning van het visioen . Sayyid Qutb zegt : zegt een school voor psychoanalyse over de aard van het zien : het ademt opgekropte verlangens in bij afwezigheid van bewustzijn, en dit vertegenwoordigt een deel van dromen . Maar niet allemaal vertegenwoordigd . En Freud zelf . Ondanks al zijn onwetenschappelijke controle over zijn theorie, besluit hij dat er profetische dromen zijn . (7) zegt Mohammed Ali Qutb supporter van Sayyid Qutb : Ik heb aangenomen ~ Ofroed ~ in meer analyse en conclusies over Alrai en vervolgens zat waardoor de regels en de fundamenten waarop hij zijn theorieën gebouwd in de psychologie , maar • helaas – het was fysiek in de richting van symbolen en betekenissen gaan, of het is een decadent dier, dus de persoon doet geen recht aan zijn menselijkheid , en de visie is – ongetwijfeld – gedeeltelijk in het dagelijkse leven van een persoon , maar het is in een kader van de occult uit de wereld van openbaring, naast elkaar bestaan en zintuiglijke beoefening , een visie die geen visie is maar een inzicht , en een beweging die niet met de ledematen en organen is, maar alleen in emotionele zin . (8) Misschien wel de beste van ons om de reden voor deze tekortkoming van de psychologen bij het begrijpen van de visioenen uit te leggen en het het recht van Imam al- Qurtubi te geven, zei : verwarring veroorzaken onwettige tegenzin van wat profeten van het rechte pad kwamen en genoeg opmerkingen in reactie (9). ________________________________________ (1 ) Akkoord , Al – Bukhari heeft overgeleverd als Fath al – Bari (369 \ 12 ) Ibn Hajar . Riyadh publiceerde een moderne moslimbibliotheek zoals in de nucleaire verklaring (17 \ 15 ) de Egyptische drukpers en Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni publiceerde . Uitleg van de drieling Musnad Ahmad (1 /169 ) om Zuhair Shawish i te bereiken : Office of Islam 1392 e . (3 ) Verteld mm zoals in de nucleaire verklaring ( 15/27 ) in het boek Openbaring – op. Cit. ) En overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Almktherin 0 in de palm Jaber bin Abdullah moge Allah tevreden met hem zijn, publiceerde de Cordoba Foundation in Egypte . (4 ) Overgeleverd door Abu Dawood in het Boek der Zuiverheid . Bab-occultatie van de open publicatie van Dar dacht dat de prestatie van Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid was . En prijzen in het boek Purity and Sunnahs door Alarataad van urine en uitwerpselen . Publishing House of Thought . Bereik Mohamed Fouad Abdul Baki en Ahmed in de rest van de palm Almktherin in de palm Jaber bin Abdullah – op – en zie de woorden van Imam Safaareeni om de trio’s Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – in de schaduwen van de Koran – gepubliceerde Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) uitbreiding zie : Dr . Hamed Zahran . Mental Health en psychotherapie . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran-gids voor het interpreteren van dromen – Uitgegeven door de Koranbibliotheek – Caïro, p.5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie ) (12/353) * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Usaimi ….
…Op gezag van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, werd gerapporteerd dat hij zei dat degene die zag dat hij het oor van mijn grootvader pakte en hem naar zijn huis trok en hem vervolgens afslachtte en at, dit duidt op de verdwijning van zijn armoede van hem veertig jaar, en er werd gezegd dat het wordt geïnterpreteerd door het aantal soldaten, en als hij een gewone man is, dan wordt hij daarbij vergezeld .)…
…En er werd gezegd dat als hij zag dat hij zijn oor afsneed, het de dood van een van hen was of zijn vertrek ….
…Het oor : de vrouw van de man of zijn dochter, dus wat er in haar is gebeurd, zit in hen ….
…En wie zag dat een vlieg zijn oor binnendrong, toen kwam er een toespraak van een gemene persoon en hoorde een gezegde dat hem pijn deed, en er werd gezegd dat een visioen van vliegen werd vertolkt door een jaloerse man met weinig mening en afmeting ….
…En wie ziet alsof er een vlieg in zijn oor is gekomen, zal een staat en gratie treffen, en er wordt gezegd dat vliegen rust en gezondheid van het lichaam hebben ….
…En wie ziet dat iets wat hij niet leuk vindt, in zijn oor is gekomen terwijl hij wakker is, of dat iets hem stoort, hij hoort wat hij niet leuk vindt ….
…En wie ziet dat iemand zijn vingers in zijn oor steekt, geeft aan wie zijn familie lastert ….
…En wie een slang ziet die uit zijn oor, zijn navel of zijn anus komt, wordt uitgelegd door de vijandschap van zijn kinderen tegen hem ….
…En wie ziet dat hij eet wat hij uit zijn oor nam, duidt op zijn berouw ….
…En wie ziet dat hij een oor eet, zal zich bezighouden met iets dat hem niet ten goede komt ….
…En wie iemand ziet, heeft zijn oor afgesneden, dan is het niet Mahmoud ….
…En wie ziet dat hij met een kiezelsteen in zijn oor valt, dan hoort hij woorden die hem pijn doen en hem schade berokkenen ….
…En wie ziet dat hij zijn oor reinigt van het vuil, hij bereikt het of hoort goed nieuws zodat hij goed zal worden en er voordeel uit zal halen ….
…Als hij een dochter heeft en hij ziet alsof zijn geheugen wordt afgesneden en op zijn oor wordt gelegd, dan baart zijn dochter een meisje, niet van haar man . En hem afsnijden tot de gouverneur is geïsoleerd, en de krijger heeft een nederlaag ….
…Een oorbeer duidt in een droom op een vijand van de bazen ….
…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….
…Als je ervan droomt twee oren te zien, kijkt een slechte en sluwe man naar je gesprekken om je schade te berokkenen ….
Earlings : vijand van bazen ….
…Jaafar al-Sadiq zei: “De oproep tot gebed zien in acht aspecten van een vrouw, of het nu zijn vrouw of familielid is, een vriend, een metgezel, een aangename jongen, een toekomstige jongen, goed geld, en ze zijn verdriet, vreugde , geluk, berouw en terugkeer, en wat de ogen betreft, ze worden toegeschreven aan religie en andere dingen, dus wie ziet dat hij blind is of dat zijn ogen zijn gestorven, heeft zich afgekeerd van de islam met een grote ongehoorzaamheid aan zijn gezegde Almachtige ~ Heer deed niet Hchertna blind ~ vers en werd verteld dat het een invloed op de baby wijde wereld en het geluk van de vragen die in de gelijkenis stepper wat Saad zo en zo mijn oom, en werd verteld dat hij verliest zijn kinderen, want zij zijn de appel van de ogen van het vers ‘ en degenen die zeggen: onze Heer, schenk ons van onze vrouwen ‘ vers, en er werd gezegd dat hij blind was voor Zijn argument en om zijn behoeften te vragen, en er werd gezegd dat hij een beetje goed geïnformeerd is en de dingen niet begrijpt en kent het aantal mensen niet ….
…En wie een ongeluk of meer in zijn oren ziet, wordt dit geïnterpreteerd door de vrouw, dochter, zus of soortgelijke vrouwen van de man. Wie ziet dat zijn oor daardoor verouderd raakt, is de dood van een van hen of haar vertrek, en wie denkt dat het waar is, de doven, dan duidt dit op zijn begrip, kennis, geldigheid van zijn zekerheid en zijn bedoeling. Corruptie in zijn religie, en wie ziet dat hij in zijn oor is binnengegaan wat hij niet lekker vindt als hij wakker is, of dat er iets van hem is gestoord, hij hoort wat hij niet leuk vindt, en wie ziet dat hij een oorbel in zijn oor heeft oor. Als zijn soort prijzenswaardig is, dan is het goed in het recht van de man van de vrouwen, en als het niet prijzenswaardig is, is het in hun recht en zag Hij vele oren, omdat het aangeeft dat hij de woorden hoort en niet besteed er enige aandacht aan en begrijpt hem niet…
…Oorbel is in een droom een ruil voor iedereen die het in de oren van zijn vrouw of slavin ziet . Als een zwangere vrouw oorbellen in haar oor ziet, zal een mannelijke jongen haar dragen . Als de oorbel van zilver is, leert de jongen de helft van de koran uit zijn hoofd, en als het van goud is, leert hij de hele koran uit zijn hoofd . En als een alleenstaande vrouw dit ziet, zal ze trouwen . En de oorbel in het oor van de jongen is een sieraad . De oorbel voor een vrouw is haar echtgenoot, en de oorbel is voor haar kinderen . En wie een vrouw of een dienstmaagd ziet met een oorbel in haar oor of een kroonluchter, dan ziet hij een handel in een druk land ….
…En wie een jongen ziet roepen, het is een onschuld van zijn ouders vanwege leugens en twee verraad, voor het verhaal van Jezus, vrede zij met hem . En de adhan in de badkamer prijst geen religie of wereld, en er werd gezegd dat hij leidt . Als het oor in het warme huis is, zal het een afnemende koorts opwarmen . Als een oor in het koude huis is, warmt het hete koorts op, en wie een oor ook voor de deur van Sultan staat, zegt hij echt ….
…Wat betreft de stomp van de neus en het slaan van het oog, ze geven aan dat degene die degene is die degene is die geluk heeft en dat de rechter een schuld dient voor degene die arm is en degene die arm is , en ze belonen een volk voor het werk dat ze eerder deden . Want de Almachtige God zegt : ~En het oor is bij het oor .~ Als hij zag alsof een onbekende oude man zijn oren sneed, dan komt hij Dettin tegen . En wie ziet alsof hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een man in het oor stoten, dan verraadt hij hem in zijn familie of zijn zoon, en geeft hij de ondergang van zijn staat aan . Sommigen van hen zeiden : Wie ziet alsof zijn oren stomp zijn en een zwangere vrouw heeft, zal sterven . Als hij geen vrouw heeft, zal een vrouw uit zijn gezin sterven ….
…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….
…Wat betreft de katapult en de raket, ze duiden laster en leugen aan . Als hij het ziet alsof hij ze naar een van de bolwerken van de ongelovigen gooit met de bedoeling die te openen, dan roept hij een volk op om het goed te doen . De katapultsteen is een boodschapper met wreedheid . En wie zag dat hij een steen gooide van een hoge plaats, zou er een bezit en een buurman in krijgen . En de rotsen die op de berg of op de bodem ervan zijn, zijn anders dan mensen wiens hart hard is in religie . Als hij zag dat hij een steen optilde om kracht te ervaren . Het vecht tegen een zekere stoere held . Als zijn sjaal vaak bij hem was, en als hij dat niet kon, dan werd hij verslagen . Een man zag Abu Banat en het was een pan alsof er een steen zijn huis was binnengedrongen, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Een stoere jongen is bij jou geboren . Hij suggereerde dat hij de echtgenoot was van zijn dochter, een corrupte man . Een man zag alsof er een kiezelsteen in zijn oor was gevallen, dus schudde hij het in paniek, en het kwam eruit, dus vertelde hij zijn visioen aan Ibn Sirin, en hij zei : Dit is een man die zit in de mensen van innovatie, en hij hoorde een wreed woord dat in zijn oor kwam . En wie ziet dat hij een persoon met een steen met een katapult gooit, roept de boogschutter naar het doel in een kwestie van waarheid in de wreedheid van het hart . En er werd gezegd dat hij die het zag was alsof vrouwen stenen naar hem hadden gegooid, dat ze met magie werkten ….
…Als de imam zag dat hij liep, groetten enkele gewone mensen hem, en hij liep in zijn oor. Hij stierf plotseling, toen hij zei dat Shaddad bin Aad, toen hij naar het paradijs liep dat hij had ingenomen, de koning van de dood hem ontmoette in de vorm van een of andere schaamstreek, dus vertrouwde hij hem in zijn oor en klemde zijn ziel op elkaar ….