Als je droomt dat je iemand beschuldigt van een nederige daad, dan geeft dit aan dat je ruzie zult maken met degenen onder je, en dat je waardigheid van een hoge positie zal worden geworpen . Als u wordt beschuldigd, loopt u het risico schuldig te zijn aan het verspreiden van roddels op een verderfelijke en verraderlijke manier ….

…En tevredenheid wordt geïnterpreteerd door het proces of de beschuldiging, en wie denkt dat hij iets vertelt, duidt het proces, de beschuldiging, het verdriet en de schuld aan ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Type I : Revelation verafschuwd Ze hebben de duivel te doen , en het reciteren zelf , die wordt Bodgat dromen genoemd, dat is te wijten aan de sluwheid van Satan en zijn bedrog en zijn vijandigheid voor de mens . (1) Een voorbeeld van deze soort is overgeleverd in Sahieh Muslim uit de h’adieth van Jabir moge Allah tevreden met hem zijn van de Boodschapper God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei dat hij een bedoeïen vertelde die naar hem toe kwam en zei : Ik droomde dat mijn hoofd was afgehakt, dus we volgen hem, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, bestrafte hem en zei : ~ Zeg niet dat Satan in een droom met je speelt .~ (2) In een andere zei Raaah Jaber : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem Tkd een toespraak houden, hij zei : tegen Aihdtn een van jullie Btalb de duivel in zijn slaap . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen zei Gods genade : De pijp droomt, het verwarde ongeorganiseerd , en vaak zei dat Tartuffe de almachtige Satan haatte :~ om degenen in te pakken die Ouamno niet Bdharhm niets anders dan God wil ~( argument : 10). (3) en dit soort visioenen hij Adab zes : ten eerste : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen zijn kwaad , en deze beschuldiging is duidelijk , Valastaazh legitimeert alles wat het gehaat wordt . Ten tweede : om toevlucht te zoeken bij Allah tegen Satan . Om te spreken : ~ als je zag een visioen van haat Fletholh en spit op zijn drie keer links en God vragen van goedheid en zoek mijn toevlucht bij Allah tegen het kwaad ~ overgeleverd door Ibn Majah uit de hadith van Abu Hurayrah marfoo en overgeleverd door Muslim, ook .~ (4 ) Volgens de roman in een moslim uit Jabir ook : ~ Olistaz Allah van Satan ‘s drie ~ kwam in een roman Moslim ook : ~ Afilipsq ging drie keer weg ~ die ik zal schetsen in : Ten derde : spugen terwijl hij oplet vanuit zijn slaap drie keer vertrokken . Elke spuugde zijn linkerhand driemaal Besqa-licht ‘ en het geheim van deze God kent ‘ gruwel van wat hij zag en minachting voor de demon dat ik zie dat dat visioen aan de rechterkant echt is ‘ , werd links uitgekozen omdat het het vuil is , en triangulatie in de vorige roman Moslimbevestiging ~ heeft gereageerd met drie woorden : Altfet wees zonder speeksel ~ en bagasse wees bij hem speeksel zacht . spugen en bij hem zijn speeksel en het grootste deel van bagasse . vierde : om de kant te veranderen waarop hij was toen hij zag het , aan zijn zijde met de tweede de reden voor dit? : optimistisch over te zetten en te verplaatsen misschien is er een andere reden die edgewise plaats van de duivel , en zodat visie bochten van gruwel voor de geliefde en verplaatsen van die schadelijk zijn voor de goede . vijfde : niet om te vermelden om een reeds , heeft verklaard dat een aantal gesprekken te corrigeren wat Bukhari Gods genade via Abu Sa’id al – Radhi Ath met hem en hij zei, ~ en herinnert haar van een dat niet het geval hem schade berokkenen ~(5). zoals voorzien in ons verhaal van de man die sprak over het visioen om zijn nek te slaan , de Obi, maar de uitdrukking ervan is niet alleen Iqsa voor degenen die hem vertrouwen , of hem begeleiden ‘ of over de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze kunnen en Arushdouna wat wordt door hen aangesteld en wat hem ten goede komt . De vraag wordt hier gesteld , wat is het geheim ervan verboden? Fa zegt het geheim dat God kent – voorlopig bijgewerkt door , misschien verklaard door het schijnbare geschaad zijn imago . En wees een potentiële ~ valschatting van de Almachtige God ~ en geeft aan dat de h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn bracht : ~ Het visioen van een man van een vogel die niet was overgestoken ~ Indien gekruist getekend ~, en goed praten . (6) wat betekent : dat visioen indien mogelijk tweezijdige ~ kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat zo’n man zijn been opheft waarop hij wacht. Matthew zegt het . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en zo leerde ons de Boodschapper van Allah dat is niet het gebrek daaraan, maar een mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden dat ze de beste betekenissen zouden kiezen in de interpretatie Vtqa op dienovereenkomstig, maar nee betwijfel of het beperkt is tot de vraag of de uitdrukking die visie tolereert, zelfs op het gezicht , en niet puur een fout is , anders is het dan niet het gevolg van hem, en ik ken God ‘, heeft erop gewezen dat de betekenis van imam Bukhari in het boek uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( deur ging het niet zien visie voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet .) blijkt uit de woorden van de Profeet vrede zij met hem naar Aboe Bakr, terwijl door zijn visie : ~ een goot aantal en sommigen misten: ‘ De Profeet vrede zij met hem gaf niet aan wat Abu Bakr had gezondigd , zelfs tussen degene die zondigde naar de uitdrukking van de Profeet vrede zij met hem is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar het bleek verkeerd . dus niet knippen Raak het algemeen alleen om het te vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening te adviseren, en opvattingen van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ niet Tqsoa visie alleen wetenschapper of mentor ~ in de roman : ~ niet alleen op Iqsa Wade, een aanscherping van de aanduiding van de vriendelijkheid van een acteur. Overgeleverd door Tirmidhi zei Sheikh Albani : S Zijn roeping is authentiek volgens de voorwaarden van de twee sjeiks, en de betekenis van de vorige hadith ‘Het visioen is op een man die vliegt ‘ betekent dat het niet tot rust komt tenzij het kruist , zoals als het op een vliegende man was . ~ Dus het viel en viel waar het kruiste, net zoals het ding dat aan de voet van de vogel zit met de minste beweging valt, en dit is een representatieve analogie. De snel vliegende vogel heeft een voorwerp dat met de minste beweging valt op zijn been . het geeft de mogelijkheid om de visie op het gezicht van de verdragen wat er verteld herhalingen en biedt ook ons verhaal van de man die op de sprak visie op het raken van zijn nek , de Obi, maar de uitdrukking is niet Iqsa alleen op degenen die hem vertrouwen , of mentor voor hem , of de wereld om Aabroha hem te laten boeten wat ze maar kunnen en Arushdouna Wat helpt hem en wat is nuttig voor hem . De vraag wordt hier gesteld , wat het geheim ervan is verboden? Fa, zeg het geheim dat God weet – omdat de bijgewerkte ze , misschien geïnterpreteerd geschaad op het zichtbare beeld – en dit is een potentieel , valt de waardering van God , en laat zien dat deze h’adieth van Abu Razin moge Allah tevreden met hem zijn gebracht : ~ Het visioen van een mensvogel is niet gekruist , indien gekruist ondertekend , ~ de hadith is goed . Betekenis : dat visioen indien mogelijk tweezijdig , kruising van een van hen vond plaats in de buurt van die capaciteit , en laat zien dat wat er van Abdul Razak kwam zei : het visioen ligt op wat kruist als Zllk als een man die zijn been optilde wanneer hij wacht op plaatsen . (7) zei Sheikh ( Mohammed bin Nasser al- Albani ) in een commentaar op het interview : ~ Het visioen van een man op een vogel die niet overstak als hij werd gekruist, deed zich voor ~ . Frank zegt dat visie is als een kruis , en dat leerde ons dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) niet het gebrek daaraan is, maar de mentor of een geleerde of minnaar , omdat ze veronderstelden de beste betekenissen te kiezen in de interpretatie Vtqa on dienovereenkomstig , maar wat niet. Het lijdt geen twijfel dat dit beperkt is tot de vraag of de uitdrukking iets is dat het visioen zelfs op een bepaalde manier kan verdragen , en geen zuivere fout is , of dat het op dat moment geen effect heeft en God weet het het beste (8), en Imam Bukhari verwees naar deze betekenis in het boek van uitdrukking van zijn Sahih door te zeggen : ( Hoofdstuk van degene die het visioen van de eerste voorbijgaande, zo niet gekwetste niet zag ). Bewezen door de woorden van de Profeet vrede zij met hem tot Abu Bakr terwijl hij door zijn visioen heenging : ~ A schonk wat uit en miste er wat ~, en de Profeet vrede zij met hem , gaf niet aan wat Abu Bakr zondigde , zelfs tussen degenen die zondigden. de uitdrukking van de Profeet vrede zij met zijn vrede is de tweede en de eerste die moet worden goedgekeurd, maar dit bleek verkeerd te zijn . (9) Daarom, niet knippen Raak over het algemeen alleen maar om het vertrouwen , en hem en zijn kennis en mening, en Views adviseren: Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn van de Profeet vrede zij met hem dat hij zou zeggen : ~ Do niet Tqsoa-visie alleen voor de wereld of mentor ” (10), in de roman : ` ` Iqsa alleen op Wade en ‘ ‘ scherper de naam van de betekenaar van de acteurvriendelijkheid , vertelde Tirmidhi Shaykh al – Albaani : correct toegeschreven aan de toestand van de twee sjeiks (11) , en de betekenis van het vroegere moderne ‘ visioen van een mensvogel ‘ het komt niet tot rust tenzij het wordt uitgedrukt , het is alsof het op een vliegend been was, en het viel en viel waar het kruiste, als het ding dat op de man is van de vogel valt met de minste beweging. Dit is een analogie, waarbij het visioen werd vergeleken met een snel vliegende vogel, en er werd iets aan zijn poot gehangen dat met de minste beweging viel . Het toont de mogelijkheid van een visie op het eerste gezicht van tolereren wat er in zijn Sunan in het boek Openbaring wordt verteld. Band Hassan Suleiman bin verliet Aisha, de vrouw van de Profeet vrede zij met hem, zei : Een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-handelaar, Tri was het visioen van de meer afwezige haar man, en zelden missen ze alleen zwanger achtergelaten, komt de Boodschapper van alle vrede zij met hem, zegt : Mijn man is een handelaar kwam uit Fterkny zwanger, en ik zag als gezien slapen om mijn huis te forceren werd gebroken en ik werd geboren als een jongen met ogen, zei de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) : ~ goed , want je man aan jou, de Almachtige God wil, een rechtvaardige, en baart een jongen met gerechtigheid . je ziet waren twee of dinsdag al komt de boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zegt dat haar , gaat terug haar man en bevallen van een jongetje . . kwam een dag als Tonah was , en de Boodschapper van Allah vrede zij met hem afwezig , het heeft dat visioen gezien , zei ik tegen haar : oom je w zal de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) in twijfel worden getrokken, o natie van God? En ze zei : een visioen dat ik zag kwam tot de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem, vraag hem naar , hij zegt : ~ goed , zal worden gezegd, en ik zei : Vertel me wat? Ze zei : Zelfs de Boodschapper van Allah mag Allah zegene hem, kom en hem, Voardha hem als je introduceert . Zei Aisha : Ik zweer dat ik wegging zelfs vertelde me, ik zei : God , die liefdadigheid jouw visie naar Imutn je man , en breng een jongen voort Vajra !! Ik bleef huilen en zei : Mali yen bood je mijn visioen aan ?? ging de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) binnen, huilend zei tegen haar : ( verdoemd O Aisha? ) Dus ik vertelde hem het nieuws en wat werd aan haar, de Boodschapper van God, uitgelegd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ~ Wat, o Aisha, als je een visioen naar de moslim oversteekt, het dan voorgoed doorgeeft, dan zal het visioen volgen wat de eigenaar kruist . ~ Aisha zei : Dus bij God, haar man stierf, en ik zie haar niet, maar ze baarde een kind dat een eenling is (12). Conclusie die hieruit voortkomt , dat visioen indien mogelijk twee – si ded , vond het oversteken van een van hen plaats in de buurt van die capaciteit . dus Jacob’s zoon Jozef verbood Iqss zijn visioen aan zijn broers uit angst voor bedrog en afgunst , zei Stone Son : de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) Dat er een visioen plaatsvindt behalve voor iemand die liefheeft omdat hij het hem kan uitleggen in een manier die hij niet leuk vindt, hetzij met haat of jaloezie , het kan van die kwaliteit vallen , of naar Zichzelf haasten van die bedroefde en gekwelde , dus gaf hij opdracht om een ​​update achter te laten voor degenen die daarom niet leuk vinden . (13) VI : die vraagt ​​wanneer een slechte droom ook zal zijn : gebed , en wordt aangegeven door de h’adieth van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn : ~ Als hij zag . ENIG wat hij haat , laat Vlaisal dus niet gebeuren door mensen . ~ (14) en de wijsheid van God en ik weten : dat het gebed van elke toevlucht optreedt als slaaf, vreest dat het over Almkarh doet . Volgens om sommige geleerden, het is een lezing Zevende Staat van de stoel, maar hem niet te leiden, zelfs als hij geen lezen van deze stoel in zijn gebeden hebben twee bereikt dingen samen, bidden en lees de stand van de stoel . En als hij zich beperkt tot het doen van iets van wat hij noemde, zal het voldoende zijn om de schade ervan af te weren, zo God wil, zoals de hadiths zeiden . Maar het is beter voor hem om alles te doen om de vertellingen te combineren . Ibn Qayyim zei in Zaad : en wanneer het hem geen kwaad deed, maar dit visioen drijft Almkorhh het kwaad . Al-Nawawi zei : God maakte geen melding van de reden voor de veiligheidsimpact van de Abomination- visie en zorgde ook voor liefdadigheid en bescherming voor geld . . . En het smeken daarin een antwoord en betaling van rampspoed en aalmoezen te doen, beloont de dood van het kwade dit alles door het besluit van God en bekwaamheid . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – een verwijzing eerder – p. 5 . (2 ) Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih, zoals uitgelegd in het nucleaire (27 \ 15 ) • op .. (3 ) say nuttig boek over monotheïsme – Verklaring van Sheikh : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Vertelde prijzen in de boek Openbaring uitdrukking 0 deur zag een visioen van haat – op – moslim in het boek Openbaring ( 15/17 ) – op •. (5 ) Zie de opening ( 12/369 ) , het boek Openbaring vanaf de deur van de uitdrukking van God – op . (6 ) Modern geklasseerd uitspraak en Sundh Hassan werd overgeleverd door Abu Dawud in het boek van de literatuur, de deur van wat kwam in een visioen – een vorige referentie – en Rawa Tirmidhi in het Boek der Openbaringen de deur van wat kwam in de uitdrukking van visie – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek van de uitdrukking van het hoofdstuk Openbaring van Openbaring Indien aangenomen en ondertekend, niet Iqsa alleen op de vallei – op – 0 verteld door Imam Ahmad in het eerste datuminterview van burgers met Abu Razin Oqaili, vondeling Ben Amer Muntafiq – op ‘ en verhaalde samenvattingen in het boek Openbaring hoofdstuk van Openbaring vallen niet tenzij ze een weerspiegeling zijn van 0 gepubliceerde Library Scientific – Beirut . (7 ) zie : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/432 ). ( 8 ) reeks gesprekken correct , c 1, p. 28, i 2 , het informatiebureau 1399 van . (9 ) Verteld door Bukhari in het boek van de uitdrukking deur zag het visioen niet voor de eerste voorbijgaande als het geen pijn doet, zoals in Fath al – Bari ( 12/431 ), en Muslim in het boek Openbaring, zoals in de nucleaire uitleg ( 15/29 ), – Referentie voormalige -, en zal komen praten door te vermelden in p 101 . (10 ) Overgeleverd door Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk in de interpretatie van Openbaring wat wordt aanbevolen en hen haat – op – en gerichte samenvattingen in het boek Openbaring dat de deur van haatvisie alleen de wereld weerspiegelt Of mentor – op – overgeleverd door Ibn Majah in het boek Openbaring ging de uitdrukking de deur van het visioen over, zo niet alleen Iqsa ondertekend op de vallei – een eerdere verwijzing . (11 ) correcte chatter-serie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , de vertellers van het drama in zijn Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) uitbreiding Zie : luifel Reni – op – ( 1/176 ). En Ibn Hajar – vorige referentie (631/12). (14 ) Verteld door Imam Muslim in het boek Openbaring ( 15/21 ) – Gewogen ex – Abu Dawood in het boek van literatuur aan de deur van wat er in een visioen kwam – op -, en prijzen in het boek Openbaring uitdrukking van de deur van Openbaring drie – een verwijzing eerder . En Ahmad nam het op in zijn Musnad in de rest van de Musnad van de velen – een eerdere verwijzing – en de Darami in het Boek van het hoofdstuk Openbaring van de Visie Drie – een eerdere verwijzing – en al – Tirmidhi in het boek Openbaring hoofdstuk van wat er in het visioen van de profeet Mohammed kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, de schaal en de emmer – vorige referentie -. (15 ) uitbreiding Zie : Verklaring van de trio’s van Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – en uit te leggen Muslim – Nawawi (15 /18 ) – op – en Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , het bereiken van Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , verspreid de berichtorganisatie , Al – Manar Library Islamic , i 13, de datum van 1406 van ( 2/459 ). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Het is in een droom leedvermaak en roem, en misschien was het een hoog lot . En misschien wees hij op de beschuldiging en laster in de show, tenzij het een straf is, want het is een bewijs van het afbetalen van de schuld ….

…Naaktheid duidt in een droom de integriteit van het innerlijke aan, of wat er bij spijt betrokken is . En wie zag dat hij zijn kleren uittrok, er verscheen een vijand aan hem die niet openlijk vijandschap uitte, maar vriendelijkheid en raad toonde . Als hij ziet dat hij naakt is op een forum, zal hij worden ontmaskerd . En wie ziet dat hij naakt is en zijn geslachtsdelen niet opmerkt en zich niet schaamt voor de mensen, dan overdrijft hij de zaak en wordt hij moe . En wie ziet dat hij naakt is en zich schaamt voor mensen en om zijn bedekking vraagt, als hij verliest en arm wordt . Als hij mensen naar zijn naaktheid ziet kijken, zal hij worden onthuld . Misschien duidde de naaktheid op de scheiding van de vrouw of haar dood . En degene die zijn kleren uittrok en een geïsoleerde wali was, en als de patiënt zag dat hij van een geel kledingstuk was ontdaan, gaf hij zijn herstel aan, evenals de rode en zwarte jurk . En er werd gezegd : naaktheid duidt op zijn onschuld van de beschuldiging, en als de slaaf ziet dat hij van zijn vrijlating is ontdaan, en de dode persoon als hij naakt wordt gezien, wordt hij tijdens het lachen bedekt met zijn geslachtsdelen, geeft zijn plezier aan . En wie ziet dat hij naakt is terwijl hij bezorgd is, zal worden vrijgelaten . En naaktheid voor mensen van aanbidding om hun religie en hun goedheid te vergroten . De naaktheid van een man is een pelgrimstocht als er een goed getuigenis in het visioen staat . Naaktheid duidt het dragen van nieuwe kleren aan, dus de naaktheid van de patiënt van zijn kledingstuk en ze namen het van hem af uit afkeer ervan, dan sterft hij . De naaktheid van de vrouw neemt afscheid van haar huis ….

…Breekbaar en hasj zijn twee soorten plezier die in een droom de goede toestand van een persoon aangeven . En hij zijn zij in een droom, en hij leidt de boetedoening voor zonden, want hij, vrede zij met hem, zei : ( Wat de gelovige overkomt van een casting of beschuldiging, zelfs als hij zich om hem zorgen maakt, verlaagt de Almachtige God zijn zonden ) en de zorg duidt op liefde, en wie ziet dat hij bezorgd is, zal door liefde worden gekweld ….

…Wat de twintig betreft, het is een toename in kracht en overwinning op de vijanden, en Murad krijgt het gezegde van de Almachtige: ‘ Als er twintig geduldig zijn, zullen ze tweehonderd overwinnen .’ Wat betreft de dertig, het geeft aan dat als hij ruzie had met iemand, hij snel zou scheiden en zijn vijand zou winnen, omdat de Almachtige God zei: ~En zijn zwangerschap en zijn scheiding duren dertig maanden .~ Wat betreft de veertigste, het is de interpretatie van een zaak en verwarring en ronddwalen, omdat de Almachtige God zegt: ~ Ze zijn gedurende veertig jaar verboden .~ Wat betreft de vijftig, het is niet Mahmoud, en er werd gezegd dat het leven van de visionair compleet is . Wat betreft de zestig, het is niet Mahmud, want boetedoening is vereist voor het gezegde van de Almachtige ~ of het voeden van zestig armen ~ en er werd gezegd dat een reis te wijten is aan het gezegde van de Almachtige: ~Het is een maand geworden en zijn ziel is een maand. . ~ Wat betreft de zeventig, er is behoefte aan vertraging en angst aan de kant van de sultan . En als het aantal een excuus is, dan is het niet prijzenswaardig omdat de Almachtige zei: “ Dan zijn er zeventig el in de ketting van armen. ~ Er werd gezegd om vergeving te vragen en degene te vleien die geen goed heeft, en God zal hem vergeven omdat hij zei: ~ Als je zeventig keer vergeving voor hen zoekt, zal God hen niet vergeven . ~ De beschuldiging tachtigste bang Bzna hem van zijn huid naar het vers ~ Vagelteke tachtig zweepslagen ~ en zei tegen een vergadering en een zwembad . Wat betreft de negentig, het geeft aan dat een oudere vrouw hem verlooft en hij krijgt voordeel van hen, en als hij van het volk van de staat is, zal dit hem overkomen omdat de Almachtige God zei: ~ Negenennegentig ooien ~ en het was zei dat het leed en ontbering is ….

Surah Al-Israa duidt op eer en verheffing bij God en bij de schepping, overwinning op vijanden, of beschuldiging of rampspoed van een koning of een oudste of een ongehoorzaam kind

…Wat betreft de naaktheid, wie zag dat hij naakt was, hij werd ontdaan van een zaak die hij er goed over nadacht, en wie zag dat hij naakt was op een markt of in een menigte mensen en zag zijn naaktheid prominent aanwezig zijn terwijl hij verlegen was van verschijnen aan mensen en hij had wat van zijn kleren aan, dan wordt hij ontmaskerd en zijn zaak wordt aan mensen geopenbaard en kan duiden op de schending van zijn dekmantel en als hij uitgekleed wordt in een moskee, dan wordt hij uitgekleed op de zonden van gerechtigheid hij doet het in hem, en als hij ziet dat hij naakt is en zijn naaktheid niet merkbaar is. Als hij ziek is, onschuldig aan zijn ziekte of gekweld wordt, zijn zorgen of schulden zijn verdwenen, zal zijn schuld worden vervuld, en dit kan wijzen op berouw en naaktheid van zonden, of hij wordt ontdaan van de wereld en bedekt in het hiernamaals en het is zei dat zijn geld gekwetst is of iets dat hij aan hem haat. En er werd gezegd dat de rechtvaardige man werd ontdaan van zijn kleren en dat hij werd ontdaan van zijn zorgen en de ongehoorzame is de last en de onfatsoenlijke aanval, en wie zag dat hij naakt liep, dan wordt hij beschuldigd van een beschuldiging dat hij zou onschuldig zijn, en als een gezaghebbend persoon zou zien dat hij zijn kleren had gestolen totdat hij werd uitgekleed, zou hij spoedig worden ontslagen, en als een vrouw zou zien dat ze naakt was of dat zijn hoofd onbedekt was in een groep mensen Het is een ramp dat op haar komt voor haar man en voor wie ze kostbaar is of haarzelf en haar geld…

…Explosie Als u droomde van explosies, voorspelt dit dat de verwerpelijke acties van degenen die met u zijn geassocieerd, u tijdelijk verlies en wrok zullen veroorzaken, en dat het werk u ook zal storen . Als u droomde dat uw gezicht, of de gezichten van anderen, zwart of misvormd was, dan betekent dit dat u van dwaasheid wordt beschuldigd en dat de beschuldiging oneerlijk zal zijn, ook al kunnen de omstandigheden u beschuldigen . Als je de lucht vol rook en puin ziet, duidt dit op ongebruikelijke onvrede in zakenkringen en op veel sociale vijandigheid . Als je droomde dat je omringd was door vlammen of een vogel in de lucht als gevolg van een explosie die je wegblies, voorspelt dit dat ontrouwe vrienden de onschendbaarheid van je rechten zullen schenden en je vertrouwen zullen schenden . Meisjes moeten na zo’n droom op hun hoede zijn voor collega’s van het andere geslacht ….

…Duur geld in een droom . En er werd gezegd : waardigheid en zekerheid . Dus wie ziet dat hij kookt van een dierbare, zal profiteren van een goede lof . Misschien gaf hij aan dat hij de hadj zou verrichten en een mannelijke zoon zou baren . En wie zag dat hij onstuimig was in het huis van de imam, werd getroffen door een verdriet vanwege de beschuldiging die tegen hem was gericht door degenen die boven hem stonden, want de Almachtige zei : ( En wie in de steek komt zal brengen wat er zal vallen op de Dag der Opstanding ) ….

…Surat Al-Takathur, degene die het leest, zal een groep Al-Salahhah bezoeken . En al-Kirmani zei, een groep mensen die een religie en rivaliteit hebben, zal bij hem komen, en ze zeggen dat hij een valse beschuldiging heeft en dat hij niets van hen hoorde, en er werd gezegd dat hij de wereld zou bezetten en vraag wat er niet gebeurt . Jaafar al-Sadiq zei: Hij zal een asceet zijn en de wereld vermijden ….

…Het wordt op veel manieren geïnterpreteerd, en de uitdrukkers hebben een verschil, en ze hebben het opgesomd, en elk van hen sprak iets en we herinneren ons wat ze zeiden in het origineel, dan vertakken we de woorden van elk van hen uitwerpselen is verboden geld en levensonderhoud van onrecht en vreugde, een weg banen, immoraliteit, woede tegen zijn vrouw, zonde, ziekte, berouw, vernedering, het onthullen van een verborgen zaak, verraad, prima, schade, ellende en beschuldiging En het product van boomgaard, naastenliefde, illusie, leed, verlies, uitkering, echtscheiding, enzovoort ….

…Bellen om eten duidt op een goede ontmoeting in een droom . Dus wie ziet dat hij een volk wil uitnodigen, gaat zelf over tot beschuldiging en klaagt erover . Toen hij zag dat hij een uitnodiging aannam, en sommige mensen erbij waren, en ze zag alsof ze klaar waren met eten, dan zou hij leiding over hen krijgen, zelfs als hij in die kwestie verdrietig of ziek was, hij was genezen . Als hij zag dat hij een uitnodiging had aangenomen, zou hij bij verstek naar hem toe komen . En wie ziet dat hij een volk uitnodigt voor gastvrijheid, komt in iets terecht dat wordt geërfd door wroeging en schuld . En wie zag dat hij werd geroepen voor een onbekende raad waarin veel fruit en drank was, zou tot de jihad worden geroepen omdat hij de marteldood stierf . En de uitnodiging om te feesten in een droom, schuld en spijt ….

…Politie Als je droomt dat de politie je probeert te arresteren op beschuldiging waarvan je onschuldig bent, dan voorspelt dit dat je afgunst en concurrenten zult overwinnen en van ze af zult komen . Als u niet onschuldig bent en door de politie wordt betrapt, kunt u een seizoen van opeenvolgende pijnlijke ongelukken verwachten . Als je in een droom een ​​politieagent op patrouille ziet, weet dan dat je in een sfeer van angst en bezorgdheid over je zaken en zorgen leeft ….

…Wat betreft de twee mannen, ze verwijzen naar de ouders, twee broers en de twee partners, wie denkt dat er een ongeluk bij hen is gebeurd, dan zijn interpretatie van hen, en wat betreft de bovenarmen, het zijn broers of twee zonen, hij heeft gerealiseerd. En zijn vriend en de alimentatie die hij spaart, en de lengte van de handen is een geschatte toename en hun tekort is daar tegen. En wie zag dat zijn hand was afgesneden en ervan gescheiden, zijn broer, partner of vriend stierf, of wat er tussen hen werd onderbroken in termen van continuïteit en harmonie, en het kan een eed zijn afgesneden om erbij te zweren en misschien was het ook zo. het afsnijden van een werk of anders dan de kost, anders zou het zijn barmhartigheid afsnijden. De ziener is een van de mensen van gerechtigheid die is afgesneden van incest, en er werd gezegd dat het zien van de afgehakte hand een beschuldiging is van diefstal of diefstal. En wie ziet dat zijn linkerhand is afgehakt, verbindt zijn verwantschap en ziet in zijn familie al het goede, en wie ziet dat zijn handen of een van hen gebroken is, het is een gesel die hem treft, en wie ziet dat een hand is witter dan de andere, dan is het. Hij ontsnapt aan het kwaad en overwint zijn tegenstanders, en als hij ziet dat hij zijn handen waste en ze schoonmaakte, is er niets mis met hem. En wie ziet dat hij zijn hand zonder pijn snijdt, dan is zijn hart gehecht aan de liefde van iemand, en er werd gezegd dat de handen de lengte van het leven afsnijden, en wie ziet dat hij op zijn handen loopt, is afhankelijk van sommige van zijn familieleden en die zagen dat hij ontsproot. Hij heeft wat hij ontkent als hij wakker is, dus het is niet Mahmoud. En wie ziet dat hij een hand in hand heeft, dan stopt hij de zonden, en wie ziet dat hij klapt, het is aan twee kanten, er werd gezegd vreugde en plezier, en er werd gezegd dat er geen voordeel in zit en op de poten slaan op het eerste gezicht duidt op het optreden van een calamiteit…

…Daniël zei: ‘Wie ziet dat hij iemand strijkt of strijkt, dan hoort hij woorden die nutteloos zijn en die zijn hart kunnen aantasten of beschuldigd kunnen worden van een beschuldiging, en als het strijken te wijten is aan een probleem, dan duidt het op de goedheid van zijn religie en wereld . ~…

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij zijn zwaard wilde trekken en zijn dekmantel brak, dan wordt uitgelegd dat hij een zwangere vrouw heeft die baart en sterft, en de jongen wordt bevallen, en als hij geen vrouw heeft , dan schiet hij tekort in zijn status en heiligheid, en als hij een positie heeft, is hij van hem geïsoleerd . ~ En wie ziet dat hij veel zwaarden heeft gegeven, zal rijk worden . En wie ziet dat hij zijn zwaard uit de hoes trekt en naar buiten gaat zoals het hoort, zal de komst van een rechtvaardige jongen uitleggen . En wie ziet dat zijn zwaard zijn dekking heeft gebroken terwijl hij gezond is, wordt geïnterpreteerd door de dood van zijn vader of moeder . En wie ziet dat hij iemand met een zwaard sloeg en er bloed uit hem kwam, dan wordt het geïnterpreteerd als een onrechtvaardigheid jegens degene die zonder schuld werd geslagen, en als de kleding van de gehavende was verontreinigd met het bloed van de gehavende, dan het zou worden geïnterpreteerd door het verkrijgen van onwettig geld, en het kan een beschuldiging zijn voor degene die met verboden geld geslagen is, en daaruit is hij onschuldig . En wie ziet dat iemand zijn zwaard uit zijn hand neemt, zal het vertolken door zijn geld uit de positie te nemen . En wie zag dat hij zijn zwaard stevig in het midden trok, zou met een lang leven vertolken ….

…Een wolf is in een droom een ​​oneerlijke vijand, een moeilijke dief, een leugenaar . Wie een wolf in zijn huis ziet, de dief zal zijn huis binnengaan . En wie een wolf in zijn slaap ziet, zal een man beschuldigen terwijl hij onschuldig is aan de beschuldiging . Als hij ziet dat een wolf in een stier is veranderd, dan zal een diefjongen een genereuze kermis zijn . En er werd gezegd : wie een wolf in zijn slaap ziet, hij hoort goede woorden van zijn baas of hij wordt met het goede geslagen, en als hij hem vangt, zal hij tevreden zijn . De wolf duidt de dagen van het jaar aan, en wolven volgen elkaar volgens dezelfde regels van de evenaar . En wie een wolf ziet, wordt manisch als een lam, het is een dief die berouw heeft . En wie zag dat hij in zijn slaap een wolf was geworden, zou genot en vreugde ontvangen . De wolf is een onrechtvaardige sultan, een zwakke dief of een leugenachtige man . En wie ziet dat hij een wolf geneest, behandelt een man . Het zien van de wolf duidt op liegen, bedrog, vijandigheid jegens familie en bedrog tegen hen . Als hij in een droom ziet dat een hond en een wolf elkaar ontmoeten en het eens zijn, duidt dit op hypocrisie, bedrog en bedrog ….

…Wat betreft de honderd, zegevierde hij over de vijanden, en Murad verkregen van de Almachtige zei: ~ Honderd patiënt, zullen zij tweehonderd verslaan , ~ en misschien de beschuldiging van overspel wordt aangegeven door de Almachtige te zeggen: ~ Dus ze flog elk van ze honderd zwepen . ~ En wie denkt dat een honderd pillen worden gegeven aan hem, zodat hij goedheid, zegen, comfort en levensonderhoud ontvangt, omdat de Almachtige God zegt: ~ In elke spike honderd pillen , ~ en er werd gezegd dat hij moet worden gegeven aan een groep . Wat betreft de tweehonderd, het is een onvermogen om de overwinning op de vijand te behalen, omdat de Almachtige God zegt: ~Zij zullen er tweehonderd verslaan .~ Wat betreft de driehonderd, het is een bedoelde gebeurtenis binnen een lange periode waarin de Almachtige zei: ~En zij bleven driehonderd jaar in hun grot .~ Wat betreft de vierhonderd, hij zegevierde over de vijanden omdat de profeet, vrede zij met hem, zei : De beste van de brigades is vierhonderd en het beste van de legers is vierduizend . Wat betreft de vijfhonderd, het stopt ….

…En wie ziet dat iemand een ander met een steen stenigt, dan beschuldigt hij hem van overspel of een zware beschuldiging, en het kan wijzen op slechte woorden dat hij tegen hem valt en het effect ervan zal zijn op de omvang van de verwonding en invloed ….

…Jezus, vrede zij met hem, wie hem ook in een droom heeft gezien, want hij is een gezegende man van grote goedheid, een frequente reiziger, een man van ascese, tevreden met weinig en gezegend met kennis van het verzoek, of dat hem geen kwaad overkomt in dat jaar, of hij wordt een asceet, een toerist op aarde en ontsnapt aan datgene waar hij bang voor is . En wie hem veel heeft gezien, wordt gezegend met medische kennis . En wie hem in een stad of moskee ziet en de mensen in nood of ellende verkeren, zullen daarvan worden gered omdat hij de geest van God is en zijn barmhartigheid, en als zijn moeder bij hem is, dan is dat een groot teken dat verschijnt op die plaats . En wie ziet dat hij is getransformeerd naar zijn beeld of een kledingstuk van zijn kleren droeg en een hoogste autoriteit was, zelfs als hij een wetenschapper was, werden zijn voordelen overvloediger en zijn deugden verschenen, en als hij een arts was, zou zijn succes groter zijn . En als hij hem zag en bang was, duiden veiligheid en zijn visioenen op glorie en zegen, waar hij ook woont, en als de patiënt hem ziet, zal hij worden gered en genezen . En zijn visioenen duiden op de opkomst van iets waar mensen zich over verwonderen, en het bereiken van gerechtigheid en welvaart . En een zwangere vrouw, als ze Jezus zag, vrede zij met hem, baarde een dokterjongen . En het visioen van Jezus, vrede zij met hem, duidt op twijfel over de religie, want de Joden zeiden : Wij hebben hem gedood en gekruisigd. De Almachtige zei : ( En wat ze doodden en wat ze kruisigden, maar vergeleken met hen ). De Almachtige zei : (En de christenen zeiden: de Messias, de Zoon van God ). En de Almachtige zei : ( God nam niet van een kind ). Misschien werd de ziener beschuldigd van een beschuldiging terwijl hij onschuldig was, of misschien loog hij tegen hem of zijn moeder . Misschien duidde zijn visioen op het goede nieuws omdat hij tot ons de profeet predikte, moge God hem zegenen en vrede schenken . Misschien duidde zijn visioen op het antwoord op de smeekbede of de woede en ontevredenheid, en omdat degenen die de tafel vroegen en er niet in geloofden of Jezus werden verminkt door varkens, net zoals degenen die op de sabbat aanvielen apen waren van het volk van Mozes. vrede zij met hem . Zijn visioen duidt op de aarzeling van Egypte naar de Levant en van de Levant naar Egypte, en als de ziener in het begin van zijn bevel niets deed, gaf hij blijk van zijn geluk omdat hij aan het einde der tijden uit de hemel neerdaalt en de antichrist doodt en vervult de aarde met gerechtigheid zoals ze gevuld is met oneerlijkheid . Deze afdaling duidt op de zegeningen, de vernietiging van de ongelovigen en de overwinning van de gelovigen ….